На ринку техніки велика конкуренція, все котиться до того що звичайні магазини ставлять низькі націнки. В інет-магазинів клієнтів набагато менше, ніж в звичайних відповідно треба мати більший прибуток з одиниці товару. Самі розумієте, якщо з телевізора з врахуванням витрат на доставку (водій + консультант) фірма отримує 50 грн - то можна лиш побажати успіхів у їх мегаприбутковому бізнесі.
Бажаючи можуть завітати на мій інтернет магазин Ноутбук центр - Ноутбуки та все для ноутбуків у Львові в нас дуже гарний асортимент ноутбуків, та великий вибір аксесуарів для ноутбуків, також маємо власну сервісну майстерню. Доставку по Львову виконуємо, але по попередній оплаті на кредитну карту. (зараз досить небезпечна ситуація в країні) Оплату на сайті не проводимо, та як функція зараз не є популярною. Про те тільки у Львові є 3 роздрібних магазина, де можно подивитись на товар, покрутити його в руках, і відразу ж придбати. Велике прохання, казати свої зауваження щодо сайту, ми намагаємось робити його найбільше зручним для покупців.
Проблема, що всі хочуть заробити на тому телевізорі 500 грн, і ціна тому практично всюди однакова, і ніхто прибуток свій не опускає, це така сама муля, як аптекарі кричать на кожному кроці, що в них рентабельність 1 відсоток. В нас нема нормального ціноутворення, націнки беруться зі стелі.
Непогоджуся, націнки в Україні не беруться з голови, в неї просто враховується дуже багато факторів, про які покупці можуть нездогадуватись. це й доставки, і ризикі по закупці великих партій, її можно просто не встигнути розпродати, поки вийде нова модель і інтерес до попередньої пропаде, Ну і всякі виплати. Хоча ціни в україні дійсно на всі товарі вище, особливо враховуючи середній рівень прибутків.
Usmishka десь писала, що у неї є знайомий "підприємець" на Південному. от вона усіх по ньому і міряє.
Ну всых я по одному не приміряю. Маю достатньо досвіду. Є велика різниця в формуванні ціни на товар ву фірми -виробника і у фірми-посередника, виробник, як правило, має стабільну націнку і ще гнучку системи знижок для покупців, а от ті, які перекуповують та продають, ставлять націнку, як правило, малочим обгрунтовану, особливо на товари з легкої промисловості.
Знову не погоджуся, дуже рідки випадки, коли безспосередньо Виробник працює з кінцевим споживачем. Значно частіше працюють по схемі Виробник - Дистрібютор - Ділєр. Коли Ворибник відпускає тільки Дистрібютору або декільком авторизованим дистрібюторам, в яких вже є готова своя ділерська мережа. І не треба витрачати зусилля та кошти на її будувння. А Дистрібютор в свій час, знову не працює з кінцевим клієнтом. Тільки з своїми Ділерами, які вже відпускають товар, як посередникам по спец цінах, так і кінцевому споживачу. Тому ціна закупки в кожної організації різного рівня може суттєво відрізнятись. Наприклад ви купуєте 10 телевізорів в місяць, а інший купує 3 тисячі телевізорів. Звичайно ціна відпуску для вас і того "іншого" буде відрізнятись, а кінцева ціна відпуску, має бути приблизна рівна. Тому націнка і коливається, коли Ви вийдете на рівень 2-3 тисячи в місяць, в Вас також будет більш низька ціна. Але для цього ьреба більше працювати, мати більше людей, вкласти більше коштів. Про це я і казав про ризики. Велики компанію мають і більші втрати, наприклад партія зависла і не продалась, ціну приходиться скидати в 0 або й ще нижче.
Отут і заковика, що в кінцевому варіанті всі продають по одній ціні, і ті, які мають більшу знижку у виробника, і ті, з маленькою, і вибору у кінцевого споживача немає. А дрібні підприємці, які торгують одягом, взуттям, постіллю і т.д. на ринках ставлять космічні націнки, які в ніякі ворота не влазять, на взуття, приміром, 100-150%, і вважають що то нормально.
