Ви вже одразу шукаєте, де Вас хочуть взгріти. Суть законопроекту: Технічними засобами на відео зафіксоване порушення ПДР. Як з'ясувати, хто знаходився за кермом? Власник каже, що не він. Законопроект покладає адмінвідповідальність на власника - штраф. Якщо власник пред'явить дозвіл на передачу ТЗ іншій особі з фіксованою датою передачі, то штраф платити буде ця особа, якщо не пред'явить - то платитиме сам.
А що в нашій державі щось для людей останнім часом робилось? нагадайте.. як в старому анегдоті, інструмент є, значить винен! так як це працює у Європі, на фото видно пику водія, от по ній компетентні органи і шукають порушника. А це не палочками у кущах махати, і не фіги водіям показувати, для цього треба працювати!.. і взагалі ДАЇ має попереджати порушення ПДР, помагати водіям, а не бути каральним органом!
Техогляд відмінили, наприклад. Знову ж такі, відмінили тимчасові посвідчення на право управління, і вписувати в свідоцтво про реєстрацію нікого не треба, а то в когось син права отримав - міняй свідоцтво, плати мані. Ввели оформлення ДТП водіями без участі ДАІ за европротоколом. Страховка для пенсіонерів з 50% пільгою (раніше пенсіонери могли тільки на себе таку страховку оформити, а тепер вона діє на будь-якого водія, а ціна вдвічі менша). А воно так і є. Транспортний засіб - це джерело підвищеної небезпеки. Якщо комусь віддаєш, то несеш відповідальність. Знаю випадок, коли чоловік продав машину по генералці, новий власник скоїв ДТП, наніс шкоду, а сам загинув. Судом відшкодування збитків покладено на старого власника, бо машина на ньому. Ну і скільки часу треба витратити, і скільки треба задіяти техніки, щоб ту пику встановити. Мати базу даних фото всіх, хто права водія отримав? А іноземці? А водії повинні знати ПДР і не порушувати. І що? Всі білі і пухнасті? Якби не штрафи, то чихали б всі на правила, поки не вляпаються по-крупному, тоді може починають розуміти, що дорога це небезпека, і "ай, проскочу" не завжди спрацьовує. У мене, наприклад, з даішниками було 4 розмови, лише одна з них закінчилась штрафом. Інші 3 рази - повправляли мізки (цілком культурно), зачитали пункти правил і відпустили. Хабарів ніколи не давала.
вам не здається, що це ідіотизм? А якщо я сусіду табуретку позичив, а він нею когось прибив, то мене в тюрму? ну тут все просто. Приходять до вас, ви кажете - то не я на фото. Вас питають, кому давали автомобіль? Ви кажете Васі Пупкіну. Йдуть до Васі Пупкіна. Якщо на фото він, то він і платить штраф. Якщо не він, то питають у нього, кому давав авто, ну і так далі. Знайти реального порушника таким чином буде зовсім не складно. Ну, хіба що авто викрала невідома вам особа, але тоді не перевищення швидкості треба розслідувати, а викрадення авто. ---------- Додано в 11:45 ---------- Попередній допис був написаний в 11:44 ---------- а можете своє фото показати?
ТЗ є джерелом підвищеної небезпеки за законодавством. А табуретка - ні Я ідіотизмом вважаю те, що у нас машини продають за генеральним дорученням. Цю процедуру треба спростити і здешевити, тоді не будуть довіреності-передовіреності. Люди просто вимушені брати/віддавати машини за генералкою. А мінусів у цьому багато. Бувають випадки, коли термін генералки закінчується, а власник не хоче подовжувати, вимагає гроші (100-200 баксів). Або власник помер, а його дружина каже "ніц не знаю, повертай машину". А як я не скажу, кому віддавала автомобіль? Мені ж за це нічого не буде, я не зобов'язана надавати таку інформацію. А за цим законопроектом - зобов'язана. І ще один момент. Якщо я даю машину в тимчасове користування, наприклад, родичу, але не хочу, щоб він її ще комусь давав. Як я можу це проконтролювати? Ніяк. Якщо сама процедура оформлення дозволу буде ненапряжною, то не бачу в цьому ніякого негативу, і порядку буде більше. Йой, та ладно
угу, відмінити то відмінили, але колись я платив 50 грн. за ТО, раз на 2 роки, а тепер плачу 500 грн за обов"язкову страхівку 1 раз на рік ... пакращення однако Діє тільки коли ДАЙ попросить страхівку то придертись не зможе, але не діє, якщо в ДТП попаде не пенсіонер на цій машині - виплат не буде не роздавати особисті речі першому ліпшому, не давати машину людині якій не довіряєш! Чи ви даєте свою машину будь кому хто попросить? Оце якраз пережитки комуністичної ідеології! скільки днів за кермом? мене бувало по 4 рази на день зупиняли, "просто поздороватись" і так не взначай, наприклад, прощупати на розвід, понюхати або побавитись в митника... чи в якусь іншу гру..
