Та ні, у мене інша думка, - він не тільки сидить, але й стоїть, ходить..... (жарт) Зрештою, я коментувала допис іншого форумлянина, і для мене це питання не є суттєвим, тому порівнювати місіонерство апостолів (які не були священиками) і сучасних священиків, мені нецікаво.
Для мене є суттєвим, і якщо Ви звинувачуєте іншого форумлянина "по суті", то я б хотіла і від Вас почути про незалежно від того, чи слова про сидіння священника Ваші чи сітеча - Ви під ними підписались, отож просто прошу пояснити.
Будь-ласка, наведіть приклади МАСОВОГО покладання рук, яке здійснювали апостоли (не 12 чоловік, як у вашій цитаті, а масового). Бо те, що вони МАСОВО хрестили водою - приклади є, але я чомусь не пригадую жодного, в якому б ішлося про МАСОВЕ покладання рук задля передачі Святого Духа. Це перше. Наступне: якщо ви великий спеціаліст з католицького віровчення, тоді скажіть нам на милість таку річ: для чого взагалі існує священик? Що таке літургія? І чому - особливо звертаю увагу на цей факт - відсутність людини на літургії у неділю і під час свят вважається важким гріхом, із якого треба сповідатися? А ці питання задаю по одній простій причині: я сумніваюся в тому, що ви розумієте предмет своєї критики. Ви критикуєте, але самі не розумієте того, що критикуєте.
Казати можуть всі, а хто заборонить? Інша справа, що "ті майже всі" мають свою дату утвореняя далеко пізнішу від часів апостолів, відповідно їхнє рукопокладення є чисто людське і символічне (Даяно, який ефект буде від того, що ви від нині почнете на когось покладати руку? - .Ніякий!), не повязане з тим, що робилми апостоли. Я ж вам говорю про рукопокладення, що йде від апостольських часів. Від апостола Петра. Скажіть, хто з тих всіх може стверджувати, що їх церква збудована на Петрі?
"...Дело в том, что сознание человека, как и его организм, то спит, то бодрствует. Эти циклы природные, т.е. от Творца, не нами установленные. Сон разума – это непонимание слов, а, следовательно, непонимание того, что происходит. Но все, сну разума пришел конец. Вот говорят, настал Апокалипсис, конец мира. Не конец мира, а конец сонного мира... ...ТОРЖЕСТО от другого корня, от ар. ХРГ = ОРГ, "возбуждение". Отсюда целый ряд слов: ОРГИЯ, ОРГААЗАМ "величайшее возбуждение" т.е. ОРГАЗМ. ар. ТХРГ (ТОРГ) "возбуждение", ЛИТУРГИЯ – богослужение, буквально "для возбуждения"..." Николай Вашкевич
Чи являється церемонія конфірмації з висвячуванням передумовою для отримання святого духа? Ні. У ранніх зборах християн рукопокладаня застосовувалося при нагоді, коли після хрещення на людину покладалося особливе повноваження або коли передавалися йому дивовижні духовні дари. Смерть апостолів поклала край цим дарам(1 Коринфиянам 13 : 1, 8-10). Крім того, і рукопоеладання часто не було пов'язане з хрещенням у воді, а з призначенням на виконання особливого завдання, пов'язаного з християнською місіонерською діяльністю(Діяння 6: 1-6; 13: 1-3). Думка, що рукопокладання триває продовженням апостольського висвячування і що воно являється, як мовиться в Basics of the Faith : A Catholic Catechism (Основи віри : католицький катехізис), тим "таїнством, яким людина перетвориться в такий стан, що вона може випробувати його усього лише один раз", не витримує точного дослідження. Доречі, в Біблії є пересторога про початок відступництва (2 Петра 2:1—3; 2 Івана 7—11), розмах якого почався із смертю останнього апостола. ВОно, як ви бачте також пішло ще від часів апостолів, тому не варто впроваджувати думку - що є найстрашім, є правильнішім. Треба вивчати Біблію, щоб можна було порівняти власні переконання з ти, що вимагає Бог. ---------- Додано в 18:21 ---------- Попередній допис був написаний в 18:13 ---------- Будо б цікавим побачити саме вашу думку на задані вами ж питання. Дякую. ---------- Додано в 18:26 ---------- Попередній допис був написаний в 18:21 ---------- Хм, якщо ваша ласка, рукопокладення пішло від людей чи від Бога? Тобто, якщо джерелом святого духа є Єгова, чи може людина вирішувати кому його віддавати рукопокладенням і для чого? А відносно дат утворення, дайте відповідь, коли Ісус призначав апостолів, вони вивчали Писання і старалися жити по нім, якщо так, то чи має тоді значення утворення чи те, що вони старалися вимоги Бога зробити основою свого життя?
