Катинь забрала життя польського президента

Тема у розділі 'Що у світі чути', створена користувачем Agaton, 10 кві 2010.

  1. Natal'ka

    Natal'ka Well-Known Member

  2. Ома

    Ома Дуже важлива персона

    Одной из улиц Тбилиси будет присвоено имя Леха Качиньского.
     
    • Подобається Подобається x 7
  3. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Загибель Качинського і геополітичні вигоди Москви
    Вікторія Сюмар, для УП _ Понеділок, 12 квітня 2010, 18:13
    Версія для друку Коментарі 24
    Фото Reuters

    В той час, коли світ лише намагається збагнути, як могла трапитися така трагедія з польським Президентом та іншими високо посадовцями, вже зараз можна казати - вона безсумнівно позначиться на ситуації в усьому регіоні. Ця авіакатастрофа стала ще однією ланкою у ланцюгу здавалося б випадкових подій, що міняють геополітичну ситуацію довкола Росії. І це, безумовно, прямо стосується самої України.

    Політика Польщі завжди була доволі активною. Попри членство в Євросоюзі, Польща залишається потужним гравцем в Східній Європі. Польщу завжди називали головним союзником США в Європі, і це, вочевидь, не подобалося Берліну та Парижу.

    Головними союзниками Польщі в ЄС були балтійські держави, головним союзником на сході - Україна. Фактично, і за Кваснєвського, і за Качинського панівною концепцією зовнішньої політики було вибудовування сильної Балто-Чорноморської дуги, посилення держав Східної Європи на противагу Росії, яка щодалі ставала потужнішою.

    Саме Польща була ініціатором програми "Східне партнерство", яка за геополітичною суттю мала на меті формування сильних партнерських держав по лінії Кавказ - Балто-Чорноморський регіон. Це пояс реальних партнерів ЄС серед сусідів Росії.

    Поляки чудово розуміють, що їхня вага в ЄС значною мірою залежить від уміння грати в самостійну гру. Водночас, у Лєха Качинського, який втілював цю концепцію в життя, підтримуючи Україну, виступаючи на користь Грузії в її конфлікті з Москвою і т.д., був серйозний супротивник в особі прем"єр-міністра Дональда Туска.

    Туск закликав до більш глибокої інтеграції Польщі до ЄС, проведення проєвропейської політики і, слідом за Берліном, повторював тези про необхідність конструктивного діалогу з Москвою.

    Зовсім недавно Туск провів успішні переговори з Володимиром Путіним, а польський уряд схвалив трьохсторонню угоду між російським "Газпром Експорт", польською державною Нафтогазовою компанією PGNiG та Europol Gaz, власником польської ділянки газопроводу Ямал - Європа.

    Ця угода передбачала збільшення обсягу постачання газу за діючим контрактом з 9 млрд. до 11 млрд. кубометрів в рік. Крім того, до 2037 року було продовжено контракт на постачання газу із Росії до Польщі, а транзит палива трубопроводом Ямал - Європа до Німеччини в продовжено до 2045 року.

    Міністр іноземних справ Польщі Радислав Сікорський публічно виступив із різкою критикою цієї угоди, натякаючи, що вона забетонує залежність Польщі від російського газу.

    Однак, Польща несла ще одну серйозну загрозу для Росії у сфері енергетики і могла дуже суттєво підкорегувати плани Кремля щодо "газового завоювання" континенту. Причина у головному жаху Газпрому - сланцевому газі.

    Буквально декілька днів тому британська "The Times" написала про те, що технологія видобутку сланцевого газу, яка виявилася надзвичайно успішною в США, ближчим часом буде випробувана в Польщі. На думку експертів, в Польщі є великі ресурси сланцевого газу й застосування технології його видобутку могло б позбавити залежність Європи від російського газу.


    За оцінками нафтогазової дослідницької групи Wood Mackenzie, в центральній та Північній Польщі може бути 1,36 трлн кубометрів цього нетрадиційного газу.

    Відтак, резерви природного газу Євросоюзу збільшаться на 47%, а Польща, яка нині імпортує 72% газу, який вона спожива, стане самодостатньою в цій сфері - пише британське видання.

