Як нас дурять в супермаркеті

Тема у розділі 'Життя міста', створена користувачем Dr. Shutup, 5 гру 2007.

?

Що Вас найбільше дратує в супермаркетах?

Голосування закрито 30 січ 2008.
  1. Відсутність вільних камер зберігання

    27,8%
  2. Промоутери, представники та інші реп'яхи

    25,9%
  3. Протерміновані продукти

    64,8%
  4. Штовханина візками

    29,6%
  5. Відділ товарів для тварин

    9,3%
Можна вибрати зразу декілька варіантів.
  1. Alias

    Alias Львів-місто моєї мрії..

    А що, так тільки пенсіонери роблять?:)
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. Радість

    Радість Well-Known Member

    В них просто більше часу на таке :)
     
    • Подобається Подобається x 4
  3. Margarin4ik

    Margarin4ik Active Member

    А в зеленому оці є така аптекарка(звичайна продавчиха), що якось зайшла купити ліки, в флакончиках, вона по телефону розмовляла, і явно з подружкою. Так собі неохоче дала флакони, я хотіла глянути надписи, а вона:
    - Поки не заплатиш, не чіпай!
    аЛЕ Я Ж МУШУ ЗНАТИ ХОЧ ВИГЛЯД ЛІКІВ!!!
     
    • Подобається Подобається x 3
  4. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    правильно! і ліки поверненню не підлягають, або повторному використанню.
     
    • Подобається Подобається x 3
  5. bora

    bora Well-Known Member

    Скільки разів кажу собі не купувати готову їжу в Арсені і все одно з безвиході ведусь в надії, що керівництво хоч змінилось. Минулого тижня купила прогірклий печінковий, а сьогоднішня відбивна..я навіть не спробувала її - запах..точніше сморід такий пішов від неї тільки но розпакувала контейнер. Караул..нікому не раджу.
     
  6. NIK

    NIK Well-Known Member

    Да запаковане в контейнер завжди оманливе. А якщо його на сковорідку розмісти то від запаху можна померти.о_О
     
  7. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    а ніколи нікому не попадалася рибна консерва з ракушками? буває....
     
  8. Моя знайома купила заморожену піцу, підігріла, а вона тааак смерділа! :bad: Виявляється, то були гриби. Викинули.
     
  9. Summer

    Summer Well-Known Member

    якщо є чек, то повернуть гроші ...
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. Deus igrok

    Deus igrok Дуже важлива персона

    Сьогодні обдурені й ображені постачальники товарів у ТК «Інтермаркет» влаштували акцію протесту. Вони виїхали від головного офісу компанії на Городоцькій, 355 й проїхались із увімкненими сиренами по тих вулицях, на яких розташовані «Арсени».


    [​IMG]

    [​IMG]

    Як розповів журналістам керівник Асоціації виробників і постачальників Володимир Яворський, питання про повернення заборгованості у сумі близько 170 млн грн не вирішується. Він нагадав, що спочатку роботи «Євротек» пропонував схему погашення боргів на 70%, потім 50%, а решту боргів – обіцяли повернути протягом трьох-п’яти років. «Нас такі умови не влаштовують. Ми хочемо 100% відшкодування боргів. Чи готові йти на компроміс? Щоб був компроміс, треба сідати за стіл переговорів. Ми готові, однак з іншої сторони ніхто «за стіл переговорів» не сідав. Минулого тижня минув вже час, який ми дали владі, щоб вона організувала переговори. Ніхто – ані «Євротек», ані міський голова, ані губернатор – пропозицій щодо проведення «круглого столу» не надавали. Нам терпець увірвався, й ми почали страйк», – сказав він.
    ===========

    Досить детально про "кидалово" розписали в Інформарторі.
    Нашій фірмі пощастило, ми два роки тому з Арсеном розірвали відношення із-за хамської кредитної політики ...
    Але ще минулого літа, нас раптом почали просити відновити постачання. Відмовили - і не дарма як виявилося.
     
