Купив в Сільпо ковбаси, сухо-копченої. Прийшов додому, пробую різати - нічого не виходить. І так і сяк ножем прикладався - не зміг відрізати кусок. На другий день в магазині кажу - "ваша ковбаса не ріжеться", у відповідь - "ну, так це ж дорога ковбаса, вона є така". "Добре" - погоджуюсь, думаю, може це я тупак, не розуміюсь в ковбасних виробах, - "поріжте мені її на своїй машині, раз вже купив - з'їм". Ідемо з менеджером залу до різака ковбаси, вона просить продавця порізати мою палку ковбаски. Довго жіночка мучилась, якось віддавила пару кусків і каже - "ні, якщо я продовжу, то зламаю машину для порізки". Менеджер подумав ще секунду і повернув гроші. Ковбаса - щось типу "королівська", якщо поній вдарити ножем, то чути дзвінкий звук. Отака в нас ковбаса тепер продається.
Не ходіть діти в супермаркети гуляти... Ті супермаркети - то є зло! Але що найбільше засмучує, що ми всі жаліємось, але на кого? на якихось еликих злих директорів? та на таких же як ми людей - дрібних працівників, касирів і т.д. Хто там касирами? молоді люди.. продавці - такі ж як ми прості люди... і саме вони нас дурять.. невже ніхто з них не може сказати "як можна продавати фарш з тухлого мяса?".. не скаже бо боїться з роботи полетіти... а касири? нащо їм того? в чеках зявляються зайві продукти.. як так? не ходити ж з калькулятором між полицями! Сільпо - теж сервіс не супер... І вони гниди блокують картку клієнта навіть якшо їх просиш того не робити! сволочі...
Цього тижня,якщо не помиляюсь в четвер,знову стала свідком такої події. В супермаркеті "Вопак",що на Тершаківців,якийсь хлопчина купляв на суму більш ніж 200гривень,і в списку його покупок "випадково" з"явилася коробка дорогих цукерок,та він вчасно помітив,адміністрація довго розбиралася,і конфлікт владнали. А ще помітила,що в торгових залах на ціннику може бути одна ціна,а на касі в чеку вибиває іншу,аргументують тим,що ціна змінилася,а цінники не встигли поміняти.
а то десь є таке прописано що покупець має право платити так як написано на ціннику і ні копійки більше? чи то мені здалось... бо вони вже нагліють... ну ок... всі супермаркети дурять, але дурять й магазини.. і базари.. і всі підряд! що ж то робити нам тоді? ---------- Додано в 03:14 ---------- Попередній допис був написаний в 03:06 ---------- Пропоную скласти колективно порадник щодо того, як себе поводити аби не бути обдуреним у супермаркеті! Давайте підсумуємо сказане і додамо те що ще не сказано! А потім в кінці, як всі поради складем докупи, - вийде дуже корисний матеріал! і його можна буде розповсюдити! Я в свою чергу опублікую список порад в інших джерелах... Просто копіюємо список і додаємо в кінці свій варіант. Почну скажімо так: ***** Супермаркети, як і інші пункти сфери обслуговування несуть небезпеку для покупця. Як не бути обдуреним у супермаркетах? Для цього слід бути уважним і пам'ятати прості рекомендації: 1. Завжди звертати увагу на цінник. 2. По можливості підрахувати сумарну вартість покупки ще до прибуття на касу. 3. Завжди брати чек. 4. Перевіряти вибиті в чеку товари (бажано біля каси). 5. Бути особливо уважним при здійсненні покупок на велику суму. 6. Перевіряти дати виготовлення і строки зберігання товарів. 7. Утриматися від покупки товарів сумнівної якості. 8. Не варта брати товар який розміщено найближче до покупця і на рівні очей. Придивіться ближче, глибше, ширше і погляньте на сусідні, верхні, нижні полиці. Можливо, ви знайдете свіжіший, кращий, дешевший товар.
