Катинь забрала життя польського президента

Тема у розділі 'Що у світі чути', створена користувачем Agaton, 10 кві 2010.

  1. Полковник

    Полковник миється в бані

    Никакого ехидства.
    Опять противно читать мнение русофобских "специалистов".
    Сланцевый газ - ПУСТЫШКА!
     
  2. серега-очкарик

    серега-очкарик миється в бані

    Спасибо,кстати,я решил проследить там за комментами,я в шоке.
     
    • Подобається Подобається x 2
  3. Romko

    Romko Дуже важлива персона

    тільки от...
     
  4. Boris_Kiev

    Boris_Kiev Дуже важлива персона

    Романтики. Діти...

    Полковнику,
     
  5. DIDIO

    DIDIO Well-Known Member

    Я не знаю, хто ви, але ви неуважні. Це недобре, якщо хочете давати оцінки іншим. Неуважні ви тому, що не читали те, про що вже писалося тут. І не поцікавились з інших джерел. Систем визначення і індикації висоти у літаку багато. І тільки одна з них - працює на вимірюванні атмосферного тиску, який, як відомо, зменшується з висотою. Ця система потребує певного калібрування перед посадкою, оскільки тиск змінюється з погодою, а також залежить від висоти смуги над рівнем моря.

    Інші системи - працюють на інших принципах. Це і, можливо, відома вам система GPS, і радіовисотомір, про який я вже писав. Радіовисотомір - це локатор. Надвисокочастотний (російською СВЧ) локатор, який встановлено на літаку. Він випромінює радіохвилі вниз і приймає їх віддзеркалення від того, що внизу. За часом між випроміненим імпульсом і прийнятим імпульсом обчислюється відстань, яку вони пройшов радіосигнал.

    "Холмістость" прилади можуть показати. Але найперше про це повинен знати пілот. Вони вивчають аеродроми і їх особливості. Крім того, пишуть, що командир лайнера вже приземлявся на злітно-посадковій смузі цього аеропорта. Тобто, знав його. І навіть в цьому випадку знизився до смертельних 8 метрів. Це для мене - головна загадка.

    ---------- Додано в 23:16 ---------- Попередній допис був написаний в 23:01 ----------

    СМУ або "складні метеорологічні умови" - це і снєг, і зной, і дождік пролівной. І що завгодно, що
    а)погіршує видимість (туман, низька хмарність)
    б)погіршує керованість ЛА (поривчастий або сильний вітер)
    в)змінює аеродинамічні та масові характеристики ЛА (обледеніння)
    г)може прямо загрожувати системам ЛА (блискавка)
    Тощо.

    У випадку Смоленська - це був густий туман. Саме приземний туман. Про нього пише Герой Росії, льотчик Магомед Толбоєв:

    Тобто, це відома раніше метеорологічна особливість аеродрома? Тобто, коли вони зробили круги над аеродромом, вони бачили смугу? Потім пішли на посадку - смуга "зникла" в тумані? Як вони знизилися до 8 метрів!? Навіть уявити не можна, що льотчик хотів роздивитися полосу, що забув котролювати літак! Бо там є й голосовий інформатор, який голосом попередить про небезпечні умови польоту!
     
    • Подобається Подобається x 5
  6. серега-очкарик

    серега-очкарик миється в бані

    Хотя бы и так. На Майдан , надо думать,тоже не прожжённые циники выходили.Не?
    http://www.echo.msk.ru/blog/echomsk/671591-echo/
     
    • Подобається Подобається x 4
  7. DIDIO

    DIDIO Well-Known Member

    Ромко, я прочитав статтю...

    Про газ - не хочеться коментувати, не до нього... Хоча багато хто зрозуміє - навіть якщо на території Польщі дійсно є може добуватись в великих кількостях "сланцевий газ", то все одно, "звичайний" газ буде дешевшим. Тобто, якщо це правда, взаємовигода Росії і Європи, в тому числі Польщі, буде завжди. Так, "газової" залежності не буде, це правда. Але і зараз її немає! Тому що ті, хто розпоряджаються газом в Росії, так само і навіть більше зацікавлені в продажі енергоносіїв, ніж Європа - в їх покупці! Просто кожен хоче мати "світле майбутнє" - тобто спланувати його на роки, і жити спокійно - Кремль хоче багато років спокійно продавати газ і мати доходи, щоб підтримувати свою владу, а Європа хоче багато років гарантовано жити в теплі.

