Мотивуючий приклад з Києва для Рясне. Originally posted by lyoshko at Історія успіху: вхід на станцію Площа Перемоги Небайдужі люди добилися відкриття нормального входу на станцію швидкісного трамваю "Площа Перемоги". Рокзажу як. 1. Що було. У 2011 році ДАІ не дозволило зробити перехід через безцінні 2 смуги дороги, і, щоб відкрити станцію, побудували великий, високий і незручний надземний вестибюль. Крім того, що туди високо підніматися, а ліфти працюють не завжди, він ще й побудований з тієї сторони, куди ніхто не ходить. 80% пасажирів не бажали обходити через вестибюль, і йшли напряму. 2. Напряму - це зістрибнути з платформи на рейки, пропустивши трамвай (або перед носом трамваю), іти вздовж рейок, а потім перебігти безцінні 2 смуги дороги. Стрибали і здорові і хворі; і вагітні і пенсіонери; і з ходулями і навіть на інвалідних візках! (окремо від візка, за допомогою пасажирів) Тривало це знущання три роки. 3 вересня "Київські проекти" kievcityproject все порахували, описали, оформили такий допис (тут детальніше про проблему), також показали його у фейсбуці раднику мера з транспорту Олександру Каві. 3. Все було тихо.. Аж поки у ніч на 23 вересня під ноги пасажирам накидали каменів!! Перила замастили мазутом. Люди були в шоці! 4. Повісили нудні таблички про небезпеку. Не хочу! 5. Наступного вечора ми з questrum організувались прибрати каміння з проходу. Прийшли – а там вже один активний борщагівець його прибирає. Менш ніж за годину розчистили прохід. Каміння важкее! Все це неподобство потрапило в інтернет. Пасажири були злі, коли лазили через камені! Небайдужі люди стояли на станції, збирали підписи за відкриття другого входу. Ми потрапили в телевізор. Разом з камінням і бідними пасажирами. Тоді ж на сайті Київпастрансу з'явилась новина про "Вивчення можливості введення в дію другого входу". А каміння згодом прибрали. А ввечері questrum, домовившись через фейсбук, пішов на зустріч до директора Київпастрансу Сергія Майзеля. Пару зустрічей – і на початку жовтня потроху почались будівельні роботи. Нас попросили організувати обхід людьми будівництва через верхній вестибюль. 6. Для цього повісили на станції плакати з картинкою проекту. Бо на тих дурних "прохід заборонено" навіть не вказано, що ж там будується! 7. Потім обходити будівництво просила кішечка. Потім серйозний плакат. 8. Але найефективніше людей від будівництва відганяв чувак з гучномовцем! "НА ПЄРЄХООД!!!!". Активне будівництво почалось. 9. А всі 100% людей пішли через наземний вхід. В житті на ньому не було стільки людей, і він ледве переварював такі натовпи. Будівництво йшло дуже жваво, і 21 жовтня відкрили другий вхід на станцію! 10. Тепер люди з трамваю йдуть прямо, через нові турнікети. Раніше вони тут зістрибували перед трамваєм на колії. 11. Переходять через колії.. 12. І через дорогу завдяки новому світлофору. Станція стала на порядок зручнішою для пасажирів! У статті questrum більш детально описав процес: "О том, как благодаря настойчивости и Facebook удалось победить бюрократию" Оригінал публікації...