Відповідь: І шо з пробками в центрі Ну Таурег може "якоїсь доброї людини" Ще неприємності будуть, а славуту можна забрати
Відповідь: І шо з пробками в центрі проблема проста і співана-переспівана. Перш за все, слід налагодити роботу світлофорів. Друге - забезпечити шалені штрафи за ігнорування (зауважте - не порушення, а ігнорування) правил руху. І третє - ввести щоденне мито на всі авто, вартість яких при покупці перевищує 15000$. Хоча можна ввести мито для всіх, крім обслуговуючого транспорту
Відповідь: І шо з пробками в центрі взагалі-то крім елементарного дотрирмання правил водіями, міській владі треба на 180 градусів змінити теперішню політику скорочення маршруток через центр. Бо якшо вони ставлять мету шоб народ взагалі перестав користуватись заг.транспортом і пересів на авто - то стане не тільки центр, а й весь Сихів , і Лівандовка з вулицею Широкою. поскільки жодна дорога Львова не розрахована під десятки/сотні тисяч машин ,які наповнять Львів. Я був в США і маю з чим порівнювати - в них 99% процентів їздить на власних авто на роботу - і повірте, там трьох полос в кожний напрямок далеко не завжди хватає. А де в Львові такі дороги бачили? На заході людей навпаки стараються переконати користуватись автобусами, а також навіть виділяють окремі полоси для автобусів і для автомобілів які просто крім водія містять ще пассажирів (такі полоси позначаються ромбіками) . Якби в нас через центр не пускати авта або зробити проїзд платним для авт ,які не мають хоча б 2 пасажирів крім водія - ситуація би істотно покращилась. Я впевнений на 100%. А кількість і тоннаж маршруток треба піднімати - однозначно. Але наші недоумки із міськради до такого навряд чи дійдуть - світогляд занадто вузький, освіта на рівні Шарікових. Надїї нема....
Відповідь: І шо з пробками в центрі Цього року обїздив Франківщину, Тернопільську, Волиньську та Львівську області. Жахливіших доріг, ніж на Львівщині просто нема.
Відповідь: І шо з пробками в центрі чому неоднозначний?людина, що "заробляє" таку суму хоча б за рік (чи ви хочете сказати, що хтось все життя на машину збирав?) - така людина цілком спроможна платити мито, в т.ч. за провіз своєї дорогоцінної задниці центром міста. чи є якісь застереження?
Відповідь: І шо з пробками в центрі А якщо людина бере кредит на 7 років? Чи продає квартиру і бере меншу і машину? Схоже цей критерій випливає суто з власної платоспроможності. Не варто зазирати до чужої кішені та вважати що урівняловка це добре. Крім того з дорожчої машини й так податок береться більший так що все враховано.
Відповідь: І шо з пробками в центрі Як на мене, якщо брати податок за проїзд через центральну частину міста, то він повинен залежати не від вартості авто, а від віку! Наші допотопні авта ні в яке ЄВРО-3 не вписуються!!! і корки від них ще ті...
Відповідь: І шо з пробками в центрі Таку суму можна заробляти (без лапок) і за місяць і за три і цілком офіційно, і я думаю що диференціація за "вмінням заробляти" є безглузда. Доречно встановити фіксовану плату за проїхд історичною частиною Львова, жорсткий контроль за паркуванням, а головне це свідомість самих львів"ян.
Відповідь: І шо з пробками в центрі про особисті заробітки - як мінімум безглуздий випад. Байку про те, що людина продасть квартиру щоб купити джипа і кавалєрку - може й є такі одиничні вар'яти, та на загал це виглядає просто смішно. Заробіток (офіційно!) 15 тис. дол. на місяць - тобто 180 на рік - то офіційні міліонери - кілько їх є на львівщину? Вони не показник. Якщо б на блатних іномарках, доволі часто в нетверезому стані і з порушенням правил їздили тільки вони - то їх було б одиниці, на них би пальцями показували і в лице б їх всі знали Щось таки ви загнули
Відповідь: І шо з пробками в центрі Певно, ці люди продали квартиру і купили собі меншу, а також взяли кредит на 7 років.... Їм слід поспівчувати...
Відповідь: І шо з пробками в центрі ніхто тут не стверджував, що за платню одного місяця слід купувати авто.... просто насправді, недолуго виглядає критерій 15тис. - бо де ви бачили такі офіційні ЗП?