    В статті не залишено місця совісті, а тільки тотальна політична гра, в тому числі і зі сторони Президента Польщі: нібито покійний Качиньський заради свого передвиборчого "реноме" взяв дружину, назбирав повний літак людей і полетів "піаритись" в Катинь, на костях замучених поляків... А до того там нібито "попіарився" Туск,запрошений Путіним...

    Не хочеться це коментувати.
     
    • Подобається Подобається x 3
  8. Molv

    Molv New Member

    Кажуть - душі тих, що відходять від нас у час Великодня,
    ідуть просто до неба.
    І молимось вже не лишень за них, а й до них...
    ... за їх родини, за весь польський народ, за всіх нас.
     
    • Подобається Подобається x 10
  9. серега-очкарик

    серега-очкарик миється в бані

     
  10. Tanka

    Tanka Well-Known Member

    Сланцевый газ пустышка?
    "В мае 2010 года в Польше уже начнется добыча сланцевого газа. Первые скважины будут пробурены в компанией ConocoPhillips в районе портового города Гданьск. Добычу альтернативного газа в ближайшее время начнут также такие нефтегазовые гиганты как американские Exxon-Mobil и Marathon, а также канадская компания Talisman Energy.
    Как сообщает компания Wood Mackenzie, которая проводила исследования польских недр, запасы газа на территории западной соседки Украины составляют 1,36 триллиона кубометров. Если эти данные будут подтверждены, то Польша перестанет нуждаться в услугах российского Газпрома, а доказанные запасы газа ЕС вырастут сразу на 47%.
    Правительство Польши уже не первый год активно поддерживает программы поиска альтернативного топлива (метана из угольных пластов и сланцевого газа). В том числе с помощью метода налоговых льгот и других фискальных мер. Польша, потребляя 14 млрд. кубов газа в год, 70% голубого топлива импортировала из России. Теперь же, Варшава имеет шанс стать самодостаточной газовой державой и даже стать экспортером газа.
    «Революция сланцевого газа» произошла в мире в 2009 году, когда США за счет новых технологий добычи газа из сланцевых пород сместила Россию с 1-го места по добыче газа в мире, добыв 745,3 миллиарда кубометров газа против газпромовских 582,9. Уже в ближайшее время, Америка - крупнейший газовый потребитель газа в мире надеется вообще избавиться от импорта газа из-за рубежа.
    На территории Европы, поиски нетрадиционного газа сегодня ведет более 40 компаний. Как сообщает Агентство Reuters, сегодня Royal Dutch Shell ведет поиски в Швеции и на Украине, Exxon Mobil - в Германии, а ConocoPhillips и Chevron - в Польше.
    Масштабная добыча газа из сланца в Европе начнется ориентировочно через 10 лет. По крайней мере, именно такой прогноз дает Оксфордский институт энергетических исследований. Тем не менее, даже газовая революция в США уже заставила российское Министерство природы признать потерю для Газпрома американского рынка, а в перспективе и позиций в Европе."
    Мабуть, після загибелі людей, які активно займалися енергозабезпеченням своєї держави - може й так.
    http://www.interfax.com.ua/rus/eco/36387
     
    • Подобається Подобається x 6
  11. Agaton

    Agaton Well-Known Member

    Ні... це серьозний, стратегічний проєкт
    Не залежить просто від декількох, навіть найкращих людей у политичного керівницьтва держави. Ці усе таки зміняються що декілька років а тут перспектива деяких користі - скажем через 15 років ?

    Енергетична безпека держави є фокусом усіх крім пост-комунистів, а повільно і тут зміняється на краще...
     
    • Подобається Подобається x 7
  12. borkhes

    borkhes Дуже важлива персона

    По-перше ми не знаємо як вони насправді працюють. Якщо припустити, що радіовисотомір показує відстань до землі, то він ніяк не може показати що там буде далі - для цього вам потрібно знати місцевість і де ви зараз знаходитеся. Можливо пілот щось знав, але хто сьогодні може обгрунтовано сказати, що він знав місцевість навколо аеродрому?

