У Львові скоротили графік руху трамваїв та тролейбусів? Це питання виникло перед мешканцями міста у суботу 24 січня з 20.30 до 21.00. Зокрема, ті, хто чекав на зупинці на вул. Дорошенка на трамвай №2 марно сподівалися доїхати на вул. Коновальця: проїхало чотири «двійки» і всі – не за маршрутом, а в парк. Коли журналіст ЗІКу поцікавився у водія четвертої «двійки», на яких підставах трамваї змінюють маршрут, той відповів: це рішення керівника «Львівелектротрансу» – з метою економії електроенергії скоротити рух трамваїв до 22.00. Кореспондент ЗІКу звернувся сьогодні, 26 січня, до начальника ЛКП «Львівелектротранс» Андрія Федоренка за роз’ясненням. За його словами, у Львові було продовжено графік руху основних маршрутних трамваїв: №№6,2,1,9,3 до 23.30. Проте, практично, це лише один трамвай на лінії. Основна ж кількість рухомого складу завершує свою роботу до 22.00. Тролейбуси працюють до 22.00. Андрій Федоренко зазначив, що це не лише дає змогу зекономити витрати на електроенергію, хоча й це, безумовно, також, а економія проходить загалом. «Після 22.00 потрібно ще й нараховувати нічні надбавки до зарплати водіям, тому тут також суттєва економія», – зазначив А. Федоренко. Нагадаємо, це був не перший крок «з метою економії» начальника «Львівелектротрансу». У вересні минулого року з його ініціативи були скороченні кондуктори у львівських трамваях і тролейбусах. Вочевидь, невдовзі з карти Львова зникнуть й самі трамваї – з метою економії. До слова, в Львівській міськраді здивувалися, що графік електротранспорту у Львові скорочено. Вперше в історії Львова трамваї й тролейбуси ходять до «дитячої години». Скрутніших часів місто не знало? http://zik.com.ua/ua/news/2009/01/26/166815
А сколько сейчас стоит. В Москве метро - 22 руб, маршрутка - 25 руб, автобус, троллейбус, трамвай 25 (у водителя), а в киоске 19 руб. 25 руб. примерно = 70 центам по нынешниму курсу.
Я осенью, будучи в российской глубинке офигел от цен на транспорт, причем цены на продукты практически такие же как в Украине
На мою думку зараз трамваїв Львову достатньо існуючих. У разі розширення трамвайної мережі можна буде використати вагони які "законсервовані" чи провести капремонт, у 2му депо їх доволі багато.
Как страшно жить Во Львове безбилетный пассажир побил двоих контролеров и милиционера. Как сообщила пресс-служба львовского горсовета, в пятницу, 6 марта, "на контролеров напал пассажир, который не оплатил за проезд в электротранспорте. За них заступился сотрудник милиции, ему также досталось от нарушителя". Всех пострадавших доставили в восьмую городскую клиническую больницу. Нарушитель задержан. Львовэлектротранс намерен выплатить денежную компенсацию пострадавшим сотрудникам. http://korrespondent.net/ukraine/events/765088
тут в нас всю система мінять треба: наприклад ввести магнітні карточки для кращого контролю за оплатою і пасажиропотоком, вхід тільки через передні двері вагонів повз водія який би контролював проведення цієї картки по считувальному приладу... і питання з контролем знято... комп'ютер покаже скільки пасажирів увійшло, скільки з них пільговиків, скільки пенсіонерів... все чисто і прозоро... + розвиток перспективних і прибуткових маршрутів в місті, а їх тут тьма... + покращення сервісу... доречі, на мою думку трамвай на Сихів - помилка, треба було тролейбусні маршрути розвивати - набагато дешевше і швидше!!!
Навісити на водія функцію кондуктора? Та ні впевнений що є проресивніші методи ніж пхати всіх людей через одні двері.
колись приблизно таке ж пропонував на схожій гілці іншого форуму не обов"язково одні двері, технологію можна доопрацювати ... або запозичити ... загалом в Україні керівники більшості підприємств сфер де існують пільги чи тарифи, що нібито не покривають собівартість - транспорт, енергетика всіх видів, житлово-комунальна сфера зацікавлені більше в існуванні тих "збиткових" тарифів, розрахованих із нормативів невідомо якої давності-точності, ніж незбиткових тарифів, але основаних на прозорому, зрозумілому обліку витрат, завантаженості, обсягів фактичного споживання тощо
Звісно що якщо хочуть порядок то треба запозичати. Бо наприклад я сумніваюся в ефективність їхнього "ноу-хау" з компостерами.
Трамвай ефективний на маршрутах з великим пасажиропотоком, є доцільним прокладання трамваю до Сихова, Рясне. Живу не на Сихові, тому не знаю наскільки легко втиснутись у ранковий пік в маршрутки, але гадаю важко. Тролейбусну мережу хоча розвивати дешевше, але все одно її не розвивають. Є багато варіантів суттєво покращити тролейбусне сполучення з мінімальними витратами, але чомусь 24ку не дотягуть до Санта-барбари, а 7ку до Метро-Епіцентру, і т.д перелік можна продовжити.