Катинь забрала життя польського президента

Тема у розділі 'Що у світі чути', створена користувачем Agaton, 10 кві 2010.

  1. DIDIO

    DIDIO Well-Known Member

    Я знаю, тому й писав. Покійного Президента Польщі НЕ ЗАПРОСИЛИ на поминальні відвідини в Катинський ліс, де НКВД у відповідності до постанови Політбюро ЦК ВКП(б) від 5 березня 1940р. розстріляло десятки тисяч польських громадян.

    Президент Польщі, як глава держави, не міг проігнорувати 70-ті роковини розстрілу.
    І він полетів, як приватна особа. Очевидно, що приймаюча сторона не надала тих гарантій безпеки, яка обов"язково мала бути у випадку візиту першої особи сусідньої держави. Необхідного рівня взаємодії між відповідними службами - не було.

    Літак приймали на недостатньо обладнаному для приймання іноземних літаків аеродромі, достатньої взаємодії служб двох держав по підготовці польоту такого рівня, очевидно, не було, бо якщо Президента не захотіли запросити, то й служби, які забезпечують польоти Першої особи, не запросили тим більше.
    Тобто, простіше кажучи, аеродром для посадки цього спецрейсу не дообладнувався, польських фахівців-диспетчерів, та інших фахівців, які мали б взаємодіяти з російськими, при посадці на землі не було.

    Треба також зазначити, що важливість заходів у Катинському лісі - тобто 70-ті роковини розстрілу - вимагали ОБОВ"ЯЗКОВОЇ присутності Президента Польщі, тому екіпаж, який однозначно мав дуже великий досвід "сліпих польотів", пішов на посадку, керуючись показами приладів і вказівками диспетчера.

    Вже було попереднє повідомлення, що несправностей літака не було зафіксовано "чорними ящиками". Це може означати, що прилади літака приймали в тому числі й радіотехнічну інформацію і відображали її для екіпажу у відповідності з їх технічними характеристиками.

    Тому слідство буде відповідати на питання: яку радіотехнічну інформацію приймали прилади, яку інформацію від диспетчера приймав екіпаж під час радіопереговорів, як він використав цю інформацію, чому було прийнято рішення сідати. І що конкретно призвело до трагедії.

    ---------- Додано в 10:23 ---------- Попередній допис був написаний в 10:19 ----------

    Всі абсолютно переговори в кабіні літака записуються на "чорну скриньку", тому буде встановлено, чи до них зверталися пасажири літака, хто звертався, що казав, та як льотчики реагували на це вербально (тобто, що говорили самі), і як діяли після цього.
     
    Останнє редагування: 12 кві 2010
    • Подобається Подобається x 2
  2. levandivka

    levandivka Не демократ, однозначно.

    Тоді, як правильно було Вами написано, "нехай іде собі в шахту чи назавод і працює"...

    Ну...
    Ви ще скажіть, що дадуть відповідь на питання хто конкретно...
    А слідство, як відомо, очолює Сам. То й питання лишаються риторичними.

    ТАК. Запросили Туска, которий проковтнув всю пургу від російської сторони. А Качинський не вівся на подібне, і , випадково, потрапив у катастрофу.
     
    • Подобається Подобається x 2
  3. Un.Known

    Un.Known споглядач з лінійкою ) Команда форуму

     
    • Подобається Подобається x 5
  4. levandivka

    levandivka Не демократ, однозначно.

     
  5. DIDIO

    DIDIO Well-Known Member

    Російський авіафорум, де обговорюють катастрофу літака, в якій загинув Президент Польщі.

    http://aviaforum.ru/showthread.php?t=26710&page=3

    Коли приглушується відчуття фатальності того, що сталося, з"являється питання - ЧОМУ це сталося?...

    Кращий в країні екіпаж, що може літати в будь-якому "сліпому польоті", під час екстравідповідального рейсу, на літаку, що має найновіше навігаційне обладнання, маючи точні координати злітно-посадкової полоси, яку запросто видно зі супутника, має кілька різних типів висотомірів, які повинні показувати висоту польоту з достаньою точністю, "ПРОМАЗУЄ" І ПО ВИСОТІ,........ І ПО КУРСУ ПОСАДКИ!!!

    Як!?
     
    • Подобається Подобається x 6
  6. levandivka

    levandivka Не демократ, однозначно.

    Запитайте у зенітчиків.
    З лінку:
     
  7. DIDIO

    DIDIO Well-Known Member

    Вибух літака в повітрі легко встановити експертизою по залишках хімічних речовин. Зараз визначають навіть окремі молекули, і дуже швидко. Про це ні слова не писали.
     
    • Подобається Подобається x 2
  8. nata-k

    nata-k Well-Known Member

    Був туман. Навігаційного обладнання літака мало. Має бути відповідно обладнана смуга, а цього не було. І екіпаж про це знав.
     