    Я теж чув таку цифру, але що це? Це те, що показував висотомір чи реальна висота? Та і хто зна, що там насправді у них було, чи був інформатор, чи ні? Я не знаю, думаю, що ви теж.

    Отчего же? Там просто умалчивают о том, сколько денег нужно вложить в добычу и когда месторождение выйдет на рабочий режим добычи. "Ориентировочно 10 лет" - это слишком ориентировочно. А так никаких проблем, запасы есть.
     
    • Подобається Подобається x 1
  13. DIDIO

    DIDIO Well-Known Member

    Все ж таки... Газ-газом... Людство все одно вирішить проблему енергоносіїв. Обов"язково. Бо вся цивілізація щодня успішно вирішувала проблеми власного виживання, на протязі всього свого існування. І цю - вирішить.

    Але чому літак знизився до 8 метрів? ????

    І є ще одна загадка... Пілот на глісаді не відповідав диспетчеру - про це писали!!!

    Але льотчик не може мовчати... В нього натренований рефлекс - вести радіообмін! Навіть якщо він не зрозумів - він скаже "Повторіть". Або скаже "Зрозумів"! Льотчик не може мовчати! Якщо тільки радіообмін ЧОМУСЬ не перестав працювати близько від землі...
     
    • Подобається Подобається x 3
  14. borkhes

    borkhes Дуже важлива персона

    Какое ехидство? Латынина очень правильно эксплуатирует любой повод для своих статей, вот и в этот раз. Это её хлеб. Спросите лучше поляков, как они относятся к таким статьям с выводами и указанием причин до окончания расследования этой трагедии.
     
    • Подобається Подобається x 2
  15. Tanka

    Tanka Well-Known Member

    Добре якщо так, бо в Україні, як ви знаєте, зовсім навпаки - реверс, аверс і все таке інше, залежить від того, хто сьогодні є прем'єром.
     
    • Подобається Подобається x 2
  16. borkhes

    borkhes Дуже важлива персона

    Tanka

    Дідіо,
     
  17. DIDIO

    DIDIO Well-Known Member

    Вам не варто коментувати - бо ви висмикуєте фрази з контексту, абсолютно не цікавлячись матеріалами. Вірніше, коментувати ви можете, але я просто більше не хочу з вами дискутувати на цю тему.
    Висота 8 метрів - на такій висоті було фактично перше зіткнення з деревом, більш ніж за кілометр від ЗПС. Це - не покази висотоміра, яких ми не знаємо. Про це писали - дерево обрубане на такій висоті. І на цьому з вами в цій темі я закінчую.
    --------------------------------------------------------------------------------

    Для всіх, хто думає тему катастрофи і читає - стаття (польською), в якій військовий експерт Томаш Гипкі голосно і дуже жорстко звинувачує кервництво польського Міністерства Оборони в багатьох недоліках в роботі, які могли вплинути на те, що сталася така катастрофа.

    "В Міністерстві Оборони Народової мусив би статися землетрус".

    http://www.newsweek.pl/artykuly/sekcje/polska/„w-mon-musi-dojsc-do-trzesienia-ziemi”,56550,1

    В Росії поки що такі статті про російське МО і зв"язок з катастрофою не публікуються. Очевидно, там все блискуче?

    ---------- Додано в 01:44 ---------- Попередній допис був написаний в 01:25 ----------

    Фотографія (супутникова фотозйомка) місця падіння катастрофи, де видно обломки та частини літака...

    http://img.osudim.org/10607/pol_cs_large.jpg

    ---------- Додано в 01:59 ---------- Попередній допис був написаний в 01:44 ----------

    На обговоренні статті в INOSMI RU якийсь дописувач "GORODOK" звинувачує США в аварії Ту-154. І робить це в "технічно"-пропагандистському стилі. Видно "руку" цілого колективу. Тобто, підрозділу. Оце і є "сльози влади".

    Ось цей коментар:



    ---------- Додано в 02:40 ---------- Попередній допис був написаний в 01:59 ----------

    Уважно роздивився фотографію місця катастрофи та уламки літака... ЖАХ!

    Чітко видно - літак НЕ ЗДІЙСНЮВАВ захід на посадку в момент катастрофи. Або ЗАХОДИВ не тим курсом!

