Ріксі, ти сама тільки що писала "что за х...ню придумываете" і тут же сама таку саму х...ню придумала Є один простий принцип - БД БЛОКУЄ ДІЇ ТОГО, ДО КОГО ПРИХОДИТЬ. Якщо БД прийшла до кома, значить ком НІЧОГО тої ночі не робить (в інтимні подробиці не вдаємося) Для чого викорінювати із гри фактор "його величності Випадку"? Якщо так склалися пазли і якшо ком зробив собі якісь висновки, то значить так мало бути. ЦЕ ГРА
Ночь. Утром все узнают, что мафы никого не убили. Варианты: - девочка заблочила стрелка - мафы попали по пациенту - мафы попали в броника Если кому не приходит результат проверки, он сразу будет знать где была девочка. Хотя в принципе от этого страдают и мафы, и мирные... ---------- Додано в 23:07 ---------- Попередній допис був написаний в 22:58 ---------- Я просто вспомнила пару случаев, которые ведущих загнали в тупик. Притом на разных форумах в данном случае поступают по-разному. По сему вынесла данный вопрос, чтобы потом не было конфликтов
От власне. Ком буде знати, що мафи попали в пацієнта, або броніка (якщо бронік і лікар є). Нема 100% впевненості. Але навіть якщо броніка в грі не буде, або він вже буде вбитий чи лікар, то ком буде знати що відбулось. Але так і не буде знати хто маф, хто жертва, хто лікар.. Тобто насправді нічо не ясно. ---------- Додано в 21:12 ---------- Попередній допис був написаний в 21:09 ---------- Правильно, треба цей момент описати. Я ж сама в минулій грі цей момент прохлопала. Там дівчинка на другу ніч пішла до кома, який був жертвою мафів. Не знала, що йому написати. Але так як його прибили і він не міг поділитись з гравцями результатами НД, то все таки написала йому відповідь на НД (потішила ). Але якби він не був вбитий, то б не писала, звісно.
Нє, ну мені лестить, що дівчинка у моєму виконанні наробила стільки шуму. Але я лишаюсь при своєму, що весь той шум ні з чого. Треба залишити все, як є. Кому просто не присилати результат перевірки і все.
нє, я думаю все таки присилати, щось цього типу: бо мало там шо, ведучий міг десь загуляти і просто забути відправити результат НД
)))) не принципово, можна і посилати "перевірка не вдалася". Я маю на увазі, що не підтримую той варіант, який Ріксі запропонувала
Тут треба розрізняти, що то за "бажання" таке. Бо одна справа "набридло", "а, все одно розкрили, нічого не світить", "дівчинка заблокувала назавжди" тощо, а зовсім інша - в реальному житті трапився якийсь форсмажор, не стало можливості продовжувати гру. В останньому випадку, мені здається, набагато честніше заздалегідь звернутися до ведучого. І надати ведучому право або 1) ввести заміну - когось, хто не брав ще участь у цій грі, і передати йому статус і знання вибуваючого 2) або таки автокильнути гравця, якщо заміну знайти неможливо. У нас зазвичай за автокіл з поважних причин з повідомленням ведучого заздалегідь - перший раз не штрафують. Штрафують за повтор протягом певного часу. А для вирішення таких питань варто ввести таке поняття як "порядок обрахунку НД". Усіх хто має право на НД перерахувати в якомусь порядку. Це кожен ведучий може складати на кожну гру. Головне знати цей порядок до початку гри. А далі просто дивитися у цей порядок. Якщо дія дівчинки обраховується раніше, ніж дія мафії - то дівчинка встигає заблокувати мафію і виживає; ящо дія мафії обраховується раніше - то дівчинка гине.
Твістер, є просте як двері залізобетонне правило, під яке всі ваші "а якщо" ідеально вписується: гравець що пропустив два голосування, отримує автокіл. Все. Більш нічого мудрувати не треба. В мафію вступити просто, а от вийти з гри можна тільки ногами вперед: через шибенецю вдень, бути пристреленим вночі і через правило автокілу. ВСЕ, більше нічого мудрувати не треба. ---------- Додано в 10:23 ---------- Попередній допис був написаний в 10:18 ---------- абсурдним є навіть сам процес обговорення цього моменту. Є знову ж таки ЗАЛІЗОБЕТОННЕ правило. Той, до кого прийшла дівчинка, НІЧОГО не робить. Крапка.
Ничего ни железного, ни бетонного в этом нет. Там, где я играл - девочка умирала, если в нее стрелял босс. И ничего, все было нормально. Возможны оба варианта.
Не знаю, який сенс ти вкладаєш в слово "ідеально", а особисто мені геть зовсім не ідеально, коли гравець на дві доби випадає з пазлу. Мені доводилося грати в іграх, де автокилялися не один і не два гравця, а трое, четверо, п'ятеро - і ті ігри лишили по собі саме тільки розчарування. От навчені тим гірким досвідом можливість заміни гравця і ввели. Але, звісно, якщо на слово не віриш і маєш бажання колись особисто пройтись по цих граблях...
Почему мне нравится Львовский форум - тут единожды случилось, когда человек ушел за непосещение. Две партии потом это елозили, ну и забыли соответственно. Вопрос поднялся исключительно из-за того, что в прошлой партии я решила, что с моей смертью город будет иметь большие шансы для победы и, найдя удовлетворительный предлог, ушла из партии. Город выиграл. Поэтому этот вопрос поднялся с целью пресечь преднамеренные уходы из партии по желанию (ибо человек может видеть, что с его смертью ситуация для стороны, на которой он играет, улучшится)
Результати голосування по питаннях: 1. Чи ведучий може автокільнути гравця по його бажанню? 2. Якщо ведучому можна буде автокільнути гравця по бажанню, то чи гравець отримає покарання за це - бан на наступну гру? 3. Якщо дівчинка йде до боса мафії, а він до неї, то дівчинка гине? ні так 1. ++++++ +++ 2. +++++ ++++ 3. +++++++ ++ Отже, 8.5. Ведучий не може кільнути гравця по його бажанню. 6.4.3. Якщо дівчинка йде до боса мафії, а він до неї, то постріл мафа не відбувається.
краще написати повний допис лікаря: Лікар 1. Підкладати сироватку правди (розкриття ролі персонажа) з ймовірністю бути спійманим за руку 50%. Не може використовувати два дні поспіль. Використовується з третьої ночі. 2. Лікувати конкретну людину. Лікар не може дві ночі поспіль приходити до одного й того ж.
N.N.N. заміна гравця: по певним обставинам гравець не може зіграти до кінця гру, чи не може розпочати гру, яку вже було почато і щоб не руйнувати хід гри може відбутися заміна. заміною може бути гравець, якого вбили в першу ніч (тільки якщо він був простим мирним) або форумчанина, який записався в гру після того як почалася гра.
Пропоную ввести таке правило: однозначна дискфаліфікація за особисті образи!!!! Якщо ображений поскаржиться ведучому. І ніяких оленів, баранів, бультерєрів і т.д... Ну це ж смішно, люди! Хтось грає свою роль, а хтось сприймає як особисте! Не треба так! Ну можна якось делікатніше висказати своє невдоволення, підколоти.. але ж не ображати так!
Если и дисквалификация, то только на последующие игры. НЕ на текущую. Почему - пояснять не нужно. Вообще удивляюсь вам сразу с обоих сторон: как можно воспринимать это все так близко к чему-то там? и как можно говорить совершенно не думая, что говоришь? и оба этих свойства сочетаются в одном человеке. Изумительно