Відповідь: Як нас дурять в супермаркеті а ви здачу на касі попросіть. оператори повинні її вам видати. і це не тільки на ОККО вам здачу не дають, на інших заправках також таке є.
Відповідь: Як нас дурять в супермаркеті Підпису не ставила, шкандаль зробила і в магазинах, і в банках. Гроші сьогодні повернулись на карточку
Відповідь: Як нас дурять в супермаркеті Щодо супермаркетів - була стаття у "Високому замку". І там писали, що ми маємо право вимагати у супермаркеті, щоб з мороженої риби сколювали лід. Хотіла б я бачити фейси працівників супермаркету!
Відповідь: Як нас дурять в супермаркеті о, доречі про протерміновані продукти... якось з дружиною взяли йогурти в Арсені і на касі (після оплати ) виявили, що вони протерміновані... касирка: "ідіть поміняйте"... звісно виявилось, що вони там всі протерміновані і міняти немає на що... в касирки звісно: "моя хата скраю"... пішли до адміністраторки з чеком і йогуртами... все успішно поміняли тепер завжди уважно дивимось на дату
Відповідь: Як нас дурять в супермаркеті Також в Сільпо буває що протермінований товар ставлять спереду, а посаду той що ще непротермінований, я так масло вибирала і замітила. бо я стараюсь дивитись на термін придатності на продуктах харчування. Так само, в Барвінку були прострочені сочки дитячі, причому сказавши про це касиру, їх і на наступний день так ніхто і не забрав(
Відповідь: Як нас дурять в супермаркеті Здачу на заправці ОККО??? Там касири незнають шо є копійки номінал нижче 10 коп. А може незнають шо копійки є взагалі. Колись мене то вкурвило і я набрав їхню безкоштовну лінію - оператор сказала (далі цитата) "... да ви ЩО да нє можуть бить такое, ви з якого горада" Поплакавшись в телефон з подивом на наступний день побачив ЗАРАБОТАЛО!!! заляли строго на 30,00 грн. Суть в цій справі така - доки смажений півень в сраку (пардон) не клюне доти народ будуть вважати дурнями.
Відповідь: Як нас дурять в супермаркеті щось я в то не сильно вірю, бо жодне програмне забезпечення, що працює з колонкою, не дає такої точності, в будь-якому випадку є коливання в 1-2 копійки, в одну або другу стонону.Але переважно налаштовано що в сторону недоливу.
Відповідь: Як нас дурять в супермаркеті Думаю суть тієї - людський фактор. Добре, що є лінія і що скарга спрацьовує. Далеко не всюди так.
Відповідь: Як нас дурять в супермаркеті я була в Києві в фуршеті, те ж саме що сільпо тільки без кошиків, а візочки на вулиці... там всі з кульками ходили і туди продукти складали, я ще такого не бачила, була просто в шоці...
Відповідь: Як нас дурять в супермаркеті Я таке і в Сільпо бачила, особливо перед святами... На вході дають кульочок, а деколи і два...
Відповідь: Як нас дурять в супермаркеті , народ ви бачили на колнці наклейку зелененьку 0.25 , запитайте в оператора, що то значить, буде цікаво. Додано через 2 хвилини Вам довго прийшлося шукати той телефон?? Ні, він наклеєний на кожну колонку, для чого ?. для того щоб ви могли подзвонити, мало того, щоб ви знали, кожна скарга фіксується , розбирається і прямим чином відбивається на зарплаті оператора який щось недолив,і не тільки оператора а усіх працівників заправки , ось таким чином борються з "людським фактором".
Відповідь: Як нас дурять в супермаркеті В Арсені на Чорновола придбала мисливські сосиски. Але так як в них ковбасних виробів ніколи не купую ще й перепиталась за прилавком чи вони свіженькі. Заспокоїлась коли отримала ствердну відповідь. З паперу в хлодильнику дістала за один день - вони були вже повністю прогнивші всередині. Думала бити морду продавщиці чи адміністратору, бо від того вигляду ще мали б моральні збитки оплатити. Але запах такий був, що викинула. Отже, майте на увазі купуючи там ковбасні вироби. Видно вони їх там оцетом до останнього миють, козли.
Відповідь: Як нас дурять в супермаркеті треба було не викидати, а взяти і віднести їх назад разом з чеком. Бо в нас свіробітниця так кури в Сільпо відносила. Нічого повернули гроші.