Додам ще таке: 9. Коли пробивають товар, треба дивитись що вони пробивають. Адже ті ж дорогі цукерки могли бути пробиті касиркою, яка, наприклад, має наклейку від тих цукерок десь наклеєну на своєму столі, і пробиваючи інші продукти, по дорозі може і над нею проїхатись - от і маємо лівий товар. Просто треба дивитись - взяла вона в руки ковбасу, пікнула, висвітлилась ціна (ну приблизно можна прикинути чи це реальна ціна). 10. Акційні продукти. Сама зауважила таке в Польщі - на поличці стоїть цукор певної фірми, цінник - 2,99. По серед супермаркету стоять різні "акційні" продукти. На тому ж цукрі в ідентичних упаковках табличка: "Акція! Тільки сьогодні цукор такий-то по 3,05!!!". На касі вибило "3,05", бо, цитую "вона не може вручну вписати ціну, а лише код товару". Але відразу покликала працівницю переклеїти цінники при нас. (можна було б посваритись, бо теоретично вони мають продавати товар по тій ціні, яка на ціннику. Але та касирка колись серед лютого морозу в одній футболочці вибігла на вулицю, щоб нас догнати і віддати 100 злотих, які ми забули на касі)
В нормальній Європі поруч із ціною на товар (фасований) стоїть ще ціна за 1кг - (для порівняння). О! Закони... А в нас треба з бульбулятором ходити
Часто можна побачити ціну на товарі і втішитись, а коли дізнаєшся шо то ціна гуртова а реальна вдвічі більша - радість десь зникає... ---------- Додано в 11:17 ---------- Попередній допис був написаний в 11:11 ---------- Між іншим, якщо пройтись по супермаркетах Львова - тобто не в одному побувати, а в кількох, то можна зауважити що подекуди стоїть скажімо товар по середині залу з яскравими написами "Акція" або "Ціну зрізано", і стоїть цінник скажімо "4.75".. а в іншому супермаркеті поблизу на той самий товар БЕЗ акції ціна 4.50... тож будьте уважні! Не все те акція, що блищить. Також під час акцій часто-густо тулять прострочений, несвіжий, непотрібний або низькоякісний товар. Так само якщо скажімо три пачки майонезу скручені скотчем - акція. То на 90% впевнений що той що посередині має протермінування. отже, додаємо ще два пункти... і виходить таке: Супермаркети, як і інші пункти сфери обслуговування несуть небезпеку для покупця. Як не бути обдуреним у супермаркетах? Для цього слід бути уважним і пам'ятати прості рекомендації: 1. Завжди звертайте увагу на цінник. 2. По можливості підрахуйте сумарну вартість покупки ще до прибуття на касу. 3. Завжди беріть товарний чек: в разі виникнення претензій - це ваш єдиний доказ. 4. Перевіряйте вибиті в чеку товари (бажано біля каси). Не бійтесь затримати чергу. 5. Будьте особливо уважними при здійсненні покупок на велику суму (можуть вирости зайві найменування). 6. Перевіряйте дати виготовлення і терміни придатності товарів. 7. Утримайтесь від покупки товарів сумнівної якості. 8. Не варта брати товар який розміщено найближче до покупця і на рівні очей. Придивіться ближче, глибше, ширше і погляньте на сусідні, верхні, нижні полиці. Можливо, ви знайдете свіжіший, кращий, дешевший товар. 9. Слідкуйте за товаром, що вам пробивають на касі, дивіться на монітор касира, по можливості перевіряйте одразу ціну і чи співпадають наіменування з тими, що у вашому кошику. 10. Не кидайтесь на акційні товари. Акційна ціна часто може бути більшою за ціну товару без акції. Розраховано на ажіотаж, неуважність та бажання зекономити. Звертайте особливу увагу на якість та термін придатності акційних товарів.
Друзі мої, щось дивне! Зазирніть пліз сюди: http://grani.ru/Politics/World/Europe/Ukraine/d.143601.html і порівняйте зміст сторінки з коментарями до цієї теми.
прикольно, там все до купи, "якийсь фаршмак" з дописів. комусь треба було заповнити сторінку а фантазії не вистачало.... про Сільпо. моя свекруха там постійно купує фрукти. на фруктовому відділі зважують а оплата здійснюється на касі. Великим було її здивування коли на касі банани стали на 5 грн. дорожчими хоча в чеку на фруктах була пробита менша ціна. менеджер розказала байку що в базу вже внесли нову ціну а на овочевому ще не встигли. Свекруха сказала що значить ви неорганізовано працюєте а мої гроші тут ні дочого. трохи помялись і повернули різницю готівкою. цікаво хто цю різницю внесе в касу?
Вчора робив покупки в Сільпо на Сихові на пр. Червоної Калини. Коли прийшов додому, то випадково помітив, що в чеку надрукований пакет сметани іншого виробника, ніж я купив - на 1,50 грн. дорожчий. Хоча всі товари проходили через сканер і жоден код продавець не вводив вручну. Ой дурять нас, дурять. Виходить, що треба уважно перевіряти біля каси кожен товар у чеку.
Мій чоловік три роки назад працював охоронцем в Сільпо,такої чудесіі надививсяЯк розповідав волосся дибки вставали,то стосується і покупців на касах,продуктів(пакування неякісного,перебивання дат та такє інше),та ще списування тони товару на персонал!!!!Довго там не проробив,витримав тільки 3 місяці,та втік.
ой ... люди люди... невже хтось із вас думає, що на ринках, чи в дрібних магазинах дурять менше аніж в супермаркетах??
Це точно. А якщо стоїть ще стара вага не електронна то там взагалі накручують так як їм треба. А з другого боку скажу, що не завжди дурять деколи і помилитись можна, всі ж люди і всі ж помиляються. Головне вчасно це побачити.