<object width="420" height="315"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/TGLztxlVi7g?version=3&hl=ru_RU"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/TGLztxlVi7g?version=3&hl=ru_RU" type="application/x-shockwave-flash" width="420" height="315" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed></object> К фильму "Амели" очень приятная музыка. Причем сам фильм на троечку слабенькую тянет, а музыку такую можно слушать долго.
Допоможіть, будь ласка, знайти музику (цікавить flac формат). Мирослав Скорик "Мелодія" у виконанні академічного симфонічного оркестру Львівської філармонії. Диригент - Юрій Бервецький або Melani Mestre. Якщо у когось є можливість дізнатися в Львівській філармонії чи є взагалі у них аудіо диски з цією поставою. Можу переслати кошти на рахунок. http://www.youtube.com/watch?v=lAut6DGCPxc
La Gazza Ladra - Gioacchino Rossini http://www.youtube.com/watch?v=K_boI5ChieE З опери "Сорока-злодійка" Россіні.
наскільки мені відомо, то нема І Мелані то не з філармонічним оркестром грав. У нього може щось і є, але він в Іспанїї.
От не знаю, чи є сенс в такій популяризації. Завжди не любила сучасну обробку класичної музики. Як то кажуть, ні уму, ні серцю. Це може виглядати (звучати) красиво, ефектно, мощно, неординарно... але це вже зовсім інша музика. В ній втрачається духовна глибина, і залишається лише обгортка. Просто порівняйте. Спецом вибрала дуже якісну роботу - сучасна обробка Лунной сонати. І порівняйте з класичним виконанням. Це ж земля і небо. http://www.youtube.com/watch?v=CcqZ87_KN5c http://www.youtube.com/watch?v=t91ry-ev-d4
Я мав змогу "порівняти" ще на початку 70-х рр: те, що у класичному виконанні тоді здавалося мені нудним і перевантаженим другорядними темами, у Ekseption несподівано зазвучало "зрозумілою" нашій генерації "мовою". Після цього захотілося послухати "класичні" треки і вони сприйнялися зовсім по-новому.
погоджуюся з вами на всі сто. Такі обробки робляться для мас, для людей. котрі на жаль не вміють і не хочуть відчути істинне в класичній музці. Відчути, що композитор хотів певним твором сказати, виразити. В таких обробках втрачається все. Ну просто ефектна річ виходить, а людям зараз це подобається. ну це нудним воно вам здавалося. Класична музика не є неудна, нецікава. Просто люди в нас не навчені її слухати, а на концертах засинають і якщо чесно то дуже сумно.... Бо в Європі зовсім інше відношення. мені та мова не зрозуміла Я виросла на іншій..
Я теж колись нудився, коли батьки мене приводили на концерти класичної музики, чи розповідали, що в тій симфонії композитор хотів виразити, тому засинаючих дуже добре розумію і, мабуть, ще й досі не розумію класичної музики, просто деякі твори "проходять крізь душу" і щось там залишають, що словами не виражається
Vittoriya Вам пощастило: бажання і вподобання Ваших батьків співпало з Вашими бажаннями і вподобаннями. А мої мама й дід влаштували мені "вирвані роки" у вигляді дитячої "спецстудії" при консі (ф-но). З дошкілького віку і до 6-го класу. Навчання за методом "дресури рук" і повної відсутності присутності в голові. Плюс сольфеджіо/хор щонеділі (нагадаю, тоді по суботах були навчання в загальноосвітних школах). Плюс примусові відвідини "абонементних" концертів у філармонії. Досі пам"ятаю усі тріщинки ліпнини на стелі. А у шостому класі я відкрив для себе The Beatles і взагалі British Invasion. Згодом захотілося самому відтворити улюблену музику. Ще пізніше ресторанний лабух за три місяці дав мені більше, ніж уся та "спецстудія". Відкрив для мене світ Джазу і головне - пояснив, що музика - це не лише "забивання цвяхів" (розумієте цей термін, сподіваюся). Ініціював до крос-жанрової інтерпретації, імпровізації. У студентські роки успішно співпрацював з кількома аматорськими бандами, в тому числі з джаз-роковою (з духовою секцією; кавери Chicago та Blood, Sweat & Tears). Учасники згодом роз"їхалися, а я вирішив піти з музики "на піку", щоби не деградувати до "весільного" рівня. Як прийшов до розумыння класики - писав вище. Через Ріка ван дер Ліндена (Ekseption), Procol Harum, Emerson'a та інших. Кожному - своє. Вподобання інших виконавців - тільки поважаю.
Mozart Violin Sonata K.301 Hilary Hahn & Natalie Zhu http://www.youtube.com/embed/x7xPIyePmNk" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Томас Талліс Для мене ця музика стала відкриттям http://www.youtube.com/watch?v=0TUkW7CRm4g http://www.youtube.com/watch?v=7Cn7ZW8ts3Y