Навіть найбільші злочинці і негідники комусь у житті здобили добро, хтось їх памятав милими і щирими, і за це любив. Прошу не сприймати це конкретно до цього випадку - це так, до речі
Є проект нових "Умов прийому до вузів на 2011р.: Весь текст є на сайті міносвіти http://osvita.ua/vnz/news/8804 Ніяк не дадуть спокою теперішнім урядовцям те, що заслужено має підтримку суспільства - ЗНО, яке при такому проекті вже нічого не буде значити, а вирішальними будуть кількість грошей у батьків, щоб забезпечити "навчання на підготовчих курсах".
Ви часом не в піджаку приїхали до Львова? ---------- Додано в 20:37 ---------- Попередній допис був написаний в 20:29 ---------- То вони таки були російські? Нарешті свіжий погляд. А Що це за лапша була, що це кращі кадри викладачів із східної України, яких "бепощадно" катували буржуазні націоналісти...??? Бо вчила мене одна така ...
- ЕГЭ, мягко говоря, имеет не 100% "поддержку общества". К тому же, не имевшие денег на подготовительные курсы наверняка сравняются с богатеями баллами "за особливі успіхи у навчанні", которых у папенькиных сынков наверняка нет? Если же абитуриент особенных успехов в учёбе не проявил, то с какой радости он должен иметь равные возможности с точно таким же, но более-менее подготовленным к учёбе в ВУЗе на курсах? Все эти вопросы неоднозначны.
ТАК значит - за предшественника Табачника - министра Вакарчука - Луганщину определили в Россию??? Свежий взгляд, сказать нечего... Не зря, выходит,назначили Табачника, раз ТАКому учили нашу молодежь...
З такого допису роблю висновок, що Ви не маєте жодного уявлення про ЗНО, як проводять ЗНО. Якщо це не так, то прошу пояснити чому довіра до результатів ЗНО у нашому суспільстві найвища серед свіх сфер життя? ось приклад http://www.useti.org.ua/ua/news/548/ Довіра підтвержується і результатами перших сесій у вузі Щодо балів за "за особливі успіхи у навчанні", то таке розпливчате формулювання дозволяє підставити все, що завгодно, в тому числі і "спонсорську допомогу для кращої організації учбового процесу"
Мы тут - вроде - об образовании.... О том, как "прежний" вел в Европу - а "нынешний" - назад, в СССР... ПОСТАНОВЛЕНИЕ ЦЕНТРАЛЬНОГО ИСПОЛНИТЕЛЬНОГО КОМИТЕТА И СОВЕТА НАРОДНЫХ КОМИССАРОВ СССР ОБ УТВЕРЖДЕНИИ ПОЛОЖЕНИЯ О ВОЕННЫХ КОМИССАРАХ РАБОЧЕ-КРЕСТЬЯНСКОЙ КРАСНОЙ АРМИИ Центральный Исполнительный Комитет и Совет Народных Комиссаров СССР постановляют: Утвердить Положение о военных комиссарах Рабоче-Крестьянской Красной Армии. Председатель Центрального Исполнительного Комитета СССР М. Калинин Председатель Совета Народных Комиссаров СССР В. Молотов Секретарь Центрального Исполнительного Комитета СССР А. Горкин ПОЛОЖЕНИЕ О ВОЕННЫХ КОМИССАРАХ РАБОЧЕ-КРЕСТЬЯНСКОЙ КРАСНОЙ АРМИИ 1. Для политического руководства и непосредственного проведения партийно-политической работы в войсковых частях, соединениях, учебных заведениях, учреждениях и управлениях РККА Народным комиссаром обороны СССР по представлению Политического управления РККА назначаются военные комиссары. 2. Военный комиссар и командир (начальник) несут полную ответственность за воспитание красноармейца и всего начальствующего состава в духе беззаветной преданности Родине и Советской власти и беспощадной борьбы с врагами народа….. “Затверджую” Ректор __________ І.О.Вакарчук 13 вересня 2010 р. ПОЛОЖЕННЯ про порадника академічної групи Львівського національного університету імені Івана Франка 1. ЗАГАЛЬНА ЧАСТИНА 1.1. Головною метою роботи порадника є формування національно свідомої, фізично здорової особистості із притаманними їй цінностями сучасного українського виховання. 1.2. Порадників призначають наказом ректора за поданням деканів факультетів для проведення індивідуальної і загальної виховної роботи серед студентів групи, з’ясування проблем студентів і надання їм можливої допомоги, контролю за навчальним процесом, оперативного інформування студентів про накази і розпорядження керівництва факультету та Університету, зв’язку з батьками студентів тощо. 1.3. Порадником студентської групи має бути викладач, який користується авторитетом, відзначається високими моральними якостями, володіє педагогічною майстерністю та організаторськими здібностями і може забезпечити позитивний виховний вплив на студентів…. Желающие могут сравнивать.... http://www.mankurty.com/blog/?p=4623
- 1) потому, что это "людям понятно". Чем меньше "человеческого фактора", тем понятнее обычным людям критерий отбора, и тем более стандартным будет результат отбора (отсеиваются идиоты независимо от благосостояния их родителей и гении - независимо от мнения их преподавателей). 2) Потому, что доверять и одобрять - не одно и то же. Если Вы не обратили внимание, то напомню, что согласно Вашей же ссылке почти треть работников ВУЗов и даже просто выпускников школ не одобряют ЕГЭ. При этом в вопросах интеллектуальных ещё никогда в истории большинство не определяло верный вектор, ибо интеллектуалом по определению называют человека, который умнее среднестатистического представителя "большинства" - это будет зависеть от воплощения. Как и всё. Сессии покажут.
