Відповідь: ЛАЗ допоможіть будьласка!!! я з Луцька, пишу магістерську про автомобілебудівну галузь.. ніде не можу знайти інформацію про власників контрольного пакету акцій ЛАЗу, мені потрібна хоча б юр. особа... мож хто в курсі, була б дуууууже вдячна
Відповідь: ЛАЗ Може якийсь контруктор прочитає. Такий файний той "Лаз" новий автобус, взимку. А влітку вже не такий...:D Прохання: Чи може хто має вплив, зробіть корегування, дуже маленькі віконця, ті що зверху відкриваються.:D Чи це неможливо через те, що скло ріжуть москалі, десь у Саратові, чи ще десь?
Відповідь: ЛАЗ За 12 месяцев 2007 года холдинговой компанией «ЛАЗ» было произведено 471 ед. техники (автобусов и троллейбусов), объем товарной продукции составил 388.468 тыс. гривен. Темпы производства выросли на 67,4 % в количественном выражении по сравнению с 2006 годом.В 2007 году «ЛАЗ» вводит новую систему менеджмента.... http://www.laz.ua/
Відповідь: ЛАЗ Можливо, що так і є. Ви бачили яку площу земельки займає завод? І скільки це може коштувати? А хіба легко перенести працюючий завод? Набагато легше зробити банкрута тай кредиторам роздати по цеху. А вони там по будиночку збудують... Як на мене ЛАЗу не пощастило з керівниками і власниками які набивали власні кишені. Не було людини, яка хотіла випускати автобуси. Крім цього це все не могло відбуватись без мовчазної згоди обласного і міського керівництва, а ще на найвищому рівні... Яка різниця хто буде наступним власником? Аби завод працював, податки сплачував, заробітну плату людям давав. Те що у Львові дуже сильні специ у автобусобудуванні свідчить хоча б те що ЛуАЗ (входить в концерн Богдан, здається, що випускає однойменні автобуси) має у Львові конструкторське бюро. Додано через 14 хвилин http://www.smida.gov.ua/reestr/?kod=32483661&tab=2&fid= Згідно українскього законодавства про АТ інформація про власників більше ніж 10% акцій повинна бути оприлюднена. В наших умовах це імя може мало що прояснити в структурі власників
Людям не виплочують зарплати, виробництво фактично стоїть, а на самому заводі зранку піднімають ДЕРЖАВНИЙ ПРАПОР РОСІЇ!
ні! ПРАЦІВНИКИ НІЧОГО НА НЕ КАЖУТЬ, ТОМУЩО БОЯТЬСЯ ВТРАТИТИ РОБОТУ І НЕ ОТРИМАТИ ГРОШЕЙ ЯКІ ЗАВОД ЇМ ВИННИЙ а І власник заводу здається з Росії
це особливий патріотизм по западенськи. клясти москалів і продавати їм заводи... А ще мені подобається, коли звертаєшся до адмістрації такого заводу(не про ЛАЗ мова) і пропонуєш організувати зустріч із європейськими колегами для налагодження зв'язків. Адміністрація, як щирі галичани, питають скільки "паперів" за це отримають. Або приїдуть іноземці, пропонують за свої гроші памятник архітектури відреставрувати, а наші галичани - а що ми з того матимемо ...
А при чому тут зараз влада? Завод продав український націоналіст, патріот Давимука москалю Чуркіну. Які тепер питання? ---------- Додано в 15:22 ---------- Попередній допис був написаний в 15:20 ---------- А то для тих, хто любить про братство пашталакати...
А если бы Флаг Америки поднимали? Тогда, уверен, все бы рукоплескали. ---------- Додано в 17:09 ---------- Попередній допис був написаний в 17:08 ---------- Это как произойти может? Ведь ВЫ сами ВЛАДУ избирали. Почему голосовали за москалей?
Спасибо, модераторы, что веточку откопали. Позволю себе ссылочку повторить. Посмотрите, очень интересно: http://denisovets.narod.ru/laz/lazpages/laz.html И это интересно: http://denisovets.narod.ru/models.html
Полковнику, та хто проти москаля би був, якщо б завод працював і процвітав? Просто його хотіли взяти австріяки, корейці, але тре було відкат дати патрійотам, а вони не дали, проте москаль дав і купив завод. АЛЕ ціль у нього була проста - завалити ЛАЗ, щоб не створював конкуренцію російським ПАЗам ЛІАзам і т.д. от і вся музика.
Весьма, весьма сомнительное утверждение. ЛАЗы в России уже почти 20 лет никто не покупает. Да и ПАЗы - не в фаворе. Корейцы и китайцы наступают - дешевле и надёжнее.