Квартира в Житловому комплексі по вул.Демнянській - відгуки, обговорення

Тема у розділі 'Будівництво, ремонт, нерухомість і господарка', створена користувачем promisto, 19 сер 2013.

Спонсор розділу - Енциклопедія новобудов: Енциклопедія новобудов
  1. Сергій Дацюк

    Сергій Дацюк Well-Known Member

    Датчики дійсно вчора хдопчина бігав регулював ті що міжповерхами.

    ---------- Додано в 08:02 ---------- Попередній допис був написаний в 08:00 ----------

    Вдень вони не працюють.

    ---------- Додано в 08:03 ---------- Попередній допис був написаний в 08:02 ----------

    На рахунок поселення. То десь близько 10 сімей вже заселились

    ---------- Додано в 08:03 ---------- Попередній допис був написаний в 08:03 ----------

    Хочу запитати про домову книгу. Коли саме вона має бути?
     
  2. promisto

    promisto Well-Known Member

    сьогодні був в 12.45 - 6-та секція: працюють, тобто вмикаються і вимикаються
     
  3. partner

    partner Well-Known Member


    Сьогодні десь післч 5 години увечері (здається) вирішили це питання з Сашою Павлюком (новообраний член правління) банально просто - влючили живлення реле(датчика освітленості). міжповерхове і світло біля квартир включатиметься після того, як на вулиці потемніє (P/S/ Хтось перевірте увечері)


    Про домову книгу. Вчора побував в бтізаплатив 63 грн. з комісією банку і за 15 хв. отримав домову книгу. Дальше потрібно виписатись (протягом 14 днів по законодавству потрібно приписатись).

    Доречі завтра збираю збори членів правління. Одним питанням буде співпрацювати з паспортистом сихівського району...вона видаватиме усі необхідні довідки..матиме прийомі дні в нашому будинку .і сама братиме док. і прописуватиме..не потрібно буде навіть нікуди іти....Ну це звичайно, якщо правління погодить їй 500 грн. в місяць

    ---------- Додано в 19:40 ---------- Попередній допис був написаний в 19:26 ----------

    П.Сергію - домову книгу (на квартиру) кожен власник маючи свідоцтво, паспорт, техпасаорт замовляє сам. без неї вас в міграційній службі не пропишуть.
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. pravlinnya

    pravlinnya New Member

    [​IMG]Нарешті Львівводоканал надав відповідь на наше звернення

    ---------- Додано в 21:17 ---------- Попередній допис був написаний в 21:11 ----------

    На мою думку недоцільно буде утримувати паспортиста, оскільки прописуватись будуть одиниці. Нехай вона складе калькуляцію на свої послуги, а мешканці будуть з нею розраховуватися самостійно по мірі необхідності. Тому немає потреба вводити її в штат, збільшуючи тариф на квартирну плату. А завтра що, захочете електрика, сантехніка, покрівельника, майстра, щоб усіма ними керував, секретаря???
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. zlatovlaska

    zlatovlaska Active Member

    я теж підтримую попередній допис, більшість поки не буде прописуватись і довідок також не потрібно, тому немає змісту комусь за це платити!!!

    ---------- Додано в 22:00 ---------- Попередній допис був написаний в 21:59 ----------

    як писалось раніше -не на всіх поверхах було відрегульвано

    ---------- Додано в 22:02 ---------- Попередній допис був написаний в 22:00 ----------

    можна детальніше-де ви включали живлення датчика освітленості,якщо в 6-тій секції вони всі були включені.
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. denverod1

    denverod1 Well-Known Member

    Теж підтримую, враховуючи ситуацію в нашій країні, розкидатися грошима нема сенсу, якщо це одноразова платня то має сенс, а постійно, доки всі не пропишуться ..

    На зібранні також підніміть питання по квартплаті тих квартир які взагалі не займаються ремонтами , який коефіцієнт і так.д. ..
     
