Европа предательски бросила Леди Ю гнить в тюрьме

Тема у розділі 'Міжнародна політика', створена користувачем bayard, 3 гру 2011.

  1. Прокіп

    Прокіп Well-Known Member

    От тупарі! На військове бездоріжжя. Ти коли небудь їхав на авто в технічному замиканні танкового чи мотострілкового полку? Чи навіть не здогадуєшся, що воно таке.
    До речі, я подібне запитання ставив в 1971 році одному генерал-лейтенанту з Генштабу :"Як по осінніх мокрих грунтових дорогах, які розбили гусениці полку, їхати на авто?". знаєте що відповів цей болотний стратег - "На те ти й лейтенант, щоб придумати як". Тому я в порушення статуту проклав маршрут по ближніх асфальтованих шляхах, за що був... нагороджений (негласно) начальником бронетанкових військ округу ген. Тищенко пляшкою коньяку, а офіційно отримав від командира полку догану.
     
  2. VasMT

    VasMT Дуже важлива персона

    Довго ржав...
    Звичайно, пєхотінцам до розрахунків далеко... Тим більше до відсотків... Максимальна надбавка до розходу пального складає 40 відсотків від норми...[CENZ]
    [/CENZ]
    Який генерал, такий і підлеглий... :))
    Там, в кабіні, спеціально для африканців і пєхотних лейтенантів, встановлений спеціальний крантік та кружечок із цифірками та стрілочками, як на годиннику... Там ще пише: сніг, пісок, пашня... Манометер називається, але це для більш інтелектуальних родів військ... Тому і не дивне питання і відповідь :))
    :))
    Без коментарів... Коньяк напевно був "Арарат" :))
     
  3. Прокіп

    Прокіп Well-Known Member

    Цей невіглас мене вчить регулювати тиск в шинах, коли я його випробовував як інженер-випробовувач на КрАЗі -260 ще в 1970 році на пісках Херсонщини. Ти коли небудь бачив дорогу в вигляді пральної дошки після проходження танкового полку? Ти знаєш, що таке резонансні продольні коливання гусеничних машин і їх вплив на стан доріг? Ти знаєш, яка середня швидкість БМП і "Урала" на таких дорогах і чому вона в два рази різниться?
    Хлопче, ти з тих невігласів, які й на 30% не освоювали ту техніку, яку ми для них розробляли.
    Тому дійсно відносно тебе
    Такі як ти приходили до мене для написання дипломів лиш з таким стандартним набором питань:
    - на ти ілі на ви?
    - что п'єтє?
    - когда будєт спісать?
    Розваливши армію, вони тепер "вишивають" в громадському харчуванні.
     
  4. VasMT

    VasMT Дуже важлива персона

    :)) А Луноход-1 Ви не випробували? В лісах Ніколаєвщини...
    Тепер до повздовжних (москалю:)) ) коливань... Звісно Т-54 не порш-кайен, але при дотриманні швидкісного режиму (а не дотримуватись його може хіба що Робокоп і пєхотні лєйтєнанти) величина повздовжних коливань не вихотидь за межі допустимих. Практично вся інженерна техніка СССРу була змонтована на Т-54 (Т-55). І на відміну від пєхотних лєтьох, інженерна освіта була більш технічноспрямована... Це не "Сопка наша, сопка ваша... Ур-р-р-яяяя!!!" :))
    :))
    Розробщики хрєнови... Навісили на танк бочку з водою і приварили БТУ :))
     
  5. Прокіп

    Прокіп Well-Known Member

    Неук, немає такої характеристики "величина коливань", а є частота, амплітуда та інше. І на марші, коли Генштаб провіряє, коли і в якій кількості полк з Білорусі вступить в бій на території Німеччини, не до дотримання теоретичної швидкості. Ми механіків водіїв вимушені були витягувати з люків від знесилення, а на руки різали ковдри для рукавиць від мозолів.
    Та ти шо? А до чого тут "інженерна техніка"? Наш інженерний батальйон йшов по іншій трасі. Невже ми з тобою ще й мости будемо наводити?
     