    "Польща перетворюється в значного видобувача газу і викликає великий інтерес. Всі великі компанії йдуть сюди і "Газпром" дивиться на це не без тривоги", - відзначив Ойсін Фаннінг, глава британської компанії San Leon Energy.

    Переговори з американцями щодо запровадження в країні цієї технології відбувалися за участі "проамериканських політиків", які були в команді Президента Качинського. Тепер велике питання - чи будуть продовжені такі активні дії Польщі в напрямку видобутку сланцевого газу?

    Про сланцевий газ лише додам те, що в минулому році США абсолютно несподівано вихопили в Росії гілку лідерства у сфері видобутку газу саме завдяки цій технології. Це примушує Кремль нервувати, зважаючи на зав"язки зовнішньої політики Росії на енергоекспансії. Більше того, якщо ця технологія пошириться і на інші країни континенту, у Росії може серйозно поглибитися економічна криза, зважаючи на залежність економіки країни від продажу енергоносіїв. Але це вже тема іншого аналізу...

    Окрім енергетики, чимало головного болю Варшава завдавала Москві й у військовій сфері. Завдяки тісній співпраці з Вашингтоном, саме в Польщі спочатку планувалося розміщення системи ПРО, а потім було ухвалено рішення про розміщення ракет Patriot. Наближення таких військових технологій до російського кордону серйозно непокоїло Москву.

    Ці плани також нині реалізовані далеко не до кінця, тоді як військова верхівка країни стала жертвою авіакатастрофи...

    Відтак, загибель Леха Качинського та його найближчих соратників може вплинути на зовнішню політику Польщі. Тепер найбільші шанси на перемогу отримає представник партії, що різко критикувала політику Качинського - або Броніслав Комаровський, або Дональд Туск, якщо змінить своє рішення не балотуватися на цю посаду.

    Як я вже згадувала, представники цього політичного табору ніколи не приховували свого невдоволення діями Президента Качинського і значно більше дивилися у західному напрямку, аніж у східному. Тому в трагедії під Смоленськом Україна втратила не тільки головних контактерів українських політиків з ЄС. Тепер Київ може опинитися в ситуації, коли двері в Європу через Польщу ще більше зачиняться.

    Відтак, цілком ймовірно, що внаслідок приходу до влади нової команди в Варшаві, політика Польщі буде більш узгодженою з Берліном і менш активною на Сході, що цілком влаштує Москву.

    Загалом, треба зазначити, що за останні кілька місяців на континенті відбулося декілька важливих подій, які стратегічно дуже вигідні Кремлю, бо фактично забезпечують формування довкола Росії поясу лояльних країн.

    По-перше. В Україні внаслідок виборів до влади прийшов проросійський Віктор Янукович з урядом Микола Азарова. Тепер вони ледь не щотижня літають до Москви, пропонуючи різні "цікаві пропозиції" в обмін на здешевлення вартості газу. Київ всіляко демонструє гнучкість у питанні газостранпортного консорціуму, продовження терміну базування ЧФ Росії в Севастополі, в питання гуманіторної політики. Паралельно з цим українські політики демонструють раптову амнезію в питаннях євроатлантичної інтеграції країни та реальних демократичних реформ.

    По-друге, несподівані й трагічні події відбулися у Киргизії, де внаслідок заворушень та перевороту до влади прийшов уряд Рози Отунбаєвої, яка відразу публічно запевнила Москву у власній лояльності та готовності до співпраці.

    Володимир Путін заявив, що події у цій країні стали для нього повною несподіванкою. Однак, швидше за все Путін дещо злукавив, заявляючи про непрофесійність власних спецслужб.

    Російська влада вже давно була невдоволена діями Бакієва, який спочатку заявив про закриття американської бази в країні, взяв кредит в Росії, а потім дав згоду на збереження бази. Не подобалися росіянам і плани Бакієва збільшити орендну плату за розміщення в країні російської авіабази.

    Як відзначає американська "The Washington Post" у статті "Russia blamed for fueling unrest in Kyrgyzstan", останнім часом російське телебачення особливо критично висвітлювало діяльність Бакієва та корупційні схеми його родини. І це мало вплив на киргизів, які дивляться російське телебачення. Одночасно, російська влада працювала з опозицією, підіграючи їй, і, зазначає видання, може звітувати про успіх у такій співпраці з опозиціонерами.

