Ісус не міг молитися через ікони із зображенням Ісуса до Свого Батька (і нашого також!) Якщо колись не булоавтомобілів і всі ходили пішки, то це не означає, що ми також маємо нехтувати транспортом. До того ж єще одна обставина:на якому рівні був Ісус і на якому ми, грішні опишіть детально сам процес "бачення Господа вірою" і я обов"язково спробую Поясню, що мені хочеться: у Біблії сказано, що люди глумилися над розіп"ятим Ісусом, казали Йому: "Спаси Себе Сам!" Й Ісус вказав людям шлях до спасіння, бо навіть у цьому стані залишався Вчителем. Перед тим, як померти, він вигукнув Ім"я Боже... Так і нам треба у момент смерті пам"ятати про Бога (а щоб зуміти це зробити, треба все життя прожити, пам"ятаючи про Господа)
Православні не зображують на іконах Бога-Отця, тому що Його ніхто не бачив. Тільки Ісуса, бо Його бачили.
Питання до тих, хто бачить на тайній вечері не Івана, а якусь жінку: ДЕ ТОДІ ПОДІВСЯ ІВАН? В ДАВІНЧІ 12 ЛЮДЕЙ НА КАРТИНІ. ДЕ ДВАНАДЦЯТИЙ УЧЕНЬ, ЯКШО ТАМ Є ЩЕ МАГДАЛИНА? Прошу відповісти пана vov66 ---------- Додано в 20:31 ---------- Попередній допис був написаний в 20:24 ---------- ї Хто бачив СИНА, той бачив ОТЦЯ. СИНА бачили люди першого століття. Крім того Одкровення : "...На престолі сидів Ветхий Деньми..." його бачив Іван. Ілля бачив БОГА ззаду. Адам бачив БОГА в раю. А головне, що православні зображали ікону ТРІЙЦІ, де є і БОГ ОТЕЦЬ ще десь до середньовіччя (не пам’ятаю в якому столітті був собор православний і аж тоді заборонили зображати БОГА ОТЦЯ.)
Якщо Бог сказав не поклонятися зображенням, то непослух Його словам-гріх! ---------- Додано в 19:41 ---------- Попередній допис був написаний в 19:33 ---------- Абсолютно згідна. Під словами "бачити вірою" я мала на увазі розуміння і впевненість в тім , що Господь завжди поруч. Що Він поруч коли добре і коли погано, що Він поруч коли я лягаю вечері і коли ранком встаю. Коли я йду на роботу і коли на роботі працюю. Коли я мию посуду, чи бавлюся з своїм сином. Я впевнена в тому що Господь не лишає нас самих. Що Він керує моїм життям і захищає мене, підтримує кожну хвилину мого життя. ---------- Додано в 19:42 ---------- Попередній допис був написаний в 19:41 ---------- Ті люди, що Його бачили давно померли, а ікони малюють і малюють.
«… и поднял меня дух между землею и небом и принес меня в видениях Божиих в Иерусалим ко входу внутренних врат, обращенных к северу, где поставлен был идол ревности, возбуждающий ревнование. И вот там была слава Бога Израилева… и сказал мне: «сын человеческий! Подними глаза твои к северу» ; и я поднял глаза мои к северу, и вот с северной стороны у ворот жертвенника – тот идол ревности при в ходе. И сказал Он мне: «сын человеческий! Видишь ли ты, что они делают? Великие мерзости, какие делает дом Израилев здесь, чтобы я удалился от святилища моего?» (Иезекииль 8:3-6) Один из таких идолов был идол ревности, возбуждающий ревнование (Иез.8:3,5). Этот идол ревности был поставлен при входе в храм. Он возбуждал ревнование, заменяющее ту истинную ревность по Богу и от Него Самого. Этот дух идола ревности, по сути, заменил Духа Святого и истинное поклонение Богу.
Будь-який ідол може бути названий ідолом ревності, бо гнів Божий на ідолопоклонство Ізраїлю зображується під виглядом ревності. Дослідники схиляються до думки, що це був ідол Астарти поставлений при Манассії- ханаанського божества, який стояв при вході в святиню. Далі Єзекіїлю було показано як в таємних кімнатах, розписаних різними божками, старійшини здійснюють містерії цим ідолам таємно від інших (в темряві) говорячи: "Господь нас не бачить, Господь покинув цей Край...". В 14-ому вірші показується поклоніння жінками Таммузу - це єврейська назва Адоніса, коханця Венери. В 16-ому вірші "при вході до Господнього храму, між притвором та між жертівником, десь біля двадцяти й п'яти чоловіка: спини їхні до Господнього храму, а їхні обличчя на схід, і вони кланялися до сонця". Усі ці ідолослужебні культи опоганювали храм і названі Богом гидотою, яка викликала гнів Божий і відвертала від Ізраїлю.
....але ми й не використовуємо наше фото в паспорті для духовної розмови з Богом, для молитви, не вважаємо що воно є "віконцем" до Бога, чи ні? ---------- Додано в 15:30 ---------- Попередній допис був написаний в 15:23 ---------- Слово Боже записане на період від створення світу до кінця цього світу.чи може є ще якийсь варіант на випадок "наших" часів? ---------- Додано в 15:43 ---------- Попередній допис був написаний в 15:30 ---------- ви праві, але дозвольте дещо поправити: "В перші 3 століття історії християнства церква не мала своїх витворів мистецтва, і звичайно не могла перешкоджати їх появі. Климент Александрійський, нпр., був проти релігійного зображування мистецтва, так як це призводило до шанування творіння, а не Творця"
...звичайно що ні, але це свідчить про послух Богу, який нас про це неодноразово просив) ---------- Додано в 12:40 ---------- Попередній допис був написаний в 11:33 ---------- "Лучшие и прекраснейшие вещи в мире нельзя увидеть, к ним нельзя даже прикоснуться. Их нужно чувствовать сердцем" Келлер
....якщо ви вважаєте, що вам це потрібно у стосунках з Богом, то ваше право, але поцікавтесь ще раз, що про це думає Бог і Ісус.
Це прохання неодинако розуміється. Одні правильно вважають, що не можна робити зображення і поклонятися їм маючи їх за бога, при цьому роблять зображення і шанобливо до них ставляться не зраджуючи Богові, ще інші- що взагалі не можна робити зображення навіть для прослави Бога....У кожного свої парадигми. Люди сприймають зображення емпірично на чуттєвому рівні. Ми хочемо бачити тих, кого любимо нехай навіть їх зображення і рвемо світлини тих, про кого навіть не хочемо згадувати.
ні, це я про розвиток стосунків з Богом з використанням творіння людських рук) ---------- Додано в 13:56 ---------- Попередній допис був написаний в 13:50 ---------- "Не роби собі різьби і всякої подоби з того, що на небі вгорі, і що на землі долі, і що в воді під землею." Вих.20:4 (друга заповідь Божа) Скажіть будь-ласка скільки парадигм можна придумати з тої заповіді?