Комунальні платежі, тарифи, квитанції, чесність сторін та якість послуг...

Тема у розділі 'Влада і комуналка', створена користувачем angal, 20 гру 2006.

  1. Locke

    Locke невиправний реаліст

    [​IMG]
     
    • Подобається Подобається x 2
    • Баян Баян x 1
  2. Mylnyk

    Mylnyk Well-Known Member

    http://forbes.ua/news/1384828-naftogaz-tarify-na-gaz-mogut-vyrasti-v-5-raz
     
  3. avatarwin

    avatarwin Well-Known Member

    усе нормально просто не будемо платити
     
  4. Персі

    Персі La mafia è immortale!

    Взагалі то я неправильно розібралась в тій табличці... тому видалила допис.
    Поки що не так страшно, як я зразу подумала
     
  5. Obama

    Obama Well-Known Member

    Є такі думки, що після суми вкладеної в ремонт, платити комуналку буде нічим...
     
  6. Veselka alj

    Veselka alj Well-Known Member

    А ви що за комуналку не платили, а відскладували та ремонт робили?
     
  7. Kaccip

    Kaccip Смерть ворогам

    Я не знаю як в кого, але я не маю жодного договору з будь-якими надавачами комунальних послуг, крім електрики. І не бачу жодного руху зі сторони цих надавачів, щодо укладення договорів на наступний рік, хоч за законом це є їх прямий обов'язок. Може просто не варто їм платити?
     
    • Подобається Подобається x 1
  8. Veselka alj

    Veselka alj Well-Known Member

    А ви де проживаєте? Там довгострокові договори укладаються, а не кожного року, а тарифи змінюються! Раджу звернутися вам в ЖЕК, а то потім боргами обкладетися що ого0го!
     
  9. Kaccip

    Kaccip Смерть ворогам

    Це обов'язок ЖЕКу укладати договір зі мною.

    Не смішіть.
    Декілька років назад, теплокомуненерго подало відносно мене позов до суду про відшкодування боргу.
    Знєте за скільки років?
    За десять.
    Юристи засрані. Вони навіть не знали, що існує термін позовної давності, три роки.
    Не подумайте, що я такий нехороший і хитрий чоловік, що користувався послугами і не платив.
    Просто платив стільки, скільки рахував за потрібне, в зв'язку з тим, що всі ці роки в квартирі було холодно, і ніякі скарги в будь-які інстанції не допомагали. Причому скарги були колективні, були всякі комісії, які обіцяли...
    В підсумку, не відсудили жодної копійки.
    А знаєте чому? Не було договору.
     
    • Подобається Подобається x 3
  10. KARABIN

    KARABIN ukropenFuhrer

    [​IMG]
     
    • Подобається Подобається x 4
    • Зе бест! Зе бест! x 1
  11. Kaccip

    Kaccip Смерть ворогам

    Минулої п'ятниці завітав на вул. Дорошенка 31, де обслуговують споживачів газу, з наміром написати заяву про встановлення газового лічильника в квартирі. Виявилось, що безкоштовно встановлюють газові лічильники тільки тим, в кого газове опалення.
    Всім іншим, за гроші, від 2100 до 2500 грн., але треба оформити заявку і чекати поки зателефонують з газової кантори.
    Коли мають зателефонувати не знають, бо велика черга.
    Також можна самому купити лічильник, але встановлювати його буде за 1000 грн. та ж сама газова кантора.
    Наразі написав заяву на ім'я начальника про те, щоб дав офіційне пояснення, чому я маю платити за те, що за законом, повинна безкоштовно робити організація, яка надає послугу. Чекаю на відповідь.
    Після цього ще зайшов до Укртелекому, щоб відмовитись від стаціонарного телефону.
    Тут був приємно здивований. Черг ніяких нема, і працівниці дуже привітні.
    Більше того, мені запропонували тариф з меншою платою, замість 32 грн., можна на тих самих умовах користуватись телефоном за 19 грн. з копійками. Не зміг відмовити чарівній дівчині, перейшов на цей тариф.
     
