Відповідь: Єврейське щастя. Полковник натякає, що Анна Політковська, вбита російська журналістка, автор книги "Вторая чеченская" є єврейкою. Якщо це так, можу лише підтвердити що її творчість, її книга, її життя вразило мене до глибини душі, і маю надію вражатиме ще довго багатьох людей. Що до галичан які проти жидів, це перебільшення, не помічав. Якщо бути точним, можна скорше помітити неприязнь до конкретних гнобителів, наприклад таких як Лазар Моісєєвіч Каганович, та інших комуняк та асвабадітєлєй. А також напевно галичани проти засилля на радіо усіляких російськомовних, одеських Успєнскіх, Шуфутінських "шансоньє", а точніше просто блатняків.
Відповідь: Єврейське щастя. [ Та певно, що з інших, я навіть здогадуюсь, з яких.... Ці джерела у великій кількості пишуть, друкують та розповсюджують нацисти по всьому світі, та переконують таких, як ви, що саме вони є істиною. Сперечатися з нацистами безглуздо, я вже про це писав тут. Вони хочуть лише підтвердження того, що їхня хвороблива ненависть має якісь об'єктивні підстави, й дуже вдало вигадують одне для одного такі підтвердження, інколи надаючи їм форми давніх(або не дуже) єврейських текстів. , Ви хоч самі зрозуміли, що написали? Єврей, що хрестив бодай себе самого, а тим більше, ще когось із точки зору правовірного єврея є зрадником і не є євреєм (і про це я також вже писав). А православні християни, мабуть, слізьми обіллються, коли зрозуміють, що їхня віра - то "спеціальна форма експортного іудейського християнства" Внутрішнє рабство - це, на мою думку, - внутрішня проблема кожної людини, й вичавлювати з себе раба треба по краплі, пам'ятаєте? Процес цей важкий, євреї, здається, сорок років по пустелі кочували, аж поки останній з них, що пам'ятав себе єгипетським рабом, не помер. Це. звісно, легенда, але повчальна. Я вважаю, що християни, й зокрема, православні, вже дали й досі дають усьому світові не менш переконливих прикладів своєї любові до свободи й несприйняття рабства у будь-якій формі. Це від людей залежить. Наприклад, під час громадянської війни у Сполучених Штатах одні християни (між іншим, і не тільки християни, а також і іудеї, мусульмани, буддисти) гинули у боротьбі за ліквідацію рабства, яке запровадили та насмерть захищали інші християни.
Відповідь: Єврейське щастя. К сожалению, всей темы я не читала. но свое мнение напишу. я сама еврейка из Одессы, член Одесской еврейской общины. как здесь упоминалось, евреи действительно очень помогают друг другу. какая беда случилась - в общине всегда помогут и деньгами, и морально поддержат. к тому же, евреи всегда преследовались в большей или меньшей степени. поэтому, чтоб пробиться в люди, они всегда должны были быть на голову выше остальных.
Відповідь: Єврейське щастя. Тож задумаймось українці і беріть приклад з євреїв Додано через 12 хвилин Юля скажіть правда це що між євреями дуже багато масонів? Яке ваше ставлення до масонів?
Відповідь: Єврейське щастя. перше етнічна група у певній державі правильно робить, якщо тримається купи... поведінка юдеїв абсолютно закономірна!... друге поясніть, будь-ласка, це: "юдеї завжди переслідувалися"... причинно-наслідковий звязок....
