Квартира в Житловому комплексі по вул.Демнянській - відгуки, обговорення

Тема у розділі 'Будівництво, ремонт, нерухомість і господарка', створена користувачем promisto, 19 сер 2013.

Спонсор розділу - Енциклопедія новобудов: Енциклопедія новобудов
  1. Сергій Дацюк

    Сергій Дацюк Well-Known Member

    Денвер.
    Перелік того за що буде платитись квартплата оголошувалось на зборах в червні. Вас напевне не було.

    ---------- Додано в 09:25 ---------- Попередній допис був написаний в 09:08 ----------

    Потрібно вже пропрацьовувати всі моменти і по квартплаті і по приписці, по вивозу сміттю, газо і водоостачання і т.д. і т.п.Краще знати і мати інформацію ніж очікувати не знати чого.

    ---------- Додано в 09:30 ---------- Попередній допис був написаний в 09:25 ----------

    сьогодні живе 10 сімей, а з кожним місяцем кількість буде зростати. Тому треба приводити будинок до життя.
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. partner

    partner Well-Known Member



    Я пробую почати цей процес, ще з травня місяця...сімя Кораблів всяко заважає...А СЬОГОДНІ ЩЕ Й ОБРАЖАЄ У ФЕЙЗБУЦІ...що якби вони мене не тормозили 5 МІСЯЦІВ...то я б понадпідписував!!!!!!!!!!

    Не хай мають совість НЕ ЗАВАЖАЙТЕ ...ВИ САМІ СКЛАЛИ СВОЇ ПОВНОВАЖЕННЯ ,,,,,ДАЙТЕ ПРАЦЮВАТИ,,,,,НЕ ЗАВАЖАЙТЕ,,,,
     
  3. Марточка

    Марточка Well-Known Member

    partner, я не маю нічого проти, але наприклад ті люди які хочуть зараз прописуватись, наприклад 10 чол, то нехай та людина з паспортного столу візьме їхні документи і робить, ви їй платите за це і все. Потім наступна група людей наприклад. Ні, та я не відмовляюсь, я можу заплатити тих 5 чи 6 грн, але чи є сенс. От ви хочете платити їй 2 чи 3 місяці, а далі що? Ті, що ще жити не збираються потім окремо будуть до неї ходити?
     
  4. partner

    partner Well-Known Member

    Я пропоную почати з тих 10-15 сімей за місяць справляться...то виходить всього орієнтовно 3 грн. з квартири...більше людей захоче приписатись тоді ще 1 місяць працюватиме...ми будемо бачити по потоку...якщо в місяць немає бажаючих прописатись...тоді нехай вона не працює...я ж не проти!!! Я всього навсього запропонував ...дав пропозицію....найлекше морозитись...нічого не робити!!!!!!!

    ---------- Додано в 15:39 ---------- Попередній допис був написаний в 15:14 ----------

    НЕ ПОМИЛЯЄТЬСЯ ЛИШЕ ТОЙ, КОТРИЙ НІЧОГО НЕ РОБИТЬ!

    ---------- Додано в 15:41 ---------- Попередній допис був написаний в 15:39 ----------

    В нашому суспільстві краще сидіти збоку нічого не робити ніж проявляти ініціативу!!!
     
  5. denverod1

    denverod1 Well-Known Member

    Якщо вам хтось заважає ви можете публічно на форумі або у групі вказати що саме заважає, може чимось порадимо ..
     
  6. partner

    partner Well-Known Member

    я хотів це зробити мирним шляхом...побачимо, що сьогод
    ні буде на зборах правління...і чи дала сімя Кораблів буде заважати людям жити мирно...

    Якщо ж ні тоді ЗАГАЛЬНІ ЗБОРИ УСІХ ЖИЛЬЦІВ....нехай вирішують....переобирають правління

    ТОДІ ПОЧНЕМО ПРАЦЮВАТИ!!!!!!!!
     
    • Подобається Подобається x 1
  7. denverod1

    denverod1 Well-Known Member

    В будь якому разі потрібно знайти спільну мову, спочатку завжди важко але потім все налагодиться ..

    Доречі нині бачив багато пропозицій продажу так званих підвалів гаражів, є різні площі 15,22,25 метрів, метр 4900

    ---------- Додано в 16:38 ---------- Попередній допис був написаний в 16:25 ----------

    Тут питання не тільки у переліку а чи потрібно буде платити:

    - Людина не заселилася
    - людина заселилася але має їхати за кордон на кілька років
    - продає квартиру і там не проживає

    Припустимо людина відсутня, пише заяву голові осбб що її не буде, квартира пуста.