  12. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    У мене наступна байка.

    Електроенергія.

    у мене в місяць виходить 500 квт.год.

    Мені оператор пише 100 квт. год.
    Наступного місяця теж у мене приблизно 500 квт.год
    мені знову пишуть 100 квт.год


    Третього місяця у мене знову 500 квт.год.

    Мені пишуть 1400 квт.год., але вже по вищому тарифу.

    Який вихід? Звертання в обленерго нічого не дають.
     
    • Інформативно Інформативно x 1
  13. KARABIN

    KARABIN ukropenFuhrer

    закрийте вічко лічильника так, шоб без вас він нічо не бачив і відповідно не писав з фонаря..
     
  14. Kaccip

    Kaccip Смерть ворогам

    А навіщо закривати? Всеодно ж пишуть з фонаря.
    В мене була аналогічна ситуація. Один місяць писали дуже мало, на другий більше норми.
    Треба зайти в їхню кантору і взяти номер телефону, за яким в перших числах кожного місяця телефонувати і повідомляти показник лічильника. Якщо не захочуть давати номер, то можна приходити до них і записувати показник в спеціальний список, тільки потрібно знати номер свого рахунку. Зо два рази зайдете і у них відпаде охота хімічити.
     
    • Подобається Подобається x 1
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  15. KARABIN

    KARABIN ukropenFuhrer

  16. volk

    volk Well-Known Member

    Перед святами мав неприємний "сепрайс" від водоканалу. Прийшла квитанція, показники лічильника нормальні, а в графі "нараховано" аж у 4 (!) рази більше кубів. Подзвонив у водоканал контролерам, а мені кажуть "та ви втішайтеся, бо тариф піднімаємо!". То тариф тарифом, але нехай би тоді показники писали збільшені, інакше виходить гроші ні за що.
    Запропонували скласти акт, що в приміщенні немає гарячої води. Але лічильник-то зареєстрований один! Отакий патріотизм і свідомість! Не надуриш - в рай не попадеш! Ще й на Великдень!
     
  17. Hoakina

    Hoakina Well-Known Member

    дуже поважаю таких людей, як Ви.
     
  18. Mylnyk

    Mylnyk Well-Known Member

    вкажіть назву того тарифу бо на сайті щось нема http://www.ukrtelecom.ua/services/customers/cityphone/tarif/home_unlimited
     
  19. Kaccip

    Kaccip Смерть ворогам

    Писав заяву, про відключення послуги, вказуючи, що причиною відмови від послуги є завелика абонплата.
    І в тій ж самій заяві прохання,щоб підключити мене на тарифу "Знову разом 2".
    Я ще здивувався, що за така пропозиція, але дівчина сказала, що вона ввела в програму дані про абонента і про відмову від телефону,
    і зразу отримала пропозицію про такий тариф, що мені і запропунувала.
    До речі, прийшла нова платіжка на телефон.
    Оскільки ми платимо абонплату за телефон наперед, а заяву я писав по-моєму 13 березня, то з того ж дня новий тариф вступив в дію,
    то виходить переплата, і замість 19,16 я маю заплатити всього 9,57 за телефон за місяць.
    Фантастика.
     
    • Інформативно Інформативно x 1
  20. Kaccip

    Kaccip Смерть ворогам

    Сьогодні мені зателефонували з газової кантори.
    Той, хто зателефонував, повідомив, що до Нового Року вони безкоштовно встановлюють лічильники тільки тим, в кого газова колонка.
    Але з січня 2016 року почнуть встановлювати безкоштовно і тим, в кого тільки газова плита, і що в перших числах січня моя заявка буде виконана.
    Минув рівно місяць з часу подання моєї заяви про безкоштовне встановлення лічильника газу.
    По закону, мали б офіційну відповідь надіслати, але не "змогли".
    З цього можна зробити висновок, що таки безкоштовно лічильники вони зобов'язані встановлювати всім, але...
     
    • Подобається Подобається x 1
а де твій аватар? :)