Крим 4

Тема у розділі 'Політика і політики', створена користувачем zet, 8 кві 2014.

Статус теми:
Закрита.
  1. metallic

    metallic Well-Known Member

    Ну так, я ж порівнював ті стартові можливості. Які у країн були у той час. Так СРСР залишило нам потужну промисловість. Так, якась частина була не потрібною та неефективною. Але більшість, була дуже продуктивною і на той час, сучасною.

    Ну, з цим згоден.

    Економіка почала тріщати, через вперте не бажання змінюватись. СРСР намагався залишитися таким собі динозавром, у сучасному світі. Горбачев почав перестройку. Але, ортодоксальні комуняки з їхнім ГКЧП. Та великі амбіції Ельцина, добили країну. Думаю, якщо б не усі ті події, СРСР перетворився б на щось на зразок Китаю. Комуністична держава, з розвинутим приватним сектором.
     
  2. Dzeko

    Dzeko Well-Known Member

    Планова економіка добила. Ніколи рюзьке убожество не було, не стало б, і не стане чимось на зразок Китаю. Тільки за однієї умови - в статусі протекторату Китаю.
     
  3. kjk

    kjk Дуже важлива персона

    Це не загадка, майже вся радянська промисловість від свого початку була неконкурентна. І заводи які ніби-то вміють виробляти якісний продукт, стоять пусті бо ніхто той продукт не хоче купувати. Тобто продукт цей неякісний.
     
  4. Sphynx

    Sphynx Well-Known Member

    Ну, я б все ж сказала, що деякі радянські продукти були досить таки якісні, але не встигали в ногу з часом, тому не могли конкурурвати зі світовим виробництвом... це щось типу того, що у північній Кореї цього року винайшли телефон з сенсорним дисплеєм))))
     
  5. prius

    prius Well-Known Member

    Цікаво ,що з ширпотребу було якісним?
     
    • Подобається Подобається x 2
  6. metallic

    metallic Well-Known Member

    Дурня, СРСР було другою економікою у світі. І при своєчасних змінах, змогла би перебудуватись до вимог часу.

    Знову теж саме. Звісно якщо глядіти, через призму печерного славаукраїнства, то так воно і є. Але ніхто не пояснить, чим це радянські кораблі чи літаки, гірше своїх закордонних аналогів того часу.

    Ну все ж, порівнювати СРСР і КНДР, це не зовсім правильно.

    ---------- Додано в 16:29 ---------- Попередній допис був написаний в 16:26 ----------

    Якісним, насправді, багато чого. А от на рахунок практичності, зовнішнього вигляду та різноманіття. Ось тут капець. Це я на рахунок одягу. А якщо Ви про телевізори, магнітофони і.т.д. То сперечатись не буду. Воно не конкурентне було і не якісне у більшості випадків.
     
  7. Sphynx

    Sphynx Well-Known Member

    та чого вже так, були хороші дрібниці)) мама моя дотепер користується бабусиною радянською м"ясорубкою, баняками та іншими штучками ... холодильники радянські працювати десятиліттями, деякі нещасні радянські трандулєти ще тепер їздять))) я не говорю, що продукцією завжди було зручно користуватися чи вона гарно виглядала.. але були речі, котрі довго служили
     
    • Подобається Подобається x 1
  8. Moskal Charivnik

    Moskal Charivnik Комуняку на гілляку!

    Шнурки й ґумаки :crazy: А якщо без жартів, то ДИКО було спостерігати, як у "скрині з байками" крутили "Больше хароших товаров"...
     
  9. kjk

    kjk Дуже важлива персона

    Це печерна совковість так думати :)
    Якісний продукт завжди продається.
    Якщо він не продається, то проблема в продавцю а не в клієнтах.
     
  10. Dzeko

    Dzeko Well-Known Member

    На костях ГУЛАГУ.


    Гриби би в роті виросли.
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. metallic

    metallic Well-Known Member

    Побудували її, так. На кістках ГУЛАГу. А працювала вона, вже без кісток.

    :pardon:

    ---------- Додано в 16:48 ---------- Попередній допис був написаний в 16:46 ----------

    Що за дурня. На ринку б'ються, продавці за клієнтів, а не навпаки. Якщо не приймати участі в тендерах, не вигравати їх, не рекламувати себе. Нічого не доб'єшся. А наша держава, не бажає нічого з того робити.
     
