Язичницьке християнство

Тема у розділі 'Релігії народів світу', створена користувачем Даяна, 13 січ 2010.

  1. Оленa

    Оленa Well-Known Member

    Христос помер не лише за дорослих, але і за дітей, адже перворідний гріх Адама вспадковується дітьми, хоча вони і не здійснювали ще особистих гріхів. Дитина не вибирала собі смерть через перворідний гріх, але через Викуплення вона отримує нове життя, стає готовою до прийняття благодаті. Плоди Викуплення засвоюються лише через хрищення - для дітей, і через покаяння і хрищення для дорослих, які мають потребу в обмиванні не лише від гріха Адама, але і від вже власних гріхів. Звісно, що батьки хрищених дітей зобов’язані виховувати їх дітьми Божими, але знаємо що виховання без прямої участі Божої благодаті мало що дає і цьому є багато прикладів.

    Скажіть, хіба батьки мають відмовляти хворій дитині в ліках лише тому, що вона не розуміє принципу їх дії?

    Мих все вірно пише.

    Тит 2:14. що Самого Себе дав за нас, щоб нас визволити від усякого беззаконства та очистити Собі людей вибраних, у добрих ділах запопадливих.
    Хрищена дитина так само з часом приходить до усвідомлення потреби у Христі, як і доросла людина. До чого тут вік? Хрищення - це усиновлення Богу, а що заважає цьому усиновленню Біблія чи ваше розуміння Біблії?
     
    • Подобається Подобається x 3
  2. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Гм... цікаво де ви то вичитали про "автоматично".
     
  3. ABDURAKHMAN

    ABDURAKHMAN Well-Known Member

    Щоб прийти необхідно розуміти куди ти йдеш. Хрещення це обітниця Богові як повинна давати доросла, сформована особистість, яка розуміє те що в вона вірить, і цим самим її віра стає міцнішою.
    Як можна щось прийняти навіть не розуміючи що це і не маючи ніякого уявлення про то.
     
  4. аксакал

    аксакал Дуже важлива персона

    Знов нас у чомусь сварять. Якби не католики, від которих пішли через гординю протестанти, то й говорити було б нема про що. Додам інфи, може щось ясніше стане... Католицька Церква НЕ ЗАПЕРЕЧУЄ хрещення зануренням, власними очами бачив в італійських церквах ванночки для хрищення немовлят - за згодою батьків, а в старих церквах бачив баптистерії для дорослих. Проте чим холодніше климат, тим менше вдаються до занурення. Як домашнє завдання залишаю Вам почитати про конфирмацію для дітей свідомого віку.
    Про забобони. Нажаль, не дуже стійкі у вірі є в кожній конфесії, і особливо це кидається в око щодо вірних пануючої у конкретній місцевості конфесії. Наші священики сврять за це вірних, покути накладають, а воно все є і є. До речі, особисто Ви, Омо, що робите, коли чорний кіт перетне дорогу? Особисто мені дуже важко було перебороти себе.
     
  5. ABDURAKHMAN

    ABDURAKHMAN Well-Known Member

    Ватикан "перевів" душі нехрещених немовлят з пекла до раю

    Римсько-католицька церква офіційно відмінила концепцію існування "лімбо" - того місця в пеклі, де знаходяться душі нехрещених немовлят. Таке рішення після декількох років вивчення питання ухвалила Міжнародна теологічна комісія Ватикану, повідомляє Catholic news Service.

    В документі, виданому 20 квітня комісією і затвердженому Папою Римським Бенедиктом XVI, утверджується, що традиційна концепція "лімбо" "дуже обмежено відображає ідею Порятунку".

    Церква продовжує вчити, що внаслідок первородного гріха хрещення залишається прямою дорогою до Порятунку для всіх людей, і закликає батьків хрестити немовлят. Але Всевишній милостивий і "хоче, щоб врятувалися всі люди", йдеться в документі. Милість Господня сильніша за гріх, і тепер, згідно нової теорії, можна сподіватися, що душі померлих немовлят, яких не встигли охрестити, потрапляють в рай, пише NEWSru.com.

    У п'ятому столітті Св. Августин ухвалив, що нехрещені немовлята відправляються в пекло. Але в тринадцятому столітті богослови як раз-таки включили поняття "лімбо" для таких дітей. Це місце, де нехрещені немовлята не знаходяться в Божій владі, але не страждають, оскільки не знають про те, чого були позбавлені. Цілі сторіччя голови Ватикану побоювалися прирівнювати "лімбо" до офіційної доктрини, і це питання залишалося відкритим.

