Відповідь: Купівля авто А шо то за реклама унизу сторінки - АВТІВКИ ЗІ США? То, що такий бізнес процівітає в Україні - то знаю. У нас навіть один співробітник має таку американську автівку. А як ваша думка. Вигідно? У чому біда американських автівок?
Відповідь: Купівля авто Незнаю за скільки продають привезені з Америки авта в Україні , але різниця в цінах в середньому -40%(в Україні дорожче, звичайно). Якщо Ви маєте на увазі авта американських фірм , то вони більше беруть бензину і частіше ломляться , ніж японські авта -це "-". А за ціну японського авта середнього класу Ви дістанете майже люксосове американське авто , то це "+". І бляха в американських авт краща , грубша і не так ржавіє - це теж "+" Не так ржавіє , бо американці використовують "нову" бляху , яка свіжо виплавлена з руди.А багато японських фірм користується бляхою переплавленою з вживаних авт , яка була ржава.А "бактерія" ржавчини не вбивається навіть в доменній печі. Хоча якщо дбайливо ставитися до американського авта , то мотор Вам запросто , без капітального ремонту пройде 280-300тис. км
Відповідь: Купівля авто Чи можливо щось путне купити за 4-6 тис доларів? Фінанси дуже обмеженні а кредит не дадуть (немаємо ми довідки про доходи) Машина перша і сімейна. Їздити будемо тільки зрідка на природу (кожен день по місті їздити точно не будемо) Бажано економічна. Опишу нашу ситуацію може щось порадите. Сімя я чоловік і доня 7 місяців. Машини ніколи не було і я якось і потреби не відчували. Але тепер з дитиною ну ДУЖЕ потрібна машина. З дитиною у електричці не поїдеш, а ціле літо у місті сидіти ... Чи можливо взагалі щось купити за такі гроші, чи то вьо хлам?
Відповідь: Купівля авто Можемо продати вам свій Ланос 2005 року! І з кредитом можемо помогти без довідки( чоловік тим займається)! А якщо хочете купити шось за такі гроші то чоловік каже хіба девятку 95 року.
Відповідь: Купівля авто Я би брав 20 річну іномарку, ніж 10 річну ТАЗ (ВАЗ), ЗАЗ і все таке... але то моя думка. Купіть маштинку за 3-4 тис. ще 1-2 вкладіть і буде вам щастя. В ті гроші підходить рено 19 чи 25, 89-91років, опель кадет 85-91 років, можна мерсюх якийсь нарити, форди сієрра, скорпію тих же років. Або вісімко-девятко 92-95 років. Іномарки в комфорті кращі, і дорожчі в експлуатації. ламаються рідко. девятко-вісімко треба регілярно заглядати. Щопправда машини ці не надто економні плюс мінус літра 10 л/ 100 км. (іномарка любить поїсти багато і смачно, але і возить на ті гроші) Тази і зази менше їдять.
Відповідь: Купівля авто В знайомих після того як так пригнали виявилось, що в двигуні вода... Тепер шукають на неї покупця.
Відповідь: Купівля авто Ну я тут вже гумор про вибыр авто постив... Дійсно, краще 10-річну іномарку, ніж ВАЗ або іншу совкомарку. За Уралом, та й в нас теж, але менше, популярні праворукі японці. Сам їзджу, щоправда, на ліворукому новому форестері, але коли сідаю за правий руль, дискомфорту не відчуваю. З самих надійних марок є рейтинг TUV (по строку експлуатації) - наприклад, такий http://www.drive.ru/subaru/comnews/2006/02/01/10481.html Робіть висновки...
Відповідь: Купівля авто А.ilchenko, не дражніться Я давно облизуюся на Лісника. Але (все свого часу) таки буду брати Вітару. Я не гонщик (мені 130 на трасі "више криші", а так - 110), але люблю пхатися через ліс (луг), не завжди вчасно помічаю ямки Чесно скажіть, часто гілками рвали пильники ШРУСів та інші дрібнички ? Тестив якось Форика (атмосферний, ручка) на вузьких асфальтових доріжках серед лісу (не розгонишся більш 80), але динаміка здалася ... на рівні середньої 9-ки (не Міцуба Ево 9, ясна річ).
