Інтернет-Магазин Deshevshe.net.ua у Львові - найкращий вібір комп"ютерної техніки

Discussion in 'Комп'ютери' started by deshevshe lviv ua, Dec 8, 2009.

?

До кінця 2009 року я збираюсь придбати

Poll closed Jan 8, 2010.
  1. Ноутбук

    1 vote(s)
    25.0%
  2. КПК

    1 vote(s)
    25.0%
  3. Телефон

    2 vote(s)
    50.0%
  4. Жорсткий диск

    3 vote(s)
    75.0%
  5. Цифровий фотоапарат

    2 vote(s)
    50.0%
Multiple votes are allowed.
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. вільний_слухач

    вільний_слухач Well-Known Member

    ага... і справити С2 на С1
    ну ну
    чітко Вам замовляв С2.. Ви ж у відповідь мені написали не товар, а лінк, хоч і попереджав Вас що сайт в мене висить і не можу глянути
    не бачив попередньої ціни, тому і не здивувала
    дякую.. вже купив віддав 600 грн і без нервів))
    і вам удачі)
     
  2. (16:32:56) Paul: Колонки Edifier C1 2.1, SAT: 2x8 Вт, 120 - 20000 Гц, динаміки: 3"+3/4"; SUB: 18 Вт, 50 - 240 Гц, динамік: 6.5"; дерево Black - є така, не влаштує ?
    (16:33:03) Paul: просто тут з-роблю знижку на доставку
    (16:33:21) cl_373_1_19@hermes.ntaxa.com/xmpphp: яка ціна?

    (16:33:42) Paul: 65 уе + 40 грн доставка
    (16:34:23) cl_373_1_19@hermes.ntaxa.com/xmpphp: підходить... платити в львівському магазині чи як?

    Де тут лінк ? По вашому текст це лінк чи як ?
    Ви таки читати не вмієте ))) :))) Я вам написав спочатку товар, а потім лінк !
    Ніхто нічого не справляв, якщо ви не маєте душевної сили просто вибачитись , а продовжуєте настоювати на своєму - мій мобіільний у вас є, наберайте я вам покажу хісторі з серверу, там все зберігається. Ви чітко пам"ятаєте )) :))):))):))) мені аж смішно стало!

    У нас в Києві був випадок коли кліент на очах у двох продавців при отриманні телефону випадково його ввиронив з рук і через 2 хвилини з піною у рта доказував що нічого нне роняв)) аж доти поки йому не показали відео запис, тоді погодився що не правий і забрав телефон )

    Але ви інша людина вам показують конкретний лог запису, причому спочатку я ж написав модель С1 і запитався ще чи влаштує вона вас ?! Якби була модель С2 у Львові одразу на субботу навіщо я б перепитував чи влаштує а ? Де логіка ? Ви написали чи є колонки С2, я б відповів по вашому є такі: С2 - влаштують ? Це ж маразм ... Тому я написав: є такі С1 і запитав чи влаштують чи ні .. Тому шановний: " нечего винить зеркало коли рожа да кривая" ;)
     
    Last edited: Dec 18, 2009
    • Подобається Подобається x 2
  3. MARTINI

    MARTINI Administrator Staff Member

    Вчора придбав лаптоп
    Вибрав по параметрах і ціні підходящий варіант, зв"язався по асі з менеджером, поторгувався, отримав 18 доларів знижки, тут же оплатив по вебмані, комп виявився у Львові, тому за доставку з Києва платити не треба було, за 3 години під"їхав в магазин і забрав свою обновку. Тішуся, як дурний цвяшком :good:

    Сервісом і ціною задоволений.

    Трохи зіпсувала враження вінда 7 starter, виявилося що то найпростіша, обрізана версія "сімки" у якій нема багато функціоналу. Доведеться напевно ставити крякнуту ХР, до якої уже звик. Не дуже приємно усвідомлювати , що через встановлену ліцензійну але "обрізану" вінду я переплатив за комп певну кількість умовних одиниць... От цікаво, на якій стадії на лаптопи встановлюється система? Це робить виробник, продавець чи якийсь посередник?

    І зле, що покупець не може вибрати, купувати лаптоп "пустий" чи з уже встановленою системою і якою саме.
     