Ви якось так дивно висловлюєте свої думки, що я ніяк не можу зрозуміти, ПРО ЩО КОНКРЕТНО ви говорите. Наприклад, що це означає: "рукопокладання триває продовженням апостольського висвячування". Це що - якийсь перекладач? До чого тут слово "триває"? Ви звідкись переклали текст, але не підвели його під вимоги літературної мови чи що це таке? А тепер конкретно по пунктах. 1) Покажіть мені у тому біблійному посиланні, яке ви навели, слова про те, що смерть апостолів поклала край дарам від Бога. КОНКРЕТНО ці слова. Якщо ви не вмієте читати контексту, то я вам скажу, про що там ідеться. Весь 13-й розділ говорить про любов. І закінчується він тим, що ВСЕ може зникнути: і пророцтва, і мови, і знання, але любов завжди буде існувати. То що виходить - зі смертю апостолів все зникло, лишилася тільки любов? І до чого тут взагалі смерть апостолів? Там навіть близько не йдеться ні про смерть, ні про апостолів. Це яку ж фантазію треба мати!? 2) Знову те саме. Ну де в цих посиланнях йде мова про смерть апостолів? Вам би хотілося, щоб там про це йшлося, адже тоді можна не забивати собі голову зайвим поясненням, чому ж реформаторські церкви так пізно з'явилися на світ. Але нема там цього, розумієте, нема. Не обманюйте себе. 3) Моя думка мені добре відома. Я задав вам запитання (не конкретно вам, але якщо і ви маєте бажання відповісти - дуже прошу) і чекаю на відповідь. Я хочу побачити, наскільки ви розумієте те, що критикуєте. Бо зараз критиканів дуже багато розвелося, вони все про Церкву знають: і про інквізицію, і про педофілів і багато іншого, але як тільки задаш їм якесь одне навідне питання - вони відразу починають вдавати, що це не до них. Тому я чекаю на відповідь. І якщо можна - своїми словами і без посилання на "Вікіпедію".
Ви некоректно ставите запитання і ось чому. По-перше, рукоположення пішло від апостолів і воно супроводжувалося передачею Святого Духа. (Так пише Святе Письмо). По-друге, якщо апостоли передавали рукопокладанням Святого Духа, то це було з Божої волі. А тому правильно задати запитання буде так: Яка людина повинна вирішувати передачу Святого Духа: та, яка отримала Святого Духа через рукопокладання, чи та, яка не отримувала? От Даяна висказує притензії, чому всім не роблять рукопокладання. Це є її звичайне людське запитання. Вона не розуміє простої речі, Божі дороги - не наші дороги. Передача Святого Духа не є питання демократії, не є питання голосування, не є питання рівності чоловіків і жінок, а Божа воля, яка здійснюється через людей, які наповнені Святим Духом. ---------- Додано в 20:25 ---------- Попередній допис був написаний в 20:14 ---------- Я не зрозумів вашого запитання. Має значення для чого? для служіння? для віри? для рукопокладання? ---------- Додано в 20:35 ---------- Попередній допис був написаний в 20:25 ---------- Тобто? Що значить "при нагоді"? Під настрій? Кому попало? У чому Ви бачите протиріччя, коли освячення у церковний сан супроводжується передачею на цю людину рукопокладання? Чим то зле, вкінці-кінців? ---------- Додано в 20:40 ---------- Попередній допис був написаний в 20:35 ---------- Знаєте, якщо вже Господь щось дає, то воно незнає смерті. Людське вмирає, а Боже - вічне.
