Перед і до - велика різниця. Ми не молимося до статуї, а лише використовуємо зображення для кращої концентрації. Марія народила нашого Спасителя, тут коментарі зайві. Молитви до святих, то є особливий привілей, який дав Господб праедним душам. Їхнє святе життя на землі дало їм можливість допомагати з Божої волі та згоди тим, хто бере собі життя тих святих за зразок і намагається наблизитись до Бога їхнім шляхом.
та як? Хіба ж я можу мовчати коли брат мій грішить, тай навіть не підозрює що такеє чинить? Як сказати, коли люди віддають честь і славу витвору людських рук, а не Тому кому вона по праву належить... Я не своє бачення пропагую, але те що говорить Біблія Щодо Будь-яких Ідолів. ---------- Додано в 11:16 ---------- Попередній допис був написаний в 11:14 ---------- старий заповіт в перекладі архімандрита Макарія не бачили?
То є ваше викривлене уявлення про причину існування ікон. Але я вже втомилась пояснювати одне й те саме.
Я також втомлююсь говорити, що погани так же само не молилися до статуї Зевса чи Артеміди і не думали, що їхня кам'яна брила - це божество, але об'єкт який зближує з їхнім тим божеством. Євреї після виходу з Єгипту зробили були собі тільця, на кшталт тих що бачили в рабстві, але чи думали вони що це є Бог який розділив Червоне море? Вони зробили тільця аби славити Бога, як їм так думалося. Бо людина яка їм говорила від імені Бога, десь зникла і вони не хотіли потрапити в немилість Божу. Гарну річ придумали юристи: "Незнання законів не звільняє вас від відповідальності"
Знаєте чому євреям не дозволялось мати жодних різьб і статуй? Бо вони були єдиними монотеїстами у своєму "районі" і чимось треба було відрізнятись. А зображення тільця з Богом Ізраїля взагалі нічого спільного немало, чи не так?
Ісус навчав: Богу - Богове, кесарю - кесареве. Ви схоже не розрізняєте честь Марії і честь Бога і незважаючи на роз’яснення гнете лінію партії. :moskali: В неканонічній книзі премудростей Соломона є гарне пояснення щодо ідолів, варто ознайомитися, щоб самому не вигадувати. 13. Подлинно суетны по природе все люди, у которых не было ведения о Боге, которые из видимых совершенств не могли познать Сущего и, взирая на дела, не познали Виновника, а почитали за богов, правящих миром, или огонь, или ветер, или движущийся воздух, или звездный круг, или бурную воду, или небесные светила. Если, пленяясь их красотою, они почитали их за богов, то должны были бы познать, сколько лучше их Господь, ибо Он, Виновник красоты, создал их. А если удивлялись силе и действию их, то должны были бы узнать из них, сколько могущественнее Тот, Кто сотворил их; ибо от величия красоты созданий сравнительно познается Виновник бытия их. Впрочем, они меньше заслуживают порицания, ибо заблуждаются, может быть, ища Бога и желая найти Его: потому что, обращаясь к делам Его, они исследывают и убеждаются зрением, что все видимое прекрасно. Но и они неизвинительны: если они столько могли разуметь, что в состоянии были исследывать временный мир, то почему они тотчас не обрели Господа его? Но более жалки те, и надежды их — на бездушных, которые называют богами дела рук человеческих, золото и серебро, изделия художества, изображения животных, или негодный камень, дело давней руки. Или какой-либо древодел, вырубив годное дерево, искусно снял с него всю кору и, обделав красиво, устроил из него сосуд, полезный к употреблению в жизни, а обрезки от работы употребил на приготовление пищи и насытился; один же из обрезков, ни к чему не годный, дерево кривое и сучковатое, взяв, старательно округлил на досуге и, с опытностью знатока обделав его, уподобил его образу человека, или сделал подобным какому-нибудь низкому животному, намазал суриком и покрыл краскою поверхность его, и закрасил в нем всякий недостаток, и, устроив для него достойное его место, повесил его на стене, укрепив железом. Итак, чтобы произведение его не упало, он наперед озаботился, зная, что оно само себе помочь не может, ибо это кумир и имеет нужду в помощи. Молясь же пред ним о своих стяжаниях, о браке и о детях, он не стыдится говорить бездушному, и о здоровье взывает к немощному, о жизни просит мертвое, о помощи умоляет совершенно неспособное, о путешествии — не могущее ступить, о прибытке, о ремесле и об успехе рук — совсем не могущее делать руками, о силе просит самое бессильное.
