Купівля авто

Тема у розділі 'Про авто', створена користувачем demetris, 31 жов 2007.

  1. Kaff

    Kaff Well-Known Member

    Відповідь: Купівля авто

    А шо то за реклама унизу сторінки - АВТІВКИ ЗІ США?

    То, що такий бізнес процівітає в Україні - то знаю. У нас навіть один співробітник має таку американську автівку.
    А як ваша думка. Вигідно?
    У чому біда американських автівок?
     
  2. Patrick

    Patrick Well-Known Member

    Відповідь: Купівля авто

    Незнаю за скільки продають привезені з Америки авта в Україні , але різниця в цінах в середньому -40%(в Україні дорожче, звичайно).

    Якщо Ви маєте на увазі авта американських фірм , то вони більше беруть бензину і частіше ломляться , ніж японські авта -це "-".
    А за ціну японського авта середнього класу Ви дістанете майже люксосове американське авто , то це "+".
    І бляха в американських авт краща , грубша і не так ржавіє - це теж "+"
    Не так ржавіє , бо американці використовують "нову" бляху , яка свіжо виплавлена з руди.А багато японських фірм користується бляхою переплавленою з вживаних авт , яка була ржава.А "бактерія" ржавчини не вбивається навіть в доменній печі.
    Хоча якщо дбайливо ставитися до американського авта , то мотор Вам запросто , без капітального ремонту пройде 280-300тис. км
     
  3. klen

    klen Well-Known Member

    Відповідь: Купівля авто

    Чи можливо щось путне купити за 4-6 тис доларів? Фінанси дуже обмеженні а кредит не дадуть (немаємо ми довідки про доходи) Машина перша і сімейна. Їздити будемо тільки зрідка на природу (кожен день по місті їздити точно не будемо) Бажано економічна.
    Опишу нашу ситуацію може щось порадите. Сімя я чоловік і доня 7 місяців. Машини ніколи не було і я якось і потреби не відчували. Але тепер з дитиною ну ДУЖЕ потрібна машина. З дитиною у електричці не поїдеш, а ціле літо у місті сидіти ...:sad:
    Чи можливо взагалі щось купити за такі гроші, чи то вьо хлам?
     
  4. Квіточка

    Квіточка Well-Known Member

    Відповідь: Купівля авто

    Можемо продати вам свій Ланос 2005 року! І з кредитом можемо помогти без довідки( чоловік тим займається)! А якщо хочете купити шось за такі гроші то чоловік каже хіба девятку 95 року.
     
  5. demetris

    demetris Well-Known Member

    Відповідь: Купівля авто

    Я би брав 20 річну іномарку, ніж 10 річну ТАЗ (ВАЗ), ЗАЗ і все таке... але то моя думка.
    Купіть маштинку за 3-4 тис. ще 1-2 вкладіть і буде вам щастя. В ті гроші підходить рено 19 чи 25, 89-91років, опель кадет 85-91 років, можна мерсюх якийсь нарити, форди сієрра, скорпію тих же років. Або вісімко-девятко 92-95 років. Іномарки в комфорті кращі, і дорожчі в експлуатації. ламаються рідко. девятко-вісімко треба регілярно заглядати. Щопправда машини ці не надто економні плюс мінус літра 10 л/ 100 км. (іномарка любить поїсти багато і смачно, але і возить на ті гроші)
    Тази і зази менше їдять.
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. bora

    bora Well-Known Member

    Відповідь: Купівля авто

    В знайомих після того як так пригнали виявилось, що в двигуні вода... Тепер шукають на неї покупця.
     
  7. Kaff

    Kaff Well-Known Member

    Відповідь: Купівля авто

    І скільки він коштує?
     
  8. demetris

    demetris Well-Known Member

    Відповідь: Купівля авто

    Хай краще знайдуть доброго сантехніка. сорі за офтоп, не стримався.
     
    • Подобається Подобається x 2
  9. a.ilchenko

    a.ilchenko Well-Known Member

    Відповідь: Купівля авто

    Ну я тут вже гумор про вибыр авто постив...

    Дійсно, краще 10-річну іномарку, ніж ВАЗ або іншу совкомарку.

    За Уралом, та й в нас теж, але менше, популярні праворукі японці. Сам їзджу, щоправда, на ліворукому новому форестері, але коли сідаю за правий руль, дискомфорту не відчуваю.

    З самих надійних марок є рейтинг TUV (по строку експлуатації) - наприклад, такий

    http://www.drive.ru/subaru/comnews/2006/02/01/10481.html

    Робіть висновки...
     
  10. Boris_Kiev

    Boris_Kiev Дуже важлива персона

    Відповідь: Купівля авто

    А.ilchenko,
    не дражніться :)
    Я давно облизуюся на Лісника. Але (все свого часу) таки буду брати Вітару.
    Я не гонщик (мені 130 на трасі "више криші", а так - 110), але люблю пхатися через ліс (луг), не завжди вчасно помічаю ямки :)
    Чесно скажіть, часто гілками рвали пильники ШРУСів та інші дрібнички ?

