Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

Тема у розділі 'Влада і комуналка', створена користувачем MARTINI, 26 лис 2006.

  1. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Відповідь на допис від Velomax 18.10.2006, 06:50

    Стандартна, на жаль, ситуація...Корпоративна етика, звичайно, відсутня: по-перше, в більшості, на таких стоянках кожний таксист сам за себе, немає "корпорації", є черга одинаків, кожний з яких має свої уявлення як про культуру поведінки взагалі так і в ставленні до потенційного клієнта. Для декого з них "етика" - взагалі іноземне слово, з незрозумілим без перекладача змістом. Корені цієї проблеми в тому, що повна безконтрольність з боку держави протягом останніх 15 років за такими стоянками таксі і таксистами, що на них стоять, привела до того, що, з одного боку, будучи нелегалами, вони навіть не знають, що і як вони повинні робити (не читали ні закон про Автомобільний транспорт, ні Ліцензійні умови, ні правила надання пасажирських перевозок), а ті, що щось про таке чули, не спішать їх виконувати, контролю то нема. З другого боку нема державного контролю - появився недержавний контроль тіньових структур. Кожний таксіст з такої стоянки справно платить "криші" за стоянку (від 30 грн до 20 доларів на місяць в залежності від привабливості стоянки) і тим самим отримує впевненість, що не позбудеться такого робочого місця, і не допустить до пасажира "чужу" машину. В результаті страждає клієнт, інтереси якого тут нема потреби враховувати - а куди він дінеться, інших машин, крім "прописаних" на стоянці нема, "свої" не ризикнуть "поза чергою" його повезти. Можна не тільки лишню "дамочку" в машину, яка по ідеї повинна бути вільною і чекати на клієнта, посадити, а і чимось з тою дамочкою зайнятись. Клієнт почекає. От би спитати, куди дивиться Податкова, Автотранспортна інспекція. Навіть ДАІ могло би при бажанні елементарно навести лад з такими нелегальними таксі, на їх місці швидко би з'явились легальні - без "криш", але з вмінням і бажанням якісно надавати послуги.
     
  2. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Відповідь на допис від Ума 18.10.2006, 07:17

    Ага, ше, часами більшу, чим машина в нормальному стані. Нормальна машина сама їде, тільки бензин купляй, а "добитий москвич", щоби пересувався, в нього треба грошей постійно добавляти - скільки на бензин, стільки ж на ремонт. Я на початках своєї таксистської діяльності таких з'їздив два від магазину до металобрухту. Проблема тут та сама, що і в попередньому мессежджі описана, а спосіб клієнту з цим боротися дуже простий - за власні гроші яку машину обираю, на такій і їду. Не підходить таксістам зі стоянки - зупиняю іншу машину, ту що їде мимо. У Львові таксі багато - довго чекати не прийдеться. А ідея підстригти всі таксі під один манер (одинакові машини, а ще би форми і зачіски водіїв не помішали б, ха-ха) на жаль в наших умовах - утопія. З одного боку хто це буде контролювати - навіть з тим різношерстям нелегалів "бомбіл з касетонами таксі" нема кому розібратись, щоби вони хоч в якихось рамках працювали. З другого боку поміж таксистами є багато нормальних водіїв з цілком пристойними машинами різних марок і класів, які давно якісно надають послуги, але не можуть нараз взяти і поміняти машини. А кожний такий таксист - це сім'я, жінка, діти. Для чого їм з статуса приватного перевізника переходити на найманого працівника з серйозними втратами в заробітку? Або брати "однотипну" машину в оренду (швидше всього на кабальних умовах)? Тут вихід один. Машина в неналежному стані не повинна отримати Ліцензійну картку на право надання послуг. А машина без Ліцензійної картки не повинна опинятись на стоянці таксі. Питання без відповіді до контролюючих органів: чому це не так?
     
