та вродi би не телепат... посидiла, подумала, свого спiвробiтника попиталася, той подав iдею, я продовжила... ось i рiшила...
це була розминка Запропонуйте щось своє замість того щоб критикувати Некст)): "Батько сказав синові продати чоботи за 25 гривень) не більше і не менше...ну той пішов на базар) стоїть кричить ЧОБОТИ, ЧОБОТИ...підходить до нього інвалід з одною правою ногою і каже...Продай мені один чобот за 12 гривень 50 копійок...ну той продав) потім підходить інвалід з одною лівою ногою і попросив продати лівий за 12 грн 50 коп) ну той звісно продав)) має 25 гривень) Приноси додому батькові і розказав що продав інвалідам...ну батько розжалувався і сказав що то інваліди і потрібно віднести їм по 2 грн 50 коп. Син взяв в батька з тих 25 грн. 5 грн. і пішов шукати інвалідів)) подорозі зайшов в бар і купив собі пива за 3 грн.) лишилось в нього 2 грн) він знайшов інвалідів і відав кожному по 1 грн.))) Тобто інваліди тепер потратили не 12:50 а вже 11:50 =) В результаті 11.50+11.50=23 грн і + 3 гривні які потратив на пиво = 26 грн. ЗВІДКИ ВЗЯВСЯ ЩЕ ОДИН ГРИВЕНЬ? Якщо знайдуться бажаючі, то розкажете
Я Вас зовсім не критикувала, та задача справді з того підручника до 23 не треба додавати 3 гривні, а віднімати, щоб вийшло 20, що лишилися в батька
Ну напевно почну з того, що інваліди заплатили 23 гривні, а батько отримав 20, син нажив собі 3 грн. Потрібно рахувати наступним чином. Виходимо з того, що батько думає, що інваліди заплатили по 10грн, до них, потрібно додати 1,50, що присвоїв собі син, бо інваліди їх не отримала назад, виходить, що вони заплатили по 11,50. Думаю тут все правильно. Тепер спочатку інвалід заплатив 12,50, а потім 11, 50, різниця в 1 грн, що її відав син, і різниця між 11,50що заплатили і 10грн,що мали б заплатити 1,50, що осіла в кішенях сина З іншим інвалідом та сама історія Виходить, що 10+1+1,50=12,50 Надіюся зрозуміло пояснила.
звідки взялися такі дешеві чоботи? гривня - таки певно жіночого роду, чи то вже трансвестит? == задачка проста як двері, і є хорошим тестом для бухгалтерів. Доки діти ще не пішли в школу - вони її рішають "на раз" - а вже як "почали здобувати освіту" - тут у них виникають проблеми == спосіб рішення - запропонований (здається) в 15 ст. і звучить: "дебет зліва, кредит справа"
Ні. зачіпили цікаву тему. згадав задачку з олімпіади чи то по фізиці чи то по математиці.. не памятаю. так от. Уявіть собі, що Вас закрили до кімнати, з якої втекти не можливо. Але в кімнаті є двоє дверей, одні - ті, що виходять на волю, інші - ті що до провалля. Причому ви не знаєте які є які)) І є двоє охоронців. Причому один завжди говорить правду, а інший завжди брехню. Ви маєте можливісь задати одне питання будь-кому із охоронців. Яке це має бути питання і кому адресоване, щоб ви точно знали де який вихід. ....хто знає і в школі розгадував прохання не відповідати одразу, нехай форумляни трохи поламають собі голову)))
Певно, ця задачка не складніша за подібні. Запитати будь-кого показавши на будь-які двері і вибрати інші двері.