Як мене "розвели" у "Сільпо" - прошу допомоги!

Тема у розділі 'Львів кримінальний', створена користувачем Loi, 11 бер 2007.

  1. Vexler

    Vexler Well-Known Member

    Відповідь: Як мене "розвели" у "Сільпо" - прошу допомоги!

    Всьо більше в СІЛЬПО ніколи не піду!!!

    І всім знайомим скажу, що це мережа суперлохотронів!!!!!!
     
  2. Капітан

    Капітан Well-Known Member

    Відповідь: Як мене "розвели" у "Сільпо" - прошу допомоги!

    Кто лох, тому необязательно и в СИЛЬПО ходить.
     
    • Подобається Подобається x 7
  3. Alla

    Alla Well-Known Member

    Відповідь: Як мене "розвели" у "Сільпо" - прошу допомоги!

    в мене теж був прикрий випадок....дуже не приємний..правда не на 1000 грн..але все ж..на Львівському вокзалі (там постійно бардак в касах) . отже ми взяли білети в Київ на 25 січня більше місяця до дати відїзду...написали все на листку( дату..поїзд і № ..вагон ..купе ) і от після вчора сідаєм в поїзд а там в нашому купе вже є люди...ми в шоці.йдем до провідника ...і нам провідник повідомляє що не той місяць вказано....ми до чергової вокзалу..її як завжди немає ( кава чай капучіно) ...і вона нам повідомляє що нічого не може зробити і все це не доказуємо..бо на касі пише перевіряйте квитки і гроші зразу...воно теоретично мабуть так..частково це і наша помилка...але частково і касира...тоді чому нам відшкодовувати повну вартість? і платити за чужі помилки? хто за це відповідає ? і нам довелось брати нові білетики ...так ні з кого ніякого спросу...... ... бардак на тому вокзалі страшний....таке враження що люди котрі там працюють вважають себе центром світу...

    Додано через 3 хвилини
    розказувала мені знайома (вона працювала в Сільпо в мясному відділі), що там такі пацюки бігають..як коні..і товар там не першої свіжості..стараюсь не ходити туди..або купувати все що запаковане виробником...хоча....фіг зна шо на тому виробництві...може таке саме))
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. Abraira

    Abraira Well-Known Member

    Відповідь: Як мене "розвели" у "Сільпо" - прошу допомоги!

    А нас в Сільпо 1 січня потягнуло, купити коньяк, ананасів і різних шоколадок-лігумінок. Пішла я з чоловіком і моя матуся, жіночка, яку важко "розвести". Обираємо ананас, а матуся каже, що вони щось дуже дорогі, бо в розсилці Арсену такі ананаси були по 10грн. а в Сільпо малі і страшні по 14, проте є і дорожчі, зате великі. Сумісно вирішуєм, що 24 грн. за ананас - це занадто і обираємо найбольший з лотку де по 14. Приходимо до каси, і я за звичкою слідкую чи все пробито, і вартість. Тут касир трохи заминається з ананасом і виголошує "Це той що по 26 чи по 29?" матуся каже "Це той, що по 14!" Касир кличе хлопця з овочів-фруктів, а той каже - ці ананаси по 29!... Його щася, що мама людина культурна, та по очам я прочитала, що вона ледве не запуляла в нього цим ананасиком! Звичайно, ми його повернули, а матуся пройшла до хлопця, взяла його попід руку і вибрала ананас по 14 (звичайно знов нвйбільший) прямо біля каси відпустила хлопчину і отримала нарешті свій ананас за адекватні гроші... доречі, ананас виявився ду-у-уже смачний, либонь, щей війна у Сільпо смаку додала!
    Веду до того, що на той момент я від багатьох знайомих чула, що там намахують і матусю попереджала неодноразово. Тому: попереджайте знайомих - це дає свій результат, іноді дуже несподівано войовничий. ;)
     
    • Подобається Подобається x 13
  5. Lavazza

    Lavazza Well-Known Member

    Відповідь: Як мене "розвели" у "Сільпо" - прошу допомоги!

