Катинь забрала життя польського президента

Тема у розділі 'Що у світі чути', створена користувачем Agaton, 10 кві 2010.

  1. DIDIO

    DIDIO Well-Known Member

    Версії - це тільки версії. Слідство має встановити істинну причину катастрофи, якою б вона не була.

    Якщо літак, що розбився, пішов на посадку "з першого заходу", а такі повідомлення є, це означає повну впевненість екіпажу в безпечності посадки.

    Але чому вони йшли на висоті 10 метрів??? Супердосвічені люди не знали, що сідають в лісі, а не в пустині??? Чи вони бачили на приладах 100 метрів, а реально було 10!?
     
    • Подобається Подобається x 2
  2. Svjato

    Svjato Well-Known Member

    Або як завжди не дочекатися...
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. Arthur

    Arthur Well-Known Member

    Не думаю, що поляки погодяться на зручну для всіх версію, якщо в них будуть, хоч якісь підозри.
     
    • Подобається Подобається x 8
  4. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    до речі, маєте рацію
    є фільм про катастрофу субмарини Курск, де основна версія полягає в тому, що російський підводний човен був атакований американською підлодкою. Але саме для того аби не загострювати стосунки між державами які тоді якраз ставали тіснішими, цю версію офіційно замовчали
     
    • Подобається Подобається x 2
  5. levandivka

    levandivka Не демократ, однозначно.

    Даремно. Вже погодилися. судячи з переліку версій катастрофи.

    ЗІ: читав на якійсь сторінці:
     
    • Подобається Подобається x 2
  6. Un.Known

    Un.Known споглядач з лінійкою ) Команда форуму

    Обидві Катині?

    Наступне розсекречення через скільки років?
     
    • Подобається Подобається x 3
  7. Arthur

    Arthur Well-Known Member

    Чесно кажучи я ще не бачив офіційних висновків з боку польської сторони. Перелік версій катастрофи є тільки попередній.
    Це в нас, в Україні, можуть захищати конкурентів, ворогів, кого завгодно тільки не своїх. Поляки все ж таки не такі.
     
    • Подобається Подобається x 4
  8. - фильмов будет достаточно, можно не сомневаться. Аудитория благодарная для них готова, уже крепят друг друга в убежденности не верить официальным версиям и ждать вообще не их, а фильмов позабористее. Но если бы на Курске погибли Президент и всё армейское руководство Вы версию о "нежелании портить отношения" восприняли бы как столь же вероятную?
     
    • Подобається Подобається x 3
  9. Danilo

    Danilo Well-Known Member

    Інтелігентним людям, есть сало не пристало.
    Куда сало не пристало?:) (С) з кінострічки "Свати"
    Переговори з польським екіпажем вели російською і ламаною англійською
    Про це в інтерв`ю "Комсомольской правде" заявив полковник у відставці Анатолій Муравйов, який у складі групи диспетчерів приймав на аеродромі «Северный» літак з польською політичною елітою.


    "Спочатку літак заходив на посадку упевнено, строго, як і належить, без відхилень. Але потім з`явилися у диспетчерів сумніви. Керівник тричі дав команду йти на другий круг. Екіпаж його не послухався. Хоча диспетчери попереджали його, що видимість погана і потрібно готуватися до відходу на запасний аеродром, - розповів Муравйов. Коли екіпаж не послухався, диспетчерам залишалося тільки продовжувати «вести» літак і спостерігати за ним. Захід на посадку був єдиним, літак відразу розбився".
    Диспетчер стверджує, що переговори з екіпажем велися російською і частково ламаною англійською, і це утрудняло порозуміння.
    Муравйов заявляє, що екіпаж приступив до зниження і здійснив захід на посадку без дозволу. "Екіпаж нічого не доповідав, хоч і повинен був. Диспетчер повинен не тільки повідомляти екіпажу обстановку, але і одержувати звіти про всі маневри, про висоту. Пілот цього не робив", - стверджує Муравйов, не виключаючи, що причиною цьому міг бути саме мовний бар`єр.
    "Керівник групи керівництва польотами сказав навіть: "Розуміння у нас з екіпажем «фифті-фифті». Диспетчер говорив з пілотом російською, йому допомагали інші, підказували англійські фрази. І було важко розібратися, чи зрозумів пілот, що йому говорять. Мовний бар`єр заважав порозумінню. Ну і, звичайно, збіг обставин", - сказав Муравйов.
     