    • Подобається Подобається x 2
  4. Системи встановлює виробник (вендор), він має непоганий заробіток ексклюзивні права на це від мікрософту. У всьому цивілізованому світі передбачена можливість вибору конфігурацій компів без ОС або повернення коштів за відмову користуватися предстановленою ОС. В сусідній Росії це, наприклад, можливо. Кому цікаво - детальніше тут і тут

    Приблизна переплата за стартер едішн може становити десь близько 20 зелених:bad:, відповідно це ціна за красиву наклейку, яку іноді вимагають різні органи
     
  5. Zenon

    Zenon Member

    до теми Якось півроку тому купував в дешевше нет монік Л ДЖ.все ок монік працює.але при купівлі ,коли хлопаки при мені його розпакували,виявився чомусь добряче залапаний жирними відбитками пальців.Я пробував опротестувати словесно,на що мені ,відповідно теж словесно сказали "стоять!"швиденько напуцували салфеткою матрицю до чистоти і сказали які ще проблеми, монік новий- муха не ср--ла!Я собі подумав,може то корейці десь вкінці зміни на конвеєрі не мали де бахнути чекушку з ковбаскою,тай розклали на мій монік....З моніком все ок.але якось неприємна була розмова.Ніби дрібниця,а За "державу обидно"
     
    • Подобається Подобається x 4
  6. comanche

    comanche знайшовся

    Дешевше класний магазин, але от іноді хромає в них замовлення екзотичних товарів :)
    Замовляв багато і зазвичай все доставляли в чітко визначені строки. :)
    Та якось, в січні, замовив USB Плазмову кульку... :sad:
    потім зо два тижні надзвонював і мене постійно відправляли на завтра :sad: Потратив на дзвінки мабуть вартість кулі (дзонив з мобільного на стаціонар, бо мобільний мені не дали :sad:)
    А після 2-х тижнів забив, кульки були на подарунок, прийшлось викручуватись.
    Отака от сумна історія. Але ще раз кажу це лише на дуже екзотичні товари.
    Всі решта замовлення виконувались вчасно і дуже якісно.
    Клавіатурка Microsoft Ergo 7000
    колонки Edifier M3700 і ще купа всякої техніки працює собі сумлінно :)

    Загальна оцінка магазину 4,1 з 5 :)
    з.і. чув що магазин переїхав з центру хз куди :sad: сумно, територіально мені було вигідно...
     
  7. sselev

    sselev Well-Known Member

    Перерїхав поближче до складу одного з постачальників (Стек).
     
    • Подобається Подобається x 1
  8. Tony

    Tony Well-Known Member

    У вашому дешевше.нєт.юа ціни далеко не зовсім дешевші, вибір ніякий.... і працівникі хамовиті (я про того малого шо сидів з модним виразом обличчя).

    Крім того що це за мода така - Курс $: 7.92 (нал.), 8.14 (б/н), 7.96 (б/н без НДС), WebMoney: 1.03 (з вашого сайту). Ви самі собі курс встановлюєте?
     
    Last edited: Aug 5, 2010
    • Подобається Подобається x 2
  9. thinkers

    thinkers Well-Known Member

    а хто їм має курси встановлювати? нацбанк?

    йдіть відразу в Стек:)
     
  10. syavych

    syavych копач

    як на шо... є дешевше, є дорожче...
    вибір переважно є, але всьо треба з Кийова замовляти :sad:
    буває таке :sad:, і то проблема більшості магазинів
    Так усі роблять, причому в Дешевше.Нет явно не найвищий курс: брейн 8.15, ТДБ 8.3, і т.д.
    Хіба якщо маєте їх знижку, з прайсовими цінами немає навіть про що говорити.
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. Зануда

    Зануда така зануда

    Була неприємно вражена стрибками цін на сайті при тому, що курс навіть не сколихнувся у ті дні. Знайшла телефон - ціна підійшла, а за к-ка днів до неї ще 100 грн домалювали, а потім ще пару грн накинули. :sad: Я, видать, чогось не просікаю в ринковій економіці.
     
  12. hrobak

    hrobak Well-Known Member

    ой як шкода, шо не бачила тої теми раніше :diablo:

