Відповідь: Хочу машину! До нині не чу про те Ґеелі. Треба буде покопатися, принаймні воно мені краще виглядає за Чері, нє? (тягається певно з амулетом в одній категорії). Треба дочекатися краш-тесту і якщо там більше 9/12 можне брати. а за 1,5 роки продавати поки гарантія не вийшла
Відповідь: Хочу машину! Люди, розкажіть мені, темній, які плюси і мінуси автоматичної і ручної коробки передач. Їздити прийдеться і в центрі, з корками, і по трасі, і по бездоріжжю. Що краще? Дякую!
Відповідь: Хочу машину! Плюси автомата перед механікою: 1. Не треба вижимати зцеплення. Ліва нога вільна. Жми собі правою на "газ" коли треба їхати, або на "тормоз" коли становитися. Тому в пробках дуже класна штука. 2. Не турбуєтесь про "правильну" передачу. Автомат сам вибирає потрібну. На хвилястій, складній, "бездорожній" дорозі "простіше" їхати, але не "ефективніше". Мінуси: 1. Хоча їхати "простіше", але все ж таки не "ефективно". Тобто без автомата ви ефективніше використаєте можливості авто. Бо ваш мозок та руки швидші за комп'ютер, до того ж в вас є очі. 2. Досить великий час на переключення. Іноді (при обгоні, наприклад) ваш автомат почне "невчасно" переключатися. 3. Збільшена витрата палива.
Відповідь: Хочу машину! То що краще? Ви б для себе що обрали? А для жінки? Бо я чоловіка тільки на автомат вмовляю!
Відповідь: Хочу машину! Я може й брав би механіку. Але ж то не показник "кращості". Для Вас це може бути як раз кращим - автомат. Все залежить від уподобань. Якщо вас не лякає постійне шпотрання "кочергою" в пробці - то механіка. Якщо це просто бісить вас, то - автомат. Це до прикладу. Бо чинників може бути декілька: водійський стаж, імовірність пробок, гроші, в кінці кінців...
Відповідь: Хочу машину! Водійський стаж-0 Імовірність пробок-100% гроші-та думаю шо як знайдем на машину,то вже і на автомат можна підскладати
Відповідь: Хочу машину! Ну це традиційно... жінка на автомат тягне, чоловік на механіку. Bear добре сказав... а ще особисто мені, якось на автоматі машина втрачає частину своєї... механізмості, чи що?! Просто занадто, якось не по-хлопчачому... Ще з дитинства якось повелося... взяв прутик, бі-бііііі... вижав, врубив першу, вижав, врубив другу...
Відповідь: Хочу машину! Мабуть, автомат кращій... Але якщо хочете й з механікою вправлятися, то ніж як на ній не навчетеся.
Відповідь: Хочу машину! Для жінки вважають автомат краще, хоча і багато знаю чоловіків на автоматі, є і на ручних чоловіки яким шось мішає і є жінки на ручних протів яких чоловіки сховаються. Одним словом на свій смак одне точно шо якщо новий автомат то проблем нема но якщо старий то можна мати багато проблем. Автомат поважно їде не скоро розганяється, і більше гамає пального, ручна коробка краще і в ремонті.
Відповідь: Хочу машину! А взагалі згадав мінус механіки... я, наприклад, звик однією рукою за руль триматися... їду ліва на кермі, а права постійно на ричагу коробки... Недобре це, треба поволі відвикати...
Відповідь: Хочу машину! І в мене автомат. Я тепер переважно по місту тільки їжджу, думаю це ідеальний варіант. Але у мене є можливість переключати передачі вручну.
