ви розумієте про що я, але ніколи не зізнаєтесь, і ще питання до вас: ви темплара теж будете у модератори "перетворювати"?
Дві тези : 1) платити треба, таки закон і Божий і людський; 2) перевіряти треба, бо без цього закон не працює. Кондуктори не просто погано виховані, неохайні озлоблені тітки , вони віддзеркалення суспільства, тому з ними треба працювати і то багато. Тоді з враженням "гостей міста" і т.д. буде все гаразд. Система з квитками стара , можна навіть сказати застаріла , але насправді вона ще й кепсько налаштована . Проблема, що квітка дістати, що його потім позбутися . Купити можна далеко не на кожній зупинці. Доводиться пробиратися через весь салон до водія створюючи тисняву на перших дверях, або турбувати співгромадян "передачами". Занадто багато несправних компостерів . Використані квитки викинути немає де: ні в салоні ні на зупинці . Назагал: потрібно реформувати і зробити це може тільки керівництво ЛТТУ , якщо воно того не робить - треба міняти керівництво. Сподіваюсь Садовий за то візьметься.
Зараз yasam скаже: "Як то чиї? Люди тих, кого ми вибрали, що тут не зрозумілого? Ну ви вже нарешті мене розумієте?"
А я коли виходжу з трамваю віддаю свій прокомпостований квиток тому, хто на цей трамвай сідає. І людині добре, і мені не зле.
бідні бідні комунальники, пожалійте їх ---------- Додано в 11:24 ---------- Попередній допис був написаний в 11:22 ---------- а ніхромовий тен для опалення в трамваях, який там стоїть - це фінансово-електрична бездна і ідіотизм
Та ладно, що ви нарікаєте? У Польщі, контролери нічим не кращі (ну єдине, що мають, може, акуратнішу і чистішу форму). Якось до нас з товаришем причепилися у Варшавському автобусі два таких молодчики зі статурами Вирастюка. А точніше в мене було все ок, а у колєги виявився непродовжений студентський (ISIC). І, що цікаво, багато хто з пасажирів того автобуса піднявся на наш захист (як і в нас - пасажирська солідарність проти видр-контролерів) і радили нам звернутися в товариство з захисту прав споживачів на "такій-то вулиці". На що контролери злобно шипіли щось типу "нехай пан за себе переживає". Одним словом - порішали. Колєгу висадили на найближчій зупинці (ну я, само собою, також вийшов) і вимагали штрафу на 100 злотих, але коли той вивернув кишені і показав, що має тільки 10, а решту потратив на квиток до Львова, були просто в ступорі ("ТО ВШИСТЦИ ПАНА ПЄНЬОНДЗИ???!!!"). Вони не могли повірити, що хтось неможе мати грошей на штраф і відпустили зі словами типу "та що вже з тобою робити? Більше не попадайся!" Так що, у Польщі все схоже як і в нас...
Псевдоблагородно та дуже недалекоглядно - ви ж цим зменшуєте надходження , тобто збільшуєте збитковість. Я чиню ще "гидотніше", але більш правильно - залишаю на сидженні квиток з попередньої (!) поїздки.
Років двадцять назад, вже була така система! Кондуктор- ламає всіх зайців, окрім тих, в кого місячні!!!
і тим робите підставу, бо хтось візьме той квиток від іншого трамваю (зазвичай студент), попаде на контролера і буде псевдо надходження в бюджет зі штрафу. А псевдо тому що ніякого протоколу вони не складають і ніде не декларують штраф, і тому спокійно можуть взяти собі в кишеню. Ви робите велику послугу контролерам ((( ви вірите воплям і соплям міськради про збитковість електротранспорту? значить ви їх електорат (((
один раз гепнешся, на інший раз постелиш ( заплатиш!) Кондуктор бачить салон зовсім іншими очима! Проїздний документ або(талон) має бути у кожного пасажира!
Я люблю це місто, люблю його трамваї і дуже хочу, щоб вони все ще їздили його вулицями, а не були замінені ферфлюхтен маршрутками. Бо точно знаю, що трамваї даїшній банді "перевізників", як кістка в горлі, бо лише там збереглася подоба цивілізованої оплати за проїзд, а не чорна каса.