    хочеться написати пару слів від вражень, які залишились від звернення в магазин. перед від"їздом на море вирішили купити сумку до фотоапарата, причому не будь-яку, а конкретну модель, чоловік сам ходив нетом, а потім магазинами і вибирав. вибрав. думали купляти в Цифровичку, потім я пошукала в нет-магазинах ціни і виявилось, що в Дешевше.нет виходило десь так на 100 чи 150грн. менше. подзвонила, поспілкувалась з менеджером, той підтвердив ціну, сказав, що за доставку нічого не доплачуємо і прийняв замовлення. дуже важливо було мені те, щоб замовлення прийшло не пізніше середи наступного тижня (замовляла в суботу), про що наголосила менеджеру, попросивши його задзвонити мені в понеділок і підтвердити, що воно до середи буде. обіцяв прибуття замовлення навіть на вівторок і, само собою, в понеділок подзвонити. в понеділок, як неважко здогадатися, я дзвонила йому сама, само собою кілька разів, бо кожного разу він був зайнятий спілкуванням з клієнтами (я ж не клієнт, то зі мною можна поспілкуватись колись потім). сказав, що в середу замовлення має бути і він передзвонить. в кінці дня в середу вгадайте хто кому дзвонив? :ireful: перед тим, як мене з"єднали з менеджером, попросила ту пані, яка підняла слухавку, перевірити, чи взагалі моє замовлення існує. вона перевірила - так, є, але сьогодні його ще немає і буде не раніше п"ятниці. менеджер, який приймав замовлення, зовсім ніяк не відреагував на мої претензії щодо його неуважності до виконання мого замовлення, а також того, що він обіцяв подзвонити і повідомити про терміни його, замовлення, виконання, і цього не зробив. домовились зідзвонитись в п"ятницю, історія повторилася. дала їм час до суботи до обіду, мені ніхто навіть не передзвонив, пішли в Цифровичок і купили сумку там.

    от скажіть мені, якщо невідомо точно, коли прийде замовлення, а клієнт питає вас про чіткі терміни його виконання - хіба не можна сказати йому про це відразу, щоб він зрозумів всю туманність ситуації і прийняв рішення - чекати чи не чекати?

    одним словом, мені ваше дешевше обійшлося в тиждень нервів. кажуть, на початку 5го місяця вагітності це вже не так страшно, як на 2му, наприклад, але я у ваш магазин більше ні ногою, і друзям всім про цей випадок розповідаю і буду розповідати. а я дівчина балакуча і друзів маю багато :diablo:
     
    • Подобається Подобається x 3
  13. Tony

    Tony Well-Known Member

    А тепер я розповім свою міні-історію повязану з цією канторою, щоб тут деякі користувачі-адвокати не казали шо я злобний конкурент чи ше хтось.

    Був в мене колись такий період коли грошей не дуже багато було, і в один прекрасний день полетів в мене хард, а без компютера я як без рук. Вобшем найшов я цю дешевше нет юа, зайшов на сайт і побачив хард за підходящою для мене ціною на 160 гіг.
    Прийшов на наступний день на Франка до них, сказав шо хочу його придбати. Мені малий пацан сказав шо таких вже нема є якісь 250 чи на 450 які коштують в 2 рази дорожче і що я можу замовити тільки їх на кінець тижня, на що я запропонував старанніше подивитися, бо на сайті вказано що є у наявності і, можливо, якось домовитись на 160-ку. Еле по дуже наглому і "умному" виразі обличчя втупленому в монітор нота з тупим виразом (напевне шпіляв в кантру) я поняв шо з тим дуріком нема про шо говорити.
    Через день я зовсім випадково натрапив на одну дуже хорошу канторку, в якої майже найкращі ціни у Львові і з якимим завжди можна домовтитись і які йдуть назустріч своїм клієнтам...В них я купив 160-ку по ще дешевшій ціні ніж на дешевше.нєд.уа... Тепер, цій фірмі я на сьогоднішній день залишим не одну тисячу долларів.

    Ось так в нас ведеться бізнес, всім на все пофіг, клієнт завжди г****.... вот і самі в тому винні а потім нарікаємо що погано живемо і нічого не получається.....
    Звичайно я нікого не переконую шоб не купувати то чи інше, в тому чи іншому магазині, але коли я прочитав ОСЬ ЦЕ то мене, вибачте, заїло:

    Як завжди у нашій держві тільки слова.
    Хай щастить вам!
     
    • Подобається Подобається x 2
  14. KicK

    KicK угу

    Замовляв телефон в дешевше комуа.
    Прийшов в зазначений день та час, а мені кажуть "Ще не доїхав Ваш телефон".
    Матюкнувся, обернувся і пішов собі в Ашані купив за тією ж ціною.
     
  15. BurGiK

    BurGiK New Member

    таке враження що назва магазину не відповідає дійсності..

    Мені дуже подобається відповідь, "щось дешевше, щось дорожче" Народ відкрийте очі, в любому магазині так і є, просто шукати треба де Вам підходить ціна! А якщо магазин себе позиціонує як "все дешевше", то вибачте так воно і має бути, нехай не значно, але має бути дешевше! А ні, ціна дорожча + доставка по Львову! ІМХО!

    ---------- Додано в 11:49 ---------- Попередній допис був написаний в 11:47 ----------

    не втримався, згадав такий випадок в Арсені, най йому грець!