Яке відношення ТО має до страхування? Обов'язкове страхування у нас введено законом з 2005 року, а ще раніше (з 1995) - постановою Кабміну. Розкажіть про "обдираловку" тим, хто виплати отримував. У мене подруга новеньку Прадо взяла, місяць не покаталась, як в неї пенсіонер в'їхав. Виплатили 15 тис. Уявляєте, скільки б часу той пенсіонер по суду виплачував зі своєї пенсії? Це раніше було. З минулого року законодавство змінилось. Зараз договір діє на будь-якого водія. З вересня, здається, чи з жовтня. 4 роки.
та відношення ніякого. але в загальній сумі платити стало більше.. тому й кажу закони приймають не для людей, а для того щоб більше платили і то саме з тим новим законопроектом про "доручення", бо все що робить держава монопольно дуже геморно, і спеціально так зроблено так щоб було простіше заплатити рєшалі, а ви в тому плюси якісь бачите... наївні? договір то діє, але на пільгових умовах тільки на пенсіонера, тому виплати будуть тільки якщо пенсіонер за кермом був... принаймі так мені у страховій розказували
Відмінили ТО, але банани подорожчали. Зв'язку ніякого, але загально платити треба більше. Приблизно така Ваша логіка. Страхові компанії всі приватні. А автоцивілка існує в усіх країнах Бог зна скільки років. В будь-якому випадку процедура передачі автомобіля буде простіша, ніж була минулого року. Про те, що замість нотаріальних довіреностей на право керування та тимчасових талонів буде введено іншу процедуру, одразу казали. Пільга діє при оплаті. На умови виплати вона не впливає. Якщо Вам таке сказали в страховій, то або збрехали, щоб пільгу не враховувати, або Ви щось невірно зрозуміли. Відкрийте договір і почитайте. Все, не хочу тут більше про страховки офтопити.
Друзі, а яка зараз ситуація з дорученнями? Поки наше авто в ремонті, плануємо інколи користуватися батьковим. Але в тех.паспорт чоловік не вписаний. Потрібно доручення, щоб він міг їздити, чи достатньо передати тех.паспорт?
простіше ніж є зараз і нетреба, нема чого придумувати велосипед, так вся європа їздить достатньо передати тех.паспор ну і щоб страховка була на всіх водіїв
5 років тому продав свій жигуль ВАЗ 2105 одній людині по ген дорученню, сказавши йому ,щоби зняв з обліку і поставив на себе , зараз дзвонить новий власник просить зробити вже нове доручення на наступного клієнта якому він збирається продати " мій жигуль " , каже компенсує мені мої клопоти, цікаво чи хтось брав гроші за такі справи , сусід говорить що беруть за повторне до 100 уе а за жигуль мін 50 уе Жигуль у відмінному стані , зараз сам би викупив його , мав би запасне авто для села.
Я 6 років тому так продав гольфа по дорученню, чувак пообіцяв шо переоформить на себе. Коли минуло 3 роки, попросив продовжити. Ну я, добра душа, продовжив ше на 5. Тепер шкодую. Нафіга мені зайве авто на балансі?... Ніколи не рекомендую ні продавати і купувати авто по дорученню. Якщо прийде через 2 роки по нове доручення, я пошлю.
ну добре, а пательня? ---------- Додано в 00:58 ---------- Попередній допис був написаний в 00:57 ---------- його - так, а авто собі залишите?