Повідомлення. Сигнал антирадару пропав (уже три дні) в районі Сихівського мосту по Луганській. Тепер попискує на відрізку Володимира Великого між Тролейбусною і Стрийською, і інколи біля готелю "Гетьман" майже навпроти Симоненка. Логічного пояснення не маю, оскільки підозрілого нічого не бачив. Можливо щось замасковане
ой ті мєнти, завжди бєспрєдєльнічають, добре мені що не маю авто. а то як виходить, або їдь 40 км або плати штраф. А ще знаків по місту багато.
40-ки вже майже всюди познімали. Та й тепер можна в суді оспорювати якщо знак встановлений в неналежному місці. А то колись на волині менти любили поставити знак STOP в колесо посеред дороги вночі і достібувались до тих, хто не зупинився
Перепрошую, я моживо я не дуже чітко висловися, знаю що вона обовязкова, але читав, що вимагати її наявність даішники не мають права, а от при ДТП її у вас вже точно провірять, ... от таке чув, тому й питаю. Сам постійно страхуюсь, і вважаю що це треба робити всім, просто працівники даі занадто часто починають на нерви діфяти, шось я їх особливо недолюблюю останнім часом...
Нові тарифи ДАІ ЗАТ «Даі-України», згідно ухвалі про дорожній рух від 01.04.08, пропонує своїм клієнтам нові pre-paid тарифи (тарифи з передоплатою) на послуги з розумного використовування ПДР: Тариф «Економ» (10 у.е) — дозволяє три мінімальні порушення в місяць (перевищення швидкості до 30 км/г, непропускання пішохода на переході, парковка в недозволеному місці). Тариф призначений для нерішучих, боязких водіїв, які майже завжди їздять за правилами Тариф «Нічний» (40 у.е) - дає знижку 50% на штрафи в нічний час. При оплаті на рік вперед – бонус: перевищення швидкості при русі по нічному місту до 50 км/ч, використання прямоточних глушників і до п'яти синіх лампочок в довільних місцях автомобіля. «Тариф вихідного дня» (54 у.е) — знижка до 70% на штрафи у вихідні і святкові дні. Також дозволяє безкоштовно пересуватися на іржавій машині з димлячим мотором, без номерів і техогляду, за умови наявності на верхньому багажнику дивана, а в салоні – розсади, лопати і тещі. Тариф «Блондинка» (99.99 у.е) - дозволяє рухатися не дотримуючись рядності, правил пріоритету, не користуючись покажчиками повороту і дзеркалами заднього вигляду. Особливий бонус «Подружки» дозволяє розмовляти по мобільному телефону без hands-free під час руху, одночасно фарбуючи нігті, вищипуючи брови і роблячи макіяж. Спонсор бонуса — журнал Cosmopolitan. Тариф «Пролісок» (199 у.е) - діє з травня по вересень. Дозволяє судорожні маневри з витріщеними очима, різкі гальмування, несподівану зміну смуги і рух по автомагістралі в лівому ряді із швидкістю 40 км/г. Тариф «Понеділок» (211 у.е) - дозволяє не дихати в трубочку вранці понеділка або іншого післясвяткового дня. Бонус «Корпоративний» додає до списку свят «День народження шефа», «Ювілей фірми» і «Начальник захворів». Тариф «Ексклюзив» (400 у.е)– дозволяє їздити п'яним, без документів, по зутрічній смузі задом. Тариф «Генеральний» (999 у.е)– дозволяє словесні образи (необмежено) і нанесення легких тілесних пошкоджень (до трьох зубів або чотирьох синяків включно) співробітникам ДАІ чином до генерала. Тому хто уклав контракт до травня цього року – іменна бейсбольна біта в подарунок. Тариф «Безлімітний» (2000 у.е) — включає форму, кашкет, смугасту паличку і нагрудний знак співробітника ДАІ
Пояснюю звідки ростуть ноги... Страхівка обов'язкова і крапка. (Так написано в ПДР). Є штраф за її відсутність і крапка (так написано в адмінкодексі). За старих штрафів відповідальність за відсутність поліса складала 8,5 грн., при ціні поліса від 100 до 2000,00 грн. Оскільки ДАЙці, в основному, працють на свою та начальника кишеню то що вони можуть взяти з водія за відсутність поліса? я б більше 4 гривень в даній ситуації не дав, а якщо б пішов на принци і даішник би складав протокол пів години то пропустив би кілька ласих клієнтів. Тому колись ДАЙці махали руками на відсутність поліса, зараз відповідальність зовсім інша, тому перевіряють, бо мають можливість трохи заробити.
У мене за три роки, що маю цивілку, вперше запитали про її наявність лише недавно, в Криму. Я поліз в бардачок, витягнув три поліси і дав йому, кажу там два старих, один актуальний, шукай
Вчора ввечір їхав від приміського вокзалу до левандівського мосту. Їхав буквально із швидкістю 40 км/год за іншою машиною. Справа по-о-о-о-овільно котився тролейбус. Пиняє мене даєць - "чого порушуємо?" Питаюся що порушую? він каже - обгін на пішохідному переході. Ідіть, каже, скоренько протокол оформимо. Я вийшов, і кажу - нікого я не обганяв, спокійно їхав за машиною. Даєць морозиться - "що з мене дурного робиш?". Я кажу, "прошу з мене дурного не робити". Він подивився хитро, як Ленін, в очі, віддав документи "Щасливої дороги"... а іншу машину лишив доїти...
