Відповідь: Критикуємо Київстар Ну це явно не вина конкретного оператора. За кордоном давно так... Я, наприклад,тільки за. Але чи один законопроект був похований в ВР? Це якась параноя... Не треба кидатись словами...Давайте будем чесними: якщо таке в нас законодавство, що дозволяє вести бізнес саме таким чином, то тільки лінивий не буде цим користуватися... Не подобається, що змінили тариф - перейдіть на інший, змініть оператора (до речі, мені жодного разу на ЮМС не змінили тарифного пакету без моєї згоди). А те, що послуги дорожчають - що тут дивного? Чому те, що подорожчав проїзд в траснпорті, квитки в кіно, зрештою, стрижка в салоні сприймається нормально, а от мобільний зв'язок - все, катастрофа. Взагалі, ми говорим про різні речі. Ви намагаєтесь обхаяти весь ринок мобільного зв'язку, я - виправдати операторів. Багато з чим я згідна. Але, повторюся, компанія платить податки, забезпечує зайнятість, платить хорошу з/п, спонсорує дуже багато речей, вона динамічна і намагається бути євпропейською. Це я про Київстар (тема була про нього, пам"ятаєте?), а не про нашу державу і не про ціноутворення на її ринках.
Відповідь: Критикуємо Київстар На оранжді цікаво зробили , чим більше поповнення - тим дешевше розмволяєш. Найбільше шлях трафиф, шо з Польщі з МТС номера дзвонити на інший МТС номер в 6 разів дорожче, ніж з простого пакету Оранджа на той же номер МТС. Але сам користуюся ЮМС вже з 7 років ... бонусна система подобається... в основному через неї і купуємо нові апарати на фірму. Щодо МТС ... там досмть не погані тарифи для бізнес клієнтів ....
Відповідь: Критикуємо Київстар питання і відповідь.... оператори вкладали кошти, розвивали покриття... приходить "новий" і починає плакатися, що "ті погані дядьки" не пускають... нехай вкладуть гроші, після чого можна і якість послуг збільшити не за рахунок конкурентів...
Відповідь: Критикуємо Київстар Скарга. Часто на рівному місці обривався зв"язок, доводилося передзвонювати і знімало за з"єднання кілька разів.
Відповідь: Критикуємо Київстар Ой, щось цієї ночі з лайфом було!Ми говорили більше ніж дві години з Максом і ні разу зв"язок не перервався, взагалі то кожні 10 хв треба було перенабирати номер. Точно, в мене теж так було. ну і толку?
Відповідь: Критикуємо Київстар саме так... тому зараз важко іншим пробитися, і рівень цін на моб. звязок - це рівень корупції...
Відповідь: Критикуємо Київстар Критикувати, так критикувати : Могли б якось той свій значок поміняти Оформлення їхнього сайту не новорічне ,не святкове ..( (Не нарікайте , що шось не те написав, ви попросили, а я критикую..)
Відповідь: Критикуємо Київстар Так в мене ж знизу в дописі було таке написано : "(Не нарікайте , що шось не те написав, ви попросили, а я критикую..)" :p
Відповідь: Критикуємо Київстар А є на що нарікати? Кстар працює краще за інших. І слава Богу! Я, он, рахунок за листопад отримав: абон: 3,54 дзвінки: 9,33 смс: 0,23 З податками - 16,70. Нафіга мені тарифи "найкращі"? +Лайф (25 на 3 міс., і не виключайся) КСтару респект!
Відповідь: Критикуємо Київстар ТАК! Я ж небалакучий... Дзвоню реально на 2 "Завжди разом" і Лайф. Мав ще картку ЮМС, але віддав, бо не потрібна стала: треба ж Лайфівські 25\3 місяці спалювати... (сам Лайф - повністю халявний). Нє, ви не подумайте, мені дзвонять часто... На КС нобер, бо 7 років номерові... Завжди на зв'язку. Мало не забув: було на КС і краще. Купував додатково ще один контракт під акційні 30 хв.\міс по 0 коп. Виходило 10 місяців 60 хв. халявних в місяць + 3,54 абон.
Відповідь: Критикуємо Київстар мудрі люди минулого року купляли 3-4 пакети А-і-Б або діджус-новорічний, по 200 хвилин на кожному..... можна було балакати до посиніння, тільки карту переставляти тре.... у мене усі гроші з рахунку йдуть на інтернет..... дуже мало на балачки.... (я взагалі не балакучий)