  3. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Відповідь на допис від Полковника 18.10.2006, 07:48

    Здравствуйте, Полковник, рад видеть Вас в этой теме Форума. Однако коммент Ваш обиден. Как будто Вы не читали всю тему сначала, а только последний месседж. Тасисты во Львове оч-чень разные. Может быть и есть такие, что зажрались. Только я, знаючи очень многих, зажравшихся не видел. Наглые, глупые, безкультурные, грязнули - это встречается. Полулегальные и совсем нелегальные - сколько угодно (почти все). А вот сидящие на толстом портмоне и положившие на всех остальных ...(это я вкладываю в понятие "зажравшиеся") мне в последние годы не попадались. Может вы знаете, где это в такси такие доходы есть - так подскажите, может я там подьеду! А касательно поднятых в этой теме таксистских проблем и проблем с таксистами, судя по Вашим коментам в других темах, Вы имеете (или имели) отношение к государственным (может быть контрольным) органам, так прокомментируйте их бездействие, или дайте их представителям почитать, может они разродятся на какую-то точку зрения. С уважением angal.
     
  4. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Допис від Mariya 18.10.2006, 08:29

    Якщо замовити таксі по телефону, то приїде нормальна машина і коштувати буде не забагато, а нормально. Водії не хамлять, дверей, правда, так само не відкривають, якщо важкі торби - то відкриють багажник, але завантажити їх не поможуть (вони ж не гружчики ). А з тими, що в черзі стоять - не зв"язуюсь. Бо дорожче щонайменше в два рази буде.
     
  5. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Відповідь від Вege на дописи №9,10 від аngal 18.10.2006, 10:43

    Спробую по пунктах відповідати,можливо не по черзі.Про українську мову-не будемо, "бідачка" - діалектизм,не кращий від " є бажання обсудити кухню львівського" кінець цитати. Про завищення цін - ще одна цитата вже львівського таксиста періоду візиту Папи Римського - Сихів,дощ,людей - мільйон і при мені в рацію :" Всі до Довженка,тут Клондайк! Ельдорадо!!!" Ціни відповідні,я це слухаю,хоч і клієнт. Номер оператора і позивні не називаю свідомо,різниця невелика. Історії - хоча б про те,як хлопчина мене віз від площі Франка по Стуса на Шафарика. І на мою пропозицію повернути наліво біля заправки (через Дністровську) вивалив здивовані очі "А що,там дорога є?" Або як з Художньої 8 з брами на Антоновича виїхали і поперли проти руху по односторонній? А коли виїхали до "кінескопів" хлоп видав сакраментальне "Ой тля,де я???" Або як на Шевченка серед ночі зніс на переїзді шлагбаум,не помітивши його,а пасажир пендзлював до Рясне-2 пішки примовляючи про себе "дякую тобі, Боже,хоч пішки зате живий".
     
  6. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Допис від MARTINI 18.10.2006, 10:49

    Однозначно, викликати таксі - в 2 рази дешевше, ніж зупинити або взяти на стоянці. Я навіть коли в центрі знаходжуся, де стоять і їздять сотні таксі, викликаю собі по мобільному. Зачекаю 5-10 хвилин, але знаю, що мене не надують.

    А от на рахунок "Якщо замовити таксі по телефону, то приїде нормальна машина", то це як пощастить. Може новий "Ланос" чи "Дачія" приїхати, а трапляються і вбиті "жигулі". Щоправда, якщо це принципово, то можна диспетчера попросити не присилати розвалюху, а більш-менш нормальну машину
     
  7. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Допис від Вege 18.10.2006, 10:54

    Трохи воно сумбурно,але насправді часами таке враження,що з вулиці повигрібали дітей і посадили за кермо.Останнє що доконало-таксівка з літерами "У" спереду і ззаду!!!Шедевр!
    Так що тема - дійсно до обговорення, і направду то треба би провести атестацію тих, кому пасажири довіряють своє життя (пафосно , але ж правда).І заодно автомобілів.Бо колись я наздогнав і підрізав 408 Москвича,з багажника якого лився бензин рікою. Так от дідусь обматюкав мене, і повіз клієнта далі.
     
