Катинь забрала життя польського президента

Тема у розділі 'Що у світі чути', створена користувачем Agaton, 10 кві 2010.

  1. DIDIO

    DIDIO Well-Known Member

    Повідомлення від МАК (Міждержавного авіаційного Комітету). Керівник - Татьяна Анодіна.

    Хід розслідування на сайті МАК:

    http://www.mak.ru/russian/investigations/2010/tu-154m_101.html

    ---------- Додано в 12:38 ---------- Попередній допис був написаний в 12:33 ----------

    Для довідки:
    відносно недавно розбився Боінг з російським екіпажем в Пєрьмі. МАК також розслідував цю катастрофу і чомусь дуже схилявся до несправності літака та "не такого" як в російських літаках, приладу "авіагоризонт"... Аж поки на одному з сайтів не було викладено перехвачений радіоаматором запис радіопереговорів... Командир екіпажу ледь повертав язиком, як п"яний... Експертиза потім це змушена була підтвердити - був п"яний. Хоча МАК все-таки основною причиною вказав "неправильні" прилади і несправності літака...

    Так що - "об"єктивно"...
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. Volodarka

    Volodarka Well-Known Member

    А сьогодні вже 40 днів від дня тої трагедії...
    Царство Небесне всім загиблим і нехай земля їм буде - пухом...
     
    • Подобається Подобається x 6
  3. Boris_Kiev

    Boris_Kiev Дуже важлива персона

    Я вже начитався на форумах (в основному російських) про рівень "компетентності" та "неупередженості" цієї пані.
     
    • Подобається Подобається x 3
  4. Svjato

    Svjato Well-Known Member

    Реклама і антиреклама рулить!
    Літаки не винні, що падають...

    ---------- Додано в 17:35 ---------- Попередній допис був написаний в 17:35 ----------

    :))) :))) :)))
     
  5. серега-очкарик

    серега-очкарик миється в бані

     
    • Подобається Подобається x 2
  6. Полковник

    Полковник миється в бані

    Всё-таки в кабине пилотов была именно она?
     
    • Подобається Подобається x 2
  7. Boris_Kiev

    Boris_Kiev Дуже важлива персона

     
    • Подобається Подобається x 3
  8. серега-очкарик

    серега-очкарик миється в бані

     
    • Подобається Подобається x 3
  9. Читатель_Обкома

    Читатель_Обкома Well-Known Member

    Парадокс какой то :scratch_one-s_head:
    Если :
    То какая то была экспертиза?Не от МАКа что ли?????:nea:
    Если сам же МАК подтвердил,что:
    Ой...ей...если порытся в интернете,на сегодняшний день ,то можно найти 1847 версий катастрофы под Смоленском...от ошибки экипажа,до зеленых человечков и активности колец Сатурна..:preved:
    Так что по любому...одна из версий совпадет...это как лотерея...чем больше билетов ,тем больше шансов....
    В наш век "ушастых" майоров и хитрых борисов,в интернет можно все,что угодно запостить....все,что угодно!!!!:dntknw:
     
    • Подобається Подобається x 3
  10. Svjato

    Svjato Well-Known Member

    Невже є висновки комісії? Хоч дилема залишається.
    Літак не винен пілот! (коми розставити...)
     
  11. Boris_Kiev

    Boris_Kiev Дуже важлива персона

    Форум "Радіосканер" - це кубло відставних кагебістів. Більшість там справді розуміється на техніці разідзв"язку, але "загальним висновкам" вірити не можна. Та й фальшаки вони часто викладали в Неті.



    Читателю:
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. Agaton

    Agaton Well-Known Member

    Крім виключення терракта і аварії літака ( а і це останне не без сумнів), більшість питань усе залишається без відповіді.

    Якщо інформації з перед декількох днів у польської преси точні, пілот втратив б ліценцію навіть, коли б успішно посадив літак на глиссаді... А він усе таки виришился...

    І ще ота прессконференція МАК
    Якщо б допис Полковника відвернути о 180 градусів,
    то саме маємо висновки пані Анодини.


    Якщо б цього було мало, то ще наші валяють (?) дураків...
    Пан Кліх, що нібито слухав усі записи, через пів години каже, що відомими йому є тілльки фрагменти, а точніше їх... стенограми.
    І пані міністер Копач, що на власьні очи бачила, як кожен кусочок землі просівали глубоко на 1 метр...
    І начальник БОР, що як дізнався, про катапстрофі, то заплакав. А мо ціле військо плакало і усі спецлужби згодом ?
    Кошмар якийсь.
     
    • Подобається Подобається x 8
  13. borkhes

    borkhes Дуже важлива персона

    Этому есть какие-то объяснения?


     
    • Подобається Подобається x 2
  14. Agaton

    Agaton Well-Known Member

    У найкращому випадку - недостаток компетенції.
     
    • Подобається Подобається x 1
  15. Tanka

    Tanka Well-Known Member

    После доклада МАКа - несколько небольших вопросов
    http://aillarionov.livejournal.com/207227.html#cutid1

    "...«Обращает на себя внимание следующее. Во всех без исключения крупных российских СМИ, которые пытаются интерпретировать эту информацию, делается упор на якобы низкой квалификации летчиков, их разгильдяйстве, неподчинении командам с земли, присутствии посторонних в кабине (которые, безусловно, находились там с единственной целью - не позволить пилотам уйти на запасной аэродром) и неизменно - на пресловутом тумане.


    По-настоящему существенная информация - об объективных параметрах полета (включенном автопилоте, снижении до ВПР с уходом на второй круг, реальной высоте лайнера в -15м и пр.) - либо полностью игнорируется, либо дается скороговоркой. Не нужно быть специалистом в авиации, чтобы понять элементарные вещи. Допустим, 530 самостоятельных часов налета оказалось недостаточно для того, чтобы КВС вывел машину из оврага. Допустим, его силы воли не хватило для того, чтобы противостоять давлению начальства. Допустим, густой туман не позволил вовремя увидеть, куда именно движется самолет.

    17. Но, помилуйте, что из вышеперечисленного все-таки завело Ту-154, летевший на автопилоте, в овраг?

    18. Причем здесь вообще туман и посторонние в кабине?

    Даже если бы там собрался целый духовой оркестр польской армии, исполнявший мазурку, - из-за этого самолеты в овраги не влетают. Я до сих пор не отвергаю полностью мысль о том, что аварии найдется какое-то естественное объяснение. Может быть.

    19. Но все российские СМИ поголовно готовы обсуждать все что угодно, только не вопрос, как самолет в принципе оказался там, где его вообще не должно было быть? "
     
    • Подобається Подобається x 4
  16. Fremut

    Fremut Well-Known Member

     
    • Подобається Подобається x 2
  17. аксакал

    аксакал Дуже важлива персона

    -1. ЦЕ стосується трагедії під Смоленськом? Ще одна версія: авіадиспетчери займалися один з одним... гм... не роботою... коли треба було саджати літак?
     
  18. серега-очкарик

    серега-очкарик миється в бані

     
  19. Fremut

    Fremut Well-Known Member

    Василий,Вы правильно истолковали мой ответ
     
  20. Templar

    Templar Дуже важлива персона

    Смерть Леха качинського

    Ось тут відео на якому показано, що робили після падіння літака, хоча більше тре присухатись, а не дивитись...
    Ненаю чи варто тут це розмічати чи в ОБС, але ладно..
    Дивіться і слухайте, то було показано на 1+1 сьогодні

    http://www.youtube.com/watch?v=WIohG8U_0W0
     
а де твій аватар? :)