    аналогічна ситуація була в мого чоловіка
    ананаси в Сільпо очевидно популярний продукт для намахування :D:D:D
     
    • Подобається Подобається x 2
  6. nirvanka

    nirvanka просто фотограф

    Відповідь: Як мене "розвели" у "Сільпо" - прошу допомоги!

    І не тільки. Варто перевіряти кожен куплений фрукт чи овоч, особливо зараз, коли вони шалено дорогі!
     
    • Подобається Подобається x 1
  7. bora

    bora Well-Known Member

    Відповідь: Як мене "розвели" у "Сільпо" - прошу допомоги!

    Днями купили псуту лососину. Гроші зі скандалом повернули, але от що згадалось. Раніше купували обіди в Макдрайві, і так сталось що нам не додали 2 гамбургери. Додзвонились а заїхати змогли лише наступного дня! Так менеджер нас запитала - як ми можемо відшкодувати такі незручності?? ВИ ТАКЕ УЯВЛЯЄТЕ в наших жлобських супермаркетах??? Там же винних ніколи нема, а відшкодовувати моральні збитки - зверхнаївність. По Маку нам тоді повторили на наше бажання все замовлення (90 грн) безкоштовно. Ну чому тільки на зразок "західних" компанії мають клієнтів за людей?
     
    • Подобається Подобається x 7
  8. demetris

    demetris Well-Known Member

    Відповідь: Як мене "розвели" у "Сільпо" - прошу допомоги!

    За яких людей? Просто за гаманці - які треба вміти "подоїти" ;)
    ви ж продовжуєте їсти в них? ще й піарите на форумі (работає!) :)
     
    • Подобається Подобається x 2
  9. Abraira

    Abraira Well-Known Member

    Відповідь: Як мене "розвели" у "Сільпо" - прошу допомоги!

    Пр-р-р-р-ротестую прои слова "піарите"! Навмисне перевіряти, чи дійсно все погано в Сільпо ніхто не піде. А таким "нещасним" як я, у кого в районі крім Сільпо людських магазинів з вибором товару немає - гарний привід зайвий раз задуматись. Доречі, якби не "Скриня" зі своїм Сільпо - мені, вагітній із захцянками, було б дуже важко, бо де я куплю шоколадний тортик о 12 ночі?! ;) (Але обдурювати себе не дозволю!!!) Ціни у Сільпо значно вищі, ніж у тому ж Арсені (не знаю як з намахуванням), проте я не поїду з привокзальної у Арсен за будденними закупами.
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. bora

    bora Well-Known Member

    Відповідь: Як мене "розвели" у "Сільпо" - прошу допомоги!

    Саме за людей. Бо у супермаркетах знають, і в Маці також, що часто люди не мають альтернативи і тим користуються коли наплювали на проблеми окремих покупців.
    І ні, я якраз не харчуюсь у Маці, тоді це випадково співпадало по дорозі звідкілясь пару разів.
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. Масік

    Масік Well-Known Member

    Відповідь: Як мене "розвели" у "Сільпо" - прошу допомоги!

    А от на 700-річчя в макдрайві постійно щось недодають, при тому коли ти не відїзджаючи їм нагадуєш, то вони вимагають чек і без всіляких вибачень справляються, хоча теж недавно приїхали замовили 4 бігмакменю, він нам порахував все окремо, мовляв вночі макменю немає, я кажу що тиждень назад було а тепер нема, в той час як хеппіміл продається незалежно від періоду доби , то як це розуміти це що новий спосіб підзаробити по 5 грн, вибиваючи окремо, а потім попускати як макменю???
     
  12. bora

    bora Well-Known Member

    Відповідь: Як мене "розвели" у "Сільпо" - прошу допомоги!

    Цікаво. значить не все так добре там))
     
  13. Gamal

    Gamal Well-Known Member

    Відповідь: Як мене "розвели" у "Сільпо" - прошу допомоги!

    Відскануй чек, і питання вирішим.. винні будуть покарані!!
    І всім хто вночі їздить на макдрайв обовязково ВИМАГАЙТЕ ЧЕК!!
     
  14. Nadijka

    Nadijka мрійниця...

    Відповідь: Як мене "розвели" у "Сільпо" - прошу допомоги!