    В заключенні ватиканської комісії йдеться, що рада розглянула безліч чинників, і цей аналіз дав серйозну теологічну надію: нехрещені немовлята теж будуть врятовані. Цей висновок є не строгим науковим твердженням, а тільки приводом для надій віруючих, особливо підкреслюється в заяві.

    Документ, який раніше цього схвалив Бенедикт XVI, займає 41 сторінку. Міжнародна теологічна комісія, в якій працюють 40 членів, є радою при Ватикані, зокрема, при Конгрегації доктрини віри, яка займається формулюваннями офіційної позиції католицької церкви.

    У документі затверджується, що нинішнє рішення і позиція з цього питання є дуже важливими, оскільки кількість немовлят, про яких йде мова, в світі збільшується. Багато хто народжується в сім'ях, що не сповідають католицизм, а багато хто стає жертвами абортів, мовиться в заяві.

    Концепція "лімбо" ніколи не розглядалася як офіційна догма в церковному катехізисі, який передбачає, що нехрещені немовлята просто ввіряються божій милості. Але все таки лімбо довго розглядалося в церковному вченні. В даний час, як мовиться в документі, людям все складніше змиритися з тим, що Бог буде такий жорстокий, що не допустить їх немовлят, які померли безгрішними, до вічного щастя.

    Відтепер батьки можуть більше не переживати почуття провини, перебуваючи в сумнівах, що стане з їх дитиною після смерті. Проте все не так просто: нова заява повинна бути узгоджена з фундаментальним вченням церкви про первородний гріх і необхідність процедури хрещення як єдиного порятунку.

    Автори документа спробували прослідкувати, як до цієї проблеми ставилася церква впродовж свого розвитку, адже ніякої "явної відповіді" в Священному писанні немає.

    Одне з головних питань, яке ставиться в документі, - вчення церкви про хрещення як необхідну умову порятунку душі. Вчення це вимагає деякого пояснення, у зв'язку з тим, що, як сказано в документі, "немовлята ще не зробили нічого такого, що перешкодило б їм отримати спокутну милість Божу".

    "У цій, а також в деяких інших ситуаціях таїнство хрещення не є абсолютно обов'язковим, воно вторинне в порівнянні з бажанням Бога врятувати кожну людину", - мовиться далі в документі.



    У Російській православній церкві не беруться визначити посмертну долю душ нехрещених немовлят, але моляться за них в приватному порядку. "Намагатися визначити, де знаходяться душі померлих нехрещених немовлят до Загального Суду, я б не ризикнув. Це таємниця, яка навряд чи доступна нашому розумінню", - сказав РІА "Новості" в п'ятницю, 20 квітня, замголови Відділу зовнішніх церковних зв'язків Московського патріархату протоієрей Всеволод Чаплін.

    РПЦ, відзначив він, вважає святими тільки тих нехрещених немовлят, які були убиті Іродом після народження Ісуса Хріста. "Ми не молимося за нехрещених в загальній церковній молитві. Але ми молимося, без згадування імен, про нехрещених немовлят в приватній молитві, сподіваючись на милосердя Божіє", - зазначив представник Московського патріархату.

    Генсек Конференції католицьких єпископів Росії священик Ігор Ковалевський підкреслив, що "насправді концепція "лімбо" ніколи не була офіційним догматичним вченням церкви". "Це була всього лише богословська теорія", - додав Ковалевський.

    Уявлення католиків і православних вельми схожі у визнанні таємничості посмертної долі душ нехрещених немовлятах. "Без благодаті порятунок неможливий. Благодать віруючий отримує в таїнствах Церкві. Проте, Сам Бог цими таїнствами не зв'язаний. Бог може здійснити порятунок іншими Йому відомими шляхами", - сказав Ковалевський.
     