    Коли акційна упаковка пива з 4-х банок продавалась за ціною трьох банок! А коли купувати 4 банки окремо, то ще виходило дешевше ніж по акції! Вот такі в нас Звездуни маркетингові!
     
    • Подобається Подобається x 1
  16. Sawa

    Sawa New Member

    [
    QUOTE='deshevshe lviv ua;565654']ВАу як ви нагло брешете[/QUOTE]


    Бачу, що менеджери взагалі забули, а може і не зали, що таке "сфера послуг", і взагалі як має виглядати спілкування з клієнтами . Попав на цю тему випадково, начитався відгуків, чесно кажучи вражений.Не даремно поважні компанії проводять навчання для персоналу і ставляться до того свідомо, знаючи, менеджер з продажу це лице фірми в очах клієнта. Тут можна багато відгів цитувати, але змісту не бачу.

    "Втулити" один раз будь як, це мертва практика, один незадоволений клієнт заряджає негативом 15 потенційних клієнтів....Це статистика.

    Удачі вам в продажах!!!!!
     
  17. Maryaxa

    Maryaxa Member

    моя камера приїхала напевне швидко але щось персонал обслуговуючий не дуже швидко зреагував, додзвонитись до них я немогла довший час. То переключили мене на менеджера Антона то 20 хв я слухала гудки - Антона так і не було. Не подобається мені таке. Алето вже таке.
    В загалі я зараз неможу скачати до камери плагіна! треба попереджати шо таке ше ставити треба, а то диск з "дровам" є і в інструкції пише тільки про нього і само всьо ставить але нічого подібного просить плагіна а я незнаю де скачати
     
  18. domkrat

    domkrat New Member

    досвід співпраці з "найкращим" магазином

    Ви збираєтесь повернути мені 20 гривень які стягнули за "доставку недоставленого товару" чи мені розповісти про свій досвід "співпраці"?? (а це буде тільки перший крок)
     
  19. sani

    sani Well-Known Member

    Ще мій негативний відгук про ту шарашкіну кантору.
    Я вже в них не перший раз купую, завжди все було чьотко... але цей раз то просто капец!
    Потрібен був фотоапарат за веб мані
    Замовив його в пятницю, обіцяли на середу привезти, я зразу оплатив по веб мані, але на всяк випадок з кодом протекції на тиждень (я завжди так платив, приходив за товаром, казав код мені давали товар)

    Але в середу його звичайно ж не було, але перш ніж мені це сказати в мене пробували випитати код протекції. о_О Менеджер просто забув його замовити... але він зі мною так до кінця і не договорив, трубку кинув... :sad: Я вже плюнув на них(гроші за кілька днів мали самі прийти) Знайшов в іншому інтернет магазині за таку саму ціну, обіцяли привезти на пятницю-суботу. Але в ICQ знайшов іншу дівчинку з Deshevshe.net.ua в якої я щось до того купляв, трохи їй нажалівся... Через пару хвилин подзвонив "мій" менеджер вибачався, скинув 3 бакса (на комісію WM) обіцяв на суботу привезти 99% і я погодився :sad: (во дурак!)

    І от субота... подзвонив і от радість! кажуть є моє замовлення, приходьте забирайте... Я ще раз оплачую веб манями (знову з протекцією) і їду до них!!

    Навіть дали коробку в руках потримати.... але не довго я тішився... :sad:

    манагер каже "небачу проплати", бо як виявилось доступ до гаманця має їхній буЗгалтер, а він в суботу вихідний, "приходьте в понеділок"... а для чого їм тоді той касир, що в комірці сидить????
    а в понеділок я вже буду далеко :sad:

    Короче в шоці.... я 2 рази до них їздив, 2 рази платив гроші... а товару так і не отримав.

    Висновок:
    1. Краще би зразу в інший інет-магазин звернувся, ніж з ними стільки часу потратив :sad:
    2. Ніколи не платіть без протекції

    І цікаво що тепер той менеджер з тим фотоапаратом робити буде? собі купить?.. з таким підходом Ваші менеджери будуть вашими постійними клієнтами...
    А мене як клієнта ви втратили!!!

     
    • Подобається Подобається x 3
  20. lvoldemar

    lvoldemar Пересічний Львів`янин

    Це називається - непруха. :sad:

    Я у них періодично роблю дріб`язкові покупки: карти памяті, флешки тощо, особливих проблем не було. Як правило, не телефонують у призначений день, але замовлений товар привозять. Що правда, то правда - елементи совка є в наявності.

    Оплачую готівкою.
     
Thread Status:
Not open for further replies.
а де твій аватар? :)