Юридична online консультація

Тема у розділі 'Юридичні консультації', створена користувачем toozik, 23 лют 2007.

  1. ViktoriaS

    ViktoriaS Member

    Дякую за відповіді! Буду намагатись, звичайно, розійтись з нею "полюбовно", але хочу продумати варіанти на випадок, якщо не вийде. власне, малось на увазі, якщо є лист електронною поштою вже зараз, в якому вона пише: "заплатимо тобі таку-то суму виходячи з твого звіту про роботу". я можу цей лист пред*явити суду як доказ того, що вона визнала заборгованість?

    і питання ще таке технічне по трудовій угоді (намагаюсь тішити себе думкою, що вона її підпише..) - чи можна підписати таку угоду між ф.о. з однієї сторони і двома організаціями з другої сторони?
     
  2. Picasso

    Picasso Німий фільозоф :)

    я ж написав
    і по третє , там є печатка? там є підпис? чи ви комп притарабаните в суд для того щоб Вам сказали що цифрові технології за докази не служать (навіть запис звуку і відео) ;)

    якщо Ваша ціль отримати гроші, то чого Ви весь час норовите нагнати купу хвиль. Зробіть хоча б щось одне, а то нутром чую що з такими заворотами зробите собі ведмежу послугу і замість того щоб зібрати врожай витопчете поле
     
  3. Interferon

    Interferon Well-Known Member

    Заборгованість за що? Трудової угоди чи контракту нема, акту виконаних робіт немає, гром. організація - неприбуткова організація, ви не є її працівником, досить важко довести, що вони Вам мають за щось платити.
    В суд можна представити будь-які документи, що підтверджують виконану роботу - чеки чи витанції про закупівлю метеріалів та ін.
    Електронний лист суд швидше за все до уваги не візьме, оскільки суду треба його представити, а як Ви це зробите? Роздрукований електронний лист неможливо завірити, отже він не має сили документа.
    Є зміст подавати до суду, якщо директор визнає факт заборгованості за виконану роботу або визнає позов, якщо ні - шанси виграти процес досить малі.
    Можна, але це буде швидше строковий контракт на виконання певного виду робіт. Від імені організаії його укладе директор/засновник.
     
  4. ViktoriaS

    ViktoriaS Member

    Всім дякую за відповіді! Буду намагатись щось зробити..
     
  5. yozhh21

    yozhh21 New Member

    ПРОБЛЕМИ ІЗ СЕРВІСНИМ ЦЕНТРОМ (напевно не в мене одного)

    Доброго дня! Прошу надати консультацію щодо наступного питання.
    Несправний телефон (на гарантії) був мною зданий до сервісного центру (НЕ продавцю). Час ремонту зазначений в талоні (04.11.2009) вже вийшов, і сервісний центр не повертає телефон, посилаючись на те, що ними були замовлені запчастини до телефону у виробника, які ще не надійшли. конкретну дату закінченню терміну ремонту не було перевстановлено (тобто по телефону відповіді "передзвоніть в понеділок\через три дні\на наступному тижні" тощо). На прохання повернути телефон у центрі відповідають, що в такому випадку він знімається з гарантійного обслуговування. Продавець згідний замінити телефон на аналогійчний, якщо сервісний центр надасть підтвердження несправності телефона з вини виробника. Чи зобовязаний сервісний центр надати таке підтвердження на мою вимогу і чи росповсюджується в даному випадку положення п.9 ст. 8 Закону України "Про захист прав споживачів" щодо виплати неустойки за прострочення терміну ремонту.
    Дякую.
     