  7. partner

    partner Well-Known Member

    в ПЛАНІ ЗАХОЧЕТЕ? Людина сказала, що готова це роботи за вказану суму!. Який кошторис? ви про що. Даний паспортист може попрацювати місяць - два ну максимум 3 для того, щоб усі бажаючі змогли прописатись. І Це не моя забаганка Багато мешканців до мене звертались про прописку і в штат її не потрібно вводити!!!не потрібно пхати палки в колеса. ви уже показали свою роботу....дякую...ви зняли з себе повноваження...дайте працювати іншим!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ---------- Додано в 23:45 ---------- Попередній допис був написаний в 23:41 ----------



    ---------- Додано в 22:02 ---------- Попередній допис був написаний в 22:00 ----------


    можна детальніше-де ви включали живлення датчика освітленості,якщо в 6-тій секції вони всі були включені.[/QUOTE]

    Датчик освітленості для 6 та 7 секції один і теж....то ми його увімкнули в щитовій під 2 підїздом і перевірили.
     
    Останнє редагування: 13 сер 2014
  8. abcent

    abcent Member

    добрий вечір!Підскажіть хтось володіє конкретною інформацією по газу(підключення,терміни)??

    ---------- Додано в 00:02 ---------- Попередній допис був написаний в 00:01 ----------

    і чи взагалі він буде:)))
     
  9. promisto

    promisto Well-Known Member

    увечері 21.00 нічого не вмикалось в 6-ій секції.

    а яке це має значення? як купили житло на вторинному ринку і не робите там ремонт и не живете, то це звільняє вас від кварплати?
     
  10. Марточка

    Марточка Well-Known Member

    вже писала у Фейсбуці, пишу ще тут
    а тим що ще не планують там жити і прописка їм ще не потрібна, що робити? Я вважаю це треба починати робити, коли будуть повністю підключені всі комунікації і будинок був повністю на балансі ОСББ, інакше не бачу змісту.
     
  11. denverod1

    denverod1 Well-Known Member

    Для того і є збори на яких піднімаються питання і даються відповіді

    Так звані послуги:
    згідно ст.20 Закону України "Про житлово - комунальні послуги"

    Окремо ще є утримання будинку:

    -ліфти
    -електрика
    -вивіз сміття
    +вентиляція
    +інженерні комунікації

    Згідно отих пунктів, коєфіцієнт мав би мінятися ?
     
  12. promisto

    promisto Well-Known Member

    А в листі водоканалу зазначений доволі цікавий перелік документів, які потрібно надати для укладення договору.
    Окрім того, з ЗУ "Про житлово-комунальні послуги":
    Стаття 19. Учасники договірних відносин у сфері житлово-комунальних послуг
    1. Відносини між учасниками договірних відносин у сфері житлово-комунальних послуг здійснюються виключно на договірних засадах.
    2. Учасниками відносин у сфері житлово-комунальних послуг є: власник, споживач, виконавець, виробник.
    3. Виробник послуг може бути їх виконавцем.
    4. Виконавцем послуг з централізованого опалення та послуг з централізованого постачання гарячої води для об’єктів усіх форм власності є суб’єкт господарювання з постачання теплової енергії (теплопостачальна організація).
    {Статтю 19 доповнено новою частиною згідно із Законом № 1198-VII від 10.04.2014}
    5. Виконавцем послуг з централізованого постачання холодної води та послуг з водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем) для об’єктів усіх форм власності є суб’єкт господарювання, що провадить господарську діяльність з централізованого водопостачання та водовідведення.
    {Статтю 19 доповнено новою частиною згідно із Законом № 1198-VII від 10.04.2014}
    6. Особливими учасниками відносин у сфері житлово-комунальних послуг є балансоутримувач та управитель, які залежно від цивільно-правових угод можуть бути споживачем, виконавцем або виробником.