Ви пов'язуєте правдивість релігії від того, з якого часу вона існує? ---------- Додано в 08:58 ---------- Попередній допис був написаний в 08:56 ---------- Правельне запитання виглядає так: від кого переходить дух, від людини чи від Бога і для чого людина отримувала такий дух? ... і ще додам, може дух Бога отримати кожний, чи є певні умови? ---------- Додано в 09:58 ---------- Попередній допис був написаний в 08:58 ---------- В Діях 8:18 розказується, що дари духа "через накладання апостольських рук Святий Дух подається," тому є очевидним, що зі смертю останнього апостола чудотворні дари духа перестали існувати, в тому числі говоріння на язиках. Відповідно, зі сцени пішли б навіть і ті, хто получив дари від апостолів, чудотворні дари пропали б. Але до того часу, збори християн могли вкоренитися та розширитися по багатьом країнам. Ще один факт, якій ілюструє, що передача святого духа через рукопокладання апостолів зникне з їх смертю, говорить, що зі смертю апостолів в збори християн мало прийти велике відступництво. Павло попереджав, що воно відмічено дією Сатани "з усякою силою й знаками та з неправдивими чудами…" (2 до Солунян 2:6-12). Наскільки точно цей опис підходить до діяльності багатьох релігійних організацій та громад в минулому та на сьогоднішній день. ---------- Додано в 10:11 ---------- Попередній допис був написаний в 09:58 ---------- Перепрошую, але ця інформація не походить в першу чергу з жовтої преси, факти педофілії розслідуються саме Ватіканом.
Ок, якщо для вас це так важливо, але наступного разу питайте у автора допису. У дописі sitech, наскільки я зрозуміла, йшлося про те, що Ісус з учнями проповідували не на одному місці, чекаючи, доки кількість зацікавлених людей збільшиться, чи, доки до них прийдуть члени горомади, а йшли по хатах, селах, містах (і не збирати гроші за придумане освячення помешкань своєї місцевості), а проповідуючи "Євангеліє Царства по цілому світові, на свідоцтво всім народам". ---------- Додано в 15:21 ---------- Попередній допис був написаний в 15:17 ---------- Абсурдне питання. Це всеодно, що я би просила навести вас приклад вигаданого католиками МАСОВОГО таїнства висвячення у духовний сан. Кількість значення не має. Тому кількість і не завжди вказувалась. Головне, що це ніколи не було пов'язане з католицькими фантазыями про висвячення у духовний сан: " Як зачули ж апостоли, які в Єрусалимі були, що Боже Слово прийняла Самарія, то послали до них Петра та Івана. А вони, як прийшли, помолились за них, щоб Духа Святого вони прийняли, бо ще ні на одного з них Він не сходив, а були вони тільки охрищені в Ім'я Господа Ісуса. Тоді на них руки поклали, і прийняли вони Духа Святого! " Ось приклад, як громада самарян отримала Духа Святого без всякого висвячення у якісь сани, касти і т.п., не кажучи про те, що у апостольській церкві взагалі священиків не було.
Я лиш пояснила - як я зрозуміла допис Сітеча. Решта питань, (які мене не цікавлять) - до нього. ---------- Додано в 15:31 ---------- Попередній допис був написаний в 15:28 ---------- Я лиш показую наглядно - що собою являло рукоположення у апостольській церкві, і що з цього зробили католики. Зміст апостольського рукоположення я передаю словами Святого Письма, а католицькі вигадки ніхто не в силі пояснити Святим Письмом і конкретними прикладами і цитатами (лиш "бла-бла-бла-бла"). http://forum.lvivport.com/showpost.php?p=968687&postcount=9 http://forum.lvivport.com/showpost.php?p=969118&postcount=40 Тому я сумніваюся, що ви розумієте - про що йде мова. ---------- Додано в 15:36 ---------- Попередній допис був написаний в 15:31 ---------- Я ж не католичка, аби від себе повторювати якусь отсєбяччіну без посилань на Новий Завіт. У посланні Павла до євреїв (особливо 8 і 9 розділи) почитайте, - для чого у Старому Завіті були священики, Хто і чому їх замінив, а заодно пошукайте у Новому Завіті священиків серед апостолів і їх послідовників, - чи знайдете. Можу трохи полегшити дослідження: (євр.5:1) (Євр.7: 12-28) (Євр.8:3, 6, 12, 13, 15) , (Євр.9: 15,16). (Євр.10:11,12) ---------- Додано в 15:49 ---------- Попередній допис був написаний в 15:36 ---------- Авжеж. І католикам ніхто не заважає щось вигадувати, а потім від того відмовлятись. А тепер наведу приклад по вашій репліці: православна церква, яку католики вважають частиною Христової церкви на питання "як пізнати правдиву церкву" відповідають: за Святим Духом, який є саме у ПЦ. Одним з багатьох доказів вони вважають т.з. "благодатний вогонь", і наявність його у ПЦ пов'язують з володінням Духом Святим. Православні також за прикладом католиків рукоположенням висвячуються, і їм Дух Святий підказує, що папа римський не є головою Христової церкви, і що Петро не був вищий за інших апостолів, і що всі апостоли були "рівноапостольні". За вашою логікою і словами "їм треба довіритись" ? ---------- Додано в 15:53 ---------- Попередній допис був написаний в 15:49 ---------- Наведіть мою цитату - де я так писала. Католики колись почнуть даводити щось біблійними цитатми, апостольською практикою, описаною у Новому Завіті, чи далі буде "бла-бла-бла"? ---------- Додано в 15:59 ---------- Попередній допис був написаний в 15:53 ---------- Дозвольте вам заперечити Святим Письмом. Читаємо ВСЕ у контексті: "Хоч пророцтва й існують, та припиняться, хоч мови існують, замовкнуть, хоч існує знання, та скасується. Бо ми знаємо частинно, і пророкуємо частинно; коли ж досконале настане, тоді зупиниться те, що частинне". Ви вважаєте, що зі смертю апостолів настало "досконале", чи все ж таке "досконале" настане з приходом Царства Божого?