Що треба знати щоб не платити штраф Що треба знати щоб не платити штраф. Після збільшення штрафів за порушення ПДР (правил дорожнього руху) кардинально збільшилась кількість зафіксованих порушень. В кожного інспектора є «план-рознарядка» скільки протоколів, якого виду потрібно скласти. У величезній кількості випадків ДАІвці складають протоколи про порушення ПДР без жодних законних підстав для цього. Враховуючи те, що після сумнозвісних змін, інспектори присвоїли собі право окрім протоколу відразу складати постанову, вони тепер себе відчувають абсолютно всевладними і безкарними. Таку ситуацію змінити можна лише масовим оскарженням в суді незаконних постанов і протоколів. Якщо Ви свідомий водій, якого дістали постійні знущання ДАІвців над простими водіями, Вам варто знати кільки простих, але дуже важливих істин. Перше, і найголовніше. Інспектор ДАІ не має права складати Постанову про притягнення до адміністративної відповідальності водія на місці вчинення адміністративного порушення. Це випливає з норм КУпАП, який вказує чіткий перелік випадків коли Постанова може складатись на місці вчиненні амін порушення – норм, які стосуються порушень ПДР в цьому переліку немає. Окрім того в цьому випадку не складається Протокол, при зупинці Вас інспектором, протокол складається завжди. А також найважливішою передумовою є згода «особи, яка притягається до адміністративної відповідальності» з вчиненням амін.правопорушення. Тому у випадку складення протоклу про адміністративне правопорушення ми наполегливо рекомендуємо в полі для пояснень в протоколі вказати: «Я ПДР не порушував. З протоколом не погоджуюсь.» Друге. Складення протоколу і постанови на місці вчинення адміністративного порушення порушує всі основоположні норми щодо винесення постанови передбачені в КУпАП. А також фактично унеможливлює використання жодного з передбачених ст. 268 прав особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. Тому для фіксації цього моменту, ми наполегливо рекомендуєму, в полі для пояснень в протоколі додатково вказати: «Прошу відкласти розгляд адмін.справи, щоб я міг скористатися своїм законним правом на юридичну допомогу». Третє. Якщо ви вказали в протоколі першу і другу фразу, то інспектор зобов’язаний не виносити постанови, а зібрати докази Вашої вини і долучивши їх до протоколу направити уповноваженому органу (начальник ВДАІ) для розгляду, а копію протоколу надати Вам (якщо не надав, то вимагайте це). На протязі 15 днів Вам повинно прийти повідомлення про розгляд. До того моменту Вам потрібно звернутись до нас для кваліфікованої допомоги. Четверте. Якщо інспектор не звертає уваги на Ваше клопотання про перенесення розгляду адмін.справи і незаконно винесе Постанову, то вищевказані обставини є вже достатніми для скасування будь-якої постанови, навіть не дивлячись на матеріальну суть порушення чи не порушення ПДР. П’яте. Окрім цих кричущи і абсолютно явних порушень, в кожному окремому випадку ДАІвці постійно порушують і інші процесуальні та матеріальні норми. Найбільш загальні і часті випадки висвітлені в інших розділах. Ми закликаємо всіх водіїв оскаржувати всі незаконно складені постанови і протоколи про адміністративні правопорушення. Тільки масовим зверенням в суди можна хоч якось вплинути на беззаконня і свавілля ДАІ. Для позитивного результату радимо звернутись до нас. Оскільки є ще багато юридичних тонкощів, які потрібно враховувати при оскарженні.
Ого. Купу арештантів наговорили. То хтось буде памятати чи то роздрукувати памятку і возити в бардачку? Якщо я правильно зрозумів малесенький непомітний підпис внизу, то syavych уже затер контакти. Нє? Відповідно нема куди звертатись. І вдогонку- косультації безкоштовні? Нєа. Треба було Яценюка залишати спікером і частіше катати по дорогах. Не знаю чи було би далі свавілля, а самого ДАІ могло би вже не бути. Нє? ) Ну а оскільки тема вже є, то першою порадою я би озвучив вчити правила. Купити книжечку, положити в бардачок і час від часу перечитувати. Тому що якщо хтось порушив правила, ну то порушив. І відкараскатись користуючись юридичними тонкощами і волокитою не завжди вдасться. А от від того що візьмуть на понт з метою збрити пару халявних гривень вбереже.
А кримське ДАЇ як бачать машину з номерами іншої області так зразу зупиняють і пошинають, як то кажуть трусити тебе! То аптечку, то вогнегасник, то страховий поліс питати! А одного разу придовбались до віконного тонування!
Так робить і волинське....і наше рідне мабуть так само робить....от хіба в Тернопільській обл. ніколи мене не зупиняли....може там нема ДАІ ))))))))
Може й нема!))))))))) воно ховається, а замість ДАІшників стоять камери, ось http://www.rul.ua/gai.html?region=19
Ну багато де в областях зупиняють машину з чужими номерами. Але от кримські ще ніразу мене не зупиняли і не шмонали, а їздив я там багато. І від друзів не чув (зупиняти зупиняли, але не нагліли). Про кримських даішників багато нормальних відгуків читав на форумах. Та й взагалі, на літній сезон не вистачить кримських ДАІшників щоб зупинити кожне авто з номерами іншої області. Нє?
з мене двічі стігнули бабки. Раз - за те, що не мав договору страхівки, бо думав, що стік - то достатньо. Другий - не повірив, що у Львові дефіцит пластикових талонів.(прийшлося за 50 грн. повертати віру) А взагалі, я чув, кримська ДПС "любить" авта з російськими номерами.