Відповідь: Купівля авто В мене стало питаня про купівлю авта - то купуватиму б/у (бо не хочу кредит) іномарку (хранцуз, німец чи японець). Автопром - то єдина річ в якій не вважаю Росію "іншою" державою.
Відповідь: Купівля авто В тому й річ, що у форестера нічого знизу не випирає, абсолютно плоске днище. Я особисто нічого не рвав за рік експлуатації, а їздив чорт-зна куди. А завдяки AWD форестер більш "проходимець". Ми з московським форестер клабом заїзджали по говноліну з X-trail'ом - наші всі пройшли, а ікстрейл витягували... І по трасі, іде значно легше конкурентів. Я по роздовбаним дорогам луганщини і донеччини їхав до 150 комфортно. Раджу ще український форестер клаб - http://forester-club.com.ua А ще в Україні субару дешевші, ніж в нас О, ще посилання http://board.forester-moscowclub.ru/showthread.php?t=3730 Як раз Forester VS Vitara PS Я не агітую Європейський є 2 атмо - 158 к.с., 2,5 турбо - 240 к.с. Американці і 2.5 атмо є, японці - 2.0 тубро... В мене 2.0Х АТ
Відповідь: Купівля авто Х-trail Nissan - чудове авто.Прирівнюється до 3го Гаммера , або Тойоти FJ.Золоте правило 4х4 - на пересічній місцевості різко не газуй.При різкому газуванні , а ще при виверному рулі - сам собі глибшу яму копаєш. Дуже часто зимою , зранку , коли їду на роботу (6:00 ; 6:15) і коли випало 25-30см снігу і в деяких місцях місто ще не встигло його відгорнути.То можно побачити тяжкі 6-8 циліндрові 4х4 - Командори(модель Джіпу) , Ленд Ровери , Шеві Юкони в кюветах по капот в снігу і їхніх власників збоку з телефонами в руках. А маленькі легкі 4х циліндрові Фольксваґени , Тойотки гребуть по пів колеса в снігу потихенько но впевнено. Що до Вашого "Лісовика", пане Іщенко - то це чудове авто , трошки дорожче в обслузі , як Тойота , чи Гонда. З одним , як для мене, маленьким недоліком - двері на верху не мають рамки , як інші авта.Зрештою , це всі Субару їх не мають (рамок).
Відповідь: Купівля авто У мого боса Х-trail (2006, прилади посередині). Регулярно питаю - "ну як" - відповідає "поки що нічого". Він ще 30000 не наїздив. А його дружина лає - "габаритів не відчуваю, паркуватися задом тяжко". Перед тим вони юзали KIA Sportage чисто корейську. Мушу сказати, що і я (187 см) зі штурманського місця Хтрейла теж не бачу морди капоту. Тема 4х4 цікава, але зараз нажаль не маю вільного часу.
Відповідь: Купівля авто Щодо рамок - то те, чим Субару відрізнялось від іншого автопрому. Мені подобається. Але моделі 2008-2009 року вже з рамками - і новий Форестер, і нова Імпреза, і навіть Трібека... До легася ще не дібрались (О, Трібека має стати тим, на що я згоден поміняти Форестер). Вплив Тойоти і сучасної кон'юктури світового авторинку... А, ще рамок немає на декотрих марках, крестах, взагалі E+ класу До речі, про обслуговування. міжсервісний інтервал Субару - 15000 км. А у Тойоти (того ж РАВ4, наприклад) - 10000, а коштує стільки ж... PS Моє прізвище - Ільченко.