  11. bora

    bora Well-Known Member

    Чек є. Але мої нерви, щоб спілкуватись з людьми, які таке підсунули, мені дорожчі. А ще на то треба витратити час, бензин.
    Звісно якби це щось глобально могло змінити, і завтра вони б перестали підсовувати псуте людям..Але ж ні, бо до скандалів звиклі (морозістійких спецом в адміністратори беруть - власники там не стоять), а притягнути серйозно їх неможливо - законодавство у нас таке класне, що максимум штраф на 140 грн випишуть. І що? Вони он мільйони винні - хіба комусь віддали?))
    Тож залишається тільки попередити інших. Може хоч збитки з-за відсутності попиту в тому відділі змусять керівників задуматися що щось не те роблять.

    От Вам і приклад "нормального" законодавства. Власники ж ніби не померли, їх знають так би мовити в мармизу, а стягнути свої ж гроші - зась. От тільки мер-губернатор чим допоможуть коли в ЗАКОНАХ такі діри.

    Маєте може скановану копію статті?
     
  12. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Ну а як ви думали?

    Спочатку Шлапак кинув всіх комсомольців, заробивши хороший капітал на комсомольських внесках, а тепер кинув поставщиків... то ж чому не буде кризи? Уявіть... 17 000 000 гривень... а то зарплати, відрахування.... і т.д.
    Тому так живемо... кидалово при владі.... і коли та посткомуністична наволоч перейде?
     
  13. bora

    bora Well-Known Member

    Про Інформатор. Купувати не дуже хочу, підтримувати такий бізнес.. Бо об"єктивно вони пишуть хіба через раз. Навіть скажу через який раз - як є замовлена стаття - то пишуть, що замовнику вигідно, а що залишилось - то те, що вже журналістська душа побажає. Можете порівняти різні їх статті - мета написання (замовник) переважно очевидна.
     
  14. Deus igrok

    Deus igrok Дуже важлива персона

    Роблю заувагу , що сканер у мене старий і маленький )))

    Витяг:
    Інформатор №17(34) 1-7 травня 2009 , ст.10-12
    Розмір: 478.89KB

    [​IMG]

    Дзеркало:
    http://rapidshare.com/files/230555802/arseny_hoax.zip.html
     
    • Подобається Подобається x 1
  15. fuxx

    fuxx Member

    Яка мета в статтях про розкрадання бруківки, чи про розпродаж дипломів.... ?
     
  16. Iriska

    Iriska Well-Known Member

    Тільки не у випадку з Інтермаркетом... Виробникам не солодко, їм просто заявили, що Євротек купив ТзОВ і приміщення, але не товар... Щось не подобається - забирайте, а решту Вам мають повернути колишні власники... Або схема погашення на 3-5 років, причому жодних гарантій, що сьогоднішні доставки будуть оплачуватись вчасно...
     
  17. Varvar

    Varvar Well-Known Member

    знеславити конкурента або чиновника (ків), що виконував якісь роботи або був причетний до виконання/замовлення/контролю за роботою ...
    знеславити ректора ВУЗу або чиновника (ків) МОУ
    "єсли ........ значить ето кому то надо" (с)
    ті всі статті можуть не бути "контрольним вистрілом", але черговою інєкцією антиреклами когось (у вузькому чи широкому розумінні)
    хоча краще коли вони є і навіть на 50% набрехані/надумані, ніж "в Багдаде всьо спокойно"

    криза мине, і бізнес буде обачніше відноситись до вибору форм/порядку співпраці із постачальниками, покупцями, банками і т.д. ...
    багато грошей "зависло" через різні причини
     
  18. Iriska

    Iriska Well-Known Member

    Тут важко сказати... Працівники то розуміють, але ж папіки вимагають представленості всюди... а потім за протерміновану дебіторку штрафують працівників... Навряд вони передумають... у них все тіп-топ...
     
  19. Dr. Shutup

    Dr. Shutup Member

    Читав Інформатор. Досі під враженням. Чим думає той Шлапак? Вклав ТАКІ гроші в Леополіс і так занедбав Арсен. А який супермаркет...Був...
     
