"Українська правда" 1 год · Історія з Ryanair, безумовно, засмутила багатьох. Але слід пам'ятати, що Україна не перша країна, з якої лоукостер пішов гучно. Взагалі, ірландський лоукостер завжди відрізнявся агресивною поведінкою на ринку і непоступливою позицією. Авіакомпанія регулярно критикує уряди і компанії, які не згодні з її вимогами. У більшості випадків Ryanair вдавалося домовитися, а іноді вони йшли і часто - зі скандалами.
От мені цікаво уточнити такий момент. Наш уряд, залучаючи цю компанію до співпраці, не вивчав її підходи і методи роботи? І друге питання. Чому львівському аеропорту це було вигідно, а іншим ні? Беня має такі маленькі вуха, що їх ніхто не помічає? Чи йому не вистарчить вкрадених з Приватбанку мільярдів, щоб купити одного директора аеропорту і кількох продажних журналюг?
роботи? І друге питання. Чому львівському аеропорту це було вигідно, а іншим ні? Беня має такі маленькі вуха, що їх ніхто не помічає? Чи йому не вистарчить вкрадених з Приватбанку мільярдів, щоб купити одного директора аеропорту і кількох продажних журналюг?[/QUOTE] Стали відомі вимоги Ryanair, які не влаштовують Бориспіль ПОНЕДІЛОК, 10 ЛИПНЯ 2017, 12:43 115 Стали відомі вимоги, які аеропорту "Бориспіль" висунув лоукостер Ryanair. Про це на прес-брифінгу повідомив генеральний директор "Борисполя" Павло Рябікін, передає кореспондент Економічної правди. Як повідомляється, серед списку вимог є незаконні і неможливі, на думку Рябікіна, наприклад: безкоштовна аеронавігація, безкоштовні стійки реєстрації, безкоштовні стоянки для таксі, безкоштовні площі для реклами, безкоштовна оренда площ в терміналі, безкоштовна система прийому багажу, безкоштовні офіси для продажу авіаквитків, безкоштовна земля для будівництва готелю, закріплення місць стоянок для літаків, безкоштовні офіси для служби оренди автомобілів, єдина ставка аеропортового збору на пасажира на 4 роки у розмірі 7,5 доларів, виплата аеропортам 35% із доходів магазинів duty-free, 60-денне кредитування з боку аеропорту. Нагадаємо, що 15 березня один із найбільших європейських лоукостерів - компанія Ryanair - оголосила про вихід на український ринок авіаперевезень. Компанія планує рейси зі Києва та Львова. Після довгих перемовин 5 липня директор аеропорту "Бориспіль" Павло Рябікін повідомив, що вони підписали договір з європейською авіакомпанією-лоукостером Ryanair. 6 липня з'явилася інформація, що "Бориспіль" підписав свою версію договору з Ryanair, в якій не враховані окремі вимоги авіаперевізника. Лоукостер Ryanair не погодився на умови обслуговування, які йому запропонував аеропорт "Бориспіль" в своїй версії двостороннього договору. За словами Рябікіна, "Бориспіль" не може врахувати всі вимоги компанії Ryanair, бо це коштуватиме йому 2 мільярда збитків на рік. Економічна правда -----------------------------------------------------------------------------------------
Товариш Жиглов мав 5-е та 6-е правило спілкування. 5) Можна сказати "Ласкаво просимо", що аж зуби зведе і ноги поклякнуть 6) Можна сказати "Сволота!", що людина буде скакати, як щасливе дике козеня. Можна зробити все по закону так, щоб нічого не робилося, але всі будуть білі і чисті, як янголи небесні.
питання це більше політичне, ніж економічне влада, яка прийшла на хвилі євромайдану, яка декларує європейський вектор, курс на ЄС і тд, за логікою мала би зробити все, щоб світ став доступним та відкритим для громадян. Безвіз якось врешті отримали з горем пополам на четвертому році після євромайдану, але по факту щодня на кордоні багатогодинні черги із сотень та тисяч автомобілів. Зробити українцям дешеві авіаперельоти - це мала б бути справа принципу, справжня #перемога . Що для цього треба зробити - це проблеми влади. За бажання домовитися можна було. Аж до субсидіювання Борисполя.
Світ вже доходить до кінця - бо це комусь потрібно конче, Не для красивого словця, а поміняти щось на інше, Кінець прийде і буде край, усім, хто хоче божевілля, Спасеться лише тільки той, хто буде вірити у Бога!
згоден. Для зрівняння: Грузія отримала через 9 років, а Туреччина вже років 12 не може отримати. хто винен? згоден. А ви впевнені, що кожен українець хоче своїми податками кормити ірландський бізнес?
ну от я оплачую комунальні послуги повністю, і разом з тим своїми податками оплачую субсидії мільйонам інших громадян. І на ті субсидії реально йдуть мільярди і мільярди, не до порівняння
В будь-якому випадку потрібно бачити цифри, бо по-іншому ця дискусія безпредметна. Я думаю, умови для всіх авіакомпаній мають бути одинакові, інакше то до добра не приведе.
Ні не мають бути однакові,хто дешевше везе той має утримувати льготи,а хто дере три шкури з людей ,най заплатить повний прайс
Підписаний на групу Авіастоп в ФБ, практично щодня бачу в стрічці щось подібне на це View: https://www.facebook.com/AviaStopPage/posts/1973978652821473 І тільки у нас розповідають про збитки, рівні умови та вішають на вуха всякі інші макарони, переконуючи, що платити більше за совковий сервіс краще, ніж платити менше за європейський.
Колись літав тим, що було. "Аэрофлотом". За 150 карбованців з Певеку до Томська. Через Певек-Магадан-Іркутск-Новосибірськ-Томськ. То взлітаєш... то сідаєш... А потім Томськ-Новосибірськ-Куйбишів-Ворошиловград-Дніпропетрівськ-Львів за 150 крб. То взлітаєш... то сідаєш... Далі паротягом)
Цирк... Чіста барижний підхід до справи Павло Рябкін каже: Ми відновлюємо перемовини з Ryanair у форматі Міністерство - аеропорт «Бориспіль» І його нітрішки не бентежить, що Ryanair вже офіційно скасував плани щодо виходу на авіаринок України. Тепер будуть торгуватися, шо нє?
Ех... люде, люде... Як вам хочеться вірити в безкоштовний сир, що лежить у мишоловці. У бізнесі нема чудес, це вам не Верховна Рада... Нині по Львову на таксі не всюди заїдеш за 5 євро, а ви хочете, щоб вас літак возив по всій країні...