    Останнє редагування: 26 січ 2010
  6. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Почнемо з того, - що означає т.з. «перворідний гріх». Термін введений Аврелієм Августином в кінці 4 ст. Церква вчить, що : "Перворідний гріх є переступом закону Божого, даного в раю праотцю Адаму. Цей прабатьківський гріх перейшов від Адама на все людське єство, оскільки всі ми тоді знаходились в Адамі, і таким чином через одного Адама гріх поширився на всіх нас". Слід визнати, що це цілком узгоджується зі Святим Письмом : «Бо всі згрішили, і позбавлені Божої слави…». Рим 3:23 Давид писав: «Ось, я в беззаконні зачатий, і в гріху родила мене мати моя» (Пс. 50, 7). Ап.Павло писав: «Тому то, як через одного чоловіка ввійшов до світу гріх, а гріхом смерть, так прийшла й смерть у всіх людей через те, що всі згрішили». Рим.5:12.
    Карфагенський Собор 252 р. , порушуючи вчення і практику апостолів (Дії 20:29,30), обґрунтував необхідність хрищення немовлят тим, що хоча вони самі не згрішили, але успадкували від падшого Адама природне тління. Католики пізніше придумали, що нехрищені діти знаходяться у спеціальному місці між пеклом і раєм – «лімбо». Недавно вони придумали, що «лімбо» було помилкою непомильної церкви і насправді нехрищені діти потрапляють до раю. «Перевівши» таких дітей до раю, Ватикан не сказав,- як це узгодити з іншою вигадкою - потребою «обмивати первородний гріх». Апостольська наука ніколи не відокремлювала Адамів гріх від якихось інших гріхів і не класифікувала гріхи. Гріх Адама і Єви був початком загального гріхопадіння, яке через наших прабатьків поширилось на всіх. Ніде у практиці і поясненнях апостолів немає і близько навіть натяку на те, що хрищення – це обмиття первородного гріха. Відступлення зроблено без огляду на пояснення апостолів, що АДАМІВ (т.з. «прабатьківський») ГРІХ ВІДКУПЛЕНИЙ ІСУСОМ ХРИСТОМ І ВЖЕ БІЛЬШЕ НЕ ПАНУЄ НАД НАМИ:
    «Та смерть панувала від Адама аж до Мойсея і над тими, хто не згрішив, подібно переступу Адама, який є образ майбутнього. Але не такий дар благодаті, як переступ. Бо коли за переступ одного померло багато, то тим більш благодать Божа й дар через благодать однієї Людини, Ісуса Христа, щедро спливли на багатьох. І дар не такий, як те, що сталось від одного, що згрішив; бо суд за один прогріх на осуд, а дар благодаті на виправдання від багатьох прогріхів. Бо коли за переступ одного смерть панувала через одного, то тим більше ті, хто приймає рясноту благодаті й дар праведности, запанують у житті через одного Ісуса Христа. Ось тому, як через переступ одного на всіх людей прийшов осуд, так і через праведність Одного прийшло виправдання для життя на всіх людей». Рим.5:14-18.
    До викупної смерті Ісуса люди не мали можливості отримати вічне життя. Кров жертовних тварин не рятувала і служила лише прообразом пролитої жертовної крові Ісуса.
    «А тепер, звільнившися від гріха й ставши рабами Богові, маєте плід ваш на освячення, а кінець життя вічне. Бо заплата за гріх смерть, а дар Божий вічне життя в Христі Ісусі, Господі нашім!» Рим.6:22,23.
    «кров Ісуса Христа, Його Сина, очищує нас від УСЯКОГО гріха.» 1Ів.5:7.
    Звичайно, що ми грішимо. Звичайно, що гріх на Землі не викорінений. Але від цього всього при умові особистого присвячення рятує жертовна кров Ісуса через хрищення - обітницю Богові. Тому я продовжу цитату, використану на початку повідомлення: "бо всі згрішили, і позбавлені Божої слави, але виправдуються Його благодаттю, через відкуплення, що в Ісусі Христі" (Рим 3:23,24)
    Це абсурдне порівняння. Ліки лікують дитину САМІ ПО СОБІ без її усвідомлення. А хрищення без усвідомлення є безкорисною формальністю, яка і не шкодить, і не помагає. (у цьому значенні я раніше писала про «припарку»). А вірити чи ні у язичницькі небіблійні "штучки", ніби кроплення (освячення) чи хрищення автоматично від чогось захищає - це справа кожного.
    Тому усі опонентні гіпотези-припущення традиційно завершую апостольською наукою, проти якої безсилі будь-які уявні змодельовані ситуації:
    "Хрищення - це обітниця Богові" (1 Петра 3:21) через покаяння (Луки 3:2) за умови віри (Мар.16:16).
     
    Останнє редагування: 26 січ 2010
    • Подобається Подобається x 2
  7. Levko

    Levko Well-Known Member

    От власне, ніде не написано "що всі діти потрапили, (чи потрапляють) в рай"... Хоча я завжди думав, що усі немовлята є святими, незалежно які у них батьки...
    Я через те і привів вірш з Коринтян...
    Там ап. Павло пише, що дитина є святою, тільки через те що хтось з батьків є віруючою людиною!!! І навпаки...