  20. shaleiko

    shaleiko Member

    В одному з Львівських супермаркетів став свідком такої ситуації. Біля каси на транспортер чоловік і жінка викладали товар. Товару в них було не більш ніж на 80 грн, але касирка вибила їм чек на 150 грн. Обуренню чоловіка не було меж. Витягши весь товар та забравши чек, він самостійно перерахував усе ще раз. У чеку були товари, яких подружжя й не брало. На шум у торговельному залі зі службового приміщення вийшов якийсь чоловік (можливо, керуючий). Підійшовши до подружжя, він перевірив чек на наявні товари – клієнт мав рацію. Касирку негайно звільнили, а постраждалому покупцеві подарували пляшку дорогого вина. Цього разу справа завершилася на користь клієнта завдяки його уважності. І це не поодинокий випадок. За той час, що існують супермаркети, уже сформувалася система обману покупців. Чи можна захистити себе від цього? Так, можна, якщо запам’ятати кілька способів обману.

    Одним з найпоширеніших – продати прострочений товар. Адже дуже важко визначити на око якість продукту, загорнутого у поліетилен (та ще й добряче заморожений) або «забетонований» у пластикову тару. Лише повернувшись додому, ми помічаємо, що викинули гроші на вітер. І добре, якщо справа закінчується лише цим, а не харчовим отруєнням. Коли купуєте товар у супермаркеті, уважно подивіться на етикетку. Іноді дуже розумні власники магазинів, аби продати прострочений товар, наклеюють поверх заводської етикетки власну з новою датою випуску та терміном споживання. Покупець бере товар, якій згідно з етикеткою є свіжим, а коли вдома його розпаковує, то отримає зовсім інше. Те ж саме і з вагою продуктів.

    Однак не лише за допомогою фальшивих етикеток вмільці продають покупцям прострочений товар. Наприклад, за допомогою спирту на упаковках з соком або тортами змивають термін придатності та проставляють новий. Потім такий товар за нижчими цінами продають.

    Ще один спосіб обману. Дуже часто на вітринах магазину можна побачити однаковий товар, але з різницею у ціні. Покупець, звісно, візьме той, що подешевше. Однак на касі йому проб’ють вартість дорогого аналога. Уважний клієнт помітить підміну ще біля каси, але більшість або зовсім не завважить різниці, або помітить її лише вдома, коли пізно вже махати руками.

    Обманюють навіть за допомогою штрих-кодів. Звичайно, їх зчитує касовий сканер, а комп’ютер автоматично фіксує ціну. Та іноді коди набирають вручну. І це вже сигнал для покупця – краще перевірити самому вартість товару, бо касир, який зобов’язаний знати коди товарів, може пробити код зовсім іншого, дорожчого, продукту. В одному з супермаркетів Києва касир замість глазурованого сирка пробив вартість коробки шоколадних цукерок (оце так нахабство!). Черговий адміністратор на запитання здивованого покупця відповів, що код цукерок відрізняється від коду на сирок лише на одну цифру, тож у помилці винен комп’ютер.

    У супермаркетах не лише продають прострочений товар та обвішують - вас ще можуть обрахувати. Частіш за все жертвами стають ті покупці, які беруть дуже багато товару. Кому ж хочеться стільки рахувати? А прийшовши додому, дуже часто можна виявити, що у чеку пробито або товари, яких ви не брали, або деякі з покупок вибито двічі.

    Навіть товарний чек може стати способом обману. Не завжди покупець бере чек. А це вже пастка для наступного покупця. Чому? Бо продавець може просто не скинути інформацію про попередні покупки. «Безчековий» покупець теж буває жертвою. На виході з магазину охоронник може заявити, що ви оплатили не весь товар. А довести свою правоту ви не зможете, бо не взяли чек. Навіть якщо таке сталося, в жодному разі не йдіть до службового приміщення, бо там вам можуть підкинути якийсь товар. Краще дочекатися приїзду міліції і вже тоді дозволити перегляд ваших покупок.

    Та якщо у вас є товарний чек, перевірте його. Бо касир може не пробити товар, який ви справді придбали, але згідно з чеком не заплатили за нього. Контролер продивляється чек та фіксує неоплачену покупку, в результаті чого на вас накладають штраф. Останній, до речі, в жодному документі не фіксується, бо, згідно з уставом будь-якого магазину, потрапляє до кишені контролера, який виявив факт крадіжки.

    Як боротися з обманом у супермаркетах? Лишень треба бути уважнішим і не брати дуже багато покупок. Краще зробити кілька походів у магазин.
     
    • Подобається Подобається x 8
а де твій аватар? :)