Відповідь: Єврейське щастя. А чому ? Якщо з причини економії часу у Інеті - пропоную наступну технологію: 1) Заходите у тему яка Вас цікавить на початок; 2) У своєму браузері ( Інтернет експлорер тощо ) Вибираєте мишкою у меню Файл, Сохранить как, далі вказуєте папку де саме бажаєте зберегти цю сторінку; 3) Далі відкриваєте наступну сторінку і повторюєте п.2 стільки скільки сторінок у цій темі; 4) Від'єднуєтесь від Інтернету; 5) У вільний час аналізуєте всю тему сторінка за сторінкою клікаючи мишкою на відповідно збережених записах. Як правило у темі де більшу одної сторінки у кінці назви теми додається Стор.1 чи Page.1 6) Використовуєте кнопку відповісти для тих дописів до яких маєте, що відповісти. У віконечку нагорі З'являється Нік автора і номер цього повідомлення. 7) Пишете свої коментарі, до кожного допису, який бажаєте прокоментувати, може навіть у Notepad лише зазначаючи собі Нік автора і номер цього повідомлення. 8) Коли напишете свої коментарі всім - під'єднуєтесь до інету, заходите у відповідну тему, відразу на ту сторінку де був допис який Ви прокоментували в оффлайн і хочете опублікувати, вибираєте кнопку відповісти і вставляєте раніше-підготовлені свої коментарі до цього допису. І клікаєте на Опублікувати. 9) Для інших дописів повторюєте п.8 10) Все - справу зроблено - можна Від'єднуватись ! Повірте, читати дописи інших, як зрештою і вислухати інших, навіть як їх думка не співпадає з Вашою власною, корисно ( хоча б заради тренування на терпимість ) Не МЕНШЕ, ніж писати СВОЄ, мовляв (а ви там всі, як собі знаєте ). P.S Після прочитання дописів інших форумлян, можна використовувати кнопку додати чи выдняти карму ! Думаю розумно користуватись цими кнопками тоді, коли Ви Повністю підтримуєте, або Повністю не підтримуєте той чи інший допис. А коли є нюанси часткової згоди, тоді пишете коментарі по оффлайн-технології Див. вище. P.P.S. Якщо Вам сподобалась моя технологія - Можете додати мені за цей допис карми до кави
Відповідь: Єврейське щастя. Особливо заощаджувати. ------------------------------ А тепер, з Вашого дозволу, невеличка історична довідка до нашої розмови. Ярослав Грицак Формування модерної української нації XIX-XX ст. Наприкінці XVIII ст. чисельність євреїв у Правобережній Україні становила 110 тис. чол. (прибл. 3,5% всього населення). Імперський уряд ввів для євреїв т. зв. “смугу осілості”, заборонивши їм переселятися дальше за територію колишньої Речі Посполитої (відповідно Лівобережжя попадало у зону смуги, а Слобожанщина знаходилося поза нею). Більшість (94 єврейського населення скупчувалася у містах і містечках, меншість ж – жила в селах або поміщицьких помістях як орендарі, шинкарі та ін. До середини XIX ст. воно зросло у декілька разів і перевищило 10% усього населення, ставши другою (після українців) за чисельністю етнічною групою на Правобережжі. У Галичині правлячим класом була польська шляхта, у Буковині – румунські бояри, а в Закарпатті – угорські пани. В австрійській Галичині українці і поляки становили кожен трохи більше 40%, євреї – близько 10% населення. Поляки проживали в основному у західній частині краю, на території між ріками Бяла і Сян. У Східній Галичині їх частка становила бл. 20%. Галичина представляла собою головне місце осідку єврейського населення в Австрійській імперії. У середині XIX ст. тут проживало бл. 70% всіх євреїв Габсбурзької монархії. При цьому єврейське населення було сильніше представлене в українській (східній) Галичині, а Львів довгий час мав найчисельнішу єврейську громаду в імперії (з 1860-х рр. ця роль перейшла до Відня). Дрібна торгівля і значна частина промисловості на Правобережжній Україні перебувала у руках євреїв. ...Однак ключову роль у багатьох містах відігравали не росіяни, а євреї. У цілому ж, на початку XX ст.українці, росіяни й євреї становили більш-менш три рівні частини міського населення України. як показують найновіші дослідження, саме промислові робітники, переважно вихідці з Росії, були відповідальні за хвилі масових антиєврейських погромів, які прокотилася українськими губерніями уу 1881-1882і 1903-1906 рр. ... Польська монополія влади у Галичині забезпечувалася ще й завдяки активній підтримці верхівки місцевого єврейського населення. Реформи 1860-х рр. скасували легальні обмеження, накладені на євреїв ще наприкінці XVIII ст. Одним з наслідків їхнього урівноправнення було масове повернення євреїв з міста в село. Високий відсоток євреїв у селі – в основному корчмарів, лихварів і фундаторів помість – став в останній третині XIX–поч. XX ст. характерною особливістю Галичини. Це створювало ґрунт для гострого соціального і національного антагонізму між євреями і селянством. У свідомості галицьких селян євреї були винуватцями їхнього госпорадського занепаду (цей настрій добре передавала місцева українська приповідка: “жид не сіє, не оре, а з людей живе”). З другого боку, хвиля антиєврейських погромів, що прокотилася на південно-західних землях Російської імперії на початку 1880-х років, укріпила серед галицьких євреїв думку, що своєю особистою безпекою вони завдячують польському контролю над краєм. Молодих єврейських інтелектуалів приваблював демократичний характер польського руху. Тому багато із євреїв стають щирими польськими патріотами, gente Judaei, natione Poloni (євреями за походженням, поляками за національністю). Починаючи з 1860-х років, добровільна німецька асиміляція єврейської еліти в краю відтискається на другий план польською. Позиція єврейських інтелектуалів відрізнялася від загалу єврейського населення, яке як і в селах, так і в містах залишалося здебільшого незасимільованим, ідишомовним і політично незаангажованим. Однак пропольська верхівка зберігала ключові позиції в житті єврейської общини й намагалася підпорядкувати її польським політичним цілям.http://history.franko.lviv.ua/gryc_r2.htm
Відповідь: Єврейське щастя. Даниле, ви це до чого написали? Тільки ті хто задумаються над цим питанням. Більшість же не думає - сліпо вірять і все.
