Відповідь: Для мамусь і татусів Дуже дякую за відповідь Забула запитати, чи треба платити за доставку?
Доброго дня, шановні любителі парфумів! Після прочитаної на гілках форуму брехні та чорного піару, щодо нашого магазину, ми вирішили зареєструватись також і надати Вам можливість вести з нами прямий діалог. Всі запитання Ви можете задавати на цьому форумі і ми відкрито для всіх будемо на них відповідати. Почнемо з шановної п. Protskiv: http://forum.lvivport.com/showpost.php?p=370690 Описаного вами випадку в процесі нашої діяльності не зафіксовано. Коли робиться замовлення до клієнта на мейл приходить лист в якому зазначена ціна до оплати. Невже хтось може припустити, що заради 7 грн варто ризикувати іміджем надійної і стабільної компанії? А саме на цьому ми і акцентуємо у своїй роботі. З початку роботи нашого магазину було 2 випадки в яких клієнт не був задоволений отриманим товаром. В обидвох випадках на наступний день товар був повернутий нашому кур'єру, а оплачена сума повернута клієнтові. Подібна схема працює навіть у спірних випадках: разове повернення компенсується повагою клієнтів в майбутньому. Будь ласка, вкажіть дату купівлі і назву парфумів і якщо цей факт мав місце з вини кур’єра – будуть прийняті відповідні міри, вам надана знижка на наступне замовлення і компенсовано 7 грн. Також коротко підкреслимо оригінальність товару: спеціально на сайті створено окремий розділ голландської ліцензії, в який винесені неоригінальні парфуми. У всіх решті розділах знаходяться тільки оригінальні парфуми, які постачаються в Україну тими самими дистриб’юторами, що й у великі магазини нашого міста. Стосовно дешевизни цін нашого магазину - просимо ознайомитись з розділом "Чому дешевше" на сайті. Дякуємо всім нашим клієнтам за довіру, а також всім хто не довіряє чорному піару не чистих на руку конкурентів! Прошу модераторів не вважати це повідомлення рекламою, так як воно продубльовано з "Дівочих посиденьок". Просто і на цій гілці згадують наш інтернет магазин. Дякую
Звідки ви берете такі ціни? Я облазив всі інтернет-магазини Львова (Ярст, Львівмаркет, Топшоп Львів, Технорай, Фоксмарт, Фокстрот і т.д.) і ніде не знайшов таку економію, про яку тут дехто пише. Вибір товару слабенький та й різниця в ціні з звичайним магазином максимум 20-30грн. на тисячу. Як то у вас виходить економити по 300-400грн.?
Плюси інтернет-магазинів в тому що ви економити свій час. І в більшості магазиінв доставка мо місту БЕЗКОШТОВНА. Тому без зайвої біганини по магазинах чи базарах Вам доставлють товар до дому і лише тоді ви за нього оплачуєте.
На ринку техніки велика конкуренція, все котиться до того що звичайні магазини ставлять низькі націнки. В інет-магазинів клієнтів набагато менше, ніж в звичайних відповідно треба мати більший прибуток з одиниці товару. Самі розумієте, якщо з телевізора з врахуванням витрат на доставку (водій + консультант) фірма отримує 50 грн - то можна лиш побажати успіхів у їх мегаприбутковому бізнесі.
Бажаючи можуть завітати на мій інтернет магазин Ноутбук центр - Ноутбуки та все для ноутбуків у Львові в нас дуже гарний асортимент ноутбуків, та великий вибір аксесуарів для ноутбуків, також маємо власну сервісну майстерню. Доставку по Львову виконуємо, але по попередній оплаті на кредитну карту. (зараз досить небезпечна ситуація в країні) Оплату на сайті не проводимо, та як функція зараз не є популярною. Про те тільки у Львові є 3 роздрібних магазина, де можно подивитись на товар, покрутити його в руках, і відразу ж придбати. Велике прохання, казати свої зауваження щодо сайту, ми намагаємось робити його найбільше зручним для покупців.
Проблема, що всі хочуть заробити на тому телевізорі 500 грн, і ціна тому практично всюди однакова, і ніхто прибуток свій не опускає, це така сама муля, як аптекарі кричать на кожному кроці, що в них рентабельність 1 відсоток. В нас нема нормального ціноутворення, націнки беруться зі стелі.
Непогоджуся, націнки в Україні не беруться з голови, в неї просто враховується дуже багато факторів, про які покупці можуть нездогадуватись. це й доставки, і ризикі по закупці великих партій, її можно просто не встигнути розпродати, поки вийде нова модель і інтерес до попередньої пропаде, Ну і всякі виплати. Хоча ціни в україні дійсно на всі товарі вище, особливо враховуючи середній рівень прибутків.
Usmishka десь писала, що у неї є знайомий "підприємець" на Південному. от вона усіх по ньому і міряє.
Ну всых я по одному не приміряю. Маю достатньо досвіду. Є велика різниця в формуванні ціни на товар ву фірми -виробника і у фірми-посередника, виробник, як правило, має стабільну націнку і ще гнучку системи знижок для покупців, а от ті, які перекуповують та продають, ставлять націнку, як правило, малочим обгрунтовану, особливо на товари з легкої промисловості.