    Тестив якось Форика (атмосферний, ручка) на вузьких асфальтових доріжках серед лісу (не розгонишся більш 80), але динаміка здалася ... на рівні середньої 9-ки (не Міцуба Ево 9, ясна річ).
     
    • Подобається Подобається x 3
  11. demetris

    demetris Well-Known Member

    Відповідь: Купівля авто

    В мене стало питаня про купівлю авта - то купуватиму б/у (бо не хочу кредит) іномарку (хранцуз, німец чи японець). Автопром - то єдина річ в якій не вважаю Росію "іншою" державою.
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. a.ilchenko

    a.ilchenko Well-Known Member

    Відповідь: Купівля авто

    В тому й річ, що у форестера нічого знизу не випирає, абсолютно плоске днище. Я особисто нічого не рвав за рік експлуатації, а їздив чорт-зна куди.

    А завдяки AWD форестер більш "проходимець". Ми з московським форестер клабом заїзджали по говноліну з X-trail'ом - наші всі пройшли, а ікстрейл витягували... І по трасі, іде значно легше конкурентів. Я по роздовбаним дорогам луганщини і донеччини їхав до 150 комфортно.

    Раджу ще український форестер клаб - http://forester-club.com.ua

    А ще в Україні субару дешевші, ніж в нас :sad:

    О, ще посилання http://board.forester-moscowclub.ru/showthread.php?t=3730
    Як раз Forester VS Vitara

    PS Я не агітую :)
    Європейський є 2 атмо - 158 к.с., 2,5 турбо - 240 к.с.
    Американці і 2.5 атмо є, японці - 2.0 тубро...

    В мене 2.0Х АТ
     
    • Подобається Подобається x 2
  13. Квіточка

    Квіточка Well-Known Member

    Відповідь: Купівля авто

    чоловік каже 8500$
     
  14. Patrick

    Patrick Well-Known Member

    Відповідь: Купівля авто

    Х-trail Nissan - чудове авто.Прирівнюється до 3го Гаммера , або Тойоти FJ.Золоте правило 4х4 - на пересічній місцевості різко не газуй.При різкому газуванні , а ще при виверному рулі - сам собі глибшу яму копаєш.

    Дуже часто зимою , зранку , коли їду на роботу (6:00 ; 6:15) і коли випало 25-30см снігу і в деяких місцях місто ще не встигло його відгорнути.То можно побачити тяжкі 6-8 циліндрові 4х4 - Командори(модель Джіпу) , Ленд Ровери , Шеві Юкони в кюветах по капот в снігу і їхніх власників збоку з телефонами в руках. А маленькі легкі 4х циліндрові Фольксваґени , Тойотки гребуть по пів колеса в снігу потихенько но впевнено.

    Що до Вашого "Лісовика", пане Іщенко - то це чудове авто , трошки дорожче в обслузі , як Тойота , чи Гонда. З одним , як для мене, маленьким недоліком - двері на верху не мають рамки , як інші авта.Зрештою , це всі Субару їх не мають (рамок).
     
    • Подобається Подобається x 1
  15. Boris_Kiev

    Boris_Kiev Дуже важлива персона

    Відповідь: Купівля авто

    У мого боса Х-trail (2006, прилади посередині).
    Регулярно питаю - "ну як" - відповідає "поки що нічого".
    Він ще 30000 не наїздив.
    А його дружина лає - "габаритів не відчуваю, паркуватися задом тяжко". Перед тим вони юзали KIA Sportage чисто корейську.

    Мушу сказати, що і я (187 см) зі штурманського місця Хтрейла теж не бачу морди капоту.

    Тема 4х4 цікава, але зараз нажаль не маю вільного часу.
     
  16. a.ilchenko

    a.ilchenko Well-Known Member

    Відповідь: Купівля авто

    Щодо рамок - то те, чим Субару відрізнялось від іншого автопрому. Мені подобається.
    Але моделі 2008-2009 року вже з рамками - і новий Форестер, і нова Імпреза, і навіть Трібека... До легася ще не дібрались (О, Трібека має стати тим, на що я згоден поміняти Форестер). Вплив Тойоти і сучасної кон'юктури світового авторинку... :sad:

    А, ще рамок немає на декотрих марках, крестах, взагалі E+ класу :)

    До речі, про обслуговування. міжсервісний інтервал Субару - 15000 км. А у Тойоти (того ж РАВ4, наприклад) - 10000, а коштує стільки ж...

    PS Моє прізвище - Ільченко.
     