    "Чоловік бо невіруючий
    освячується в дружині, а дружина
    невіруюча освячується в чоловікові.
    А інакше нечисті були б ваші діти,
    тепер же святі." 1Кор.7:14

    Цікаво! Правда?
     
    • Подобається Подобається x 2
  8. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Ваші роздуми продиктовані тим, що ви думаєте, що все залежить виключно від вас, а не від Бога.
    Обрізання, як союз з Богом укладався дітьми віком 8 місяців і не стояло питання таким чином, як ви ставите.
     
    • Подобається Подобається x 1
  9. аксакал

    аксакал Дуже важлива персона

    Ключова фраза. Католицькі богослови висловлюють свою думку - на здоров'я! І хай вона з часом змінюється. Лише з проголошенням догматів треба бути обережними. Якщо В. Чаплін притимує власну думку в собі, каже лише про несвободу в конфесії. А якщо десь взагалі не мають жодної власної думки - вже поза межами ґлузду.

    ---------- Додано в 20:29 ---------- Попередній допис був написаний в 20:26 ----------

    Уточнюю. Сенс слова з часом змінився: в Павла часто слово "святий" означає просто "християнин", не те, що сьогодні.
     
    • Подобається Подобається x 2
  10. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Хто сказав? (С)

    ---------- Додано в 23:21 ---------- Попередній допис був написаний в 23:06 ----------

    Бачите, як точно сказано. Не сказано, що людина автоматично позбавлена гріха (в тому числі первородного), але сказано, що може бути виправдана. Слово "виправдуються" означає, незакінчену дію.

    ---------- Додано в 23:37 ---------- Попередній допис був написаний в 23:21 ----------

    нема мови.


    звичайно, але крім дітей, бо дитина не може каятисяі ранньому віці (логічно).


    там не сказано що то є умова взагалі, йдеться про випадок. Бо хто буде христитися без віри? Нащо воно йому?
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. Levko

    Levko Well-Known Member

    А що, сьогодні бути "християнином" не означає бути "святиим"???о_О
    До речі, цікава тема...
     
  12. Leri

    Leri Well-Known Member

    я вже пояснювала "святий" - не означає безгрішний

    В Новому Заповіті вживається слово "agios" (агіос, що у нас перекладене як "святий" ) - означає буквально "неземний" і єврейське слово "кадош" - буквальне значення - "відділений" "відрізаний"
    Загалом у контексті Нового Заповіту це означає як "вибраний Божий" "відділений для Бога"
    Тому і Павло називає віруючих у Ісуса Христа святими. Не тому, що вони були всі безгрішні чи якісь кращі ніж сучасні люди - але тому що вони присвятили своє життя Богу (не стали монахами - не було тоді такого поняття - але просто у всьому жили для Бога)

    У Старому Заповіті святим називався весь Ізраїльський народ... а чи були вони безгрішні? (той хто хоч мимохідь читав Старий Заповіт може точно сказати що безгрішність і Ізраїль - це антоніми). Цей народ був святим тільки по одній причині - їх Бог відділив для Себе.

    Отже, значення цих слів і сьогодні не змінилось... просто дійсно не всі хто називає себе християнином є ним по суті...
    Як уже зазначив пан Мих

    усе вірно... сьогодні християнами називають себе будь-хто...
    а самі вони нізащо би хрещення не приймали... бо "нащо воно їм?"
    а якщо у дитинстві хрестили - значить мус рахувати себе християнином... хоч і живе гірше ідолопоклонника :sad:
     