  6. Прокіп

    Прокіп Well-Known Member

    І за це отримали персональні нагороди від Верховного совета з підписом Георгадзе та подяку від Косигіна. Уявляєш?
     
  7. VasMT

    VasMT Дуже важлива персона

    Це тільки у пєхотінцев на питання з чого зроблена цівка автомата, правильною відповіддю є- "Из того же материала..." (Згідно НСД-58) :)) Для тих, хто блєстав чоботом нагадаю:
    Частота́ — фізична величина
    Ампліту́да — найбільше значення величини
    Для теоретиків від ходових частин відкрию таємницю - при збільшенні швидкості танка наступає різке зменшення амплітуди коливань корпусу... Але для цього потрібно знати що таке амплітудно-частотна характеристика коливань... В Вєрховкє, а тим більше в Ташкєнтській асфальто-бордюрній школі цього не вчили... :))
    Ні... Я краще застрелюсь, аніж із тими, кого поляки у Львів не пускали, щось буду зводити (неук - (неосвічена людина) невіглас, (без знань у якійсь галузі) профан.)
    А наводять (в свою бляхарню напишіть, аби там теж знали) - переправи... :))
     
  8. Фауст

    Фауст Well-Known Member



    http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D1%80%D0%B0%D0%BB-375%D0%94
     
  9. Фауст

    Фауст Well-Known Member

    Технику "разроблялы" и "разробляют" вот здесь -Bayerische Motoren Werke.
    А Вы штаны протирали за кульманами перед ватманами :)):)):))
     
  10. Прокіп

    Прокіп Well-Known Member

    Вас іс дас, а чого "від", а не "до"?
    Цією дурнею будеш жінку на кухні задурювати, тоді в неї з'явиться "різке збільшення" тяги до макогона.
    А я думав резонансна частота та амплітудна маса з центром коливань. ПрАХВесор, а що таке Вєрховка? І скільки ти в кілометрах маршів провів на гусеницях та колесах?
     
  11. ostrov_Rabin

    ostrov_Rabin Well-Known Member

  12. VasMT

    VasMT Дуже важлива персона

    Давайте порахуєм: 9 років кв/кр, мін 18000 на колесах. Не враховуючи навчань, таборів та польових виходів... Не знаю, чи пєхотінєц зможе зрозуміти, я вже не кажу порахувати, то в місяць мій тєхнарь списував 1,5-2,0 т бензину на 8 карбюраторів... ДП йшло, правда для чувака з тєхзамиканія з Араратом в руці, ця абревіатура нічого не значить, - 4,0-6,0 т...
     
  13. Прокіп

    Прокіп Well-Known Member

    В замполіта нашого полку ще більші цифри були. Хлопче, ну з ким ти пробуєш дискутувати на тему продольних коливань та підвісок гусеничних машин? Я закінчив разом з розробником "Оплота" С. Воробйовим ХПІ, а в 1975 році розробляв стенди для випробовувань найбільш енергоємких підвісок гусеничної техніки БМД та модернізовував підвіски Т-62 для продажі єгиптянам, щоб арабам не дуже сраку набивало. Так що мені коефіцієнт "лямда" та допустимі напруги торсіонів ще до цих пір сняться. А гідропневматичний амортизатор БМД тиском в 400 атм при випробовуваннях мене чуть не вбив. Ось такий був "пєхотінєц".
    Краще вступай в дебати з кимось по жлобських нічних кафе. І наостанок порада, не плюй в колодязь там де живеш, а то тобі "рогулі" точно боки намнуть.
     
  14. VasMT

    VasMT Дуже важлива персона

    Андерсен, Грімм, Руданський... :))
     
  15. Ома

    Ома Дуже важлива персона

    Виртуальные. Молодец, что не стал молчать.
     
