Ну думаю що Ви вже знаєте, що окрім того що дуже малесенький ресурс двигуна у Субару Імпреза ВРХ (04 або 06), то в майже всі авто представлені на ринку (як на нашому так і на закордонному ринках) неодноразово биті через специфіку власників, у Хюндай Купе дуже маленький кліренс, не знаю як у Львові але у Києві у мене колега з роботи відірвала бампер коли з'їзджала з тротуару, було дуже кумедно. Найкращий вибір це Хонда - набагато динамічніша (141 кс проти 105) та м'яка машина ніж Мазда 3. З розмитненням зараз дуже важко, зекономити можно лише якщо Ви привезете 50 авто, 1 машину дуже важко дешево розмитнити. А так звичайно БМВ X5 за 18000 дол можно у штатах купити Але розмитнити її буде 20-25 000 долл
Хюндай Купе красівий. В ТопГір казали "нафіга вам купувати дорогущий Феррарі, якщо на ринку є Хюндай Купе" Правда то уже трохи попса, досить багато у Львові їх роз"їздилося
А мазда 3 МПС 235 л/с как впрочем и сивик купе 200 л/с. Я сравниваю базовые модели Мазда 3 1,6 и Сивик 1,8
Ось тут я однозначної відповіді найти неможу. Є таких питань сотні на клубних форумах і взагалі в неті. Власнки кажуть шо нормально їде після капремонту на 100тис і після 150 тис, помінявши фільтри, прокладки і ше шось незначне.... Все залежить від попереднього власника, можливо, у якого нога не розгиналась, а стрілка тахометра не падала з червоної зони.... ну тоді тут мотор і від Камаза нічого не спасе Бачив пару штук - хочуть не менше 23-24 штук тому трохи не вкладуюся в бюджет (до 18-20т) Якшо хтось знає №тел, асі чи мила людини яка займається/займалась перегонкою, розмитненням скиньте будь-ласка в ПП або тут.
Я че-то не понимаю.... но смысл гнать авто с Америки, если за эти деньги можно купить и тут. Именно те модели, что вы хотите. Цивик или там врх...
А навыщо купляти таку машину або Ево??? Щоб їздити за городом зі швидкістю 60 км годин? Ці машини дуже убиті 50-70 тисяч і треба заміна двигуна... А він дуже дорогий...
Шось недуже зрозумів. А звідки такі дані про двигун?! Так вот я то і хотів взнати... можливо зі Штатів вийде дешевше або за ту саму ціну але стан кращий
Насчет НДС фиг его знает... не забудь к этой сумме постановку на учет + транспортировку + покупку "кота в мешке" Покупая авто тут можно загнать на сервис. Обсмотреть его с ног до головы.А, так надеятся только на честность продавца.
Mazda 6 MPS по сравнению с Evo и STI — воплощенная практичность. Оснащение богаче, чем у Subaru и Mitsubishi, цена ниже: $42300. Доплата за люк в крыше — $1000. Гарантия — 3 года или 100000 км пробега, межсервисный пробег — 20000 км. Mitsubishi Lancer Evolution IX купить проще — заказанный автомобиль доставят всего через пару недель. Большинство продаж придется на версию Sport за $46460, поскольку гораздо более дорогая версия Ultimate (именно она побывала на тесте) с амортизаторами Bilstein и колесами BBS стоит уже $50790. Учтите, что обслуживать Evo хлопотно — на сервис придется приезжать через каждые 5000 км, а гарантия ограничена: 1 год или 20000 км пробега. Subaru Impreza WRX STI оснащена лучше, чем Evolution. Машины в базовой версии стоят $50910, автомобили с боковыми подушками, подогревом кресел и тонированными боковыми стеклами — $51630. Значительное преимущество — более длинные межсервисные интервалы (не реже раза в год или через 15000 км пробега) и гарантийные обязательства: 2 года или 30000 км. Правда, гарантийный пробег для деталей подвески, включая амортизаторы, ограничен — 15000 км. Ну а на новую модель уже гарантия 3 года...... http://www.autoreview.ru/archive/2006/07/6mps_lancer_evo9_impreza_wrxsti/