    Третє. Казахстан і Бєларусь вже фактично інтегровані з Росією в рамках Митного союзу. І це серйозна зв"язка на перспективу.

    Залишається Кавказ. Це основна геополітична проблема Кремля. Попри різні спроби співпраці з грузинською опозицією, Президентом країни залишається неприйнятний для Кремля Михайло Саакашвілі.

    Між тим, останнім часом ми спостерігаємо за спробами пов"язати спалахи активності тероризму на Північному Кавказі та в інших містах Росії з Грузією. Секретар Ради Безпеки Росії Микола Патрушев заявив про наявну інформацію, за якою "окремі співробітники грузинських спецслужб мають контакти з північнокавказькими терористичними організаціями". Патрушев зазначив, що необхідно перевірити можливість таких контактів і у справі терактів у московському метрополітені.

    Заяви на такому рівні можуть означати лише одне - у Кремлі серйозно розглядають версію "дій грузинів щодо дестабілізації ситуації на Північному Кавказі" і "підтримки тероризму "режимом Саакашвілі". Тож, якщо раніше наступ Кремля на Грузію був зосереджений довкола теми порушень прав осетинів та абхазів, то тепер є й інше обґрунтування щодо активних дій Росії на Кавказі.

    Чи випадкові всі ці події ми можемо лише здогадуватися. Водночас, маємо констатувати: російська концепція "зони привілейованих інтересів" та побудови довкола РФ поясу з лояльних до Кремля держав, останнім часом мала чимало успіхів у частині практичної реалізації.
     
    • Подобається Подобається x 7
  4. Agaton

    Agaton Well-Known Member

    Якщо дивитися на кутний вимір посадки... майже з постійним лінійним коефіцієнтом відносно правільної траєкторії... нібито рисунок спрощений...
     
    • Подобається Подобається x 2
  5. Читатель_Обкома

    Читатель_Обкома Well-Known Member


    ....На всех объектах, связанных с международным воздушным сообщением, сидят операторы, которые прекрасно знают английский, причем не только знают, но и прекрасно на нем говорят. В операторы даже не берут картавых и шепелявых, потому что цена непонимания, как вы выразились, очень высока. Так, как гоняют по инглишу ребят, сидящих за пультами управления полетами - подготовка сопоставима с подготовкой профессиональных переводчиков. Летчики, кстати, тоже весьма и весьма хорошо должны в английском соображать, иначе просто на работу не возьмут. Более того, существует регламент обмена сообщениями и правила предоставления полетной информации, описанные в международном своде правил полетов гражданской авиации.

    Поэтому то, что польский пилот и российский диспечер не понимали друг друга - просто чушь несусветная. .....


    .....Несколько лет назад в воздухе столкнулись наш башкирский самолет Ту-154 и грузовой Боинг (швейцарский вроде). Погибло очень много российских детей - они летели на отдых в Европу.
    Так вот, ничего еще не известно, но по ОБС сразу же начали - пилоты языка не знают. А если знают, то плохо. Им команды подавали, а они не понимали. И т.д.
    Спекуляции выкрашенные в один цвет.
    Потом все разъяснилось.

    Более того, уж не настолько русский и польский языки расхожи, чтобы польским летчикам, родившимся еще во время когда поялки в обязательном порядке обучали русский, не понять. До этого Туск садился туда - его извозчики поняли как-то.
    А Москва уж не совсем деревянная, чтобы на даже на неофициальный визит Президента европейской державы ставить директора местного аэроклуба в отставке руководить посадками. Через Россию идут штатовские военные транспортники в Афган постоянно - уж как-то их наши военные диспетчеры доводят.
    Нереально.
     
    • Подобається Подобається x 3
  6. Boris_Kiev

    Boris_Kiev Дуже важлива персона

    Читателю, ЧИТАТИ вмієте?

    1. перед офіційними візитами на військово-цивільний провінційний аеродромчик наганяли техніку (КУНГи з наземним навігаційним обладнанням) і місце за пультом займали кваліфіковані цивільні диспетчери.
    До того ж, в цивільній авіації більш-менш дотримуються міжнародних навігаційних стандартів (прив"язка координат, метеопараметрів, лексикон спілкування).

    А тут - приватний візит хоч і еліти, але мєдвєпукіни їх не запрошували. "Так доїдуть".