  8. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Допис від angal 18.10.2006, 20:36

    Дуже вдячний всім, хто звернув увагу на цю тему і знайшов час на коментар. Розпочинаючи її на Львівському форумі, я сумнівався в її актуальності для широкого загалу, на щастя сумніви виявились невиправдані. Стараюсь, по можливості (по наявності вільного часу) не залишати без уваги коменти та репліки, які, на мій погляд, потребують пояснень чи уточнень. Якщо чийсь месседж пропустив - прошу не ображатись, на роботі за кермом таксі компьютер недосяжний, навіть вистоюючи по кілька годин без роботи, приходиться рахувати гав (до ноутбука в таксі не доробишся, та і навіть якби він був, возити його з собою було би небезпечно). Хотілось би з останніх дописувачів персонально звернутись до харків'янина vkatuninа.
    Гм. Видно проблеми з таксі скрізь однакові - як у Львові, так і у Харкові. Все, описане вище, характерне і для нас.
    Сьогоднішні проблеми таксі дійсно скрізь одинакові і не вчора з'явились. І при Радянському Союзі вони були (правда сьогоднішні менш виражені, а були інші, пов'язані з постійною нехваткою таксі). Але корінь цих проблем - у відсутносі контролю. Мене і багатьох інших львівських приватних таксистів (легалізованих і тих, хто ще сумнівається в доцільності легалізації) цікавить, з точки зору оцінки розвитку подій на ринку таксі у Львові в найближчі місяці, як виглядає, до прикладу, у Харкові ситуація з контролем з боку держави за таксоперевозками. Чи може будь який автовласник, причепивши на дах машини касетон з "шашечками" і не оформляючи ніякі ліцензії та інші потрібні документи, не встановлюючи таксометр в машині, не платячи податки, спокійно і не боячись штрафних санкцій місяцями возити пасажирів і, зазивно відчинивши двері машини просто на центральній вулиці міста, пропонувати послуги таксі з виразом на обличчі типу "мені все по барабану". Чи може бажаючий заробити дрібний бізнесмен на підставі фіктивної угоди про аренду автомобіля виробити приватному автовласнику ліцензійну картку на право надання послуг таксі і, випустивши таке "таксі" без таксометра на лінію, преспокійно замість сплати податків в бюджет, збирати з таксиста гроші собі в кишеню, не боячись ні автотранспортної ні податкової перевірки. В нас у Львові поки що обидві ситуації - це правило, а не виняток. Розуміючи, що Вам, шановний vkatunin, як клієнту таксі, а не перевізнику, швидше всього такі ньюанси в деталях не відомі, дуже хочу сподіватись, що ви знайдете час, на хоча би невеликий коментар, або зможете запросити в цю тему Львівського форуму когось, хто більш обізнаний з кухнею Харківського таксі. Наперед вдячний від імені Львівських таксистів angal.
     
  9. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Допис від Ума 18.10.2006, 21:24

    черги не подолати... водіїв-сам собі господар в наймити не загнати...

    але я все рвіно притримуюсь думки, що для споживача найкраще - коли таксі має форму - один колір, одна-дві-три марки авто. І ще варто таки вказувати в техпаспорті транспортного засобу - що це авто таксувалося, так само для захисту споживача
     
  10. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Допис від Boris Kiev 18.10.2006, 23:41

    Як більшість автомобілістів, я користуюся таксі тільки коли їду пити (і назад). Або - від механіка за запчастинами.
    По телефону замовляю тільки коли їду на вокзал або коли треба "цивілізовано виглядати" в певному товаристві.

    "Візників" на вбитих копійках біля метро просто ігнорую - вони за 2 км просять 10 грн - очевидно, їм лінь їхати і втрачати чергу.
    Знаючи рух в певні години доби, ловлю попутників без шашечок - як правило, виходить вдвічі дешевше.
    Вибачайте, фахівці !

    А про Львівських таксистів не можу сказати нічого поганого. На мій погляд, їзда у Львові - це суцільний екстрім.

    Років 10 тому ми з колегою привезли до Львова "залізо". яке треба було завезти на Високий Замок - саме до TV- вежі (тоді ще доріжка була грунтова. І дощик ішов).

    Вокзальним таксистам ввічливо пояснив - куди саме треба, і про грунтову дорогу. Тому, добродії, мені потрібні Нива, УАЗ або інший 4х4. А їх не було.
    Один жигуліст ну так нас "окучував", клявся, що проїде ... поїхали.
    Звичайно, він жахнувся, побачивши дорогу і на середині забуксував. Просить підштовхнути. Мій колега резонно каже - взявся везти - сем штовхай, а я сяду за кермо. Ага !
    Благо, в ту хвилину йшов на роботу змінний персонал і десь уп"ятьох виштовхали.
    Ну я накинув трохи преміальних тому візникові "на зимову гуму", щоби не вважав киян жлобами.