  6. Varvar

    Varvar Well-Known Member

    в теорії, з того ж закону
    на практиці такого не чув, лише чув, що написання такої заяви може пришвидшити повернення (не обов"язково відремонтованого) виробу.
    Із власного досвіду щодо ремонту телефонів ... їх сервіс-центри (особливо той що "Менс" ?? на вул. Кульпарківській) часто видають навіть не заглянувши у них і як правило після 2-3 здачі на ремонт видають довідку на заміну.
    зобов"язаний, але не на Вашу вимогу, а коли дійсно є "несправність телефона з вини виробника".
    очевидно, що розповсюджується, але Вам необхідно пред"явити свої вимоги і у письмовій формі ... з власної ініціативи ніхто нічого Вам не компенсує
    це знову ж таки у теорії, як на практиці ? спробуйте і нам не забудьте розказати чи вдасться :)
     
    • Подобається Подобається x 1
  7. ViktoriaS

    ViktoriaS Member

    можу сказати, що деякі сервісцентри з ремонту комп*ютерів (ноутбуків) так роблять - моєму знайомому на час ремонту видали інший ноутбук.

    а в мене інше питання - яка різниця між юридичною адресою і фактичною адресою юо? нє, ну я звичайно розумію різницю - в одному місці зареєстровані, а в іншому перебувають. але от в мене ситуація - потрібно подавати на організацію в суд, а я знаю лише їхню юридичну адресу, а фактичну вони змінили і не кажуть тепер на яку саме. от якщо я напишу юридичну адресу - вони потім отримають якось повістку?
     
  8. Varvar

    Varvar Well-Known Member

    Напевно, думаю багато чого залежить від "рідкісності" товару. Наприклад, ноутбук чи мобільник замінити, щоб "перебитись" (тобто забезпечити основну його функцію) не складно дешевшим виробом, а дорогий об"єктив до фотокамери напевно складніше, менш поширений товар + вузька спеціалізація ... хоча, то не повинно хвилювати споживача, бо виробник має забезпечити сервісцентри "обмінним" фондом, але на практиці не завжди так буває
    отримають, якщо вона не фіктивна ... зрештою, доставка повістки, то не Ваша компетенція і відповідно не Ваша проблема.
     
    • Подобається Подобається x 1
  9. levandovskij

    levandovskij Member

    мав схожу ситуацію і чекав на телефон бл. місяця. запчастини так і не прийшли. тоді я звернувся до менеджера сервісного центру з проханням видати довідку про несправність для заміни апарату і за день обміняв довідку на новий апарат у магазині.
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. AnnaBel

    AnnaBel New Member

    чи мають право скорочувати інвалідів 3 групи? (тим більше, що скорочують kbit одну або двы людини)?
     
  11. Barbariska

    Barbariska New Member

    Прошу консультацію. Моя мама працює за кордоном, зробила мені генеральне доручення, щоб я могла забирати пенсію за неї в Ощадбанку. Там мені сказали, якщо на протязі року вона особисто не прийде за нею, то Пенсійний фонд спочатку переведе цю пенсію на пошту, а потім взагалі перестане її нараховувати... Це правда? І що можна зробити, якщо так? Рік закінчується вже у березні і вона точно не зможе приїхати...
     
  12. Мої дідусь і бабуся у 1989 році отримали від заводу земельну ділянку у дачному кооперативі. Як і більшість людей, збудували там за свої кошти цегляний будинок. У 90-х роках вони цю ділянку приватизували. Але тепер їм кажуть, що треба приватизувати ще й сам будинок. Чи дійсно це треба робити?
     
  13. Interferon

    Interferon Well-Known Member

    Хто каже? Голова кооперативу чи сусіди??
    На присадибних ділянках можна будувати садові, дачні будиночки або будиночки садибного типу, їм не присвоювали номерів, тому вони не вважаються житловими.
    Якщо ви збудували житловий будинок без отримання дозволу і затвердження проектної документації, то для того, щоб отримати свідоцтво про право власності на нього (в подальшому мати змогу продати чи подарувати) треба його узаконити як самобуд в адміністративному порядку. Це досить довга і важка процедура, легше визнавати право власності на новостворене майно в суді.
    Якщо все-таки у Вас садибний будиночок, який був збудований у період з 5 серпня 1992 р. до 1 січня 2008 р. то встановлено механізм та умови прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних житлових будинків садибного типу, дачних та садових будинків,споруджених забудовниками - фізичними особами у період з 5 серпня 1992 р. до 1 січня 2008 р. без дозволу на виконання будівельних робіт на підставі заяви про прийняття в експлуатацію, яку подано до 31 грудня 2010 року, згідно тимчасового порядку, затвердженого КМУ. Він ось тут http://pon.org.ua/socialny-zahyst/z...i-zhitlovi-budinki-sadibnogo-tipu-dachni.html

