Може то пов`язано з переходом з 31,08 на 01,09, ще й плюс до того вихідні. Зафіксовано, що Ви поповнили, а гроші через вихідні не дойшли. В мене теж раз таке було, ще й коли кілька вихідних співпало підряд. Напишіть потім, що з того вийшло. Товариш довгий час працював в Київстарі, власне працював з системою платежів, казав, що такі збої можливі тільки з вини банків. ---------- Додано в 00:46 ---------- Попередній допис був написаний в 00:44 ---------- Ой, не побачив. То таки певно до тої дівулі з хлопуньом йдіть...
Теж зіштовхувалась з таким (ще поки користувалась КС). При дзвінку до оператора завжди було пояснення, правда не завжди логічне, щось типу "ну а може а Вас... Ну а тоді, якщо так...", короче зрозуміло було, що самі не знають, за що здерли:ireful:
тільки шо спілкувався з оператором, відносно відключення прямого номера, швидко вияснив ситуацію, без мата і т.д
Незмінно в Київстарі вже 9-й рік. Гроші не зникали, оператори як треба було щось хитре взнати інформацію давали, поповнюю через Приват, все доходить. Згідно тарифу знімають 1 гривню за добу і маєш 1 годину з лишком розмов - мені з головою вистачає + за "стаж" щось капає. Минулого року поставив інтернет домашній від того ж Київстару - містика, але теж все влаштовує. Замахує що щомісяця дзвонять на мобільний і питають чи все в мене нормально зі звязком і з інтернетом Трохи напрягало оце поповнення на 40 грн, коли 0 на рахунку, але вже цю вимогу відмінили. Може це тому, що використовую телефон виключно як телефон? Маю такий бзік - телефон - щоб дзвонити, фотоапарат, щоб фотографувати, комп чи ноут - в інтернеті посидіти і побавитись... (В київстарі не працюю - чессне слово!!
Карочє,задниця. Бо,сто гривень пройшло,а на рахунку не появилось. Кубіта з КС,таким чарівним голосом мене переконувала,жи я повірив. Мій елджі весь час в неті,купа програм,може шось таки зжерло? Повидаляв всі зайве. Думаю,може то ше москальські яндекскарти видалити? І той агент шлячний? Бо не користуюсь зара...
То скоріше всього. Якщо ви на смарті запускаєте якусь програму вона автоматом, як правило, спершу шукає поновлення для себе, або обмінюється даними фіг знає якими і для чого. То може бути навіть елементарний термометр, який у Вас може висіти або годинник. Коли ви в Wi-fi - то все проходить непомітно і безкоштовно, а за його відсутності цілком можливий обмін по GPRS, а то вже рахує байти-мегабайти і гривні. Тому, якщо Вам не надто потрібен інет постійно, то просто відключіть GPRS взагалі (через оператора, якщо в настройках не хочете колупатися). А та радість взагалі може трафіку натягнути дай Боже! Ну і поставте якийсь нормальний антивірус, бо є вірусяки, які тупо гроші пиз.. крадуть з рахунку.
Можливо тупе питання, але номер перевіряли, який поповнили? - Може гроші і прийшли, але не на Ваш номер, а отої дівчинки, яка поповнювала?
Нє,я свій номер вже дванайціть літ,як "Отченаш" знаю... Серед ночі збудити - скажу. Та й на папірчику,в сальоні пише. Сам писав. Нє,то,таки ті москалі.
може ви просто не вмієте користуватися ? у мене за поповнення на 5 грн \ міс дають: - щодня безкоштовно 100 хв на КС та Билайн, - 1800 сек на всі напрямки по Україні за спец тарифом 29 коп\ хв - знижка 15% за стаж - бонуси за вхідні 30 коп за хвилину з інших операторів. я дуже задоволений ! А от інтернет від Київстару \ лайфу чи від звичайного МТС - це мозахізм в будь-якому випадку.
Похваліться, що це за тариф такий - за 5 грн в місяць - стільки "халяви". Чесно кажучи, щось не вірю.
тариф 29+ так білайн , але зараз він вже для всіх номерів Київстару своє мережа можу посприяти в отриманні - питання в ПП
Доброго дня! А в мене трохи інша проблема - Київстар відмовляє у підключенні домашнього інтернету. Пишуть: "нема технічної можливості..." Та хіба важко кинути кабель до будинку? Багато сусідів по будинку хочуть саме інтернет від Київстару, бо наш Укртелеком і його дорогий і ср...ий нет вже всіх заколупав! Хто чим допоможе? Як того добитися? Куди дзвонити, писати чи йти?
Євлампіє, спробуйте написати їм колективну заяву - чим більше людей, тим краще, щоб КС побачив, що матиме з того профіт.