Как раньше без тонировки люди ездили, га? Без понтов - как без штанов....на убитом опеле - типа президентский членовоз
тонування шкла зовсім не є необхідністю, так само, як наявність самого ДАІ. У Грузії ДАІ скоротили у разів 20 і що цікаво, кількість ДТП не збільшилось. Ну аякщо хто звик їздити при затемненому обзорі, можна купити собі пуредні окуляри проти сонця. Єфект аналогічний і гаїшники не при ділі.
На днях зупинили мене "друзі наші" в фурашках . Так от він провіряв мої вікна досить примітивним методом а саме взяв мій техпаспорт і прислонив його з внутрішньої сторони і дивився через скло чи можливо прочитати що написано на документі. І тут почалось що вікна темні і т.д , як завжди почався спір , але потім він каже " ладно причиною зупинки були не темні вікна а те що Ви рухалися в лівій смузі" Доречі до чого додумалися ??!! Щоб не використовувати Візир .бо за нього треба відповідати і вже як він на нього сфотографує то повинен писати протокол а в кишеню , самі розумієте .... вже не получиться. Так от вони знімають на свою домашню відео камеру. І ось цей ГАД запросив мене в патрульну машину і бувби я знову попав в 425 якщоб в нього напарник не оказався моїм снайомим. Тут я і знайомого розпитав що робити з вікнами . Так от Він каже що з 1 листопада вони почнуть штрафувати за темні вікна. Він порадив мені плівку зняти. Я запитав чи знімати тільки з передніх вікон чи взагалі . Він відповів що якщо ця плівка не передбачена заводом виробником і не відповідає нормам то краще зняти з усіх вікон. А відеокамера тільки для того щоб мати доказ в суді вразі потреби. А ще лівий ряд то в них зараз сама модна мулька.... А взагалі чому така активність їхня на дорогах , то треба подякувати Дяді Віті бо він дав приказ наповнити казну любим методом . Ото з 1 листопада почнуть дрючити за : скутера, вікна, паси безпеки і т.д . А після аварії на Дніпропетровщині я думаю вони ще щось придумають , наприклад ще штрафи більші або знову якісь " акції " такщо тримайтеся хлопці " -толи ищо будет ойойой " ...
Пардон але ваш "знайомий" або сам в тому далекий або вас просто розвів 1) вони можуть хоть на студыйну камеру за мыльйон знымати але це не буде доказом того що ви перевищили швидкысь ыбо це на око приділити неможливо. 2) штрафувати вони за плівку не мають права так як це не в їх компетенції і перевіряти не мають права. 3) почитайте ГОСТИ на попередній сторінці цієї теми і запропонуйте почитати їх свому знайомому з ДАЙ там чітко написано ЯКІ вікна можна тонувати і НАСКІЛЬКИ ---------- Додано в 16:00 ---------- Попередній допис був написаний в 15:58 ---------- От за паси безпеки то добре (особливо на трасі)!!!!!
Формально це так, але без талону ТО на лобовому стіклі Ви будете мати зупинки на кожному посту ДПС... До речі, особисто мені тонування не подобається. Їдеш, як у танку....
Всі ці заходи, ДАІ... то просто наповнювання бюджету. До безпеки руху ніякого відношення немає. Я думаю, що гаїшники взагалі немають відношення до безпеки руху. Таке твердження ніби є трохи занадто, але скажіть, як ДАІ помагає в тому, щоб рух був безпечним? Ніяк! Проїдьтеся на очах ДАІ в населеному пункті не 60 км/год, а 75км/год. Вас не зупинять, хоча б мали зупинити і дати усне попередження, але їх не цікавить безпека, їх цікавлять гроші, тому вони зупинять вас, коли ви їхатимете 80км/год і вище. Кожен водій - не варят, а тому ніхто не ворог своєму здоровю, не ворог своєму життю, не ворог своїй машині. Але якщо ті три фактори не є перепоною для водія, то повірте, ДАІ для нього ТЕЖ не буде перепоною, щоб їздити як попало. Від того, чи ви поїдете на червоне світло світлофора, коли в радіусі 100 м нікого нема, нічого не зміниться. Нічого не зміниться, якщо ви виїдете одним колесом на зону, де рух заборонено. Більшість правил зроблено лише для поборів. Я от недавно.. літом їхав по дорозі -дворядці і не пропустив пішохода, який рухався зліва - направо переді мною. Даїшник домахався. І марні мої докази були, що назстріч мене по своїй смізі рухалось авто, яке не пропустило того ж пішохода і пішохід мусів чекати, поки та машина проїде і що в тому разі я ніякої перешкоди пішоходу не робив, бо він вимушений був чекати поки проїде інше авто. То ж яке відношення має у даному випадку безпека руху до роботи гаїшника? Жодного! Недавно виступав Саакашвілі і сказав, що скоротив даїшників у Грузії у 20 разів і що цікаво... , каже він, аварій більше не стало. Запитання: для чого їх так багато? Для чого утримувати стільки нЕробів? Головне, реєстрація машини триває 20 хв. Оце є реформи. Має бути так, щоб людям було добре, а не церкати людей, ніби-то з добрими намірами. Тут писали, що за пасок безпеки тре карати. А хто сказав, що пасок безпеки - то завжди добре? Я думаю, що це справа кожного...