    Останнє редагування: 27 січ 2010
    • Подобається Подобається x 1
  13. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Я вже втомилася з вами.:) Ви хоч раз задали собі питання: ХТО СКАЗАВ про індульгенції, непомильність, чистилище, освячення водою, лімбо, хрищення немовлят, хресних батьків, перворідний гріх у новому Завіті, новозавітніх посередників між Богом і людьми, непомильність і т.д. і т.п. ??? Вас це колись хвилювало? Для вас достатньо було будь-яких конфесійних пояснень. Сказано: "нехрищені діти - у пеклі" , і всі католики сліпо вірили. Потім сказано, що вони - у "лімбо", і далі всі вірили. Потім "непомильний" Ватикан сказав, що вони - у раю, і далі цього достатньо, аби БУДЬ-ЯКИМ поясненням вірити, нє?
    У вас є бодай ОДИН приклад з пояснень чи практики апостолів на користь репрезентованих вами вигадок? Причому тут "хто сказав" , якщо ТАКОГО У АПОСТОЛІВ не було (ніби рятує сама вода, тобто несвідоме водне хрищення), то і говорити про це словами "від того користі нема" ніхто не міг. Сама вода ні від чого не захищає . Це є католико-язичницькі фантазії. Тому ап. Петро і відрізняв формальність неусвідомленого обмиття (що хрищення - це не просто змиття водою тілесного бруду), а ОБІТНИЦЯ БОГОВІ (змиття духовного бруду) - (1 Петра 3:21). А в силу відомих причин немовля не може давати обітницю. Саме тому на основі такого ЗАГАЛЬНОГО пояснення і описано багато окремих випадків, коли увірування ставили обов'язковою умовою хрищення (Дiї.8:36,37).Такими прикладами переповнений весь Новий Завіт. ТОМУ ІНШИХ ПРИКЛАДІВ У СВЯТОМУ ПИСЬМІ НЕМАЄ І БУТИ НЕ МОЖЕ.
    Якби дія була незакінчена, то надармо Ісус помер. Тому мова йде про теперішній час, а не майбутній.
    Рим.5:14-18 "Та смерть панувала від Адама аж до Мойсея і над тими..." ("Панувала". Більше не панує.)"
    Рим.6:22,23.«А тепер, звільнившися від гріха ..." ВЖЕ завдяки Ісусу звільнились від гріха. А від якого гріха? "...від УСЯКОГО гріха.» 1Ів.5:7.
    У контексті УСІХ пояснень і цитат можливе лише окреме різночитання з причин особливостей перекладу. І у тому ж таки посланні до римлян Павло пише: Через праведність Одного прийшло виправдання." ("прийшло", а не прийде).Також ці слова у синодальному перекладі звучать так: "Потому что все согрешили и лишены славы Божией, получая оправдание даром, по благодати Его, искуплением во Христе Иисусе,". Якщо ми відкриємо офіційний переклад католицької церкви (Хоменко), то прочитаємо наступне:
    "Всі бо згрішили й позбавлені слави Божої, і оправдуються даром його ласкою, що через відкуплення, в Ісусі Христі", де "виправдуються" абсолютно не означає "будуть колись виправдані". І саме це логічно пов'язується з апостольською наукою, що ІСУС ЗВІЛЬНИВ НАС ВІД УСЯКОГО ГРІХА.
    Я розумію ваші потуги захистити фантазії і перекручення, яких у Біблії немає, тому і розумію відсутність з вашого боку будь-яких доказів.
    Тому традиційно завершую повідомлення апостольською наукою, яка вчить, що:
    "Хрищення - це обітниця Богові" (1 Петра 3:21) через покаяння (Луки 3:2) за умови віри (Мар.16:16).
    Іншого у Писанні НЕМА.
     
    Останнє редагування: 27 січ 2010
    • Подобається Подобається x 1
  14. Оленa

    Оленa Well-Known Member

    Розумні слова!!!!!))))
    Усі біблійні приписи краще виконувати без мурів у голові, бо там де Дух Божий - там воля.
     
    • Подобається Подобається x 1
  15. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    :good:
    Погоджуюсь, що біблійні приписи, Божі вказівки і апостольські пояснення потрібно виконувати без мурів (фантазій і перекручень) в голові (Ів.8:31,32; Мт. 28:20), тим більше - не керуватися "мурами" ЧУЖИХ голів.
     
  16. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Я забув... я забув хто ж у нас рупор апостолів і продовжувач їх думок.
     
  17. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Не знаю - хто рупор апостолів, очевидно - саме Писання, яке я лише відтворюю, а от "продовжувачів", вірніше "вигадувальникіів" їхніх думок багато, і дехто їх тут яскраво репрезентує. За відсутності ваших аргументів у полеміці дякую хоч на цьому.;)
     
  18. Мих

    Мих Дуже важлива персона


    Знаєте, чим відрізняється церква від вас у своїх поясненнях? Тим, що вам викинути фразу в ефір - то проста справа, а церква підходить до кожного питання виважено.

    От ви кажете, христитися треба у свідомому віці. І вам абсолютно все одно, що особа до 18-20 років не буде християнином. Зверніть увагу, кожен, хто хоче бути християнином, мусить прийняти хрищення - дати обітницю Богові. А Ви просто так, на свою думку, взяли і видали - ще не має відповідного віку - бувай здоров, чекай. А якщо людина так і не дочекається, що тоді(помре у 10, наприклад)? Вам також все одно, ви ж не церква.
    Ви просто заборонили "дітям приходити до Ісуса", через ваші фантазії, а Ісус каже навпаки: не забороняйте дітям приходити до мене. Я не зовсім розділяю вашу думку, що коли дитина ще не свідома, то хрищення - то "припарка". Чому? Тому що хрищення не є процесом самонавіювання, воно має двосторонню дію. (а ви думали, що хрищення - то самовнушєніє?:crazy: ви не цікавилися часом йогою?:))), бо шось війнуло звідти).:)

    ---------- Додано в 16:03 ---------- Попередній допис був написаний в 15:50 ----------

    яких причин? людської уяви, що дитина не взмозі в такому віці обіцяти? Скільки можна Біблію міряти матеріальною уявою? А як складався союз з Богом при обрізанні у восьмиденному віці?