Відповідь: Хочу машину! Добрый день. Хороший вопрос поставили и вечно мучающий начинающих водителей. Что купить? Мой совет будет таковой. Для первый машины сойдет и ВАЗ девятого семейства. Реально за 5000 $ купить у пенсионера с гаража в прекрасном состоянии туже 9-ку или 99-ою . Можно конечно же взять Б\У 2110 или же зарубежные аналоги. За 7000-8000$ ВАЗ 2110 с пробегом в 50-80тыс. реально найти, просто нужно поискать. Это ничто для машины, уже все агрегаты втерлись да и глюки, в виде заводского брака, давно уже повылазили и устранились. Можно и купить зарубежный аналог десятки, но с таким пробегом за такую цену найти ой как не просто. Да и я всегда для себя говорил, иномарка за 15 лет которой, это ящик Пандоры. Естественно и отечественный автомобиль не лучше иномарки будет, но они дешевле в ремонте. Есть вариант еще Ланос, уродский, но сцука надежный. Можно и гольф 2 купить допотопный, да и Волгу и много чего. Лично я бы купил для начала Ваз 21099.или Ланос.
Відповідь: Хочу машину! Зависит для чего машина. Для женщины в пробках да и в центре города, естественно АКПП. Для мужчины мне кажется, АКПП как то не серьезно, лично для меня, страшный сон когда машина сама выбирает передачу. Лично я, только за механику. Может потому что еще слишком юный. Самый классный вариант это полу автомат. Автомат, всегда сам переключает передачи, не нужно выжимать сцепление да и ручку кпп дергать. Просто газ в пол и пошел. Но он тупой на разгонах ( Конечно не акпп на мазерати и феррари), машина почти никогда не покажет всю свою мощь на автомате. Механика же, сам выбираешь на каких оборотах переключать передачу, мотор хоть до отсечки можно загнать и тогда переключится и на минимальных оборотах. Акпп просто для катания своей попы и спокойной езды. А для любителей скорости, механика.
Відповідь: Хочу машину! Цілком підтримую Джина! Як на мене то для звичайної людини для якої автомобіль це засіб пересування з точки А в точку Б, засіб комфорту (є такий тип людей) то звичайно шо саме ліпше це автомат. Сам їздив до того на 8-ці - дуже харить постійно дьоргати ручку в пробках і на світлофорах, повірте. Єдиний мінус тут це додаткові 1500-2000 долларів які прийдеться дати за машину з АКПП. Ну і розхід палива збільшиться десь на літр-два-три (залежно від загального обєму). Чиста механіка, десь я читав, вже почала помаленько відходити в минуле. Як на мене це для любителів поганяти,вижати з машини все по максимому. Ну і для дріфтерів само собою. Зараз на нових машинах ставлять взагалі варіатор - безступеневу коробку передач (ніби одна велика передача). Він взагалі дає фору любому гонщику і любій АКПП при розгоні. Там замість 5 вузлів шестернь є 2 вали зєднані спеціальним ланцюгом які взалежно від обертів міняють свої розміри (поримітивно пояснив). В самого Мітсубіші Ланцер 10тий - дуже задоволений, машина супер по ціні і якості. Щодо мінусів то єдине піднапрягає це засильна простота салону (чесно признаюсь) - але салн це для мене несуттєво
Відповідь: Хочу машину! А мені казали, шо ті Лансери наші дуже сипляться , народ страшно плюється на них
Відповідь: Хочу машину! MARTINI Поперше вони не "наші" а Японські. І шо значить "дуже сипляться" ? Перед покупкою розмовляв з багатьма Ланцеро-власниками - ніхто не жалівся шо шось "сипеться". В хорошого знайомого вона (якшо не помиляюсь) біля року вже - брав один з самих перших в Києві. Ставиться бережно і ше нічого в ній не робив абсолютно! Тому незнаю звідки така інфа. В неті скіик перечитав форумів - теж ніби нічого. Це більше схоже на сплєтні чи видумки людей яким так чи інакше не дісталась або не може дістатись ця машина, або які принципово обгаджують японські машини а возвеличують німецькі (чи американські для прикладу). Я таких часто зустрічав
Відповідь: Хочу машину! Тоні, я не наполягаю, значить злі язики чешуть Ніколи на Міцубісях не їздив і не планую поки що... Хоча своїм 20-річним гольфиком (уже проданим) свого часу на драгу порвав одну нову Карізму 16-клапанну Невже їх з Японії везуть до нас? Щось сумніваюся