    ---------- Додано в 17:34 ---------- Попередній допис був написаний в 17:21 ----------

    Діючий Цивільний кодекс не передбачає такої форми довіреності як генеральна довіреність.
    ст.244 ЦК - Довіреністю є письмовий документ, що видається однією особою іншій особі для представництва перед третіми особами.Довіреність на вчинення правочину представником може бути надана особою, яку представляють (довірителем), безпосередньо третій особі.
    Форма довіреності - ст.245 ч. 4. ЦК Довіреність на одержання заробітної плати, стипендії, пенсії, аліментів, інших платежів та поштової кореспонденції (поштових переказів, посилок тощо) може бути посвідчена посадовою особою організації, в якій довіритель працює, навчається, перебуває на стаціонарному лікуванні, або за місцем його проживання.
    Можливо у Вашому випадку не дотримана форма довіреності, тобто вона не завірена або завірена неналежною особою, що призвело до проблем з отриманням пенсії.
     
    • Подобається Подобається x 1
  14. dlw

    dlw New Member

    Доброго дня! в мене така ситуація: у ПКП помер один із співвласників, підприємство не працює а отже є бажання його закрити. Двоє співвласників неможуть прийняти рішення про закриття оскільки немає потрібної кількості голосів. Що потрібно зробити з часткою в статутному фонді померлого щоб закрити діяльність ПКП?

    Наперед вдячна за відповідь
     
  15. Forest

    Forest Moderator

    Прошу про допомогу - до мене звернулася одна літня пані зі села у Карпатах, котра стверджує, що їй неправильно нарахували пенсію. З її слів, стаж роботи передбачає значно більшу суму, що підтверджено документами. У місцевому пенсійному органі їй сказали "не власштовує - звертайтеся в Київ", звичайно, що бабця не буде робити цього тим паче за такою "точною" адресою.

    Прошу порадити як я можу допомогти їй, куди їй слід звернутися, що сказати і що показати?
     
    • Подобається Подобається x 1
  16. Varvar

    Varvar Well-Known Member

    Напевно варто звернутися у письмовій (!) формі до пенсійного фонду у Львів з проханням надати розрахунок її пенсії, перед тим вказати свій ....
    Відповідно до ЗУ "Про звернення громадян" відповідь мають надати до 30 днів.
    Думаю відповідь нададуть, інша справа чи по суті, чи водичку наллють ...
    Ну і не факт, що те, що пораховано тою жіночкою є вірно ...
    Адресу для звернення думаю без проблем знайдете в мережі.
     
    • Подобається Подобається x 2
  17. STALKER

    STALKER Well-Known Member

    Треба мені поради вашої... я вже писав на форумі але то десь перемістили в розділ лохотрон (кого цікавлять деталі - http://forum.lvivport.com/showthread.php?t=8262) ... але то не лохотрон, то реальна ситуація і треба поради як боротись з системою.

    Коротко суть: здійснено поповнення рахунку оператора Лайф через магазин НОКІЯ.
    гроші на рахунок так і не прийшли 915 днів минуло). Представники Лайф кажуть шо їм жодних коштів не приходило. А магазин що здійснював поповнення каже шо все пройшло успішно і тицяють мені в монітор де пише таке. Виходить замкнуте коло - т зв. "футбол" - посилають від одного до іншого.

