І знову обдираловка. Операція тонування!!!

Тема у розділі 'Про авто', створена користувачем Tony, 20 вер 2010.

  1. mota_boy

    mota_boy Well-Known Member

    Це зовсім інша пісня. Воно відповідає ПДР
     
  2. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    наразі ми не знайшли адекватного ГОСТу
     
  3. sani

    sani Well-Known Member

    а це (ГОСТ 5727-88) хіба не ГОСТ
    а там говориться про погодні умови:

    * температура воздуха - 20±5°С;
    * давление – 80-106 кПа;
    * относительная влажность воздуха - 60±20%.

    тобто крім прибору виміру(який сертифікований і пройшов повірку) в даїста має ще бути ціла метеологічна станція:
    - градусник (який сертифікований і пройшов повірку)
    - барометр (який сертифікований і пройшов повірку)
    - вологомір чи як там його (який сертифікований і пройшов повірку)
    - і тряпочка зі склоочисною рідиною, щоб протерти скло

    для того щоб його виміри відповідали госту, інакше ці всі наміряння які він отримає будуть недійсні, і їх можна оскаржити.
     
  4. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    Та це все зрозуміло
    А де той самий гост?
    шоб скачати і роздрукувати.
    Є якийсь офіційний український сайт з гостами які діють в Україні?
     
  5. sani

    sani Well-Known Member

    це було ще до ери страхових, і ЦВ небула обов"язкова. так чому лох?

    ---------- Додано в 10:35 ---------- Попередній допис був написаний в 09:46 ----------

    тут про той гост знайшов
     
  6. Templar

    Templar Дуже важлива персона

    Тьфу, подумаєш, провіряти будуть!

    ТО треба попасти в такі умови для провірки, та і сумніваюсь, що ДАІшники всі будуть мати барометри, а якшо і будуть то чи вміють вони ними користуватись!
     
  7. sani

    sani Well-Known Member

    После решения Могилева "Дорожный контроль" прогнозировал, что ГАИ обозлиться и начнет терроризировать водителей на предмет затонированости частных автомобилей. И вот наш прогноз сбылся. В ДГАИ официально сообщили, что закупают приборы для измерения прозачности стекол.

    Однако, согласно Закону Украины "О Дорожном движении" сотрудники ГАИ не имеют права на дороге проверять техническое состояние транспортных средств. Кроме этого, постановлением Кабинета Министров убрали такое право ГАИшников из ПДД.

    Таким образом - все штрафы "за тонировку" будут незаконными. В ближайшее время "Дорожный контроль" начнет юридическую атаку в адрес Департамента ГАИ, а также предоставит водителям примеры заявлений в прокуратуру и суды.


    тут
     
    • Подобається Подобається x 1
  8. mota_boy

    mota_boy Well-Known Member

    Українських ГОСТів не існує в природі. Існують ДСТУ які приймались після розпаду СССР, решта стандартів перейшли до нас з СССР (в ПДР же посилання саме на ГОСТ а не ДСТУ). треба просто роздрукувати ГОСТ без прив'язки до РФ, а щоб там були тільки реквізити СССР.

    Що це за ера? Коли почалась? Я не в курсі.

    http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1175-96-%EF

    96 рік постанова кабміну. Учітє матчасть (тим більше тоді вона коштувала ну такі смішні копійки)

    Платиш копійки, в разі ДТП за тебе платать відчутну суму (не лох). Жмеш копійки, попадаєш на суму (лох). Наглядно пояснив чи розжувати?
     
  9. Defender

    Defender Well-Known Member

    :good:
    Мало того, измерения должны проводиться не просто сотрудником ДПС, а специалистом технической инспекции. Ибо измерительный прибор в руках гаишника - кусок железа.
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. Ума

    Ума Well-Known Member

    Перепрошую, що втручаюся в розмову, але теж цікавить зараз ця тема:

    в мене і в чоловіка машини тоновані (ступінь тонування 15, чи як там правильно то називається). Коли тонувалася і вибирала той коефіцієнт (20,15,10,5), то на сервісі (Ніко-захід) сказали, що плівка сертифікована і якщо взяти 20ку чи 15ку, то вона ДОЗВОЛЕНА в Європі. Ми тому таку й брали, не дуже темна, але достатньо, щоб не відчувати себе як в акваріумі і нормально бачити вночі на неосвітленій вулиці.

    Як перший раз їхали в Європу то готувалися до того, що скажуть знімати. Взяли на всяк випадок ці сертифікати на плівку. Але на кордоні нас ще ЖОДНОГО разу за тонування не питалися!!! (вже їздили надцять разів за останні 5 років) (кордони з польщею і угорщиною). Мало того в самій Європі, коли стражі їхнього порядку пиняли нас, то теж в жодній країні нас не питалися за тонування. Підозрюю, що в них нема чим перевірити. До речі, в Європі тонованих машин нема. якщо є - то то наш чєл їде, або місцевий, колишній наш :), ну або вже ВІП якийсь. В них хіба лише задні бокові тоновані і все.