  16. FourA

    FourA Дуже важлива персона

    Тема вроде бы про Юлю. Нашёл интересный материал - продолжение знаменитого фильма "Украденный попкорн -2". Кому интересно прочитать про бедную страдалицу за идею, главную украинскую политзаключённую, предлагаю ознакомиться: http://globalist.org.ua/novosti/geopolitical-news/pravda-rezhet-glazki-jjyulkam-no89098.html
    Интересные вещи рассказывают, однако... Приведу цитату:
    Тут много пишут про "зэка, кравшего шапки"... Не знаю, может одну-две и в самом деле сорвал. Пусть три!
    Но пани Юлия Владимировна умыкнула денег примерно на несколько миллионов шапок...
    Если не на миллиард...
    Но ведь она - святая!
     
  17. Фауст

    Фауст Well-Known Member

    Обуздание КрАЗа - вот что делает из юноши мужчину!:rolleyes:

    КрАЗ - это звучит гордо! Будучи единственным советским грузовиком, похожим на американские "длиннокапотники", он приобрел себе не менее культовый статус. Появление этого гиганта вызывало дрожь в коленях и неконтролируемую панику. Если в аду и есть грузовики, то это, безусловно, КрАЗы.

    Но как вы можете догадаться, настоящий ад творится как раз в кабине. Если вам хватит длины рук, чтобы обхватить гигантский руль, не обольщайтесь - это еще полбеды. Заставить этого динозавра тронуться - вот настоящая проблема. Как видно из ролика, не все механические КПП созданы одинаковыми. И судя по непереводимой для портала Carscoop (на котором, собственно, эта новость и была замечена) игре слов из уст водителя, контроль над "механикой" не вызывает у него бурю оптимизма. :)):)):))

    ОСТОРОЖНО! НЕНОРМАТИВНАЯ ЛЕКСИКА!

    http://aeterna.qip.ru/test/result/45686/
     
  18. Прокіп

    Прокіп Well-Known Member

    Інформація для думаючих людей. Цей неук навіть не знає, що він по своєму невігластву обпісює своїх земляків з Ярославля. КрАЗ - це звезений з Ярославля списаний мотлох, який замість того, щоб викинути на смітник, завезли в Кременчук для виробництва автомобілів на КОМБАЙНОВОМУ заводі. Точно так звезли списаний хлам з ЗІЛа в Кутаїсі. Точно так на хламі Москва організувала виробництво авто на Запоріжському комбайновому заводі. Для прикладу, ЗІЛ весь час технологічно обновлявся, а списаний хлам москалі відправляли на "добровольно присоединенные территори". Так Москва не давала обладнання для виробництва рам, тому рами робили з будівельного швелера. До цих пір на КрАЗі є станки 50-х та 40-х років.
    Тепер про конструкцію. Москалі ЯАЗ передрали з американських авто, так двигун та КПП були скопійовані з американского GMC «6-71». В Кременчуці без наявності досвіду все ж пішли на розробку нової серії. Так в другій половині 60-х появилася 250-260 серія, гроші на постановку на виробництво яких Москва почала давати лиш в 80-х роках після того, як КаМАЗ повів себе в кар'єрах, як корова на льоду.
    Можна багато чого розписувати про невігластво москалів та для них це, як "горохом об стіну".
    Ось і тут цей поц обливає брудом трансмісії, які вироблені в ... москальському Ярославлі.
     
  19. Inga

    Inga Дуже важлива персона

    Она конечно не святая.
    Но если все так ясно, понятно и лежит на поверхности, то что помешало провести судебное расследование и сам суд без сучка и задоринки, так чтобы никому в голову не пришло усомниться в её невиновности? Лично для меня это главный вопрос.
     
  20. Прокіп

    Прокіп Well-Known Member

    Але чим вона гірша за відвертих злодіїв типу Кучми, Ахметова, Черновецького...?
     
а де твій аватар? :)