UMC користуюсь десь 12 років. По великому рахунку, задоволен. Розмовляю дуже багато, але якщо немає роумінгу, то сплачую десь 650-грн на місяць, це пакет безлімітний. Зовсім необмежена кількість смс, хвилин, та о бєм трафику в інеті(майже всюди в поїздках користуюсь лоптопом з допомогою телефона) Може варто пошукати гарний пакет в контракті?
В мене веееликі претензії до Київстару... Коли йдем до лісу,в томуво місці...не тягне XL INTERNET Не можу зайти ні в аську,ні на ЛФ... ррр...
Все, вирішив, переходжу на корпоративний КС. Тарифів вроді дешевше нема ніде і без ПЗ. http://www.kyivstar.ua/business/small_business/tariffs/newbusiness/
Аналогічно. Але в мене перед тим був контракт, як виявилось переїхати з контракту на корпоратив не так і легко. Або треба платити за перереєстрацію угоди ~100 грн, або переходити на пріпейд і аж потім на корпоратив. Я обрав другий варіант, обов'язково тут відпишу як все пройшло.
Я вже перейшов, супер, мені подобається. пакет Бізнес 50. Купив ще один тел іходжу з двома апаратами. Лайф і КС.
Перейшов з контракту на Бізнес-50 безкоштовним шляхом, правда така процедура передбачає заміну сім-карти 2 рази.
а я мрію про той день, коли всюди ві львові буде безкоштовний вайфай!... тоді можна буде викинути карточку мобільного оператора, і просто конектити гугл-ток та аську... банзай! не офтоп: я тиждень тому загубив свій лайф і рази-и-и-ир ве тр-и-и-и-и ... якщо знайдете -- то не рухайте, хай собі валяється... дякую..
Думаю не дочекаєтеся. По-моєму покривати весь Львів мережею вайфай невигідно(Тим паче безкоштовно потім давати інтернет). Адже постійно появляються нові способи передачі даних, і поки створиться така мережа то стане вже застарілою. Адже зара є ваймакс який по всіх параметрах дрюкає вайфай.
Пишу про наболіле, про рагулізм від Київстару, про штучні какашки в бік абонентів. Мене був замахав оператор Лайф своєю перемінністю постійною і я від нього пів року назад перейшо повністю на Київстар, на корпоративний пакет Бізнес 50. В контракті виглядало все нормально і мені підходило. Але ось почав вилазити рагулізм чи то жидівство, а може просто нездатність надавати ЯКІСНИЙ зв'язок. Ось деякі моменти: 1. Виявляється, коли на рахунку менше 10-ти гривень, то "использование услуги ограничено". 2. В мене 9 грн на рахунку і я не можу дзвонити, вже 12-та ночі. Мені телефонує знайома і просить приїхати в нічний клуб забрати її, бо якісь проблеми і в неї закінчуються гроші на рахунку, перед тим як вона сказала в якому клубі. Я дзвонити зі своїми 9-ма гривнями, а в мене "использование услуги ограничено". Я бігом до нічного магазину біжу, купую поповнення, поповнюю, на рахунку 34, а в мене і далі "использование услуги ограничено". Дзвоню до оператора, відповідь, що дзвонити я зможу після 3-ї ночі. Прийшлося висловити оператору все що я про клятий Київстар думаю. Прийшлося вночі просити у перехожих подзвонити. 3. Сьогодні теж подібна ситуація вже вдень, годину тому, не було грошей(менше 10-ти гривень). Поповнив і пів години в мене після зарахування грошей було "использование услуги ограничено". 4. Протягом останнього місяця постійні проблеми зі зв'язком. В кожній 2-3-тій розмові на кілька секунд періодично пропадає звук, а інколи і роз'єднує розмову. Як це мене бісить. Поломка телефону виключена, тому що питав в знайомих, які теж користуються такими корпоративними контрактами, проблема в них аналогічна. Пояснив детально проблему оператору, сказали що вирішать. Через деякий час передзвонив оператор і відповів що в них все добре і проблеми я маю шукати в себе. А якже десяток знайомих в яких ті ж проблеми? - нехай теж шукають проблеми в себе. Отак-то, а я думав ЯКІСНИЙ зв'язок. Шановний операторе створи мені простий тарифний план без всяких видумок і жидівства, і не кажи мені, що проблеми в мене. Проблеми будуть в тебе, коли я і такі ж як я незадоволені послугами, знайдуть тобі альтернативу. Шкода що у всіх операторів відбуваються такі ж речі. Окремо дякую коли ти мені безкоштовно тишком-нишком підключив послугу мелорінг, а потім так само тишком-нишком почав за неї здирати гроші. Я розумію, що працівники з якими я говорю в довідці невинні. Винні хворі на голову і скупі до грошей менеджери, які не сплять, а думають про чергову свиню для абонентів, з якої вони вижмуть ще більше грошей і потішать свого "нацяльнікє". Бовдури не грузіть мене своїми умовами, зносками, доповненнями маленьким шрифтом, змінами в контракті і тупими рекламними СМС-ками з рекламою якоїсь події на яку я чхав з висоти пташиного польоту.
Ліміт відключення можете встановлювати самі, наприклад, через систему Мій Київстар. В мене стоїть -1000грн Користуюсь бізнесом 4 роки, є координатором корпорації на близько 100 номерів. За весь цей час і сам не мав, і від колег не чув подібних зауважень ---------- Додано в 21:34 ---------- Попередній допис був написаний в 21:32 ---------- О такі бздури КС любить робити...
А ше...Ромко висилає мені ММС і я чомусь не можу їх отримати,шоб Вам показати,хоча всі настройки провірила,все ладньо.....В чім справи?
Координатором є колишній шеф, якого не хочу турбувати такими питаннями. В мене теж не було, а от останній місяць є. Підозрюю що може проблема бути з перенавантаженням вишки в межах якої часто перебуваю і ті мої знайомі також.
я наприклад недоганяю їхні контрактні тарифи з обов"язковим щомісячним платежем, такіж самі як і на передплаті...
Я би сказав вигідніші. Принаймні для мене. У мене робочий день біля 30-ти вихідних дзвінків тривалістю біля хвилини. Рахуєм: Плачу 50 грн абонки в міс і маю 500хв в мережі і 50 хв на інші мережі. Після дарованих хвилин ніякої плати за з'єднання і в мережі 15 коп/хв на інші 75 коп/хв. Тарифікація посекундна (якщо нема нової свині) і в межах корпорації 5 коп/хв. Я дуже ретельно і з калькулятором вибираю собі тарифний план і він на сьогоднішній день є найоптимальнішим. За місяць інтенсивного дзвоніння виходить до 100грн в місяць. ---------- Додано в 22:09 ---------- Попередній допис був написаний в 22:06 ---------- Можливо Ви не знайомі просто з ними. Почитайте тоді http://media.mabila.ua/ua/news/operators/kyivstar/kyivstar-bus-new-tarifs/
якщо основному дзвонити на КС то без сумніву так, а якщо брати до уваги інші оператори, то яб не сказав... на інші оператори ціна у вашому пакеті я так зрозумів - 0,75 грн а якщо взяти той самий Єдина ціна то перша хвилини виходить 0,25(за з"єднання) + 0,25 - тобто 0,50 грн ерша хвилини і 0,25 кожна наступна... а якщо в оновному говорити між КС то так вигідніше
Так бізнес-пакети в основному і беруть корпорації, щоб працівники могли дешево розмовляти не просто всередині КС, а всередині компанії - між собою (що взагалі виходить майже безкоштовно). А для однієї окремої особи брати бізнес немає великого сенсу.