    Бачите, Даяно, навіть для церкви є таке поняття, як тайна, а для вас нема!!! Ви все знаєте!!! ну просто світило у Божій науці.:)


    Знайдіть будьласка хоча б одну фразу, де сказано: дітей христити не можна. Ви ж так себе позицієнуєте, як рупор Біблії. То є велика відповідальність взяти на себе таке положення: не христити дітей! Бо у Біблії жодним словом нема заборони, жодним. То є чисто ваша вигадка і не більше!
     
    Останнє редагування: 27 січ 2010
    • Подобається Подобається x 2
  19. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Знаю чим відрізняється: що підходить НЕвиважено: для прикладу, спочатку "з пальця висмоктує" - "нехрищені діти - у пеклі", потім придумує, що у "лімбо", а потім - що в раю. І у КОЖНОМУ випадку має фанатичних захисників тих вигадок. Хоча були і інші випадки, коли вона ВИВАЖЕНО, рік за роком віддавала на фізичне винищення у тортурах і вогні інквізиції своїх опонентів, доки не втратила впливу у державах.
    Авжеж, хто хоче - без проблем.
    Це питання має логіку лише у світлі язичницьких вірувань, ніби несвідоме обмиття водою від чогось захищає. Таке питання задають лише ті, які не хочуть слухати апостольські пояснення про ЗМІСТ і СУТЬ хрищення як ОБІТНИЦІ БОГОВІ (яку в силу відомих причин не може дати немовля) - (1 Петра 3:21), яке неможливе без увірування, бо "Хто увірує й охриститься, буде спасений, а хто не ввірує засуджений буде." Марка 16:16, де про вік не йдеться. Це справа БОГА (а не фантазерів) приймати рішення у змодельованих вигадувальниками ситуаціях.
    Припиніть будь-ласка нагло брехати і робити наклепи. Я нікому нічого не забороняла, ніколи не буду, і не можу такого робити. Припиніть звинувачувати у тому, що робите самі. Я звертаю увагу на відсутність в апостольському вченнні вигадок про чистилище, лімбо, хрищення немовлят і т.д., а ви пишете про якихось хресних батьків, обмиття у Новому Завіті прабатьківського гріха (коли Св.Письмо чітко пише, що Ісус омив нас від УСЯКОГО гріха) і при цьому приписуєте фантазії мені??? А про цитату "не забороняйте дітям приходити до мене" я вже кілька разів писала, але ви напевно читаєте не по горизонталі, а по діагоналі. Тому спеціально для вас повторюсь вкотре: Хоча там не йдеться про хрищення, я - "ЗА", щоб усі діти СВІДОМО не лише приходили до Ісуса у серці своєму, але й христилися !!!
    Вважаєте себе дотепним? Смішніших бздур не могли придумати? Що значать ваші слова "ви думали..." ???
    Це ви думаєте: "А що буде, якщо буде..., якщо в 10 років...., якщо у Старому Завіті..., а якщо..."
    Мені у таких фантазіях-припущенях-гіпотезах-перекрученнях потреби немає. Мені досить апостольської науки:
    "Хрищення - це обітниця Богові" (1 Петра 3:21) через покаяння (Луки 3:2) за умови віри (Мар.16:16).
     
    Останнє редагування: 27 січ 2010
  20. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    а ви можете конкретно викладати свої думки?
    фантазером є саме ви, бо у Біблії не сказано, що дітей не можна христити, то чисто ваше умозаключєніє, тому про вік у Біблії не йдеться. Якщо б то було важливо, що дітям не можна, у Святому Письмі така заборона б точно була вказана. Ви не читаєте апостолів, тому фантазуєте.

    ---------- Додано в 18:13 ---------- Попередній допис був написаний в 18:10 ----------

    хороша цитата, виходячи з вашої логіки та тієї цитати, всі діти будуть засуджені...

    ---------- Додано в 18:16 ---------- Попередній допис був написаний в 18:13 ----------

    можете показати де я писав про хресних батьків? Чи й надалі фантазуватимете?

