Як нас дурять в супермаркеті

Тема у розділі 'Життя міста', створена користувачем Dr. Shutup, 5 гру 2007.

?

Що Вас найбільше дратує в супермаркетах?

Голосування закрито 30 січ 2008.
  1. Відсутність вільних камер зберігання

    27,8%
  2. Промоутери, представники та інші реп'яхи

    25,9%
  3. Протерміновані продукти

    64,8%
  4. Штовханина візками

    29,6%
  5. Відділ товарів для тварин

    9,3%
Можна вибрати зразу декілька варіантів.
  1. Maryasik

    Maryasik Well-Known Member

    Відповідь: Як нас дурять в супермаркеті

    а ви здачу на касі попросіть. оператори повинні її вам видати.
    і це не тільки на ОККО вам здачу не дають, на інших заправках також таке є.
     
  2. Natalya

    Natalya Well-Known Member

    Відповідь: Як нас дурять в супермаркеті

    Підпису не ставила, шкандаль зробила і в магазинах, і в банках. Гроші сьогодні повернулись на карточку :)
     
    • Подобається Подобається x 3
  3. Зозуля

    Зозуля Member

    Відповідь: Як нас дурять в супермаркеті

    Щодо супермаркетів - була стаття у "Високому замку". І там писали, що ми маємо право вимагати у супермаркеті, щоб з мороженої риби сколювали лід. Хотіла б я бачити фейси працівників супермаркету! :haha:
     
  4. sslonn

    sslonn Well-Known Member

    Відповідь: Як нас дурять в супермаркеті

    о, доречі про протерміновані продукти...
    якось з дружиною взяли йогурти в Арсені і на касі (після оплати:) ) виявили, що вони протерміновані...
    касирка: "ідіть поміняйте"... звісно виявилось, що вони там всі протерміновані і міняти немає на що...
    в касирки звісно: "моя хата скраю"... пішли до адміністраторки з чеком і йогуртами... все успішно поміняли:)
    тепер завжди уважно дивимось на дату:)
     
  5. Maryasik

    Maryasik Well-Known Member

    Відповідь: Як нас дурять в супермаркеті

    Також в Сільпо буває що протермінований товар ставлять спереду, а посаду той що ще непротермінований, я так масло вибирала і замітила. бо я стараюсь дивитись на термін придатності на продуктах харчування.

    Так само, в Барвінку були прострочені сочки дитячі, причому сказавши про це касиру, їх і на наступний день так ніхто і не забрав(
     
    • Подобається Подобається x 3
  6. Барбос

    Барбос Well-Known Member

    Відповідь: Як нас дурять в супермаркеті

    Здачу на заправці ОККО??? Там касири незнають шо є копійки номінал нижче 10 коп. А може незнають шо копійки є взагалі. Колись мене то вкурвило і я набрав їхню безкоштовну лінію - оператор сказала (далі цитата) "... да ви ЩО да нє можуть бить такое, ви з якого горада" Поплакавшись в телефон з подивом на наступний день побачив ЗАРАБОТАЛО!!! заляли строго на 30,00 грн.
    Суть в цій справі така - доки смажений півень в сраку (пардон) не клюне доти народ будуть вважати дурнями.
     
    • Подобається Подобається x 6
  7. Maryasik

    Maryasik Well-Known Member

    Відповідь: Як нас дурять в супермаркеті

    щось я в то не сильно вірю, бо жодне програмне забезпечення, що працює з колонкою, не дає такої точності, в будь-якому випадку є коливання в 1-2 копійки, в одну або другу стонону.Але переважно налаштовано що в сторону недоливу.
     
  8. bora

    bora Well-Known Member

    Відповідь: Як нас дурять в супермаркеті

    Думаю суть тієї - людський фактор. Добре, що є лінія і що скарга спрацьовує. Далеко не всюди так.
     
  9. tiana

    tiana Well-Known Member

    Відповідь: Як нас дурять в супермаркеті

    я була в Києві в фуршеті, те ж саме що сільпо тільки без кошиків, а візочки на вулиці... там всі з кульками ходили і туди продукти складали, я ще такого не бачила, була просто в шоці...
     
  10. Nadijka

    Nadijka мрійниця...

    Відповідь: Як нас дурять в супермаркеті

    Я таке і в Сільпо бачила, особливо перед святами... На вході дають кульочок, а деколи і два...
     
  11. Натагідра

    Натагідра Well-Known Member

    Відповідь: Як нас дурять в супермаркеті

    , народ ви бачили на колнці наклейку зелененьку 0.25 , запитайте в оператора, що то значить, буде цікаво.

    Додано через 2 хвилини
    Вам довго прийшлося шукати той телефон?? Ні, він наклеєний на кожну колонку, для чого ?. для того щоб ви могли подзвонити, мало того, щоб ви знали, кожна скарга фіксується , розбирається і прямим чином відбивається на зарплаті оператора який щось недолив,і не тільки оператора а усіх працівників заправки , ось таким чином борються з "людським фактором".
     
    • Подобається Подобається x 2
  12. bora

    bora Well-Known Member

    Відповідь: Як нас дурять в супермаркеті

    В Арсені на Чорновола придбала мисливські сосиски. Але так як в них ковбасних виробів ніколи не купую ще й перепиталась за прилавком чи вони свіженькі. Заспокоїлась коли отримала ствердну відповідь. З паперу в хлодильнику дістала за один день - вони були вже повністю прогнивші всередині. Думала бити морду продавщиці чи адміністратору, бо від того вигляду ще мали б моральні збитки оплатити.:) Але запах такий був, що викинула.
    Отже, майте на увазі купуючи там ковбасні вироби. Видно вони їх там оцетом до останнього миють, козли.
     
