А чого тоді лайф для всіх працівників не брати, 35грн в місяць і спілкуйся між лайфами безкоштовно (1000хв) а якщо 50 грн(якщо не помиляюсь то взагалі анліміт на лайфи) блін як зодовбало читати ті всі зірочки і дрібний шрифт!!!
Це за умови великої корпорації, яка має спец. тарифи. У звичайних корпораціях відключення при <10 грн на рахунку, якщо середньомісячні витрати по номеру <100 грн. І це змінити ніяк не можна.
Тому що у КС, на відміну від Лайфу, зона покриття є у самому глухому селі, а для корпоративних користувачів це надзвичайно важливо.
Роумінг! То страшне, дуже дорого. Донька на канікулах їздила до Італії, то я наговорила ще десь на півпутівки. Правда, мені потім сказали, що є якісь дорожні карти, дешевше виходить, але мені було вже пізно.
бідний київстарнастільки бідний,що знову змінив тарифи...напевно став меценатом? і це все з **думкою про нас**... ...тільки чомусь виглядає на картину -- крокодил зі сльозами на очах...
а мені от карточку відновити треба... коштує 21 гривню... здирництво лайф 5 взяв за відновлення... кажуть простіше нову купити... але не хочеться міняти номер яким уже 6 років користуюся
А у мене він провайдер......зараз видзвонюють,кажуть,що акція заплативши 50 грн. швидкість буде в 2 рази більша до кінця року ...навіть незнаю,може й варта
Ми з чоловіком мали дуже хороший тариф - бізнес Київстар... Дуже вигідно для тих, хто багато спілкується... і от, мабуть, компанії "Київстар" стало таке спілкування не вигідним: щось по-змінювали, одним словом, поповняти рахунок потрібно мало не щодня
Я недавно перейшла з лайфу на київстар. скажу вам, що щастю не має меж. Якщо попвнюєш лайф менше ніж на 35 нгрн, то воно з"їдає 5 і присилає тобі 100 смс на лайф, які дійсні тільки місяць, при тому , що в тебе ітак безкоштовний тариф на всі лайфи. І ще, .коли я була в літаку у львівському аеропорту (ми вже приземлились), то за дзвінок на півхвилини вони зняли 14 грн, як за роумінг. Коротше, довели мене... Зараз я на діджусі, тариф Єдина ціна. 25 коп за хв. на всіх операторів + приходять бонуси за кожні 10 хв вхідного дзвінка з інших операторів - 2.50 грн. Мені цього місяця прийшло + 10 грн. я просто щаслива
хм... раніше взвгалі ніяких пільг за поповнення >35 не давало... просто хвилина розмови ставала не 1 грн а 50 коп... а деякі люди, наприклад, всі гроші на СМС спускають навіть при тому, що дзвінки безкоштовні... так що тут у всьому є свої "+" та "-"
Певне корпоративне підключення з тарифними планами Б10, Б50 і Б100, де цифра то абонплата в місяць. На них давалися безкоштовні хвилини для дзвінків на всі Київстар та Діджус в розмірах 200, 500 і 1000 хв відвповідно. Крім того на всі інші напрямки було 0, 50 і 100 хв відповідно. Наразі всі часові об"єми скоротили в понад 2 рази і дійсно вийшло лайно повне, а не "вигідний тарифний план". Жидівство одним словом.
Ага і тариф в мережі КС підняли з 15 до 25 коп, також і на інші напрямки попіднімали в корпоративних тарифних планах Б10, Б50, Б100. Теж на корпоративному тарифному плані Бізнес 50 і відчуваю на своєму гаманці лузунг, чи то слоган. В нашій державі всі думають про нас. Тільки от що вони там видумують зі своїх думань ми потім відчуваємо. КС - ти нечесний оператор. І твої оператори мені нагло в очі брешуть що к-ть хвилин збільшилась(в межах корпорації тепер добавили хвилин, які мені абсолютно непотрібні) і це насправді буде краще для мене. А підняття тарифів пояснюють тим, що пакет призначений для корпоративних розмов. Коли вже буде контракт без зносок, без кавичок, без змін, без дуремарів жидівських. Ох як мене втомило слідкувати за вигинами операторів. На КС свого часу переходив, бо Лайф фокуси постійно на контракті теж витворяв. тепер і КС взявся.
у мене був завжди лайф навіть коли я працювала на київстарі))) на мене всі так косо дивились, але я могла говорити скільки хочу, і мала купу бонусів, поповняла на 50 грн в місяць, і мені вистачало з головою. ех( жаль, що номер вже втратила((
в мене теж лайф був і поповняючи на 50грн ще 50 грн бонусів отримував, вистарчало з головою... і в Європу по 1грн можна було дзвонити, але потім бонуси відмінили, в європу подорощало і якось зразу якість зв"язку стала паскудна, для того щоб говорити треба було у вікно вилазити... прийшлось переходити на щось інше
Звичайно що корупцiя в киiвстарi iснуе, знаю на 70 вiдсоткiв, тому задаю питання таке - як головний бухгалтер мае дiм в брюховичах на пiвтора лимони, як iншi за пiвроку купляють новi автомобiлi вартiстю понад 30 тис баксiв, яку ж то зарплату потрiбно тодi мати? Ще дивуе те, що в керiвникiв якi вiдповiдають за сектор раптом за пiдйом киiвстару за минулi роки будуеться доми, як в Сороках Львiвських так i в iнших примiських селах. Само собою виникають такi питання - а для чого тодi звiльняють операторiв чуть не через рiк? Прив кадрiв i вiдмивання грошей щоб не збiльшувати розряди людям i зарплату?
Тай додзвонитись до оператора не реально,текучість кадрів в них очевидна ,намає кому на телефоні сидіти.. В плані обслуговування взагалі кошмар......
Тяжко вловити зв'язок між першим і другим. Те хто, де і за які гроші купує - з тим що операторів звільняють. Наскільки мені відомо, то оператори - це молоді люди, що навчаються на останніх курсах універу(восновному), що працюють по змінах у вільний від навчання час. Тому за рік вони або отримують підвищення або йдуть працювати по спеціальності на яку вчились, або знаходять собі щось біль підходяще на повний робочий день. Стосовно того ж що хтось має десь будинок чи авто, то я сумніваюсь що всі оператори їздять на громадському транспорті