  17. bora

    bora Well-Known Member

    Відповідь: Купівля авто

    Розкажу історію в якій я взяла участь по проханню знайомих.
    Що вияснилось..Салон Радар-сервіс. Спробували взяти кредит на авто. Кому цікаво - цей салон працює з колом банків, від яких я так розумію має відсотки. Коли захотіли взяти рахунок на інший банк - виявилось вони не дають. Порушення? Так.
    Ще одне - вони змушують страхуватися в Дженералі Гарант, а ця компашка заборгувала банкам. Я вже мовчу що і для мене як колишнього працівника страхової вона також в чорному списку.
    Хочу сказати одне - Ви маєте право вибирати і банк і страхову. Але в цьому салоні у Вас вибір такий - або конфліктувати з ними за свої права, або звертатись до іншого салону.
     
    • Подобається Подобається x 3
  18. demetris

    demetris Well-Known Member

    Відповідь: Купівля авто

    я за
     
  19. Boris_Kiev

    Boris_Kiev Дуже важлива персона

    Відповідь: Купівля авто

    Тільки новий Форестер - довший. Важко буде втюхнутися біля тротуару.

    Що безумовно класне у Форестері - це задній огляд (ну ще здається, в аутлендера). Равік - взагалі ацтой в цьому плані.
    Але, як не крутити - ходова в нього Імпрезівська (тобто С-класу). не думаю, щоби в ралійних машин була стандартна ходова. А хочеться чогось більш серйозного для бездоріжжя.

    До речі, нова Вітара має постійний повний привід (3 дифи). Середній диф можна повністю заблокувати вручну (через електроніку - режим 4H Lock) або ввімкнути понижену (4L Lock) - навіть в моделях з автоматом.
    Передній та задній звіси коротші, ніж у Форика.
    Тільки тяги на низах малувато, це всі визнають.

    Погоджуюся, Суба - це престижно. Але дуже вже "річ у собі". Провінційний сервісмен без спеціальних знань не розбереться.
    Сузукі має більш розвинену сервісну мережу. До того ж, ходова більш "ремонтопридатна" (скажімо, замінюється тільки пильник або сайлентблок, а не 1/4 машини).

    Пане Ільченко, за Вашими лінками (дякую!) я прочитав, що на Субі може бути не повний розподіл моменту 50:50 і треба ретельно дивитися VIN.

    Що Ви з цього приводу можете сказати - AWD, FWD ...
    Яка у Вас комплектація ?

    Суб"єктивно - фор, який я тестував, належав тендітній жіночці, я не заморочувався з висотою сидіння.
    Але мене дістала ідіотська підпружинена платформа педалі газу - ніяк не міг знайти комфортне положення ноги на педалі (я люблю сидіти на максимальному від"їзді, спинка - вертикально).

    Нажаль, в київських салонах більшість тачок для тест-драйву - з автоматами. Ще би педалі для інструктора встановили, блін !

    Додано через 1 годину 33 хвилини
    P.S. Дякую, з різновидами приводів вже розібрався. :)
     
    • Подобається Подобається x 2
  20. Patrick

    Patrick Well-Known Member

    Відповідь: Купівля авто


    Перепрошую , пане Ільченко.

    Незалишилося(майже) в світі автомобільних компаній , які були би одинокі і незалежні.
    ... або вони робляться великі і починають пожирати когось , або навпаки.
    Все це почалося давно , ще до війни , коли GM "зїв" Опеля.А потім пішло і поїхало.
    Героя ІІ Світової війни "Студебекера" підмяв під себе той же GM.
    Піднятий з руїни в 1946р. англійським майором інженерних військ VW , зробився європейським монстром і пожирає і багатих (Бентлі,Астон Мартін) і бідних(Сіат, Шкода).І навіть замахнувся на Півн.Америку.Правда з GMом тягатися виявилася "тонка кишка", після кількох судових засідань VW знає своє місце в Канаді і США і не стає поперек дороги. А в Мексиці він #1 серед свого класу.
    До недавно одинокими залишалися - Субару , Сааб , Тойота і Гонда.
    Гонда з Тойотою за останні 10 років зробилися монстрами і дивляться кого би то зїсти.
    Сааб - зараз це 100% GM
    А Субару все частіше і частіше робить "спільні проекти" з Тойотою.Кемрі і Аутбек/Леґасі зараз випускають в США на одному конвеєрі в Айдаго.

    ===============

    Що до рамок.
    То в класі "Е" , а це 550 , або AMG Мерс є його представники. В стелю вмонтовані титанові дуги , які при перевертанні машини служать як пружини і балансують удар.
    А в спортивних , як в Порш - де теж не має рамок , є теж дуги , які вмонтовані в сидіння за підголовниками , на які опирається авто при аварії(перевертанні).
    А Субару цього не має , як не має і в інших автах.але в них є рамки , які якось стримують удар і не дають даху авта провалитися в середину.
     
    • Подобається Подобається x 3
а де твій аватар? :)