    ---------- Додано в 18:16 ---------- Попередній допис був написаний в 18:16 ----------

    про заборону хрестити дітей?

    ---------- Додано в 18:19 ---------- Попередній допис був написаний в 18:16 ----------

    нє, тому що нема вам шо писати. Ви зайшли у глухий кут з своїми фантазіями і не можете звідти вибратися. Ви так і не відповіли, куди діти потраплять нехрещені?

    ---------- Додано в 18:21 ---------- Попередній допис був написаний в 18:19 ----------

    як хто? ви ж казали, що ви.

    ---------- Додано в 18:38 ---------- Попередній допис був написаний в 18:21 ----------

    Про хрещення дітей
    "Хто не народиться від води і Духа,
    не може увійти в Царство Боже ". (Ін. 3:5)

    Сектанти вчать, що тільки дорослі можуть христитись, бо вони можуть покаятися і вірити в Христа. А немовлят не можна хрестити, тому що Христос сказав: "Хто увірує і охреститься, буде спасений" (Мрк. 16:16) і в іншому місці звелів навчити, а потім вже хрестити (Мт. 28:19 1). Немовлята віри мати не можуть і навчити їх не можна, значить, і хрестити їх не треба. Сектанти перехрещують у воді всіх, хто до них приходить, бо рахують хрещення, яке отримане в дитинстві, недісним. Перед хрещенням вимагається визнання віри секти.
    Священне Писання свідчить, що без хрещення всі, тобто включно з малими дітьми, нечисті від народження (1Кор. 7:14), тому що заражені первородним гріхом. "Хто, — говорить праведний Іов, -- народиться чистим від нечистого? жодний" (Іов 14:4).
    А ап. Павло навчає: "Як через одного чоловіка гріх увійшов у світ, і гріхом смерть, так і смерть перейшла на всіх людей, бо в ньому всі згрішили" (Рим. 5:12).
    Священне Писання говорить, що діти народжуються в гріхах (Пс. 50:7). "З самого народження відступили нечестиві, — говорить пророк Давид, — з утроби матері заблуджуються" (Пс. 57:4).
    Будучи "дітьми гніву" (Єф 2:3) і нечестивими, діти без хрещення не можуть зодягнутися в Христа (Гал. 3:27). і увійти в Його Царство, тому що в те Царство "не ввійде ніщо нечисте" (Об. 21:27). Сам Спаситель вказав єдиний шлях до Царства Небесного: "Якщо хто не народиться..." (Ін. 3:5). Тому дітей неодмінно потрібно очистити від гріхів і відкрити їм двері до Царства Божого, а це можливо зробити тільки через хрещення, тому що тільки в хрещенні людина омивається, освячується і виправдовується "іменем Господа нашого Ісуса Христа і Духом Бога нашого" (1Кор. 6:11).
    Згідно слів апостола Павла, тільки через хрещення людина прищеплюється до Христа, як дика маслина до доброї маслини (Рим. 11:17), стає членом Його тіла — Церкви Святої (1кор. 12:13) і отримує право користуватися благодатними дарами. Значить, хрещення необхідне для всіх, включно з дітьми. Відкладати хрещення до зрілого віку — означає позбавити багатьох, що вмирають в дитинстві, Царства Небесного, а між іншим, Спаситель ясно сказав відносно дітей, що таких є Царство Боже (Лк. 18:16).
    "Покайтесь, — говорить ап. Петро євреям, що прийшли на свято П'ятидесятниці, — і нехай хреститься кожен з вас в ім'я Ісуса Христа на відпущення гріхів; і приймете дар Святого Духа. Бо вам належить обітниця і дітям вашим і всім дальшим, кого тільки покличе Господь Бог наш" (Дії 2:38-39).
    Ап. Петро охрестив близько трьох тисяч людей (вірш 41), до яких, безумовно, входили і діти, тому що в іншому випадку дієписьменник, як це зазвичай робилося, обумовив би це (напр. Мф. 14:21; 15:38), та трудно й припустити, що на такому святі не було дітей. З Євангелія відомо, що Ісус Христос ще будучи отроком відвідував Єрусалим на великі свята. Апостол Павло хрестив іноді цілі сімейства, наприклад, "Вона [Лідія] та її домашні охрестились" (гр. ікос — дім, сім'я, рід). "Спасешся ти і весь твій дім ... охрестився сам [темничний сторож] і всі домашні його" (Дії 16:15,31,32). "Хрестив же я і Стефанів дім" (1Кор. 1:16). "А Крисп, начальник синагоги, увірував у Господа разом з усім домом своїм і багато з коринтян, слухаючи, увірували і охрестилися" (Дії 18:8). Під словами "домашні її", "його", "дім твій", "з усім домом" розуміються і діти, з яких складається разом з батьками дім, сім'я, і які й були охрещені апостолом.