    Якщо не заходив - то як опинився на цій висоті, на відстані 1,5 км від ЗПС!?
    Якщо заходив - то чому НЕ ПО ГЛІССАДІ? Це КАТЕГОРИЧНО ЗАБОРОНЕНО!
    І диспетчер, який "бачить" літак з допомогою радіолокаторів в будь-яку погоду, ЗОБОВ"ЯЗАНИЙ був заборонити посадку одразу, як тільки побачив відхилення від раз і назавжди встановленої для даного аеродрома гліссади, тобто траєкторії зниження, яка дорівнює для цього аеродрома 2 градуси 42 мінути!

    ---------- Додано в 02:49 ---------- Попередній допис був написаний в 02:40 ----------

    Ще одна цитата одного з дописувачів, вона жорстка, але викликає такі ж запитання:



    ---------- Додано в 03:01 ---------- Попередній допис був написаний в 02:49 ----------

    Увага! Погода в Смоленську в ранок катастрофи, з архіву погоди:

    http://rp5.ru/archive.php?wmo_id=26781&lang=ru

    07 год ранку; 0.5 градусів темп; 746.5-атм тиск на рівні станції; 769.0 -тиск, приведений до середнього рівня моря, 92 - вологість повітря, ВЮВ - напрямок вітру, 2-шидкість вітру м/сек; облаков нет дымка (видимость >=1км) <=5 баллов, ясно <=5 баллов, ясно


    Погода - ні хмаринки. І туману ніякого немає - "димка"... Через пару годин - бабах - на рівному місці страшенний туман, а літак №1 з Польщі, за 1,5 км до ЗПС знаходиться на висоті 10-20 метрів... Тоді як глісада передбачає десятки метрів вище, і не цим курсом!

    А диспетчер в цей час не верещить не своїм голосом, ЗАБОРОНЯЮЧИ ПОСАДКУ - ВІН ЗОБОВ"ЯЗАНИЙ ЦЕ РОБИТИ, бо розвивається аварійна ситуація, а "дає рекомендації"... Капєц.
     
    Останнє редагування: 14 кві 2010
    • Подобається Подобається x 8
  18. ANTIEXTREMIST

    ANTIEXTREMIST Well-Known Member

    Добре, я можу повiрити, що виказуючи рiзнi домисли ви дiйсно хочете знати правду трохи ранiше, нiж її взнає комiсiя. Але чому всi фантазiї лише про злочиннi росiйськi спецслужби? А якщо це в Польщi комусь було вигiдно? В Українi, США? Фантазувати, так на всю голову!
    А де показували тих фотографiв, у котрих стирали знимки, хто цi люди, було це? Чи то були стрiнгери, згiднi зняти будь що, щоб продати в жовту пресу, в iнетi розмiстити? Ви їм спiвчуваєте, що вони не змогли зняти шматки людських тiл? А я б пику їм начистив.

    Це той Кавказ Центр, що пiдтримує чеченських терористiв? Доброго союзника знайшли. Це як раз їх метода, лiтаки вони вже зривали, дiтей в школах, лiкарнi, театри, метро. Давайте сюди бiльше маячнi таких "спецiалiстiв", щоб зовсiм перетворити гiлку в фарс!
     
    • Подобається Подобається x 4
  19. borkhes

    borkhes Дуже важлива персона

    Это вы по кофейной гуще фотографии определили?
    Если не секрет, откуда вы знаете, что и как должен делать диспетчер? На форуме прочли мнение "эксперта"? Достоверность этой информации кроме того, что лично вы ей верите?

    ---------- Додано в 09:12 ---------- Попередній допис був написаний в 09:04 ----------

    Вы б ещё погоду с майл.ру привели - более популярный ресурс. Погода в Смоленске и погода в районе аэропорта г. Смоленска - разные вещи. Сколько раз на рп5 читал, что в Кубинке ясно и безветренно, тогда как на аэродроме нижний край облачности был 400 метров...
     
    • Подобається Подобається x 2
  20. Boris_Kiev

    Boris_Kiev Дуже важлива персона

    ANTIEXTREMIST:
     
    • Подобається Подобається x 4
а де твій аватар? :)