а хъба тепер щось мало 3мънитися? А, я забув, тепер ви не хочете въдрьзнятися од решти польтиъстичного свьту?! ---------- Додано в 13:11 ---------- Попередній допис був написаний в 13:05 ---------- вірно, жодна статуя, картина чи подоба Бога немає нічого спільного з Всемогутнім Бого, Творцем Неба і Землі. Бог є Дух. Як Його бачити можна, чи подобу якусь зробити? Будь-яка подоба Бога є ідолом. ---------- Додано в 13:28 ---------- Попередній допис був написаний в 13:11 ---------- Марія це лиш людина, тілесна мати Ісуса. Вона такаж грішна як і решта люду. Шанувати, це одне,а молитися, поклон9тися, і пидносити навить вище Бога самого, то інше. Поклонятися можна лише Богу. ---------- Додано в 13:52 ---------- Попередній допис був написаний в 13:28 ---------- 1. Скажіть хто молиться0 до німої статуї? Таких немає всі моляться перед идолом длЯ кращої "концентрації". 2. Молитви до святих немають під собою біблійного підгрунтя.
Ну не розумієте, то не розумієте. Краще споглядати на образ Христа чи Марії з Дитятком, роздумуючи над Євангелією, ніж читати ВБ.
Ви не вырите тому що говориться в канонычних книгах, хоча б книга Проповыдник, а от неканонычны чомусь ще й читаэте. ---------- Додано в 14:08 ---------- Попередній допис був написаний в 14:06 ---------- Всемогутнього Бога зображати безпомычним дитятком?
будь-яке зображення і подоба Всемогутнього Бога яким поклоняється людина є неприйнятним і тим, що протирічить Божому слову.
В Біблії Всемогутній Бог зображений словесно. Ікона - це таке ж зображення, лише у фарбах і виключно по біблійних сюжетах. Ніхто іконам не поклоняється, через ікони і зображення ми сповідуєм свою віру не приховано, а явно. Ісус навчав: хто посоромиться Мене серед людей, того Я посоромлюсь. Пізнання і любов до правди не суперечить Божій науці. Не варто боятися правди - вона визволяє.
Якби ж то була просто картинка. Якби її ніхто не цілував, не звеличував, не молився перед нею, не ходив в паломництво за нею, якби ніхто не схилявся перед нею, і якби ніхто не обожествувляв її, то це був б лиш художній витвір. А так це ідол.
Я це знаю. Перед ними молитися не є гріхом, гріхом є молитись до матерії. ---------- Додано в 21:55 ---------- Попередній допис був написаний в 21:50 ---------- Заспокойтесь шановний. Краще подумайте над власним ідолопоклонінням. А нас нехай розсудить Бог. Ок? Це для вас авторитетний переклад? Тоді маєте визнати, що Ісус - Єгова! Бо в цьому перекладі саме так і пише, причому не тільки в Новому, але й в Старому Завіті! ---------- Додано в 22:19 ---------- Попередній допис був написаний в 21:55 ---------- Саме так і думали. Саме до статуй вони і молилися і вважали їх живими богами. Ось місце в підтвердження цього: "3 А був тоді у вавилонян бовван, на ім'я Бел; на нього щодня витрачали 12 артивів питльованої муки, 40 овець і 6 метрет вина. 4 Цар також ушановував його й ходив щодня йому поклонятись; Даниїл же поклонявся своєму Богові. 5 Раз якось цар сказав йому: «Чому ти не поклоняєшся Белові?» А він на те: «Бо я не вшановую рукотворених бовванів, лише живого Бога, який сотворив небо й землю і який має владу над усяким тілом.» 6 Цар сказав йому: «Чи ж тобі не здається, що Бел - живий бог? Або чи ти не бачиш, скільки він їсть і п'є щодня?» (Дан.14:3-6) Ваш аналіз поверховий. Вони славили іншого бога, не Єгову. ---------- Додано в 22:26 ---------- Попередній допис був написаний в 22:19 ---------- А посуд із Єрусалимського храму, був ідолом? Якщо ні, то чому його шанували?
А ви вкурсі, що Імя Боже євреї зберігали у таємниці? І промовляли Його раз на рік у синагозі і то неголосно? А ви кажете було 6800 раз у Старому Завіті....