    Далі наприклад стандартний коефіцієнт 1.85 грн за метр, для тих кількох людей чиї квартири пусті платять по 1.60 грн, різниця припустимо складатиме 15-20 грн, тобто основну частину власник квартири платить (внески -платежі на утримання будинку, комунікації і так.д) але за вийнятком ліфту і іншого приміром.

    Для підтвердження того що квартира пуста є покази лічильників, квитанції.

    Також такий підхід мав би запезпечити повну проплату з кожної сторони, аби часом не виникала тяганина за борги по тій причині що люди там не живуть, судові позови і так.д. Якщо все можна вирішити цивілізованими методами.

    Як обраховувати квартплату: написали приміром заяву двоє людей зі 200 квартир що їх не буде пів року, згідно тих даних загальна сума платежу ділиться вже на 198 квартир, тобто вася і микола не будуть платити за вивіз сміття і користування ліфтом ..

    ---------- Додано в 16:43 ---------- Попередній допис був написаний в 16:38 ----------

    фото калюжі у підвалі, то дощова вода чи то десь протікає?

    [​IMG][​IMG][​IMG]
     
  8. partner

    partner Well-Known Member



    З цим я згідний але:
    Вчора пройшло засідання правління основні тези:
    1) виключити світло у під'їздах - воно нам не потрібне і платити немає чим! А ті хто вже живе то його проблеми 2) Комунальні платежі ми не збираємо бо будинок ще не переданий ....тариф на світло промисловий...газу немає...і працювати нам не треба. 3) нам усім потрібно зїздити в львівгаз і львівсвітло і водоканал на прийом до керівництва. 4) паспортист нам не потрібна нехай кожен займається цим сам!!!!! а ви видавайте людям довідки коли матимете час це ж не так важливо!!. ви і так зобовязані це робити Мої пропозиції, що потрібно починати роботу не підтримані, сміття не потрібно вивозити (контейнер) - є сусідські смітники. що поки будинок не переданий.....працювати і приводити його в життя поки що не потрібно. Вітаю усіх!!!

    ---------- Додано в 10:44 ---------- Попередній допис був написаний в 10:40 ----------



    фото калюжі у підвалі, то дощова вода чи то десь протікає?

    [​IMG][​IMG][​IMG][/QUOTE]


    була проблема з каналізаційною трубою (тріснула) я звернувся до сантехніків вони замінили трубу.
     
  9. Dmytro Lubenchenko

    Dmytro Lubenchenko http://demnyanska-26.ukra

    не знаю чи те що потрібно, але може комусь і знадобиться, адже питань щодо газу чимало http://www.lvivgaz.lviv.ua/pages-cat-18.html
     
    Останнє редагування: 14 сер 2014
  10. denverod1

    denverod1 Well-Known Member

    Висновок - будинок не переданий, звідси усі проблеми.

    Чим швидше приймуть тим скорше все запрацює.

    Скільки орієнтовно займе часу прийняти будинок?

    Чи можливо встановити різні коефіцієнти для оплати утримання будинку, для тих хто там вже проживає і тих хто ще не проживає ..

    Є ж різні варіанти .. А у вас бачу там в правлінні різні сторони, середини нема ..
     
  11. pravlinnya

    pravlinnya New Member

    Висновок - будинок не переданий, звідси усі проблеми.

    Чим швидше приймуть тим скорше все запрацює.

    Скільки орієнтовно займе часу прийняти будинок?


    Будинок можна прийняти на баланс при умові отримання усіма мешканцями свідоцтв на право власності, подачі газу в будинок забудовником, здійснення розпуску електроенергії забудовником для подальшого заключення угод з "Львівобленерго" та "Львівгазом". Що досі не виконано забудовником. Тому з усіма недоробками будинок прийняти на баланс - злочин проти мешканців.
     
  12. partner

    partner Well-Known Member

    Висновок всі хочуть керувати....а робити нічого не хочуть. запропоновані мною пропозиції по вивезенню сміття, паспортисту..ітп ...канули в лето
     
  13. promisto

    promisto Well-Known Member

    це не те, що потрібно
     
  14. Dmytro Lubenchenko

    Dmytro Lubenchenko http://demnyanska-26.ukra

    тоді будь-ласка, якось структуровано опишіть дії для того щоб включили газ, а то розмов багато, а сенсу від них 0
     
  15. promisto

    promisto Well-Known Member

    Наведене Вами - це отримання технічних умов (беруться для проектування).
    А для того, щоб включили газ забудовник повинен "утрясти" з львівгазом факт виконання виданих ними технічних умов і відповідності проекту і тоді газ буде поданий (може уже й поданий) до ГРП (така жовта конструкція за огорожею). Але тут маємо ситуацію з втручання мешканців у виконану згідно проекту схему газопостачання будинку (перенесення котлів, лічильників) і власне що будинку, бо газові труби ідуть стояком, а не окрема труба від ГРП до квартири.
    Тобто, по факту ми маємо порушення вимог проекту газопостачання і тут львівгаз може вимахуватись аж до моменту відновлення мереж згідно проекту або узаконення таких змін (техумови, проект, прийняття робіт) власниками квартир із виявленими порушеннями.
     