    А де мене надміру "дістали" таксисти, так це в Симферопольському аеропорту.
    Зазвичай ми до Криму їздимо потягом і на вокзалі я швидко орієнтуюся, де - хто - за скільки, торгуюся та їду.
    Років 6 тому мені довелося терміново відірватися з відпустки - літак - 4 дні в Києві - літак (дружина залишалася в Криму).
    В аеропорту на мене буквально накинулися (а я був лише з невеличкою торбинкою) і пропонували за 150-200 грн туди, куди з вокзалу просили 80 і можна було торгуватися до 60.
    Психологія - він прилетів літаком за 370 грн - можна дерти.
    Поки я сів у відкритому кафе поснідати, навколо стояли 4-5 таксистів, уважно спостерігали за мною.
    Мені це так набридло, що я сів на маршрутку до вокзалу і далі домовився їхати за 60 (з іншими пасажирами).

    Навіть у Києві - "вокзальний ефект" колосальний:
    Кажу таксистам: "5 км - 15 грн"

    - Куди ? О, туди не 5 км, то буде коштувати 25.
     
  11. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Допис від Dvin 19.10.2006, 00:28

    А де мене надміру "дістали" таксисти, так це в Симферопольському аеропорту.

    ...

    В аеропорту на мене буквально накинулися (а я був лише з невеличкою торбинкою) і пропонували за 150-200 грн туди, куди з вокзалу просили 80 і можна було торгуватися до 60.
    Психологія - він прилетів літаком за 370 грн - можна дерти.

    Так, вокзальні таксисти - це взагалі окрема розмова. Ось приїхав я додому зі Львова, іду собі чемно на маршрутку, і чую розмову: жінка питається у таксиста: "Скільки буде до 'башні'" (мається на увазі ратуша, тобто центр, але місцеві так ніколи не кажуть). Той і каже - десять гривень Хоча відстані там - півтора кілометри, а офіційно мінімальний тариф - 6 гривень за два километри. Просто за декількома словами розмови він відчув немісцеву, яка не орієнтується у місті. І ось...
     
  12. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Допис від Vkatunin 19.10.2006, 02:12

    Здається, у нас це питання обговорювалося ось на цій гілці (форум МедіаПорту): http://forum.media-objektiv.com/read...462#msg-283462
    Там і питання можна задати заступнику губернатора з транспорту. Дуже толковий, до речі, чоловік.
    А також тут:
    http://forum.media-objektiv.com/read...462#msg-283462
    http://forum.media-objektiv.com/read...853#msg-166853
    А ось тут - хтось з Харкова їздив на Донбас, враження від таксі:
    http://forum.media-objektiv.com/read...,226240,page=1
    Тут - таксист побився з регіональним депутатом :
    http://forum.media-objektiv.com/read...587#msg-223587
    Тут - обговорювали харківські маршрутки:
    http://forum.media-objektiv.com/read...,180356,page=1
    Тут - минулорічний протест такстистів та реакція на нього пасажирів:
    http://forum.media-objektiv.com/read...,132641,page=1

    Ну десь так, якщо коротко.
     
  13. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Допис від Boris Kiev 19.10.2006, 11:18

    Ще один нюанс щодо кримських таксистів: якщо є можлвість вибору, я завжди намагаюся сісти до водія - татарина.
    Причини:
    1. "Не з бодуна"
    2. Торгується гідно, не канючить і не хамить. І себе поважає, і пасажира.
    3. Як мінімум, салон тачки більш чистий і доглянутий.
    4. Їде якось обережніше, не так "безбашенно", як деякі водії-росіяни.

    Один рос. таксист в Криму (на копійці): раптом пішов дим в районі коробки передач. Запах паленого ганчір"я.
    З"ясувалося: кинув тимчасовий дріт на "стопи", заізолював ганчіркою. Вогнегасника нема, водою гасити боявся (12 вольт - ха-ха !)