    • Подобається Подобається x 2
  9. DIDIO

    DIDIO Well-Known Member

    Пишуть, що перед катастрофою ТАМ ЖЕ і ТОДІ Ж нормально сів літак "Як-42" з польськими громадянами... Через хвилини прилетів "Іл-76" ФСО (Федеральної Служби Охорони - тобто, з ФСБ)... Пишуть, що сісти вже не зміг, нібито через туман. Просто політав над аеродромом і полетів на інший аеродром...
    Можна було й розігнати туман. "Керувати" погодою можна. Знаємо, що туман розганяють. І дощі розганяють. Або викликають...

    цитати зі смоленського форуму:

    "А я топал в 8 утра, не было тумана, топал обратно в 10 - уже образовывался. А сейчас всё в тумане."

    Катастрофа сталася в 10:56 за Московським часом.

    ?

    ---------- Додано в 12:13 ---------- Попередній допис був написаний в 11:49 ----------

    Радіовисотомір на літаку працює незалежно від аеродромного обладнання і є дуже точним. Це локатор, який випромінює надвисокочастотний імпульс до землі, і повинен приймати його віддзеркалення. За часом між імпульсами обчислювальна система миттєво вираховує висоту з високою точністю. Ви радіоприймач слухали? Коли він "хрипить", це означає, що він приймає "неправильні радіохвилі", радіоперешкоди...
    Якщо була особлива електромагнітна завада (радіоперешкода), то радіовисотомір теоретично міг показати "не ту" висоту...

    На літаку є ще обов"язковий барометричний висотомір, а вже він потребує даних з аеропорту про тиск на рівні грунту для корекції його даних. Така інформація передається екіпажу перед заходом на посадку. Якщо була помилка у передачі екіпажу з землі чи введенні даних в прилад екіпажем - барометричний висотомір міг показати "не ту" висоту...

    Є ще й третя система визначення висоти - (це як мінімум) - GPS, яка показує висоту по радіосигналам зі супутників. Але і це - радіосистема... Якщо система приймає особливі радіоперешкоди - то теж теоретично може показати "не ту" висоту.

    Тобто, маючи щонайменше 3 системи (насправді їх більше) визначення висоти, досвічений екіпаж чомусь фатально "промахується" по висоті...
     
    • Подобається Подобається x 3
  10. nata-k

    nata-k Well-Known Member

    Ну, Ви просто спец у всьому....
    Я вам можу лише ще раз повторити. Смуга не мала відповідного обладнання, саме тому диспетчери пропонували не сідати.
     
    • Подобається Подобається x 2
  11. DIDIO

    DIDIO Well-Known Member

    Мені багато раз це казали, а я в це не вірив і завжди сумнівався, і завжди цікавився тільки фактами.

    Наприклад, факт того, що на аеродром прилітав літак ФСО (якщо цей факт дійсно був), каже про те, що до прильоту Президента Польщі готувалися, його не ігнорували.


    Чи можлива така версія, що, незважаючи на непрості стосунки між російською владою та Президентом Польщі, влада все-одно, наприклад, керувалась елементарною повагою і готувалась до прийому Першої особи сусідньої держави?

    І, наприклад, запустила літак, який керує погодою, щоб розігнати туман? Відомо, що погодою керують, всі про цуе чули - ("хмари розганяють"). Хмара - це і є туман...

    Отже, (як версія), міг прилетів такий літак, розпилив реагенти, наприклад, пилеподібний "сухий лід", тобто СО2. Зазвичай, він і використовується для керування погодою. До речі... Він випаровується безслідно. Зовсім. Бо є постійною складовою частиною атмосфери Землі.

    Ось його і використано, щоб розігнати туман перед посадкою. Але щось там не вийшло з дозою реагента, і туман, навпаки, згустився... Чи навпаки, були вжиті заходи, згустили туман, щоб літак не сідав, бо там небезпечно - аеродром же не обладнаний. Тіпа турбувалися.

    ?
     
    • Подобається Подобається x 3
  12. nata-k

    nata-k Well-Known Member

    Цікавитесь фактами, а в результаті керуєтесь фантазією. Ось це і сумно :sad:.

    А поки би летів той літак з розпилювачем, це літак де би кружляв? Скільки? А якби ті розпилювачі не подіяли (це цілком реально).
    Ви про що?!

    Є просте як борщ правило. Якщо складаються обставини при яких проблематично сісти, то літак летить на найближчій аеродром. Або сідає на свій страх і ризик... Вибір є завжди...
     
    • Подобається Подобається x 3
  13. Karmeluk

    Karmeluk Well-Known Member

    На свій страх і ризик лише у одному випадку це несправність літака яка потребує термінового приземлення.
    Дочекайтесь офіційних даних з "чорних_ящиків" бо все що ви тут пишете це
     
    • Подобається Подобається x 2
  14. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Так от... Ви вдумувалися у слова: "без минулого нема майбутнього?"
    якщо ми не враховуватимемо помилок, що були зроблені за минувшу історію, ми недмінно будемо у лайні, як і зараз, і ніколи пенсіонери не їздитимуть автами по пенсію.