    Ось і сидів довбак у погонах, який за звичкою замість "Below glissade!" кричав "х****й горизонт", в координати "торця" смуги були "генштабівські" зразку 42 року. А не GPS-івські. Розбіжність 200-300 метрів.
    Пошукайте за лінками, які я наводив (форум пілотів) - там чорним по білому написано.

    Бідні пілоти та пасажири, якби вони могли здогадатися, КУДИ летіли...
     
    • Подобається Подобається x 7
  7. Читатель_Обкома

    Читатель_Обкома Well-Known Member

    Борисе?Я Вас умоляю....
    обслуга перед Президенстким летаком села нормально?Туск за четыре дня сел нормально?
    Хватит помилятся...я уже Миху лткбез про азимуты....доплер эфект проводил...
    Мы же помним Ваши инсинуации..о четырех ракетах на мысе Опук....пять взрывов в Пермском самолете в 2008 году....
    НЕ ПОМЫЛЯЙТЕСЬ!!!!!!!!
     
    • Подобається Подобається x 3
  8. Boris_Kiev

    Boris_Kiev Дуже важлива персона

    Читателю
     
    Останнє редагування: 12 кві 2010
    • Подобається Подобається x 5
  9. Liliyah Romanova

    Liliyah Romanova Дуже важлива персона

    Найбільше схильна вірити полякам, бо від українських версій-диверсій голова йде обертом:
    http://www.youtube.com/watch?v=LnPh7cTnPcs
     
    • Подобається Подобається x 2
  10. DIDIO

    DIDIO Well-Known Member

    Це тільки примітивна анімація. Направді я бачу багато неспівпадінь. Висопоставлені росіяни повідомили про 4 заходи на посадку. А форум авіадиспетчерів, які спілкуються дуже тісно, і навіть колись виклали в мережу запис розмови п"яного пілота, який розбив пасажирський Боінг в Пермі, то ці диспетчери кажуть, що перед катастрофою кружляв над аеродромом якийсь невідомий Іл-76, з ФСО (підрозділ охорони ФСБ). Про це пишуть багато інших джерел.

    Анімація ж показує, що Ту-154 зробив кілька стандартних кругів над аеродромом, щоб налаштувати обладнання (барометричний висотомір?), а потім з першого заходу зайшов на посадку надзвичайно низько, на висоті 20 метрів, набагато нижче глісади! Він вийшов на посадку по координатах надзвичайно точно - до метра , так точно, що аж зачепив невисоку антену привідної радіостанції, бо йшов вкрай низько, вважаючи, що висота достатня! Тобто, курсове обладнання працювало ідеально, бо привідна радіостанція знаходиться прямо навпроти ВПП! Але прилади, які показують висоту - ??? Вони брехали?

    Після удару об антену, який вони напевне відчули, вони миттєво дали злітний режим і пішли на зліт, але двигуни мають інерцію, і не можуть розвинути тягу миттєво...

    Далі, як твердить анімація, було підвищення місцевості аж на 10 метрів! І вони про це не знали? Крім того, такий перепад висоти покаже і висотомір, коли вони робили обльоти навколо аеродрому...

    Отже, далі, за анімацією, вони попадають в густий деревостій, бо йдуть не по верхівкам дерев, а врізаються просто в середини дерев. Далі одне з крил вдаряється об міцне дерево, і літак косить ліс боком, і розсипається на частини...

    Отже, якщо вірити анімації та твердженню, що то ВОНИ ЗБИЛИ АНТЕНУ (???) - вони зайшли надзвичайно точно по курсу, але по висоті - з похибкою в десятки метрів!!! Якщо навіть (уявімо) командир пішов на порушення і навмисне йшов низько, щоб побачити смугу, то ТАК низько ніхто і ніколи не заходив би.
     
    • Подобається Подобається x 7
  11. Boris_Kiev

    Boris_Kiev Дуже важлива персона

    З форуму російських авіаторів:
    Я в цих тонкощах не розбираюся, але фахівець недарма ставить це питання.
     
    • Подобається Подобається x 3
  12. nata-k

    nata-k Well-Known Member

    Блискуче..... "Я нічого не розумію, але сприйму цю незрозумілу інформацію як підтвердження моєї версії"

    Сумно то все тут читати :sad:(
     
    • Подобається Подобається x 4
  13. Svjato

    Svjato Well-Known Member

    Ніхто так не знає бардаку на підприємстві, як той хто там працював. Думаю Ваші дописи є правдоподібнішими за будь які припущення.
     