Ага. А навіщо було втуляти щось про конфесійні потреби? Даяно, отаке вбоге порівняння - Вам якщо не вгодила тітка сиром на базарі (перекислий був), то Ви перестанете сир на базарі купувати? Я поясню, до чого це - якщо в якійсь церкві сидить якийсь священник, і його мирянам смакує отой перекислий сир, то не означає, що продукт зіпсутий і в сусідній парафії. А якщо ще ближче - то в моїй парафії мій ксьондз проповідує не лише в костелі, не лише тим, хто на костел дає. І якщо Вам такий не трапився - мені шкода. Але може Ви й не шукали, раз отак поверхнево можете ганити католицьку церкву. А потім говорити щось про конфесійні потреби.
Якщо бути точним, то не релігії, а церкви. А початок ось він, без вигадок, без філософії: Від Матвія 16:18 І кажу Я тобі, що ти скеля, і на скелі оцій побудую Я Церкву Свою, і сили адові не переможуть її. Інше - народна творчість. ---------- Додано в 19:20 ---------- Попередній допис був написаний в 19:13 ---------- Нерукоположена Даяна навчає рукоположених (на яких Святий Дух) те, де вони зробили помилки і як тре робити у питанні передачі Святого Духа. Анекдот, від якого не несмішно. ---------- Додано в 20:04 ---------- Попередній допис був написаний в 19:20 ---------- Я не казав, що якщо людина рукопокладена - вона безпомилкова. Друге, православна церква має правдивість у тому, що вона, як і католицька церква має ту безперервну історію рукопокладання від апостольських часів. Інша справа, що при розколі апостольської церкви утворилась католицька і багато православних церков, вчення яких і погляди яких у деяких несуттєвих питаннях можуть відрізнятися у деякій мірі між собою. Позиція і відношення православної церкви до католиків мене особливо не цікавить, це скоріше їх питання і їх світогляд. Але факт є факт. Вони є також частиною Христової Церкви.
Якщо ви прочитали пророцтво повністю, напевно, зауважили, що мова йде про здатність людей пророкувати, тобто висвітлювати майбутнє. Через Біблію тепер всі люди можуть побачити що Бог замислив зробити для нас, тому в інших пророцтвах потреби немає, ТОМУ ТО ВОНО І ГОВОРИТЬСЯ, ЩО, "коли ж досконале настане, тоді зупиниться те, що частинне." (1 до Коринтян 13:10, 2 Тим 3:16)
Дайте відповідь, чому в часи апостолів кожний, хто вважав себе учнем Ісуса, вважав за обов'язок проповідувати про задуми Всевишнього щодо землі і людей?
Якщо ви дійсно хочите те все знати, у вас є сумніви щодо вчення вашої організації, ви хочете стати католиком, зверніться до найближчої католицької церкви, порозмовляйте з священниками, монахами, пройдіть курс катехізації, прийміть св. тайни Хрещення і Миропомазання, і будьте воїном Христа. В процесі воцерковлення все стане для вас ясним... А якщо своїми дописами ви просто намагаєтеся проповідувати вчення своєї організації, яке засноване на критиці Церкви Христової ще з часів "пастора" Рассела, то це безглуздо...у всякому разі неефективно...