    Вам сьогодні паралельно, а завтра вашій долі буде паралельно до вас. Добробут не прийде сам по собі.
     
    • Подобається Подобається x 9
  15. levandivka

    levandivka Не демократ, однозначно.

    Можна й чекати.
    Тільки пора звикнути, що офіційні дані Кремля надто часто керуються фантазіями.
     
    • Подобається Подобається x 2
  16. DIDIO

    DIDIO Well-Known Member

    На жаль, як завжди, ви даєте зверхні і невірні характеристики.

    Що значить "фантазією"?

    Я - Homo sapiens, інженер, який може думати. Я не слідчий. Я просто людина і задаю собі питання "чому!?". Чому так сталося?

    Мільйони вчених, а також слідчих у всьому світі використовують саме "фантазію", коли висувають гіпотези і версії. Вони обдумують кілька варіантів, як могла відбуватися та чи інша подія, а потім співставляють факти.

    Коли готується парад чи якась важлива подія, хмари ("туман") "розганяють", також туман можна і викликати, розпилюючи зріджений або "сухий" СО2. Розпилюють найчастіше "сухий лід", бо він не потребує наявності на борту літака важких балонів, і може зберігатися при атмосферному тискові. Ось про це:

    http://www.kp.ru/daily/24458.4/620256/

    Про те, що того ранку нормально сів літак з польськими журналістами - пишуть майже всі ЗМІ. Пишуть також, що через кілька хвилин після нього нібито не міг сісти нібито літак ФСО. Літак великий. Іл-76. Транспортний. Може перевозити великі вантажі. Він пішов на інший аеродром.

    Але найбільше "туману" - у іншому.

    Пишуть (про це говорили нібито на засіданні комітету Путіна - сам не чув), що літак вперше зіткнувся з деревом на висоті 8 метрів. Тоді як мав іти в цій точці на висоті 60-100 метрів.

    Екіпаж з президентом при посадці на глісаді помилився по висоті мінімум на 50, а то й 90 метрів, маючи купу приладів!?
     
    Останнє редагування: 12 кві 2010
    • Подобається Подобається x 3
  17. Boris_Kiev

    Boris_Kiev Дуже важлива персона

    Я вже надавав цей лінк і цитував фахівців. Декому дуже не хотілося вірити - карма аж рясніє червоними цятками.

    А російські та білоруські пілоти прямо пишуть - що в їхніх вояків і система координат не та (похибка від 150 м) і навіть барометрична прив'язка якась не та.

    Не здивуюся, якщо . . .
     
    • Подобається Подобається x 8
  18. Karmeluk

    Karmeluk Well-Known Member

    Гадаю якщо буде спроба сфальсифікувати дані самописців які фіксували усі події на борту №1 та намагання вигородити можливі недолугі дії диспетчерів чи несправність наземного навігаційного обладнання такі речі не повинні залишитися поза увагою польської сторони.
    Інше питання чи погодяться обидві сторони оприлюднювати усі деталі які можуть призвести до надзвичайного погіршення відносин між Польщею та Росією у разі того якщо буде доведена вина сторони що приймала літак. Як на мене вистачить і підозр у цьому.
    Крім того деякі польські ЗМІ починають натякати на надзвичайно теплі стосунки між Туском та Путіним який стоїть на значно поміркованіших позиціях щодо Росії ніж уже покійний Качинський.
     
    Останнє редагування: 12 кві 2010
  19. DIDIO

    DIDIO Well-Known Member

    Отже... Всі вже чули, що літак Качиньського нібито кружляв над аеродромом... І нібито 4 рази намагався сісти.

    А вище - інформація, що кружляв нібито не він. А кружляв нібито той самий Іл-76...

    ...Коли "розганяють хмари", також "кружляють" або "баражирують".

    ---------- Додано в 14:28 ---------- Попередній допис був написаний в 14:20 ----------

    Ще інформація, польською:

    польський пілот, який посадив літак в Азербайджані, був нагороджений Міністром Оборони Польщі медаллю, " za "przestrzeganie procedur i poczucie odpowiedzialności za bezpieczeństwo czterech prezydentów na pokładzie", тобто "за дотримання правил і відчуття відповідальності за безпеку 4 президентів на облавку."

    Це був Grzegorz Pietruczuk, який не виконав наказ покійного президента про посадку в Тбілісі.

    http://wyborcza.pl/1,76842,5705983,Medal_dla_pilota__co_Lecha_Kaczynskiego_sie_nie_bal.html
     
    • Подобається Подобається x 5
  20. levandivka

    levandivka Не демократ, однозначно.



    Радше, погодяться на зручну для всіх версію. Перший раз, чи шо?
     
    • Подобається Подобається x 3
а де твій аватар? :)