Відповідь: Як нас дурять в супермаркеті Не хотіла ту гидоту в холодильнику тримати. була 10 вечора. Та й часу свого шкода - вони мені за нього і за бензин не повернуть. Ще раз таке буде - точно не полінюсь.
Відповідь: Як нас дурять в супермаркеті Незнаю як в ОККО, але в мене на роботі кожна скарга фіксується, розбирається, і прямим чином НЕвідбивається на зарплаті менеджера (читай заправщика). Справа в тому шо за перепрошення мій шеф говорить шо він заробляти мало НЕ МОЖЕ. Тому для клієнта (для показухи) працівника змішають з лайном, а після того як клієнт вийде з офісу..... я думаю Ви знаєте кого з чим будуть змішувати. А саме абідна то, шо поки НЕ ВИДОХНЕ ота генерація постсавєтскіх дірєктаров-мініалігархов - доти так буде. Мене шляки трафляють тоді коли мій дорогий шеф каже що ну не вижеве наше підприємство при 30% накрутці на товарах. (В цей час Генрі Форд напевно крутиться як дзига в могилі).
Відповідь: Як нас дурять в супермаркеті Почитала я тут трошки думки "на тему", та й думаю вставлю своіх 5 копійок. Сама працювала в супермаркеті адміністратором - так що знаю всю цю кухню. Касир дійсно, якщо щось не те виб"є, то тільки випадково - скільки раз наші вибивали замість дорогого дешевий! І, повірте, ні одне, ні інше начальством не похвалиться. Якщо товар протермінований - це теж вина тих працівників залу, що недогледіли. (Більшість постачальників обмінює протермінований товар або він списується.)Тому, якщо вдома ви таке виявили - поверніться в супермаркет (можливо навіть на наступний день - і вам повернуть гроші). На жаль це проблеми всіх супермаркетів у зв"язку з великою плинністю кадрів (через малі зарплати). Як тільки людина трохи пропрацює і вже в неї щось виходить - розраховується. Тай, взагалі, менталітет у більшості наших людей - де б тільки схалявити - хоч з нагайкою стій. Тому, одна тільки порада є: пильними будьте, шановні! Додано через 21 хвилину Ой, а це взагалі фантастика! Не будьте такими прискіпливими - не вірю, що спеціально - їй від цього ні краще ні гірше. Пробивають на касі зазвичай все вірно (в плані відповідності артикул - ціна), а от те, що цінники забувають міняти після переоцінки - це факт.
Відповідь: Як нас дурять в супермаркеті А видно є якийсь зиск Процент знижки то збільшується з кожною покупкою і чим більша сума. Коли карточку не пробиває, то і процент знижки залишається довше меншим. Не сама для себе касир це робить Видно, вказівки якісь такі зверху чи що. Це я про Барвінок писала. Там взагалі такі виикдони останнім часом. Понавивішують реклам про акції, а товару такого взагалі нема. І то не один раз таке і не одного дня, а постійно. А виправдовуються: "НАші менеджери недоопрацювали". Швидше всього заманюють покупців таким способом. Ну або така вже непрофесійність. І нічого не забувають, радше "забувають". Чому ж тоді, коли їм люди вже сказали, вони визнали, що ціну "забули поміняти", а ця ціна так і залишається аж поки не закінчиться весь товар? А як ціни спеціально переставляють :cowboy: Але я вже цей фокус знаю, тому дуже добре все перевіряю ще до каси. Додано через 7 хвилин До речі додам... Примітив чоловік, що то одна й та ж касир "забуває" пробивати карточки. Тому як бачить її на касі, то йде на іншу. І нічого Інша не забуває ніколи
Відповідь: Як нас дурять в супермаркеті Ні, покупців таким чином не заманиш - це дійсно в них менеджери недостатньо добре працюють. А цінники переставлені місцями, непоміняні знову - це велика халатність. Повірте, і з цим так тяжко боротись! Але можливо. Вони, мабуть, в тому супермаркеті за тим зовсім не дивляться.
Відповідь: Як нас дурять в супермаркеті Минулого тижня в Барвінку звернула увагу на цукорки, на які була акція стояла ціна за 1кг -19,00, а вже пофасовані по 200 чи по 300гр ті ж самі цукорки - проставлена ціна 26грн.
Відповідь: Як нас дурять в супермаркеті В Дарях моря риба без льоду коштує на десятку дорожче. Певно за сколювання льоду продавці гроші беруть .