Відповідь: Єврейське щастя. Для загального розвитку, декому не завадить, окрім "брошурованої правди" МАУП.:D
Відповідь: Єврейське щастя. ага... типу "які бідні юдеї, їх так багато так довго гнітили", тому зараз вони мають право на світове панування?...
Відповідь: Єврейське щастя. А може навпаки, ті , хто замість того, щоб задуматись, ладні повірити у витвори чиєїсь хворої уяви, та й взагалі, у будь-що, аби не мати жодних сумнівів, що вони праві у своїй ненависті....
Відповідь: Єврейське щастя. А як же [size=+2]г[/size]арант без [size=+2]Ґ[/size] ? "...Огласітє вєсь спісок !..." ( з фільму Гайдая про пригоди Шуріка ) Додано через 3 години 55 хвилин Ще, пригадав собі про [size=+2]СНҐ[/size] Вже хтось з гумористів, чи то Задорнов чи Жванецький...звиняйте зараз не згадаю,- підмітив про такий ліґво-реалістичний фокус: "ессен" з німецької означає їсти, ну а далі оте [size=+2]Ґ[/size] І от, користуючись життєвим досвідом героя одноіменного мультфільму- капітана Врунґеля, -: "Как ви яхту назовьотє - так она і попливьот!". Напрошується "на язик" Банду_таки_геть ® один слоґан: "Треба вийти з [size=+2]СНҐ[/size] - перестанем "їсти" - [size=+2]Ґ[/size] !
Відповідь: Єврейське щастя. Тот, кто оправдывается- уже виноват на половину. Катехизис Тель- Авив 1958 г. :y: С Египта в Ханан три недели ходу... Евреи променяли одно рабство на другое. Моисей сделал вас своими рабами, чьими рабами?, если даже Микеланджело изображает Моисея с рогами на голове... http://images.google.com/images?gbv=2&svnum=10&hl=en&q=%D0%9C%D0%BE%D0%B8%D1%81%D0%B5%D0%B9+%D0%9C%D0%B8%D0%BA%D0%B5%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D0%BB%D0%BE&btnG=Search+Images 17 декабря 1862 года генерал Грант издал приказ #11, в соответствии с которым из штатов Кентукки, Теннесси и Миссисипи должны быть выселены все евреи (именно в этих штатах дислоцировались войска генерала).
Відповідь: Єврейське щастя. Проти євреїв нічо проти не маю. Просто в них є така риса-допомогати одне одному,якщо хтось з євреїв вирвався вперед-і по службовій ієрархії або став олігархом,то завжди тягне за собою не тільки родичів,але й всю громаду,якій допомогає. А у нас,українців, все навпаки-дуже зазадрісний народ,який хворий на "грудну жабу". Українцям не вистачає духу корпоративності.який дуже розвинений у євреїв,та й не тільки в них..
Відповідь: Єврейське щастя. Пропоную ознайомитися з іншою "брошурованою правдою" http://www.istok.ru/jews-n-world/Kitsur/ Додано через 23 хвилини А щоб не паритися довго читайте краще критику http://www.dazzle.ru/antifascism/opbrenire.shtml