Це чудово, але повно водіїв нехтує правилами, створює загрозу собі і іншим, врешті-решт, спричинає аварії з жертвами не зі злих намірів, а тому, що в добрій вірі вважають, що: І навпаки, ті, хто вважає, що правила кров'ю писані, дотримуватиметься навіть, здавалося б, непотрібних приписів. Просто тому, що правила складено для запобіганню колізій і в тих ситуаціях, коли водію може видаватися, що його дії не матимуть негативних наслідків. От в нас правила ті ж самі (крім деяких дрібних відмінностей), що у вас, але поборів нема. Може, справа все ж не в правилах? ---------- Додано в 07:35 ---------- Попередній допис був написаний в 07:33 ---------- Теж хотів про це запитатися, але думав, що може то буде одна з відмінностей українських правил. То в Україні все ж можна в населеному пункті їхати і в лівій смузі чи ні?
Вічно Ви матчасті не знаєте, а спорити лізете. Було б добре читати ПДР. (порядний водій їх періодично перечитує, а не тільки перед здачею в МРЕО) 11.5. На дорогах, які мають дві і більше смуги для руху в одному напрямку, виїзд на крайню ліву смугу для руху в цьому ж напрямку дозволяється, якщо праві зайняті, а також для повороту ліворуч, розвороту або для зупинки чи стоянки на лівому боці дороги з одностороннім рухом у населених пунктах, коли це не суперечить правилам зупинки (стоянки). Мих, я багато в чому з Вами погоджусь, але... розказував один чоловік - на початку 90-х вдалося йому побувати в німеччині, так от сидить він вночі в машині на сільській дорозі, кругом ні душі нема. Є виїзд на перехресток з знаком стоп, проїжджає поліцейська машина (ніч, дорога сільського значення, машин нема) і ЗУПИНЯЄТЬЯС на знаку стоп. Знайомий сказав, що після побаченого був в шоці і не розумів як можна жити в такій країні. Якщзо там зупинились мєнти то будь-який німецький водій і подавно. Так от потрібно карати людей доти поки вони не почнуть от так їздити. Мих НЕМОЖНА їхати на червоне світло навіть якщо ВАМ ЗДАЄТЬСЯ, що поряд 100 метрів нікого нема тому що з другої сторони комусь здається що їдучи на зелене він у безпеці. А з тої другої сторони, Мих, може бути Ваші діти або внуки, їх не шкода? Якщо я не помиляюся, там поступили набагато радикальніше. І це стосується не тільки ДАІ а всієї міліції. Звільнили ВСІХ. Набрали нових, тих хто ніколи міліціянтом не був, зарплату зробили високою. В Грузії надзвичано високий рівень довіри населення до міліції (це після реформи)
От і я таке пам'ятав з українських правил. Бо в Європі в населеному пункті можна їхати в будь-якій смузі, і в лівій, навіть якщо права порожня.
а у поліції, яка стоїть там для того, щоб виконати план по збору грошей. наша поліція зацікавлена у тому, щоб побільше було порушень. тому довіри до неї нема.
Ви вже не перший раз висловлюєте захоплення Кумом. А в мене питання: Ви кажете, кількість дтп не збільшилась. А чи зменшилась?
містер "застраxyй", я спитався, а не стверджував і не викрикав -> "?" - знак питання Від кількості міліціантів на дорогах к-ть ДТП не залежить. Щоб зменшити к-ть ДТП на трасах треба зробити принаймі 2 полоси в одну сторону, і на мою думку на 50% к-ть ДТП зменшиться.
останні новини потішили ДТП в Марганце могло произойти из-за тонированного стекла ще що туди припишуть?
Насмішили вчорашні новини. Диктор, посміхаючись, розповідала, що з понеділка ДАЇшники почнуть штрафувати мопедистів-скутеристів. Потішили слова: - Як повідомили у МВС, кількість мопедів, що пройщли реєстрацію біля 50 000 одиниць. Я мало не впісявся, бо по минулорічним оцінкам, кількість малолітражної мототехніки в Україні сягнула 3.000.000 одиниць!