З другою сторони заковика, крупний магазин, який купую більше товару, і як стратегічний партнер має велику вагу для дистрибютора. Дистрібютор має більше можливостей для планування закупів, Телевізор який ви купуєте сьогодні, або пральку, були замовлені за місяці 2-3 наперід. І за це вони мають бонуси, нижчі ціни закупки, уращу підтримку. Такий крупний магазин або мережа, якщо почне продавати з стандартною націнкою, відповідно бути мати найнижчу ціну, і при тому знищить та видавить всіх дрібних представників. Через деякий час стане монополістом, і тоді вже тільки він буде диктувати кінцеву ціну. Тобто в першу чергу від цього будемо страждати ми - покупці. Ну і сам по собі демпінг - цікавий для покупців, але такий бізнес не довгий та непевний. Друге питання, що Ви просто ставите на одну сходинку білий та сірий бізнес. Є продавці які розвивають нормальну здорову мережу збуту "офіційну" і дивляться в майбутнє, можуть вам пропонувати якісний сервіс, офіційну гарантію, та виконання відповідних щодо законодавства обовязків перед покупцем. А є сірі або ж чорні.. які привозять щось контрабандою, заробляють сьогоднішнім днем, ну і розраховувати Ви можете тільки на чесніть та надійність продавця, і на те що завтра він буде в тому ж самому місці. А не десь далеко, чи взагалі змінить бізнес і скаже "я не знаю, я вже тим не займаюсь" Так що в кінці вибирати НАМ, але при тому варто взвішувати всі аспекти, та часто варто переплатити, та мати спокій. З повагою Андрій
А, вот простите у вас например продаются в магазине ноуты SONY VAIO, а на официальном сайте SONY в Украине таких серий нет.
Як ви почнете теж цим торгувати, то впевнений на 99% що зрозумієте, чому такі націнки. Але є й інший приклад - на комп. та цифр. техніку націнка складає 10-15% і як тут люди працюють, я просто не доганяю, скоріш за все більшість фірм просто тримаються на плаву.
Є супермаркети, які теж торгують сірим товаром, особиво багато розмов було про Ельдорадо. Є супермаркети, які закриваються. Ось що здохло у Львові протягом останнім років: МКС, АБВтехніка на кн. Ольги, Ельдорадо на Городоцькій, Бомба на Чорновола.
Так на офіційному сайті СОНІ в україні таких моделей немає, я і не казав, що соні ми продаємо тільки з офіційних представників в Україні. 1. Офіційний СОНІ рівноцінна модель на 30-40% дорожча за таку саму американську. Тож вирішувати клієнту. Американці часто більш функційні. GSM nf 3G модеми наприклад 2. Гарантію на американців ми виконували за 2, максимум 3 тижня. Офіційний соні більше 1 місяця 100% 3. Клавіатура за кирилецею, не наклейки. віндовс русифікована. 4. і знову повторюсь на 30-40 відсотків нижче ніж "офіційні" 5. Якщо захочете офіційну без проблем зробимо. Але думаю Ви відмовитесь. А взагалом тут йшла мова за ціноутворення
10-15% націнки, це ще треба вміти так накрутити, переважно конкуренція зводить до 5-7% відсотків. Невраховуючи що цей бізнес складніший, приходиться мати справу з клієнтом ще тривалий час: підтримка, допомога, пояснення. Що не завжди оплачується, а час витрачається
Розмови це тільки розмови. а БОМБА хіба закрилась? здається це такий успішний маркетинговий хід. Який вони не перший раз використовують.
В тому і сенс, що бізнес-це не мегаприбуткова справа, а прибуткова; мега-це торгівля ділянками на Місяці, весь світ працює на рівні 10-15%, і всім вигідно, і покупець частіше приходитиме.
ну бізнеси бувають різні Аптеки наприклад, і ще є багато різних, бізнесів, які навіть в часи кризи дуже добре себе почувають. Колекторів ще згадав Ну і депутати всякі, хто скаже що це в Україні не бізнесс? От тут як раз Мега прибутки, і нічого з ними зробити неможливо.
deshevshe.net.ua - найгидотніший інтернет-магазин!!! Купив у них мобільний Motorola W230 - підсунули без гарнітури і дата-кабеля. кажуть, уроди, ви ж не казали, що вам це потрібно! Інтерес втратили одразу після сплати. Навіть не повідомили про відвантаження замовлення!!! Мовчать, уникають що електронкою, що телефоном. Витратив 13 гривень на телефонні розмови з ними (київська філія), та все даремно. В паспорті жодної відмітки, гарантії де-факто немає. Повернення лише через експертизу у фірмовій сертифікованій Моторолою майстерні. Вперше в житті так облажався. Тоді провів пошук - е! та я не один! вони масово людей кидають. Я то подумав, що вони з неуважності про комплектацію нічого на сайті не сказали - в усіх інших магазинах комплектація гарантується за ту саму ціну. Коротше, їх треба перейменувати в ДЕШЕВКА.НЕТ!