"Львівелектротранспорт"!!!

Тема у розділі 'Життя міста', створена користувачем Тим22, 28 лис 2008.

  1. sselev

    sselev Well-Known Member

    У нас 11 ЛАЗов и в начале года появилось 2 Богдана.
     
  2. gryvul

    gryvul Well-Known Member

    У Львові скоротили графік руху трамваїв та тролейбусів? Це питання виникло перед мешканцями міста у суботу 24 січня з 20.30 до 21.00. Зокрема, ті, хто чекав на зупинці на вул. Дорошенка на трамвай №2 марно сподівалися доїхати на вул. Коновальця: проїхало чотири «двійки» і всі – не за маршрутом, а в парк. Коли журналіст ЗІКу поцікавився у водія четвертої «двійки», на яких підставах трамваї змінюють маршрут, той відповів: це рішення керівника «Львівелектротрансу» – з метою економії електроенергії скоротити рух трамваїв до 22.00.

    Кореспондент ЗІКу звернувся сьогодні, 26 січня, до начальника ЛКП «Львівелектротранс» Андрія Федоренка за роз’ясненням. За його словами, у Львові було продовжено графік руху основних маршрутних трамваїв: №№6,2,1,9,3 до 23.30. Проте, практично, це лише один трамвай на лінії. Основна ж кількість рухомого складу завершує свою роботу до 22.00. Тролейбуси працюють до 22.00.

    Андрій Федоренко зазначив, що це не лише дає змогу зекономити витрати на електроенергію, хоча й це, безумовно, також, а економія проходить загалом. «Після 22.00 потрібно ще й нараховувати нічні надбавки до зарплати водіям, тому тут також суттєва економія», – зазначив А. Федоренко.

    Нагадаємо, це був не перший крок «з метою економії» начальника «Львівелектротрансу». У вересні минулого року з його ініціативи були скороченні кондуктори у львівських трамваях і тролейбусах.

    Вочевидь, невдовзі з карти Львова зникнуть й самі трамваї – з метою економії.

    До слова, в Львівській міськраді здивувалися, що графік електротранспорту у Львові скорочено.

    Вперше в історії Львова трамваї й тролейбуси ходять до «дитячої години». Скрутніших часів місто не знало?
    http://zik.com.ua/ua/news/2009/01/26/166815
     
    • Подобається Подобається x 5
  3. fuxx

    fuxx Member

    О, є чергова нагода підняти плату за проїзд.
     
    • Подобається Подобається x 2
  4. sselev

    sselev Well-Known Member

    Скоротити «з метою економії» начальника «Львівелектротрансу» не завадило б для профілактики.
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. sselev

    sselev Well-Known Member

  6. Wild gucul

    Wild gucul Well-Known Member

    буде прибуток для ЛАЗу. а трамваї, мабуть, далі купуватимуть б/у з Німеччини.
     
  7. Полковник

    Полковник миється в бані

    А сколько сейчас стоит.
    В Москве метро - 22 руб, маршрутка - 25 руб, автобус, троллейбус, трамвай 25 (у водителя), а в киоске 19 руб.
    25 руб. примерно = 70 центам по нынешниму курсу.
     
  8. Тим22

    Тим22 Дуже важлива персона

    Я осенью, будучи в российской глубинке офигел от цен на транспорт, причем цены на продукты практически такие же как в Украине
     
  9. sselev

    sselev Well-Known Member

    На мою думку зараз трамваїв Львову достатньо існуючих. У разі розширення трамвайної мережі можна буде використати вагони які "законсервовані" чи провести капремонт, у 2му депо їх доволі багато.
     
  10. sselev

    sselev Well-Known Member

  11. fuxx

    fuxx Member

    5 штук, чи менше? ))
     
  12. sselev

    sselev Well-Known Member

    50 шт., але хто знає яка буде інфляція гривні...
     
  13. Тим22

    Тим22 Дуже важлива персона

    Как страшно житьо_О

    Во Львове безбилетный пассажир побил двоих контролеров и милиционера.

    Как сообщила пресс-служба львовского горсовета, в пятницу, 6 марта, "на контролеров напал пассажир, который не оплатил за проезд в электротранспорте. За них заступился сотрудник милиции, ему также досталось от нарушителя".

    Всех пострадавших доставили в восьмую городскую клиническую больницу. Нарушитель задержан.

    Львовэлектротранс намерен выплатить денежную компенсацию пострадавшим сотрудникам.
    http://korrespondent.net/ukraine/events/765088
     
  14. Andrjuha

    Andrjuha Member

    тут в нас всю система мінять треба: наприклад ввести магнітні карточки для кращого контролю за оплатою і пасажиропотоком, вхід тільки через передні двері вагонів повз водія який би контролював проведення цієї картки по считувальному приладу... і питання з контролем знято... комп'ютер покаже скільки пасажирів увійшло, скільки з них пільговиків, скільки пенсіонерів... все чисто і прозоро... + розвиток перспективних і прибуткових маршрутів в місті, а їх тут тьма... + покращення сервісу...
    доречі, на мою думку трамвай на Сихів - помилка, треба було тролейбусні маршрути розвивати - набагато дешевше і швидше!!!
     
    • Подобається Подобається x 1
  15. fuxx

    fuxx Member

    Навісити на водія функцію кондуктора? Та ні впевнений що є проресивніші методи ніж пхати всіх людей через одні двері.
     
    • Подобається Подобається x 2
  16. Ука

    Ука сова на посаді жайворонка

    особливо в трамваї
     
  17. Varvar

    Varvar Well-Known Member

    колись приблизно таке ж пропонував на схожій гілці іншого форуму
    не обов"язково одні двері, технологію можна доопрацювати ... або запозичити ...
    загалом в Україні керівники більшості підприємств сфер де існують пільги чи тарифи, що нібито не покривають собівартість - транспорт, енергетика всіх видів, житлово-комунальна сфера зацікавлені більше в існуванні тих "збиткових" тарифів, розрахованих із нормативів невідомо якої давності-точності, ніж незбиткових тарифів, але основаних на прозорому, зрозумілому обліку витрат, завантаженості, обсягів фактичного споживання тощо
     
  18. fuxx

    fuxx Member

    Звісно що якщо хочуть порядок то треба запозичати. Бо наприклад я сумніваюся в ефективність їхнього "ноу-хау" з компостерами.
     
  19. sselev

    sselev Well-Known Member

    Трамвай ефективний на маршрутах з великим пасажиропотоком, є доцільним прокладання трамваю до Сихова, Рясне. Живу не на Сихові, тому не знаю наскільки легко втиснутись у ранковий пік в маршрутки, але гадаю важко.
    Тролейбусну мережу хоча розвивати дешевше, але все одно її не розвивають. Є багато варіантів суттєво покращити тролейбусне сполучення з мінімальними витратами, але чомусь 24ку не дотягуть до Санта-барбари, а 7ку до Метро-Епіцентру, і т.д перелік можна продовжити.
     
    • Подобається Подобається x 3
  20. Andrjuha

    Andrjuha Member

    а зараз водії просто і з комфортом продають проїзні талони :))
     
    • Подобається Подобається x 1
а де твій аватар? :)