Відповідь: І шо з пробками в центрі Є одиниці. Щодо 15 незнаю про 3-5 можу точно ствердувати. І взагалі за рівенем заробітної плати чи доходу не можна так судити про людину. Перш за все поведінка людини задежить від неї самої і від виховання.
Відповідь: І шо з пробками в центрі Маю тверде переконання - затори у Львові викликані не маршрутками і не відсутністю податків а культурою водіння і звичками водіїв: 1. Неповне використання проїзджої частини. В місті немає жодної широкої дороги, яка поміщає 2 або 3 ряди машин і використовується за правилами (у ПДР написано, що кількість полос за умови відсутності розмітки визначає ширина проїзджої частини). Як правило, це одна широка полоса з хаотичним рухом машин по ній. Це важливо, бо такий стиль збирає набагато довші колєйки перед світлофорами і перехрестями, тобто створює найчастішу причину заторів. 2. Недотримання правил рядності - люди катаються між рядами, об'їзджаючи ями навіть не заглядаючи в дзеркало, чим не дають себе обігнати і виходить, що потік рухається зі швидкістю найповільнішої машини, причому, не розумію чому всі у Львові їдуть у лівій полосі 40, а права завжди вільна, можна 100 тримати, тільки от страшно, хтось може повертати праворуч - потім складно доказати, хто був правий. 3 Динаміка розгону і гальмування. У Львові всі дуже повільно розганяються на зелене і повільно гальмують на червоне. Якщо за 1 хвилину зеленого світла в одному ряді рушає і проїзджає коло 10 машин, у Києві цей показник може перебільшувати 40. І не проблема в слабих авто, а у водіях, які сплять. 4 Середні швидкості. Наприклад вулиця Володимира Великого дозволяє рух із сер швидкістю 80 кмг. У результаті, всі їдуть 30, провокуючи пішоходів перебігати дорогу. Як наслідок - вічні затори. До таких висновків я дійшов на підставі керування машини в Києві, Варшаві, Будапешті і навіть в Лондоні.
Відповідь: І шо з пробками в центрі Напевно.Може створимо фонд допомоги цим людям - модельний ряд джипів ж бо обновляється щороку. Кожен раз продавати квартиру і купляти меншу і брати кредити - так можна дожитись що з "Арсену" чи "Метро" з целафановим кульочком почнеш виходити, як лох паслєдній...
Відповідь: І шо з пробками в центрі Цілком згоден. Стосовно критерію "15 тис. дол. вартість машини при покупці" - цей критерій вивести не є тяжко, і як то смішно не звучить - саме з середньої зарплати. Обтяжувати форум викладками - не буду І саме головне - зверніть увагу при нагоді. "Нормально" (не екстремально, не заповільно і не зашвидко) їздять в основному водії старіших машин. І не тому, що досвіду більше А "нувориші", що "все купили" і (... далі можете додати як завгодно багато напівбандюкового сленгу ...) - ті ігнорують все і вся. Тим паче - якісь правила. Якщо хтось може підняти статистику ДТП - і вивести звідти ""модельний ряд" - думаю, більш-менш сучасних іномарок буде там більшість. А потім порівняти то з к-стю зареєстрованих авто - і не думаю, що іномарок хоча б до третини дотягне На основі цього й роблю висновки.
Відповідь: І шо з пробками в центрі Це не викладки, а прояви класової ненависті. Певно ви вважаєте, що заробляти багато це погано?
Відповідь: І шо з пробками в центрі Ні, стосовно "заробляти багато" - вважаю, що це цілком нормально. А от красти багато - воно дещо відрізняється від заробляти, правда? - погано. Обдирати ближнього як липку - певно, теж відрізняється від "заробляти"? - теж погано. про це, крім карного кодексу, згадується також і в біблії. Але у Львові прийнято крадене вважати "заробленим" - чи не так? Адже хабар з точки зору того, хто його отримав - це чесно зароблені гроші, чи не так? Занижені зарплати працівникам - це "заощаджена копійка", яка дорожча за зароблену - чи не так? -- І чому вас так це зачіпає?
Відповідь: І шо з пробками в центрі Мені наприклад до сраки хто скільки заробляє - аж поки джипи біля віденської кави не починають створювати пробки -із за яких наша дегенеративна міська влада робить висновки ,що у всьому винуваті маршрутки і починає їх відміняти.
Відповідь: І шо з пробками в центрі Знали би ви скільки прокльонів я почув на адрес місьради, Садового , його дітей і внуків, коли відмінили 81 маршрут...