Відповідь: Купівля авто Розкажу історію в якій я взяла участь по проханню знайомих. Що вияснилось..Салон Радар-сервіс. Спробували взяти кредит на авто. Кому цікаво - цей салон працює з колом банків, від яких я так розумію має відсотки. Коли захотіли взяти рахунок на інший банк - виявилось вони не дають. Порушення? Так. Ще одне - вони змушують страхуватися в Дженералі Гарант, а ця компашка заборгувала банкам. Я вже мовчу що і для мене як колишнього працівника страхової вона також в чорному списку. Хочу сказати одне - Ви маєте право вибирати і банк і страхову. Але в цьому салоні у Вас вибір такий - або конфліктувати з ними за свої права, або звертатись до іншого салону.
Відповідь: Купівля авто Тільки новий Форестер - довший. Важко буде втюхнутися біля тротуару. Що безумовно класне у Форестері - це задній огляд (ну ще здається, в аутлендера). Равік - взагалі ацтой в цьому плані. Але, як не крутити - ходова в нього Імпрезівська (тобто С-класу). не думаю, щоби в ралійних машин була стандартна ходова. А хочеться чогось більш серйозного для бездоріжжя. До речі, нова Вітара має постійний повний привід (3 дифи). Середній диф можна повністю заблокувати вручну (через електроніку - режим 4H Lock) або ввімкнути понижену (4L Lock) - навіть в моделях з автоматом. Передній та задній звіси коротші, ніж у Форика. Тільки тяги на низах малувато, це всі визнають. Погоджуюся, Суба - це престижно. Але дуже вже "річ у собі". Провінційний сервісмен без спеціальних знань не розбереться. Сузукі має більш розвинену сервісну мережу. До того ж, ходова більш "ремонтопридатна" (скажімо, замінюється тільки пильник або сайлентблок, а не 1/4 машини). Пане Ільченко, за Вашими лінками (дякую!) я прочитав, що на Субі може бути не повний розподіл моменту 50:50 і треба ретельно дивитися VIN. Що Ви з цього приводу можете сказати - AWD, FWD ... Яка у Вас комплектація ? Суб"єктивно - фор, який я тестував, належав тендітній жіночці, я не заморочувався з висотою сидіння. Але мене дістала ідіотська підпружинена платформа педалі газу - ніяк не міг знайти комфортне положення ноги на педалі (я люблю сидіти на максимальному від"їзді, спинка - вертикально). Нажаль, в київських салонах більшість тачок для тест-драйву - з автоматами. Ще би педалі для інструктора встановили, блін ! Додано через 1 годину 33 хвилини P.S. Дякую, з різновидами приводів вже розібрався.
Відповідь: Купівля авто Перепрошую , пане Ільченко. Незалишилося(майже) в світі автомобільних компаній , які були би одинокі і незалежні. ... або вони робляться великі і починають пожирати когось , або навпаки. Все це почалося давно , ще до війни , коли GM "зїв" Опеля.А потім пішло і поїхало. Героя ІІ Світової війни "Студебекера" підмяв під себе той же GM. Піднятий з руїни в 1946р. англійським майором інженерних військ VW , зробився європейським монстром і пожирає і багатих (Бентлі,Астон Мартін) і бідних(Сіат, Шкода).І навіть замахнувся на Півн.Америку.Правда з GMом тягатися виявилася "тонка кишка", після кількох судових засідань VW знає своє місце в Канаді і США і не стає поперек дороги. А в Мексиці він #1 серед свого класу. До недавно одинокими залишалися - Субару , Сааб , Тойота і Гонда. Гонда з Тойотою за останні 10 років зробилися монстрами і дивляться кого би то зїсти. Сааб - зараз це 100% GM А Субару все частіше і частіше робить "спільні проекти" з Тойотою.Кемрі і Аутбек/Леґасі зараз випускають в США на одному конвеєрі в Айдаго. =============== Що до рамок. То в класі "Е" , а це 550 , або AMG Мерс є його представники. В стелю вмонтовані титанові дуги , які при перевертанні машини служать як пружини і балансують удар. А в спортивних , як в Порш - де теж не має рамок , є теж дуги , які вмонтовані в сидіння за підголовниками , на які опирається авто при аварії(перевертанні). А Субару цього не має , як не має і в інших автах.але в них є рамки , які якось стримують удар і не дають даху авта провалитися в середину.