    Довідка:
    споживач - фізична чи юридична особа, яка отримує або має намір отримати житлово-комунальну послугу;
    балансоутримувач будинку, споруди, житлового комплексу або комплексу будинків і споруд (далі - балансоутримувач) - власник або юридична особа, яка за договором з власником утримує на балансі відповідне майно, а також веде бухгалтерську, статистичну та іншу передбачену законодавством звітність, здійснює розрахунки коштів, необхідних для своєчасного проведення капітального і поточного ремонтів та утримання, а також забезпечує управління цим майном і несе відповідальність за його експлуатацію згідно з законом;
    управитель - особа, яка за договором з власником чи балансоутримувачем здійснює управління будинком, спорудою, житловим комплексом або комплексом будинків і споруд (далі - управління будинком) і забезпечує його належну експлуатацію відповідно до закону та умов договору;
    виконавець - суб'єкт господарювання, предметом діяльності якого є надання житлово-комунальної послуги споживачу відповідно до умов договору;
    виробник - суб'єкт господарювання, який виробляє або створює житлово-комунальні послуги;

    Далі:
    Стаття 29. Особливості укладання договорів у багатоквартирному будинку
    1. Договір на надання житлово-комунальних послуг (крім послуг з централізованого опалення, послуг з централізованого постачання холодної води, послуг з централізованого постачання гарячої води, послуг з водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем) у багатоквартирному будинку укладається між власником квартири, орендарем чи квартиронаймачем та балансоутримувачем або уповноваженою ним особою.
    3. Договір на надання послуг з централізованого опалення, послуг з централізованого постачання холодної води, послуг з централізованого постачання гарячої води, послуг з водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем) у багатоквартирному будинку укладається між власником квартири, орендарем чи квартиронаймачем та виконавцями цих послуг.

    Єдиний вихід для водоканалу, щоб укласти один договір з ОСББ, є визнання ОСББ виконавцем послуг з централізованого постачання холодної води, але враховуючи:
    Стаття 21. Права та обов'язки виконавця
    1. Виконавець має право:
    1) розробляти і подавати на затвердження розрахунки щодо рівня цін/тарифів на житлово-комунальні послуги першої і другої групи (пункти 1 та 2 частини першої статті 14 цього Закону) в порядку, встановленому законодавством;
    2) пропонувати при укладенні договору ціни/тарифи на житлово-комунальні послуги третьої групи (пункт 3 частини першої статті 14 цього Закону);
    3) брати участь у конкурсах на набуття права виконувати житлово-комунальні послуги на певній території відповідно до цього Закону;
    4) вимагати від споживача дотримання вимог правил експлуатації жилих приміщень та прибудинкової території, санітарно-гігієнічних і протипожежних правил та інших нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;
    5) вимагати від споживача своєчасного проведення робіт щодо усунення виявлених неполадок, пов'язаних з отриманням житлово-комунальних послуг, що виникли з вини споживача, або відшкодування вартості цих робіт;
    6) отримувати компенсацію за надані відповідно до закону окремим категоріям громадян пільги та нараховані субсидії з оплати житлово-комунальних послуг і повертати їх у разі ненадання таких послуг чи пільг;
    7) на відшкодування втрат у разі затвердження відповідним органом місцевого самоврядування цін/тарифів нижчими від розміру економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво;
    8) доступу в приміщення, будинки і споруди для ліквідації аварій, усунення неполадок санітарно-технічного та інженерного обладнання, його встановлення і заміни, проведення технічних та профілактичних оглядів і перевірки показань засобів обліку в порядку, визначеному законом і договором.
    2. Виконавець зобов'язаний:
    1) забезпечувати своєчасність та відповідну якість житлово-комунальних послуг згідно із законодавством та умовами договору, в тому числі шляхом створення систем управління якістю відповідно до національних або міжнародних стандартів;
    {Пункт 1 частини другої статті 21 в редакції Закону № 882-VI від 15.01.2009}
    2) здійснювати контроль за технічним станом інженерного обладнання будинків, квартир, приміщень;
    3) підготувати та укласти із споживачем договір на надання житлово-комунальних послуг з визначенням відповідальності за дотримання умов його виконання згідно з типовим договором;
    4) надавати в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про перелік житлово-комунальних послуг, їх вартість, загальну вартість місячного платежу, структуру цін/тарифів, норми споживання, режим надання житлово-комунальних послуг, їх споживчі властивості тощо;
    5) своєчасно проводити підготовку жилого будинку і його технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період;
    6) розглядати у визначений законодавством термін претензії та скарги споживачів і проводити відповідні перерахунки розміру плати за житлово-комунальні послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості;
    7) утримувати в належному технічному стані, здійснювати технічне обслуговування та ремонт внутрішньобудинкових мереж, вживати заходів щодо ліквідації аварійних ситуацій, усунення порушень якості послуг у терміни, встановлені договором та/або законодавством;
    8) сплачувати споживачу компенсацію за перевищення встановлених термінів проведення аварійно-відновлювальних робіт у розмірі, визначеному договором або законодавством;
    9) вести облік вимог (претензій) споживачів у зв'язку з порушенням порядку надання житлово-комунальних послуг, зміною їх споживчих властивостей та перевищенням термінів проведення аварійно-відновлювальних робіт;
    10) своєчасно за власний рахунок проводити роботи з усунення виявлених неполадок, пов'язаних з отриманням житлово-комунальних послуг, що виникли з його вини.
    наше ОСББ не може забезпечувати діяльність, яка відноситься до прав і обов'язків виконавця.