    я до чого веду, що певно є якісь сертифіковані плівки, які будуть дозволені/сертифіковані. Зрештою заводське тонування є, його ж ніяк не зняти (хоча воно тіко на задні бокові йде). Бо щось мені мало віриться, що всю Україну заставлять зняти плівки. Якісь тай дозволять, імхо

    А ще мені цікаво, якщо таки примусово вимагатимуть зняти тонування, то як виглядатимуть ті теперка "модні" (я певно старію, але я їх ну ніяк не доганяю) матові машини, де не відрізняється ні фара, ні кузов, ні шкло, ні будь-які інші елементи... ужость..
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. tvi

    tvi Member

    Добрий день форумчани!! З недавніми новинами багато кого цікавить дана тема , тому і я вирішив вставити своїх 5 коп. щодо тонованих вікон. Якщо взяти до уваги вище сказане , то дійсно в польових умовах провести перевірку Даїшнику майже неможливо , але я думаю що мало не кожен з Вас стикався з такою ситуацією коли тебе пиняють взагалі не відомо за що з запитанням "Ввас все впорядку?" Тим більше якщо ти їздиш на Жигулику то докулупатися непроблема. Як казав Сергій Притула " Якщо ти виїхав на дорогу на Жигулю - то ти вже порушив" хоч я з цим не згідний. Такий ажіотаж вже був . згадайте "Візир" теж відміняли і назад приймали . А тепер використовують і мало хто в них питає коли саме він пройшов повірку.І не завжди Візир встановлений на штативі і розводять людей на бабло як має бути.. Такщо як кажуть Протів власті не попреш. Тому будуть люди які познімають плівку після першого штрафу , ті які почекають і подивляться .що буде далі і ті яким все пох... Вище Ви обговорювали різницю в тонованих вікна та нетонованих, отож хочу поділитися своїм досвідом . оскільки моя машина тонована а службові на котрих я їжджу не тоновані.
    Отже :

    якщо Ввас машина в котрій немає кондиціонера то таки плівка на вікнах рятує від сонячних променів але щодо нагрівання салону то це спірне питання . Тому що темний предмет притягує світло і скло з плівкою непогано нагрівається.Тому я думаю що тут більшу роль відвграє колір вашої машини.( як приклад в мого друга машина темно-зеленого кольру . в мене біла . і в нього і в мене з темними вікнами . Ти в літку я руку не міг втримати на його капоті. в себе без проблем , такщо висновки робіть самі....)

    якщож є кондиціонер - то всеодно чи світить на тебе сонце чи ні і чи бачать тебе з маршрутки. Нехай бачать і завидують... Але знову таки є мінуси. Якщо ти часто виходиш з машини заходиш з прохладного повітря і навпаки то не важко доходитися і до простуди , це факт нажаль перевірено своїм організмом.

    щодо того що через темні вікна меньше видно що твориться в салоні то як на мене то це плюс , томущо як кажуть очі не бачать -серце не болить.

    ще один плюс це коли ти їдеш в ночі і взаді тебе їде якийсь довбень з невідрегульованими фарами або взагалі на дальніх , то його світло через плівку не так б"є по очах.

    один і досить суттєвий недолок це коли їдеш в темну пору доби і ще не наосвітленій ділянці .то дуже погано видно пішеходів які рухаються до тебе збоку наприклад при повороті праворуч чи ліворуч , треба бути дуже уважним.

    і ще один недолік це те що як неяк а через темну плівку очі напружуються поки ти молодий і в тебе зір 100% це не проблема але наприклад мій батько на моїй машині їхати неможе!!! І потім твої очі в староті згадають про темні вікна !!!!

    ТОМУ КОЖНОМУ ВИРІШУВАТИ , ЩО ДЛЯ НЬОГО ДОРОЩЕ!!

    Зробивши висновки я сам не знаю що мені робити тому що в мене плівка взагалі з близкучою смужкою тобто з переливом від чорного до близкучого.
    Якщо зняти плівку то як це зробити???
     
  12. VasMT

    VasMT Дуже важлива персона

    Відшкрябати :)))
     
    • Подобається Подобається x 1
  13. Tony

    Tony Well-Known Member

    Абсолютно правильно! особливо копійки 2-ки 3-ки..... вот з ними тре бороитсь а не з плівками
     
    • Подобається Подобається x 1
  14. mota_boy

    mota_boy Well-Known Member

    Боротись, в першу чергу, треба з відсутністю сірої речовини у великої кількості водіїв. А також з кричущим незнаннм ПДР все тієї ж великої кількості драйверів.
     
    • Подобається Подобається x 1
  15. Vexler

    Vexler Well-Known Member

    добре, що я не затонувався =) хоча раніше така мисля була :)
     
    • Подобається Подобається x 1
  16. layer9

    layer9 Well-Known Member

    по моему найкращий спосіб не мати гост роздрукований і на лобовому склі висновок про перевірку тонування
    а ще я бачив електронне тонування скла, якимось електрохімічним способом, нажав кнопочку і прозоре, нажав знову і темне :) а даішники залишуться ні з чим :)
    http://www.youtube.com/watch?v=XN3-7odPDBg&feature=related тут відео е навіть
     
  17. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    На відеоролику вікно не затемнене, а затуманене :) Я б ніколи не ризикнув з таким їздити, ніфіга ж не видко :)
     
    • Подобається Подобається x 2
  18. tvi

    tvi Member

    Як добре перепити то на ранок вікна так само запотівають..:) То даішник ше може запитати як Ваше здоров"я:)
     
  19. Tony

    Tony Well-Known Member

    на выдео шкло робиться зовсім глухим коли він нажимає кнопочку закрити автомобіль - скорше для цілей безпеки. Прикольна цяцька але ціна напевно нереал....
     
  20. layer9

    layer9 Well-Known Member

    ну на рахунок такої фист блатної тоніровки не знаю як вона виглядае, але на ютубі видів ям, що воно сі мінєє, в залежності від настройок, від зовсім непрозорого до просто скла, якась там електрохімічна плівка, коштуе непогано:)
     
а де твій аватар? :)