На рідні села майде щотижня катаюся, просто акуратно треба їздити У мене вже є свій фарватер між ямами і каменюками, з закритими очима проїду
Ці налаштування для авто будуть оптимальні для умов під які були зроблені. Щось я дуууже сумніваюся що при налаштуванні бралося до уваги що авто буде пересуватися по нашим "дорогам".
Дороги дорогами, але при гальмуванні і при входженні в поворот ніхто законів фізики не відміняв. А такі втручання в конструкцію авта роблять його беззахиснішим перед законами фізики
А до Табачника чи до Пахла Азарова звертались? Вони фсьо можуть відмінити , ну або майже фсьо. Он навіть конституційний суд розвернув вектор і заявив що рахувати не вміють... депутатів. Ну мій друг недавно експериментував. Я сам їздив на його авто. Скажу чесно, настільки сильно не відчутно, трохи інакше реагує на акселератор, але не суттєво
Конструкцію і налаштування (в тому числі підвіски) транспортного засобу роблять, виходячи з середніх експлуатаційних умов, тобто, хороші, або задовільні дороги, певна швидкість та навантаження, тощо. У випадку, якщо ви в соновному пересуваєтесь іншими шляхами, то можна і кліренс збільшити, і діаметр колеса тощо... Інша справа, як на це дивиться закон. Бо тоді транспортний засіб, який почав хвацько перестрибувати баюри, може стати набагато більш небезпечним на нормальній дорозі. Модифікована підвіска може неправильно спрацювати і вас винесе на зустрічну. А там - машина з родиною та дітьми... Тож краще не варто.
Ну, Вас в останніх з аргументів, як на мене, трохи понесло. Але загалом я також вважаю заводські налаштування оптимальними - проте невеличкі ергономічні зміни допускаю. Щодо моєї історії, то я не змінював диски на титанові і з більшим радіусом - не до того було.
які шини на зиму взяти? порадьте шину на зиму, ніяк неможу вибрати між Bridgestone Blizzak Revo GZ і Nokian Hakkapeliitta R можливо хтось на них їздив, які враження? можливо є ще якась альтернатива?
багато іжджу, як по Львову так і за місто, по трасах де не завжди чистять сніг. Міський варіант не зовсім підійде