    Отже, підсумовуючи вищенаведене, ОСББ, як і власники квартир, являються споживачами послуг з централізованого постачання холодної води і укладають договори безпосередньо з водоканалом.

    ---------- Додано в 06:58 ---------- Попередній допис був написаний в 06:50 ----------

    А хто буде визначати оцей коефіцієнт?
    А хто заставляє платити за не спожитий газ, електроенергію, воду?
    А якщо усі будуть тимчасово відсутні, то будинок, інженерні комунікації та прибудинкову територію утримувати не потрібно?
    А зважаючи на те, що не всі роблять ремонт чи заселились, то може нехай тільки вони і платять? а для всіх, хто не платить зробити платний вхід?
     
  13. partner

    partner Well-Known Member

    я Підтримую...якщо ліффти не їздять...не споживаєте енергію...то не платіть!! але ваша квартира знаходиться у будинку його прибирають..освітлюють місця загального користування....за це потрібно платити живеш ти чи ні..
     
  14. denverod1

    denverod1 Well-Known Member

    Члени правління, для того і робляться збори на яких усі ці питання обговорюються

    Про газ, електрику і воду мова не йшла

    Комунікації,вентиляція, територія - за це платити потрібно всім бо це утримання будинку

    Давайте тверезо міркувати а не підміняти поняття і показувати які ми тут розумні, все що вами було сказано не несе якоїсь інформативної користі.

    Мною чітко було перелічено, пункти щодо утримання будинку:
    -ліфт
    -вивіз сміття
    -прибирання

    Чи ви вважаєте що доцільно за це платити навіть якщо ніхто не буде мешкати у будинку?

    Тому прошу розглянути пропозицію членами осбб щодо встановлення коефіцієнту для тих мешканців які взагалі не ведуть ремонтні роботи, не проживають.

    Ще раз наголошую, за послуги (світло, газ, елетрика) кожен платить сам, за утримання будинку в обов'язковому порядку (комунікації, вентиляції, прибудин територ), інші пункти прошу розглянути як обов'язкові для тих хто відсутній.

    ---------- Додано в 10:36 ---------- Попередній допис був написаний в 10:32 ----------

    То за ліфт треба буде теж платити для тих хто не проживає?

    Чи є вже список що входитиме в утримання будинку ?
     