    • Подобається Подобається x 1
  16. denverod1

    denverod1 Well-Known Member

    Ну вже добре що маємо перелік ..

    1. Чи всі отримали свідоцтва? Яка кількість тих що не отримали? Коли орієнтовно мають отримати? Інші причини, ..
    2. Подача газу - тут ніби все рухається, були три рази вже обходи по квартирах, планується ще один так як виявлено багато порушень зі сторони тих хто зробив чи робить ремонти .. Тобто питання газу зараз активно вирішується ..
    3.львівобленерго, яка там ситуація, чи потрібно кудись кожному їхати, чи члени правління можуть самі тим займатись? Що вимагається і так.д.

    ---------- Додано в 13:55 ---------- Попередній допис був написаний в 13:49 ----------

    Поясніть ситуацію зі сміттям, якщо це будівельне, чи можливий варіант коли сміття вивозить фірма яка робить ремонт?

    Якщо мова про звичайні смітники, яка ціна?

    По паспортистах, тут пролунали дві позиції, 500 грн в місяць паспортисту , з квартири по 5 грн, або ті 10 квартир які заселилися роблять самі і від послуг паспортистів ми наразі відмовляємось?

    Розглядаємо варіант якщо відмовляємось від пчпортиста, які плюси і мінуси.
    Розглядаємо варіант наймати паспортиста за 500 грн в міс, які плюси і мінуси.

    Кожна сторона перераховує аргементи і вже тверезо прийняти рішення.

    ---------- Додано в 13:59 ---------- Попередній допис був написаний в 13:55 ----------

    Мені особисто неясно чи потрібні паспортисти і решта , сміття і так.д

    З одної сторони будинок не зданий а отже логічно що нема сенсу платити за певні послуги.
    З іншої сторони є люди які вже заселилися і тому хочуть аби все було .

    ---------- Додано в 14:05 ---------- Попередній допис був написаний в 13:59 ----------

    П. С. У тому всьому є великий плюс, є різні погляди а значить перед тим як приймати рішення йде його обговорення, пошук компромісного варіанту який би задовільнив кожного. Бо в майбутньому ще буде багато питань і разом нам потрібно буде думати який варіант кращий .

    ---------- Додано в 14:12 ---------- Попередній допис був написаний в 14:05 ----------

    Потрібно як у верховній раді, перше читання, друге, аби всі вчиталися, а так ви там між собою кидаєте ото так зробити, чи так, давайте тоді всі разом, нехай громада теж залучається і висловлює свої побажання.
     
    • Подобається Подобається x 1
  17. zlatovlaska

    zlatovlaska Active Member

    Зараз для того щоб прописатися потрібно самому поїхати в паспортний стіл Сихівського району та й прописатися. Це, звичайно, замісь мешканця може зробити паспортист якому за це буде оплачено.
    Тому не бачу сенсу в зборі грошей з кожної квартири.
    Кошти на фунціонування правління ОСББ, чи прибирання території потрібно здавати всім мешканцям.
    Якщо зараз проживає 7-10 мешканців також немає сенсу платити за вивіз сміття. Набереться 25-30 тоді можна починати. А будівельне сміття і так кожен повинен вивозити САМ. Світло в підЇзді потрібно включити, але в кожній секції настроїти датчики освітлення-щоб світло вмикалося лише в темну пору доби. Якщо так буде налаштовано, то за електроенергію за місяць набіжить лише декілька кіловат (5-10), так як в темну пору доби по під"їзду майже ніхто не ходить.
     
    • Подобається Подобається x 1
  18. denverod1

    denverod1 Well-Known Member

    Ну от аргументи навели .. Якщо є інша думка, теж давайте вислухаємо ..

    ---------- Додано в 18:26 ---------- Попередній допис був написаний в 18:24 ----------

    Прибирання території, наразі йде будова, що саме там прибирати неясно .. Пляшку пусту чи обгортку ..
     
  19. Uganka

    Uganka Well-Known Member

    Просто цікаво,куди ці люди мають викидати звичайне сміття?
     
  20. denverod1

    denverod1 Well-Known Member

    У сусідні будинки , мабуть
     
а де твій аватар? :)