    Другий рос. таксист (2106): вимкнув двигуна на довгому спуску (ощадливий такий). Потім не міг ані завестися стартером, ані втикнути передачу. А вакууму не було, ледве загальмував в повороті (!).
    Замість виписування траєкторії, смикав ключ, передачі. Навіть не знає, що в таких ситуаціях можна допомогти собі ручником. А ще хизувався, що 20 років працював водієм міжміського тролейбусу.
     
  14. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Відповідь на допис від Ума 19.10.2006, 19:38

    Ума, Ви просто супер, Ваша ідея про відмітку в техпаспорті стосовно таксі вже реалізована в останній версії Закону України "Про автомобільний транспорт", яка вступила в дію з 7 квітня 2006 року. Мінтранспорту та МВС повинні були згідно цього ж Закону до 7 липня розродитись на відповідні зміни в нормативних (підзаконних) актах. Не розродились і понині. Автотранспортна інспекція (а така є вже більше року, отримує непогані зарплати) має своєю головною задачею наведення порядку в пасажирських перевозках автотранспортом вцілому і в таксі зокрема. Задачу має... має задачу... Напевно задачу має десь...
     
  15. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Допис від angal 20.10.2006, 05:39

    Шановний Борис! За зсилочку дякую, вже скачав, прочитаю по наявності вільного часу. А по суті теми, піднятої в цій гілці форуму хотілося би завуажити таке: Вокзальні таксисти (і аеропортовські тим більше) в усіх містах України і, напевно, не тільки України - це досить вузька (пару відсотків від загальної кількості таксі у відповідному місті) і дуже специфічна каста. В більшості це з точки зору закону взагалі не таксисти, а бомбіли з машинами (ніяких документів на право надання послуг). Ціни на проїзд - як мінімум вдвічі вищі (часами в кілька раз), порівняно з середніми в міському таксі. Нав'язування своєї послуги - дістаюче до крайності, якість послуг - часто погана, як і технічний і санітарний стан машин. Про якість і ціни Ви самі писали в своїх дописах, а санітарний стан я сам в деяких бачу, потрапивши з пасажиром на вокзал. Як і діставання поголовно всіх людей, що виходять з центрального виходу вокзала запитанням "куди їдем, куди їдем, куди їдем....кому таксі, кому таксі, кому таксі..." Тут проблема в тій же безконтрольноті з боку влади. Якщо порівняти з періодом останніх років Радянського Союзу, коли система державного контролю, сяко-тако працювала, то в ті часи, крім варіанту їхати на такому "вокзальному таксі" в пасажира завжди була альтернатива - знайти на привокзальній площі знак "стоянка міського таксі", де правда завжди стояла черга не порожніх машин, а пасажирів з валізами, але почекавши в цій черзі кільканадцять хвилин, дочекатись професійного, легального таксі, яке завезе куди треба і з розрахунком по таксометру. Якби зараз влада спромоглася на створення таких стоянок міського таксі на вокзалах і аеропортах і змогла би надавити на кришуючі дрібний вокзальний бізнес (в т.ч. таксі) структури, щоби вони не страшили міських таксистів побитими мордами і машинами, ситуацію можна було би кардинально поправити. Так, при масовій недогрузці міського таксі у Львові, можна було би очікувати на чергу порожніх машин на такій стоянці. Але поки це утопія. Виглядає, що або вокзальні криши сильніші від влади, або владі наплювати
     
  16. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Допис від angal 20.10.2006, 06:19

    Для розрядки в серйозній темі, така ситуація, у вигляді анекдота з життя. Передісторія: вже говорив, що профессіонали-таксісти з досвідом роботи останнім часом від фірм радіо-таксі не в захваті, багато хто від них втікає. Набирають новачків, які, не задумуючись, товчуть власні машини, щоби дядя-власник фірми, не дай боже, не втратив заробіток. А далі діалог: Питаю такого новачка: ти звідки такий в таксі взявся? Іде горда відповідь:"Я працюю на фірмі".
    - Ну і скільки тобі фірма платить?
    - ???????? Да ні, я фірмі плачу.....
    - Як так, тоді "фірма працює на тобі"!
    - ????????!!!!!!!!!!???????
    - Ти працюєш на фірмі - вони тобі платять, Вони на тобі працюють - ти їм платиш.
    - А вони ще "вступні" взяли....
    - А багато?
    - 100 паперів....
    - і в що ж ти вступив? В товариство співвласників, в профспілку, в партію?
    - та ні ....У "фірму".....
    - і що, маєш долю в фірмі, частину прибутку, акції?
    - ??????? Та ні маю "номер".
    Лохотрон та і годі. Коли ми порозумнішаємо?...