    • Подобається Подобається x 2
  10. Ома

    Ома Дуже важлива персона

    У команді президента не було перекладачів? І чому їх не було у приймаючої сторони?
     
    • Подобається Подобається x 3
  11. - в день траура в ветке о страшной катастрофе не очень уместны шутки, imho. Даже если в итоге расследования выяснится, что языковой барьер на самом деле послужил одной из причин катастрофы, смешного тут мало.
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. Danilo

    Danilo Well-Known Member

    На мою думку, у кабіні пілотів не може бути зайвих людей з числа пасажирів. Бо такого порадять...
    Не знаю, вірити чи ні тому полковнику Муравьеву, але гадаю можливо диспетчери не знали англійську, це ж не міжнародний аеропорт. Але приймали ж вони Туска, та літак з журналістами, і все було гаразд. Правда туману не було і загадкового "збігу обставин" про який торочить полковник.
    Тут нічого смішного. Плакати треба коли через незнання мови падають літаки з президентами. То все росєйська "авось, нєбось".
     
  13. DIDIO

    DIDIO Well-Known Member

    "Международной организацией гражданской авиации (ICAO) английский язык рекомендован для ведения радиотелефонных переговоров на международных авиалиниях."

    Тобто, з екіпажем літака, який виконував міжнародний рейс, переговори мали вестись англійською мовою. Чи то поляки летіли, чи то турки, чи японці. Всі авіадиспетчери зобов"язані знати англійську мову в абсолютно чітких і регламентованих фразах.
     
    Останнє редагування: 12 кві 2010
    • Подобається Подобається x 4
  14. levandivka

    levandivka Не демократ, однозначно.

    З яких пір Ви комсомолійську пургу цитуєте?
     
  15. nata-k

    nata-k Well-Known Member

    Тільки ви знову забули, що диспетчери там були ті, які зазвичай обслуговують літаки авіаремонтного заводу....

    Це ж не була регулярна "міжнародна авіалінія". І то не були диспетчери "гражданской авиации" .....

    І якщо пілот не порозумівся з диспетчером, то чому ж почав сідати? Смуга жахлива, диспетчери - недолугі..... А все одно сідають....
     
    • Подобається Подобається x 1
  16. Karmeluk

    Karmeluk Well-Known Member

    Можлива причина катастрофи:
    [​IMG]
    За кілометр до полоси літак задів антену. За пару секунд(?) дерево на висоті 8-ми метрів. У цьому місці літак мав бути на висоті 60 м.
     
    • Подобається Подобається x 1
  17. KLIBERN

    KLIBERN Status Quo

    • Подобається Подобається x 2
  18. DIDIO

    DIDIO Well-Known Member

    Тільки ви забули, чи той, хто про це колись чув, і зі слів якого ви записуєте, що таких "авіадиспетчерів" не має бути взагалі. Вони здають екзамени і проходять перепідготовку. Той, хто перевіряв його знання англійської мови та підписав йому дозвіл на диспетчерську роботу, у випадку, якщо виясняється, що диспетчер не знав мови, має піти в тюрму.

    Чому екіпаж сідав на аеродром? Тому що цей аеродром було узгоджено для посадки. Тому що навіть якщо вони прийняли до відома рекомендації диспетчера, рішення про посадку приймає командир повітряного судна. І сідали вони тому, що бачили на приладах нормальні параметри польоту. І ці дані, на погляд екіпажа, відповідали нормальній безпечній посадці. В тому числі й висота, яку вони бачили як "60 метрів", і яка направді була 8 метрів.
     
    Останнє редагування: 12 кві 2010
    • Подобається Подобається x 2
  19. Tanka

    Tanka Well-Known Member

    У Польщі кажуть, що пілот трагічного рейсу добре знав російську мову

    http://www.unian.net/ukr/news/news-371978.html
    "Директор інформаційного департаменту польського Міністерства оборони Вєслав ГЖЕГОЖЕВСЬКИЙ відзначив, що під час польотів до Російської Федерації в команді пілотів завжди була людина, котра знала російську мову.
    "До 2009 року до складу екіпажу, який літав з VIP-ами до Росії, входив російський навігатор, з минулого року спеціальний полк (який обслуговував урядову флотилію) справлявся власними силами", - розповів він."
    "До вчора російська сторона не говорила про жодні проблеми із комунікацією із пілотами", - наголосив В.ГЖЕГОЖЕВСЬКИЙ.
     
    • Подобається Подобається x 3
  20. Pawelek

    Pawelek Member

    • Подобається Подобається x 2
а де твій аватар? :)