    Що робити в такій ситуації шоб справедливість відвоювати?
     
  18. Interferon

    Interferon Well-Known Member

    Якщо можна уточнити форму власності підприємства, бо я ніяк не розумію що це ПКП - чи повне підприємство, чи командитне, чи приватне????

    Тут важко щось вдіяти, оскільки у вас немає підтвердження здійснення проплати коштів - чеку або квитанції.
    Згідно п.11 ст.8 Закону України "про захист прав споживачів" - Вимоги споживача розглядаються після пред'явлення споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.
     
    • Подобається Подобається x 1
  19. XrustunkA

    XrustunkA Дівчина із іншого життя..

    У супермаркетах в торгових залах на ціннику може бути одна ціна,а на касі в чеку вибиває іншу,аргументують тим,що ціна змінилася,а цінники не встигли поміняти.
    Як бути в цьому випадку?
     
    • Подобається Подобається x 1
  20. Viva

    Viva Member

    Закон України "Про захист прав споживачів":

    Стаття 15. Право споживача на інформацію про продукцію
    1. Споживач має право на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору. Інформація повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару чи замовлення роботи (послуги). Інформація про продукцію не вважається рекламою.
    Інформація про продукцію повинна містити:
    1) назву товару, найменування або відтворення знака для товарів і послуг, за якими вони реалізуються;
    2) найменування нормативних документів, вимогам яких повинна відповідати вітчизняна продукція;
    3) дані про основні властивості продукції, а щодо продуктів харчування - про склад (включаючи перелік використаної у процесі їх виготовлення сировини, в тому числі харчових добавок), номінальну кількість (масу, об'єм тощо), харчову та енергетичну цінність, умови використання та застереження щодо вживання їх окремими категоріями споживачів, а також іншу інформацію, що поширюється на конкретний продукт;
    4) відомості про вміст шкідливих для здоров'я речовин, які встановлені нормативно-правовими актами, та застереження щодо застосування окремої продукції, якщо такі застереження встановлені нормативно-правовими актами;
    5) позначку про наявність у її складі генетично модифікованих компонентів;
    6) дані про ціну (тариф), умови та правила придбання продукції;
    7) дату виготовлення;
    8) відомості про умови зберігання;
    9) гарантійні зобов'язання виробника (виконавця);
    10) правила та умови ефективного і безпечного використання продукції;
    11) строк придатності (строк служби) товару (наслідків роботи), відомості про необхідні дії споживача після їх закінчення, а також про можливі наслідки в разі невиконання цих дій;
    12) найменування та місцезнаходження виробника (виконавця, продавця) і підприємства, яке здійснює його функції щодо прийняття претензій від споживача, а також проводить ремонт і технічне обслуговування.

    Інформація споживачеві повинна надаватися згідно із законодавством про мови.
    2. Інформація, передбачена частиною першою цієї статті, доводиться до відома споживачів виробником (виконавцем, продавцем) у супровідній документації, що додається до продукції, на етикетці, а також у маркуванні чи іншим способом (у доступній наочній формі), прийнятим для окремих видів продукції або в окремих сферах обслуговування.
    Інформація про продукцію може бути розміщена у місцях, де вона реалізується, а також за згодою споживача доводитися до нього за допомогою засобів дистанційного зв'язку.
    Продукти харчування, упаковані або розфасовані в Україні, повинні супроводжуватись інформацією про їх походження.
    3. Продавець (виконавець), який реалізує продукцію, повинен обов'язково зазначати ціну кожної одиниці такої продукції або однієї категорії продукції та ціну однієї стандартної одиниці цієї продукції.
    Написи щодо ціни реалізації продукції мають бути чіткими і простими для розуміння.
    Ціна продукції повинна включати в себе всі податки та неподаткові обов'язкові платежі, які відповідно до законодавства сплачуються споживачем під час придбання відповідної продукції
     
    • Подобається Подобається x 3
а де твій аватар? :)