  12. Dzeko

    Dzeko Well-Known Member

    Таку "другу економіку світу" любий дурень зробить. Он фараони ще до нашої ери вміли.
     
  13. kjk

    kjk Дуже важлива персона

    А яка з постсовкових держав успішно експортує совкові (навіть модернізовані) потужності?
    Автопром? Застарілий хлам. Продається на внутрішньому ринку та частково на території таких самих постсовкових сусідів.
    Цивільна авіація? Застарілий хлам. Внутрішній ринок. Хоча навіть на внутрішніх ринках її майже не купують.
    Бойова авіація? Застарілий хлам. Навіть країни третього світу не зважають на дешевизну і переважно купують західне.
    Залізничний транспорт? Застарілий хлам. Внутрішній ринок.
    Електротехніка?
    Прилади?

    Єдине що більш-менш продається це бронетехніка. Правда теж на внутрішні ринки чи у країни третього світу.
    Якось не густо, враховуючи що ця прамишлєность була збудована ціною мільйонів життів та екологічних катастроф (Аральське море, Чорнобиль...).
     
  14. metallic

    metallic Well-Known Member

    Купують, ще й як купують. Автопром, це звісно не передова гаузь. Хоча, той самий Камаз, досиь добре себе почуває. Цивільна авіація - тут досить важко, за европейський ринок та ринок далекомагістральних літаків для нас недосяжний. І це не через технології. А через те, що ці ринки зайняті Аеробусом та Боінгом. Ну і місцями Ембраєр вклинюється. Зайняті вони давно і ніхто не буде міняти свій парк на Ан чи Ту, навіть якщо вони кращі. Їх не купуватимуть через декілька причин:

    1) Політичні. Европейці та Американці, купують власне. І якісь там "східняки" , їх не потрібні.
    2) Уніфікація. У багтьох компаній, вже все "заточено" під Аірбас чи Боінг. Перевчати пілотів, або міняти техніків, та вносити рознобій у свій парк ніхто не бажає.
    3)Участь у виробництві. У тій чи іншій мірі, у виготовленні Аірбасів та Боїнгів, задіяно багато країн світу. І це не просто так. Якщо у країні є завод, який виробляє деталь до боїнга, то держава буде підтримувати купівлю боїнга. Бо більше боїнгів, більше заказів до свого підприємства, на виготовлення тої самої частини.

    Тому для нас і залишаються ринки Індії, Куби, Пакистану, Китаю..... Ми у першу чергу програємо не у технологіях, а у маркетингу, рекламі та просуванні на інші ринки. То й самий Ан-70, брав участь у тендері НАТО, але звісно Аірбас проштовхав А-400 свого. Хоча наш літак по ТТХ, був кращім. Це суворий світ бізнесу, тут не хто, ні з ким не ділиться.

    Бойова авіація. Ті ж самі чинники, що і у цивільній. Але ту все краще. Багато хто з європейців, досі літають на МіГах та Сушках, бо пересісти на інші літаки, дуже важко і затратно. Ті ж поляки, досі на Мігах, хоча закупили б/у-шні F-16. І досі з ними мучаються. Міги та Сушки літають по половині планети, по іншій половині, літає західна школа. Зараз у нас та у РФ є повоцінні, 4++. РФ працює над 5. Так що тут, все досить не погано.

    Ми себе досить непогано почуваємо у царині космосу. І це при блюзнірському фінансуванні. Приймаємо участь у розробці та виготовленні Антареса, розвиваємо спільний проект з Бразилією, тощо.

    Залізничний транспорт. Якщо б, наші держиморди, менше відмивали гроші через купівлю Хюндаєв. А закупили поїзди власного виробництва, то можливо і небуло того сорому з постійними поламками. Ось:

    http://youtu.be/ka-V4kuZpTQ

    Взагалі, ми багато чого цікавого та конкурентного виробляємо. Але дуже велика проблема з маркетингом та просуванням. Росіяни вже цьому по трохи навчилися. Вони і себе піарать, і інших у лайно мокають. Ми, нажаль, у цьому аспекті сильно відстали.