    • Подобається Подобається x 3
  14. Natal'ka

    Natal'ka Well-Known Member

    1. Я теж більше вірю полякам.

    Див. п. 1.

    ---------- Додано в 19:20 ---------- Попередній допис був написаний в 19:18 ----------

    виходить, що так
     
  15. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Ну й не виключено, що диспетчери могли бути под етім дєлом. Як-не-як то вже була 10 година... плюс традиції і це все....
     
    • Подобається Подобається x 2
  16. Agaton

    Agaton Well-Known Member

    Речник громадянських прав Януш Кохановський, написав перед самим польотои листа своєму російському колезі, Владимиру Лукину...

    Мали зустрітись на другий день зранку...

    хто читає польською...: Drogi Komisarzu...
     
    • Подобається Подобається x 2
  17. nata-k

    nata-k Well-Known Member

    Svjato, дякую.
    Миху, та справа навіть не в тому (от таки треба вам щось ще докрутити). Розумієте, там роль диспетчера може виконувати людина, яка не проходила особливого навчання. І це нормально. Бо це не аеропорт, не активно діючий аеродром....

    І ще така деталь. Поляки дуже добре знали той аеродром.
    До 1986 року Катинь була закрита зона. А як її відкрили, то як мінімум раз на рік прилітали делегації з Польщі. І завжди вони прилітали на цей аеродром (бо там десь кілометрів 20 до Катині). То ж вони чудово знають ситуацію і на смузі, і з диспетчерами і все-все...
     
    • Подобається Подобається x 2
  18. DIDIO

    DIDIO Well-Known Member

    Тобто, російська сторона не знала, що на аеродром будуть виконуватися VIP-міжнародні рейси. Так? Тіпа прилетять, то дядя Вася там розрулить якось. Він опитний.

    Коли прилітав Путін (у мене є інформація, що він прилітав двічі, на Ту-154 і Ту-134), то його літак сідав на той самий "занедбаний аеродром". Для цього туди привозили мобільне радіонавігаційне і посадочне обладнання. І цього разу привозили?

    Інформація з форуму http://www.waronline.org/forum/viewtopic.php?p=531643&sid=764c50c996cca2ec6a47433f929e7311

    Цитата из http://infox.ru/accident/incident/2010/04/11/Spyecialistyy_nachal.phtml

    Можливо, тому і "гуляють" такі різні твердження зі сторони найвищих осіб, тому що багато хто хоче вигородити себе і зняти з себе відповідальність. Мовляв, ті, хто розбились, прилетіли на прекрасний аеродром, але погода була погана; служби аеродрому, хоч і не закрили його для посадки (хоча повинні були), "рекомендували" їм забиратись куди подалі. Рекомендувати - це не "закритий для посадки аеродром". Рекомендувати - ц е означає - дивіться самі. як вам робити. А вони й рішили "глянути", що до чого. І при цьому вони, отримавши з землі дані про атмосферний тиск (невідомо по якому стандарту, хоча у всьому світі стандарт один), користуючись нею, виставили (налагодили) висотомір незрозуміло як, та чомусь знизились АЖ НА 8 МЕТРІВ і впарились в землю...
     
    • Подобається Подобається x 3
  19. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    якщо б не туман, то так... диспетчер - десята справа, а в туман, думаю, що грає роль дії диспетчера.
    Ну а що до пянки я не настоюю, просто уяавив собі ситуацію. Пятниця... кінець тижня, аеродром не діючий.... взяли собі на груди, а зранку похмелилися... а тут поляки налетіли, які не то по-польськи, ні то по-аглійськи...
     
    • Подобається Подобається x 3
  20. nata-k

    nata-k Well-Known Member

    Тільки так і могло бути! Диспетчер не міг забороняти нічого пілоту президентського літака іншої держави.
    Ну, невже ви цього не розумієте :dntknw:

    І я вам ще раз скажу, поляки добре знали цей аеродром. В тому числі і президентські літаки там сідали раніше (і інших офіційних високопосадовців).
     
    • Подобається Подобається x 3
а де твій аватар? :)