  15. partner

    partner Well-Known Member

    Марточка я Вам вже відписав у Фейзбуку..ще раз напишу тут..
    у нас у будинку уже проживають приблизно 7-10 сімей які виявили бажання прописатись. я розпочав цю роботу....ЧИ ВИ ВАЖАЄТЕ ЇХНІ ПРАВА МЕНЬШИМИ ЗА ВАШІ???? НЕ живете...це Ваш вибір. а заплатити за 2 місяці орієнтовно 6 грн. з квартири я вважаю це не є багато!!!

    Не живе людина у будинку, який ще не переданий... в цьому будинку прибирають..він освічується...голова виконує свої обовязки....укладає договори по коміркам...їздить в БТІ...їздить на зустрічі з компаніями по вивозу сміття....переймається що у підвалі течуть труби і вирішує це питання...тратить свій час і гроші на це....ТО ВІН ЦЕ РОБИТЬ ДЛЯ СЕБЕ??? ...Чи тільки для тих ЛЮДЕЙ ЯКІ ВЖЕ ПРОЖИВАЮТЬ у будинку ЧИ ДЛЯ ВСІХ МЕШКАНЦІВ????????????

    P/S/ Перечитайте сторінку 17-18 цього форуму і Вам Багато чого стане ясно А ТО БУВ ЩЕ ТРАВЕНЬ!!!!!!!!!!!!!
     
    Останнє редагування: 13 сер 2014
    • Подобається Подобається x 1
  16. denverod1

    denverod1 Well-Known Member

    Все це чудово, саме для того ми вам повинні платити заробітню плату, якщо такої вам не платять то підняти це питання на зборах.

    Те саме стосується інших питань, яких є чимало, усі потрібно розглядати, вести дискусію, діалог, знаходити компроміс аби все було прозоро і зрозуміло.

    Бо інакше вийде той зробив той, дякуйте шо я вам те зробив, а ті вже заселилися, а ті он платять і так.д.

    Давайте чітко по пунктах аби кожен знав за що він платить свої гроші, у тому числі не повинен був платити, якщо це піддається логиці.

    І не забувайте, що одні їздять на авто за 50 тис а інші за 3 грн, для одних 15 в місяць це гроші для інших це копійка.

    Дякую за розуміння.
     
    • Подобається Подобається x 1
  17. partner

    partner Well-Known Member

    denverod1[​IMG] Я завжди стараюсь іти на компроміс...дослухатись до тих думок, в яких є конструктив.

    Збори правління мають вирішувати ці питання...але нажаль не завжди це виходить..

    Крок за кроком через терними ми вирішимо усі питання:drinks::drinks::drinks::drinks:

    ГОЛОВНЕ щоб у людей було бажання вирішувати усі проблеми.....а То як завжди...як до ШУФЛІ то вперед і за орденами і то заважають:facepalm::facepalm::facepalm:
     
  18. denverod1

    denverod1 Well-Known Member

    Це дає надію що кожен буде почутий :drinks:

    П.с. У нинішній ситуації в країні економити треба на всьому ..
     
  19. promisto

    promisto Well-Known Member

    а ліфт уже працює, що ви за нього платите?
    а сміття уже вивозять, що ви за це платите?
    і взагалі, ви уже платите квартплату?
     
  20. denverod1

    denverod1 Well-Known Member

    Щоб щось платити потрібно аби був тариф, що у нього буде входити я намагаюсь з'ясувати.

    До чого тут ліфт , вивіз сміття, квартплата?

    Ви платите? Вам нецікаво за що ви будете платити?

    Щодо ліфта, скільки часу він не буде діючий? Прибирання прибудинкової території, чи доцільно її прибирати зараз, прибирання сходових кліток, один раз ми вже давали по 50 грн , чи доцільно прибирати коли йдуть ремонти, чи не краще аби майстри прибирали за собою а фірми які роблять ремонти вивозили за собою сміття, чи можливо організовувати добровільні збори кожну останню неділю місяця, де усі ці питання можна було б обговорювати ..
     
а де твій аватар? :)