Знову не погоджуся, дуже рідки випадки, коли безспосередньо Виробник працює з кінцевим споживачем. Значно частіше працюють по схемі Виробник - Дистрібютор - Ділєр. Коли Ворибник відпускає тільки Дистрібютору або декільком авторизованим дистрібюторам, в яких вже є готова своя ділерська мережа. І не треба витрачати зусилля та кошти на її будувння. А Дистрібютор в свій час, знову не працює з кінцевим клієнтом. Тільки з своїми Ділерами, які вже відпускають товар, як посередникам по спец цінах, так і кінцевому споживачу. Тому ціна закупки в кожної організації різного рівня може суттєво відрізнятись. Наприклад ви купуєте 10 телевізорів в місяць, а інший купує 3 тисячі телевізорів. Звичайно ціна відпуску для вас і того "іншого" буде відрізнятись, а кінцева ціна відпуску, має бути приблизна рівна. Тому націнка і коливається, коли Ви вийдете на рівень 2-3 тисячи в місяць, в Вас також будет більш низька ціна. Але для цього ьреба більше працювати, мати більше людей, вкласти більше коштів. Про це я і казав про ризики. Велики компанію мають і більші втрати, наприклад партія зависла і не продалась, ціну приходиться скидати в 0 або й ще нижче.
Отут і заковика, що в кінцевому варіанті всі продають по одній ціні, і ті, які мають більшу знижку у виробника, і ті, з маленькою, і вибору у кінцевого споживача немає. А дрібні підприємці, які торгують одягом, взуттям, постіллю і т.д. на ринках ставлять космічні націнки, які в ніякі ворота не влазять, на взуття, приміром, 100-150%, і вважають що то нормально.
З другою сторони заковика, крупний магазин, який купую більше товару, і як стратегічний партнер має велику вагу для дистрибютора. Дистрібютор має більше можливостей для планування закупів, Телевізор який ви купуєте сьогодні, або пральку, були замовлені за місяці 2-3 наперід. І за це вони мають бонуси, нижчі ціни закупки, уращу підтримку. Такий крупний магазин або мережа, якщо почне продавати з стандартною націнкою, відповідно бути мати найнижчу ціну, і при тому знищить та видавить всіх дрібних представників. Через деякий час стане монополістом, і тоді вже тільки він буде диктувати кінцеву ціну. Тобто в першу чергу від цього будемо страждати ми - покупці. Ну і сам по собі демпінг - цікавий для покупців, але такий бізнес не довгий та непевний. Друге питання, що Ви просто ставите на одну сходинку білий та сірий бізнес. Є продавці які розвивають нормальну здорову мережу збуту "офіційну" і дивляться в майбутнє, можуть вам пропонувати якісний сервіс, офіційну гарантію, та виконання відповідних щодо законодавства обовязків перед покупцем. А є сірі або ж чорні.. які привозять щось контрабандою, заробляють сьогоднішнім днем, ну і розраховувати Ви можете тільки на чесніть та надійність продавця, і на те що завтра він буде в тому ж самому місці. А не десь далеко, чи взагалі змінить бізнес і скаже "я не знаю, я вже тим не займаюсь" Так що в кінці вибирати НАМ, але при тому варто взвішувати всі аспекти, та часто варто переплатити, та мати спокій. З повагою Андрій
А, вот простите у вас например продаются в магазине ноуты SONY VAIO, а на официальном сайте SONY в Украине таких серий нет.
Як ви почнете теж цим торгувати, то впевнений на 99% що зрозумієте, чому такі націнки. Але є й інший приклад - на комп. та цифр. техніку націнка складає 10-15% і як тут люди працюють, я просто не доганяю, скоріш за все більшість фірм просто тримаються на плаву.
Є супермаркети, які теж торгують сірим товаром, особиво багато розмов було про Ельдорадо. Є супермаркети, які закриваються. Ось що здохло у Львові протягом останнім років: МКС, АБВтехніка на кн. Ольги, Ельдорадо на Городоцькій, Бомба на Чорновола.
Так на офіційному сайті СОНІ в україні таких моделей немає, я і не казав, що соні ми продаємо тільки з офіційних представників в Україні. 1. Офіційний СОНІ рівноцінна модель на 30-40% дорожча за таку саму американську. Тож вирішувати клієнту. Американці часто більш функційні. GSM nf 3G модеми наприклад 2. Гарантію на американців ми виконували за 2, максимум 3 тижня. Офіційний соні більше 1 місяця 100% 3. Клавіатура за кирилецею, не наклейки. віндовс русифікована. 4. і знову повторюсь на 30-40 відсотків нижче ніж "офіційні" 5. Якщо захочете офіційну без проблем зробимо. Але думаю Ви відмовитесь. А взагалом тут йшла мова за ціноутворення
10-15% націнки, це ще треба вміти так накрутити, переважно конкуренція зводить до 5-7% відсотків. Невраховуючи що цей бізнес складніший, приходиться мати справу з клієнтом ще тривалий час: підтримка, допомога, пояснення. Що не завжди оплачується, а час витрачається