    Апостол Павло, настановляє, щоб в пресвітери поставлялись особи, які, між іншим, мають "дітей вірних" (Тит. 1:6). Ясно, що апостол не міг назвати нехрещених дітей вірними, святими, бо ніде в Свящ. Письмі святим не незивається нехрещений (1Кор. 7:14). Бо гр. "пістос" в Свящ. Писанні Нового Завіту означає тих, що прийняли св. Хрещення християн: "коли ж вона та її домашні охрестились, то благала нас, кажучи, якщо ви признали мене вірною Господу, то увійдіть у дім мій..." (Дії 16:15; 1Тим. 4:10; Об. 17:14).
    Младанці по особливих властивостях своєї душі, доступні для дії благодаті (пор. Лк. 1:15,44); в них нема особистих гріхів, тому від них, природно, не вимагається покаяння; а первородний гріх, успадкований ними несвідомо, може бути змитий без участі їхньої свідомості, по вірі батьків і восприємників (хресних батьків).
    Діти не можуть мати віри, вони несвідомі, а значить, заявляють сектанти, і хрестити їх не потрібно, Відсутність особистої віри не говорить ще, що хрестити їх не слід. Священне Писання свідчить, що Господь цінував віру інших і за цією вірою оздоровлював розслаблених, хворих (Мф. 9:2; 8:13; 15:28) і, навіть, воскрешав мертвих (Мрк. 5:36; Лк. 7:11-16). Останні не могли мати віри так само, як не мають віри младенці. Знав проце не менше, ніж сектанти, Серцевидець Господь, але Він не забороняв приносити до нього дітей. Він поблагословив їх і сказав: "пустіть дітей приходити до Мене і не забороняйте їм" (Лк. 18:16).
    Сектанти кажуть, що тут говориться про дорослих дітей, але це невірне твердження, бо: "приносили до нього і младенців" (гр. "врефі" — від плід, зародок, грудна дитина). Однією наявністю в цьому тексті слова "врефос" можна незаперечно доказати факт присутності і немовлят, коли Господь благословляв дітей.
    З Біблії відомо, що Бог освячував дітей від самого їхнього народження, Так, пророка Єремію Господь освятив ще в утробі матері (Лк. 1:15). Ап. Павла було вибрано ще від утроби матері (Гал. 1:15).
    Хрещення замінило собою старозавітнє обрізання, яке здійснювалось у восьмий день після народження (Бут. 17:12; Лук. 2:21). Апостол Павло прямо називає хрещення "нерукотворним обрізанням" (Кол. 2:11-12).
    Якщо в Старому Завіті Сам Бог визнавав і младенців здатними для вступу в завіт з Ним, то чому ж позбавляти їх цього в новозавітні часи. Хіба Господь в Новому Завіті діє з меншою силою? Навпаки, тут з особливою силою проявляється Його благодать: "Від повноти Його ми всі прийняли і благодать на благодать" (Ів. 1:16). Якщо в Старому Завіті вимагалось обрізувати дітей, то тим більше в Новому Завіті їх потрібно хрестити; там були тільки прообрази, тільки тіні майбутніх благ, а тут сама істина, сама дійсність і повнота.
    Необхідність хрещення дітей випливає з порівняння хрещення з купіллю (Тит. 3:5), всесвітнім потопом (1Петр. 3:21), переходом євреїв через Червоне море (1Кор. 10:1-4), де були присутні не тільки дорослі, але й діти.
    Численні свідчення отців і вчителів Церкви доказують, що дітей хрестили з древніх часів. Так, Діонісій Ареопагіт, якого навернув до християнства ап. Павло (Дії 17:23), пише: "божественним наставникам нашим угодно було допустити до хрещення і младенців". Св. Юстин Філософ, якого було замучено в 165 р., говорить: "Немовлята удостоюються благ, що даруються через хрещення по вірі тих, хто приносить їх до хрещення". Ориген (+ 270 р.) називає хрещення немовлят апостольським переданням. Про хрещення дітей свідчить ще Климент Александрійський, Григорій Богослов, Іоан Золотоуст, Амвросій Медіоланський та ін.

    ----------------------------------
    Ну ось... і вся пісня. Де ви там з "припарками"?:)
     
    • Подобається Подобається x 1
а де твій аватар? :)