    Ну і іще один майже анекдот:
    . Їде вільна радійна машина таксі по Любінській. (Для тих хто не знає Львова - вул. Любінська у Львові впирається в аеропорт, а біля нього є новий непоганий готель з дещо дивною для Львова назвою "Тустань"). Диспетчер вже пару хвилин марно намагається знайти вільну машину для замовників з цього готелю. Голос дівчинки в радіостанції вже захрип і з стогнучим акцентом продовжує повторювати:"Хлопчики, хто вільний в районі Любінської, замовлення в "Тустань"". Водій вільної машини не озивається, чи не чує, чи думає про щось інше. За пару сот метрів позаду їде ще одна радійна машина з тої ж фірми, але зайнята, з пасажирами. Водій зайнятої машини бачить впереді свого ж вільного, в кінці кінців не витримує стогону в радіостанції і ричить на диспетчера:"Чого ти кричиш - вон надцятьвосьмий на Любінській вільний". Диспетчер реагує моментально короткою фразою:"Надцятьвосьмий - Тустань". Проходить пару секунд, вільна машина раптово зупиняється. Водій зайнятої машини, роззлощений криком в рації, і тим, що йому прийшлось втручатися, звертається до колеги, якого послали в цю "Тустань":"Якого біса став, там люди чекають, тобі замовлення дали". З відповіді вмирали зі сміху в усіх радійних машинах в околі кількох кілометрів:"Яке замовлення, мені диспетчерка казали ту-стань, я ту і став". Отакі бувають "радіо-таксісти".
     
  17. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Допис від Mariya 21.10.2006, 07:35

    Я тут запитати в таксистів хочу одну річ. Коли я в Сан-Франциско з аеропорту в готель таксівкою їхала, то мені при оплаті таксист показав покази лічильника (кілометраж і ціна) і пояснив чому така ціна, ще й квитанцію виписав. У львівських таксистів лічильника не було ні разу. Чи є у Львові таксі обладнані лічильниками?
     
  18. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Відповідь на допис від Mariya 22.10.2006, 12:10

    Були, дуже довгий час були таксометри в усіх легальних таксистів, на протязі десятків років існування державного контролю в часи Радянського Союзу. А нелегальних (тобто без необхідних дозвільних документів і таксометрів) таксистами не називали. "Бомбілами", калимщиками, але не таксістами. Завжди знаходились водії службових машин, і приватні також, що бажали підзаробити на перевезенні пасажирів, але вони ніколи не ризикували обладнувати машину розпізнавальним знаком "таксі" і, тим більше, в наглу витісняти з ринку легальних перевізників (дешевшими цінами, а, значно частіше, погрозами фізичного насильства, чи пошкодження машини). На сьогодні в Україні діючі Закони та нормативні акти вимагають від таксі і дозвільних документів, і таксометра, і квитанції, або касового чека, і чіткого тарифа на послуги, який повинен бути на видному місці в салоні машини. І штрафи передбачено, причому суттєві. Але державні контролюючі органи (аж три серйозних інспекції мають можливість, і, напевно, обов'язок контролю за роботою таксі - ДАІ, Автотранспортна і Податкова плюс ще Відділ захисту прав споживачів і Міський відділ транспорту і зв'язку), так виглядає, цю діяльність взагалі не бачать. В результаті з поміж кількох тисяч львівських машин з розпізнавальним знаком "таксі" таксометри без інформації про тарифи мають близько ста (машини бувшого державного таксопарку, та одної з радіо-фірм, яка, вклавши свої гроші в машини, найбільш наближена до правового поля), інформацію про тарифи без таксометра - кілька сотень (машини приватних осіб, що працюють під радіо-фірмами) і абсолютна більшість не має ні таксометра, ні тарифа, ні квитанцій (кілька тисяч). Результат - ціни на проїзд або взагалі договірні, або не відповідають тарифу. Як винняток, є пару машин і з таксометром, і тарифом, і квитанціями. Мені відомо про 5 таких (з моєю разом). Це поодинокі приватні таксисти, які оформили документи, платять податки і дуже сподіваються на те, що описаний вище "бардак", іншого слова не вживеш, в кінці кінців закінчиться.
     