    P.S. Крайній комент до відео з потягом: "Украина строит собственные скоростные электропоезда. Построено три штуки.
    Зато у нас теперь Крым, бля..." :)))
     
    Останнє редагування: 23 кві 2014
  15. zet

    zet Дуже важлива персона

    А он и не мог быть качественным по объективным причинам. Я работала в Желтых водах на военном заводе, но за территорией завода (причем далековато от него) был цех ширпотреба, где выпускались слуховые аппараты, электронные зажигания для машин и другая электроника. Но деталями они снабжались теми, что были забракованы после проверки для военных заказов. Именно поэтому и было повезет/не повезет, т.е. или сразу сгорит через месяц максимум или будет работать в несколько раз дольше гарантийного срока.
     
    • Подобається Подобається x 1
  16. Boris_Kiev

    Boris_Kiev Дуже важлива персона

    У-у-у-у, пригадав веселу історію. Мого знайомого, співробітника академічного інституту, металознавця (титан, ванадій, алюміній) і крутого фахівця (далі Ф) із форсування автодвигунів для раллістів, викликав у 2010 директор (далі Д) і познайомив з якимось високопосадовцем (далі В).
    Д: - Ось цей пан Ф все вам прорахує, зробить і пусконалагодить. Я його відряджаю до вас у будь-якому режимі роботи...
    Ф: - Перепрошую, пане директоре, куди і з якою метою? І взагалі як це розуміти?
    В: - Ну ви навєрно знаєтє, проект "Антарес", на контролє у партії і правітєльства...
    Ф: - Якої партії?
    В: - Ну ясно - партії рєгіонов..
    Ф: - З партією регіонів НІЯКИХ справ не маю!
    В: - Так ви (скривився) - БЮТовєц?
    Ф: - З лютого цього року вважайте що так!
    . . . . . .
    Іншого фахівця такого рівня в Україні не знайшли. Риг, як кажуть у селі, "впіймав облизня".
     
    • Подобається Подобається x 2
  17. kjk

    kjk Дуже важлива персона

    В Китайських авіалініях літає хоч один літак СНДшного виробництва?
    Літають на ще made in USSR, яке отримали за часів Варшавського Договору. Нових російського виробництва ніхто не купує.

    ---------- Додано в 00:33 ---------- Попередній допис був написаний в 00:30 ----------

    Про ЕКР1 ще рано щось говорити, він ніде не експлуатується, немає ніяких контрактів.
     
  18. Dzeko

    Dzeko Well-Known Member

    Хто вам сказав шо той поїзд конкурентний? То шо він на вигляд як заморський ще нічого не значить. Зробити для власного використання таке саме, як в когось - це одне, а щоб його хтось крім нас захотів використовувати - це друге. Конкурентну ми виробляємо тільки зброю, але її 50% успіху - дешевизна, тому її беруть в треті країни.
     
  19. kjk

    kjk Дуже важлива персона

    Взагалі - те машинобудування що Україна експортує, до радянської спадщини воно відношення має ніяке.
    Ми ж не експортуємо КРАЗи.
    Експортується або мають перспективу щось зовсім нове або по західній ліцензії (цей самий ЕКР1, трамвай Електрон, ЛАЗ, Ланос...).

    ---------- Додано в 00:38 ---------- Попередній допис був написаний в 00:37 ----------

    Да, Ланос ми експортуємо, правда у всякі Росії-Казахстани-Сирії :)

    ---------- Додано в 00:40 ---------- Попередній допис був написаний в 00:38 ----------

    Про те що на заході купують своє - категорично не згоден на прикладі Японії. Японського на заході вдосталь. Не західних брендів, виробничі потужності яких в Азії (як у випадку з Китаєм) а власне японських брендів виготовлених в Японії. В т. ч. суднобудування.

    До речі невже КАМАЗ кудись експортують за межі Митного Союзу?
     
  20. Dzeko

    Dzeko Well-Known Member

    Що стосується маркетингу, для дійсно конкурентного товару його не так багато треба. Побачать шо класне і адекватна ціна - самі відірвуть з руками.

    Такий банальний приклад - ми хоча б Кока-Колу можем зробити таку саму як оригінальна? Не кажу про кращу. Або щоб американці так проперлися від "Живчика" чи "Тархуна", що почали його в себе підробляти, як в нас багато напоїв зназвою "Кола".
     
Статус теми:
Закрита.
а де твій аватар? :)