    • Подобається Подобається x 2
  13. Maryasik

    Maryasik Well-Known Member

    Відповідь: Як нас дурять в супермаркеті

    треба було не викидати, а взяти і віднести їх назад разом з чеком.
    Бо в нас свіробітниця так кури в Сільпо відносила. Нічого повернули гроші.
     
  14. bora

    bora Well-Known Member

    Відповідь: Як нас дурять в супермаркеті

    Не хотіла ту гидоту в холодильнику тримати. була 10 вечора. Та й часу свого шкода - вони мені за нього і за бензин не повернуть. Ще раз таке буде - точно не полінюсь.
     
    • Подобається Подобається x 1
  15. Барбос

    Барбос Well-Known Member

    Відповідь: Як нас дурять в супермаркеті

    Незнаю як в ОККО, але в мене на роботі кожна скарга фіксується, розбирається, і прямим чином НЕвідбивається на зарплаті менеджера (читай заправщика). Справа в тому шо за перепрошення мій шеф говорить шо він заробляти мало НЕ МОЖЕ. Тому для клієнта (для показухи) працівника змішають з лайном, а після того як клієнт вийде з офісу..... я думаю Ви знаєте кого з чим будуть змішувати.
    А саме абідна то, шо поки НЕ ВИДОХНЕ ота генерація постсавєтскіх дірєктаров-мініалігархов - доти так буде.
    Мене шляки трафляють тоді коли мій дорогий шеф каже що ну не вижеве наше підприємство при 30% накрутці на товарах. (В цей час Генрі Форд напевно крутиться як дзига в могилі).
     
  16. Natalia

    Natalia Well-Known Member

    Відповідь: Як нас дурять в супермаркеті

    Почитала я тут трошки думки "на тему", та й думаю вставлю своіх 5 копійок. Сама працювала в супермаркеті адміністратором - так що знаю всю цю кухню.
    Касир дійсно, якщо щось не те виб"є, то тільки випадково - скільки раз наші вибивали замість дорогого дешевий! І, повірте, ні одне, ні інше начальством не похвалиться. Якщо товар протермінований - це теж вина тих працівників залу, що недогледіли. (Більшість постачальників обмінює протермінований товар або він списується.)Тому, якщо вдома ви таке виявили - поверніться в супермаркет (можливо навіть на наступний день - і вам повернуть гроші).
    На жаль це проблеми всіх супермаркетів у зв"язку з великою плинністю кадрів (через малі зарплати). Як тільки людина трохи пропрацює і вже в неї щось виходить - розраховується.
    Тай, взагалі, менталітет у більшості наших людей - де б тільки схалявити - хоч з нагайкою стій.
    Тому, одна тільки порада є: пильними будьте, шановні!

    Додано через 21 хвилину
    Ой, а це взагалі фантастика! Не будьте такими прискіпливими - не вірю, що спеціально - їй від цього ні краще ні гірше. Пробивають на касі зазвичай все вірно (в плані відповідності артикул - ціна), а от те, що цінники забувають міняти після переоцінки - це факт.
     
    • Подобається Подобається x 3
  17. vanilia

    vanilia Well-Known Member

    Відповідь: Як нас дурять в супермаркеті

    А видно є якийсь зиск :) Процент знижки то збільшується з кожною покупкою і чим більша сума. Коли карточку не пробиває, то і процент знижки залишається довше меншим. Не сама для себе касир це робить ;) Видно, вказівки якісь такі зверху чи що.
    Це я про Барвінок писала.
    Там взагалі такі виикдони останнім часом.
    Понавивішують реклам про акції, а товару такого взагалі нема. І то не один раз таке і не одного дня, а постійно. А виправдовуються: "НАші менеджери недоопрацювали". Швидше всього заманюють покупців таким способом. Ну або така вже непрофесійність.

    І нічого не забувають, радше "забувають".
    Чому ж тоді, коли їм люди вже сказали, вони визнали, що ціну "забули поміняти", а ця ціна так і залишається аж поки не закінчиться весь товар?

    А як ціни спеціально переставляють :cowboy: Але я вже цей фокус знаю, тому дуже добре все перевіряю ще до каси.

    Додано через 7 хвилин
    До речі додам... Примітив чоловік, що то одна й та ж касир "забуває" пробивати карточки. Тому як бачить її на касі, то йде на іншу. І нічого :) Інша не забуває ніколи :)
     
    • Подобається Подобається x 1
  18. Natalia

    Natalia Well-Known Member

    Відповідь: Як нас дурять в супермаркеті

    Ні, покупців таким чином не заманиш - це дійсно в них менеджери недостатньо добре працюють. А цінники переставлені місцями, непоміняні знову - це велика халатність. Повірте, і з цим так тяжко боротись! Але можливо. Вони, мабуть, в тому супермаркеті за тим зовсім не дивляться.
     
  19. Maryasik

    Maryasik Well-Known Member

    Відповідь: Як нас дурять в супермаркеті

    Минулого тижня в Барвінку звернула увагу на цукорки, на які була акція стояла ціна за 1кг -19,00, а вже пофасовані по 200 чи по 300гр ті ж самі цукорки - проставлена ціна 26грн.
     
    • Подобається Подобається x 2
  20. Nata

    Nata Well-Known Member

    Відповідь: Як нас дурять в супермаркеті

    В Дарях моря риба без льоду коштує на десятку дорожче. Певно за сколювання льоду продавці гроші беруть :).
     
    • Подобається Подобається x 2
а де твій аватар? :)