    Погоджуюсь,але мені легше сходити в Сільпо на Виговського аніж з дитиною їхати на Патона чи на Наукову в Арсен. Доречі Сільпо чомусь люблю набагато більше ніж Арсен(мабуть вже звикла дуже до Сільпо). А щодо "розвели", то в мене ше такого не траплялось, хоча майже кожного дня ходжу в супермаркет. Єдиний раз в Барвінку на В.В. заплатила за 22 рулони туалетного паперу замість 2-ох:D (але потім гроші повернули)
     
  15. balzatul

    balzatul New Member

    Відповідь: Як мене "розвели" у "Сільпо" - прошу допомоги!

     
  16. Nadijka

    Nadijka мрійниця...

    Відповідь: Як мене "розвели" у "Сільпо" - прошу допомоги!

    А я ту історію взагалі по телевізорі бачила,якась передача по СТБ. Також все відбувалось у Львові і в тому ж Сільпо правда дати не пам'ятаю.
     
  17. Abraira

    Abraira Well-Known Member

    Відповідь: Як мене "розвели" у "Сільпо" - прошу допомоги!

    То Львів, виходить - еталон для показу лохів? Чи це залежить від керівництва регіону, того самого Сільпо?
    А може нас "розводять" у супермаркетах, бо ми хочемо бути "Юпі" а компот нам вже не смакує?! До певного рівня ще не доросли, а по супермаркетам ходити вже тягне?!
     
  18. Lisniy

    Lisniy Member

    думаю варто "попасти" того охоронця, наваляти йому добре і піти)
    правда в сільпо, більше незаходити)), хоча думаю це не проблема, бо після такого розводу бажання заходити немає___))
     
  19. DIDIO

    DIDIO Well-Known Member

    Колись в супермаркеті "Метро" я приїхав купити одну річ. Не купив, бо була остання і пошкоджена. Виходжу через "рамку" - пищить. Хоча у мене - нібито нічого й немає, порожні руки і кишені. Мене одразу двох охоронників ведуть через весь зал до кімнати охорони. Звичайно, соромно, бо повно людей, всі дивляться... Але йду розбиратися. Заводять мене до охорони - там десятки моніторов (камер). Заводять в кімнату до шефа і просять показати, що у мене є. Все викладаю - телефон, портмоне, калькулятор. Перевіряють - а калькулятор "пищить". А я його купив у тому ж таки "Метро" півроку тому. Гривень 20 всього коштував. Кажу їм - не вірять, бо новий, хоч без упаковки. Але я ним не користувався - тільки сьогодні дістав з шухляди і поклав у кишеню, бо їхав у "Метро", думав, може ще продукти куплю, але передумав...

    Вони кажуть "будемо оформляти".

    Показую монітори і вимагаю показати відеозапис за останніх 30 хвилин. Вони, трохи покрутивши носом, погодилися. Камери у них просто класні, видно чудово (навіть видно, що в руках тримаєш), як паркувався, як я зайшов, як одразу попрямував до потрібного відділу, до калькуляторів не заходив, ні з ким не контактував. Вони кажуть - "це хтось поклав у тому відділі раніше, а ви взяли". Я відповідаю - не вигадуйте дурниць, бо негайно подзвоню в міліцію, заставлю вас перерахувати залишок товару і звірити з касою, і подам до суду за насильне ув"язнення або утримання під вартою людини, здійснене самовільно, не за вироком суду. Отримаєте по 5 років.
    Дві секунди подумали, вибачились і провели до виходу.

    Я не крав - то чого боятися??? Плювати на провокації!
     
    • Подобається Подобається x 8
  20. Danilo

    Danilo Well-Known Member

    Вчора купив у гіпермаркеті Ашан батарею для мобільного, донька було загубила Моторолку, через 2 місяці!!! у дворі школи знайшла її подружка. Просушили почистили, працює кітаєць! Батарея трохи припухла, от думаю куплю новеньку.;) Приніс до дому, распакував, не підходить, не та модель (W200, а в неї W230), халепа. Як тепер повернути 45 грн.? Упаковка пошкоджена.:cry:
     
а де твій аватар? :)