  19. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Допис від Максим (Гість форума з Петербурга) 23.10.2006, 18:05

    Сколько всего нового узнал.
    Предположу, что перспективы такси следующие: найдется предприниматель, который будет в состоянию купить много новых / пусть даже недорогих / машин, нормально их обслуживать и нанять водителей на работу. При этом оплата по счетчику с выдачей чека.
    В России во многих городах именно так дело организовано, разница только в марках машин - от ВАЗ 4, 5, 7 моделей в небольших обласных центрах до Huindai Sonata в СПб.
     
  20. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Відповідь на допис від Максима 24.10.2006, 08:08

    Не так всё просто...
    Ну во-первых: Предприниматель-перевозчик (т.е. легализироаванный с лицензией на перевозки пасажиров), который сам, добровольно наставит в машины такси таксометры с контрольно-кассовыми функциями - это утопия. Ему налоги придётся со всей выручки платить. Во всём мире уплата налогов - дело добровольно-принудительное. Нет принуждения - не будет налогов и не будет такси с таксометрами. Будет принуждение - будут и таксометры, и налоги, и тариф за проезд будет ровно на эти налоги выше, чем у нелегала.
    Во-вторых: нанять водителей - значит платить им такую зарплату, чтобы им хотелось работать. И опять налоги и отчисления с фонда зарплаты в различные фонды (пенсионный, соцстрах и т.д.). Придётся в тарифе за проезд эти расходы учитывать. Причём для работы в такси нужны не просто водители, а таксисты с опытом работы, чтобы они знали, где и когда находить платёжеспособного клиента, а не катались по городу порожняком (убыточно) и, при ужасном состоянии львовских дорог, умудрялись не "убивать" преждевременно машину. Те, кто имеет такой опыт, давно уже определились с местом и способом работы (на собственной машине, или арендуют хорошую машину, некоторые взяли в кредит новую). Они их не бросят и не побегут в наёмные водители к богатому дяде. Водители без таксистского опыта будут, конечно, его приобретать "в процессе", и, конечно, со временем приобретут, параллельно с этим, они "в процессе" выработают вхолостую часть моторесурса автомобиля и однозначно угробят по львовским ямам ходовую часть. А сколько лишнего недешёвого бензина выкатают? А за какие деньги его покупать? А откуда взять дополнительные деньги на преждевременную замену деталей и оплату ремонта? Опять надо учитывать в тарифе.
    В-третьих: "Нормально обслуживать" автомобили - значит иметь в черте города свои автосервисные мощности, или платить за чужие. Оч-чень недешёвая необходимость. Деньги - опять из тарифа за проезд.
    В-четвёртых: Новые машины с новыми водителями попадут на улицы города, где и так на каждом углу на одного пасажира приходится по 5 свободных такси, пусть в большинстве нелегальных, но с таксистскими "шашечками" на крыше (праздники не в счёт, работать надо каждый день). Их будут гнать с этих углов те, кто там уже есть. Значит нужно решать с городской властью вопрос о создании новых стоянок такси для новых машин. Это опять немалые деньги, причём во львовских условиях, большая часть - "чёрным налом".
    Если всё это вбахать в тариф и попробовать конкурировать с полулегально-нелегальной таксистской братией - никто в таком такси не поедет. Выйдет дорого. Такой "бизнес" вылетит в трубу прямо со старта. Только появление контроля со стороны государства сможет решить проблему. Только повсеместное ущемление и вытеснение с рынка нелегалов сможет снять некоторые из вышеперечисленных проблем и дать возможность легальному перевозчику добраться до оказания таких объёмов услуг, при которых вышеперечисленные расходы будут меньше и смогут покрываться не заоблачным взлётом тарифов, а возрастанием выручки от оказанных услуг. Это касаеся не только предпринимателя, который купил машины и нанял водителей. Так же и предпринимателя, который, купив машину, сам сел за руль и хочет зарабатывать согласно Закону, а не вопреки ему. Меня то-есть.
     
а де твій аватар? :)