На мою думку проти ті випускники, результати яких не дозволяють їм вчитись там, де ті мають бажання, а викладачі проти ті - які не змінюють своїх лекцій, чи стилю подавати матеріал з тих далеких часів, коли батьки теперішніх студентів самі були студентами, бо до мудрих студентів і викладач має готуватися!!! Сесії якраз і підтверджують результати ЗНО!!!
- какая связь? Им новые студенты претензии высказывают, что ли? - я не знаю, коэффициент корелляции 0,522 это много или мало? Сравнения-то никакого не приведено. Может, раньше в полтора раза больше было? Зато разброс значений коэффициента от 0,277 для физмата, 0,367 для инженеров до 0,639 для права действительно показывает, что ЕГЭ гораздо лучше подходит для зубрилок и "поддакивателей", которые ходят в отличниках на гуманитарных направлениях, и совершенно не подходит для дисциплин, в которых требуетеся глубокое понимание процессов.
У мене син - першокурсник (провчився ще навіть не місяць), а вже знаходить помилки на практичних з математики, бо не переписує тупо з дошки, а сам розвязує. Так він закінчив фізмат ліцей, на ЗНО з усіх предметів має більше ніж 193,5 із 200б (з укр. якраз і найнижчий результат, зате фізика 200 - один із 26 результатів на всю країну), але я його вже попереджувала менше ті помилки викладачу вказувати, бо якому викладачу сподобається, що студент мудріший за нього.
- что из этого следует? Это его ЕГЭ так хорошо "обучил"? А, понял. Вас зацепило, что я сказал, будто ЕГЭ не даёт шансов гениям, а Ваш сын, понятное дело, в Ваших глазах им и является Нет, в данном случае под гениями имеются в виду люди, у которых некий перекос в мозгах. Сверхспособности в математике, к примеру, но почти ноль в других "зачётных" предметах (как правило им это просто неинтересно).
Якщо чесно,то не бачу в цьому нічого поганого.Коли вчився я то у нас була така людина- вона називалася куратором групи.Коли вчилися мої діти,таких кураторів не було і це булодуже погано.Поясню свою думку.Фактично вступають у ВУЗ фактично вчорашні діти.Вони залишаються сам на сам з великим містом,з його позитивами але нерідко і з його негативами.Батька або матері близько немає от і інколи попадають під вплив інколи не дуже бажаний ці фактично ще діти.Живучи в гуртожитках вони фактично ніким не захищені.Якщо захворіє,то може там і померти-нікого до них немає діла.Мій син лежав з температурою 40 і швидка як чула,що в гуртожиток,то так і казала не приїдемо.Скільки тих дітей б"ють н вулиці гопники-за них немає кому заступитися-батько тне поїде за тисячу км бо побили сина.Викладачі перестали ходити в гуртожиток,а там процвітає наркоманія-нікому до того діла немає-бо наркотики кришують самі знаєте хто.Отож,якщо в студентську групу призначать такого собі "татуся" або "матусю".Нехай їм доплачують в зарплаті,але вони знають,що вони всетаки не фізики математики і хірурги-вони в першу чергу вчителі,які повинні вчити не тільки бути спеціалістом але і бути людиною.Не треба все огульно заперечувати,що було при СРСР.Хороше потрібно перенести і в нашу державу,забравши ідеологічне нашарування.
Согласен - если бы не вот это - Головною метою роботи порадника є формування національно свідомої... Почему и всплыло воспоминание о комиссарах...
В деяких вузах і зараз є куратори груп, в обовязок яких входить в тому числі і обовязкове попередження батьків про якісь проблеми що стосуються не тільки учбового процесу, і попередження про несвоєчасну здачу іспитів чи курсових, які автоматично ведуть до виключення з вузу (бо до батьків може доходити тільки часткова чи викривлена інформація). Моїй співробітниці після кожної сесії приходить лист з оцінками, місце в рейтингу групи і по спеціальності (за рейтингом набирають після бакалаврату в магістратуру чи спеціаліста), чи буде стипендія і часом інша інформація. Якраз куратор групи займається таким повідомленням батьків про результати навчання їхніх дітей. Телефон куратора є у всіх батьків, як і у нього телефони батьків з тої групи ---------- Додано в 16:29 ---------- Попередній допис був написаний в 16:20 ---------- З чого зроблений такий висновок мені незрозуміло. Я мала на увазі інше: тільки результати ЗНО і дали можливість розумним учням вибирати вуз, бо наша родина на "курси", купувати відмінний атестат (бо дійсно не всі шкільні предмети на одному рівні в оцінках) чи ще якісь підстраховки грошей немає. Саме такий досвід моєї родини дозволяє мені говорити, що ЗНО - це на даний момент найкраще для вступів до вузів.
Так це калька з "коммунистическая сознательность" невже забули? Може зараз і є але моїх двоє,вчилося без кураторів.Син в гуртожитку медінституту УАНМ мало не вмер з високою температурою і нікому до цього не було діла.
- Дальневосточник как раз об этом Вам и пытался напомнить. Но почему-то думал, что Вас это смутит - Ну, а этот вывод из чего? В технические ВУЗы способному парню всегда было поступить нетрудно. Учиться там намного тяжелее. Вот пошёл бы Ваш сын на "международные отношения" какие-нибудь, (или на то же правоведение в престижный ВУЗ) я бы не спорил, там ЕГЭ единственный способ обойтись своими силами Придётся им штат расширять, да аудитории перестраивать, не иначе...
А чому це мене має бентежити.Я не впевнений що цей наказ писав сам Вакарчук,але якби і Вакарчук,то я б теж не дивувався.Він продукт свого часу.Такі самі циркуляри він писав або читав ще 25 років назад,тільки тоді була не Україна а СРСР.Такі люди інший циркуляр не напишуть,бо інакше не вміють.Міняються акценти а форма і зміст ті самі.