Дуже цікаво За даними InsideEVs.com, серед автомобілів, зареєстрованих вперше у 2016 році, 4% склали електромобілі. Видання підрахувало, що за рік цей показник зріс у п’ять разів, а кількість проданих за рік електрокарів перевищила 2 500. При цьому більшість електромобілів старі і потрапили в Україну після більш ніж дворічного використання в європейських країнах. Половина із них – Nissan Leaf. У грудні 2016 році до Верховної Ради внесли законопроект № 5494, який пропонує здешевити електрокари для українців. Так запропоновано скасувати ПДВ на ввезення в країну електромобілів і запчастин до них до 2021 року, що становить 16,8% у вартості автомобіля. Також пропонується звільнити власників електрокарів від сплати реєстраційного збору в Пенсійний фонд під час першої реєстрації до 1 січня 2021 року, що дозолить економити ще 4,8% вартості. Також пропонується звільнити їх до тієї ж дати від сплати акцизу, який зараз становить 109 євро. 17 березня у Міністерстві інфраструктури відбулася зустріч робочої групи, яка працює над заходами зі стимулювання розвитку галузі електричного транспорту в Україні. Міністр Володимир Омелян заявив, що прийняття згадуваного законопроекту, дозволить у підсумку здешевити електрокари для українців на 40%. детальніше тут Україна зайняла п’яте місце у світі за темпами збільшення кількості електромобілів
То скільки тоді той ліф (насправді то лайф ) буде коштувати? Всерівно 10-12 тисяч ує, нє Доречі, Україна на 5 місці в світовому електромобільному рейтингу, от що курс долара і дикі податки на кубіки ДВЗ роблять
Ліф насправді. можна гамерики за 12 000 у.о притаранити. Бачив навіть за 6000 у.о - ТАМ. 2-3 роки, тобто на 5 років є запас.
Заголовок цікавий, але під ним нічого цікавого нема Електромобілі в Україні можуть здешевшати удвічі | Факти
Сам іноді замислююся над тим, щоб придбати собі Ліф. У Харкові їх багато їздить, також є непогана інфраструктура (зарядки) і вона розвивається. Зараз майже біля кожного торгівельного центру можна зарядити авто. Якщо самому привезти свіжий Ліф з Америки, то коштувати він буде близько 12 куе. У Харкові є контора, яка займається тим, що привозить та продає електромобілі. Вони ж і встановлюють зарядки. Якщо придбати авто у них, то зарядка безкоштовна. Але ціна буде зовсім не 12 куе.
я от також з задоволенням сів би за кермо авто на батарейках, але мої фінансові можливості поки що проти. то я не можу про це сповістити інших?
моє его буде задовільнене, коли я їздитиму на роботу на Теслі. а до тих пір просто слідкую за темою електромобілів і колекціоную відгуки власників інших марок та моделей.
Мужики, кто какие ставил пороги. Сам склоняюсь к РИФ Авентуре или НИИС, нашел их здесь . НИИС пишет мне что крепления на ответ пластинах не калечат раму, РИФ на стремянках, оба позиционируются как "силовые", что скажете??
Не знаю що там нам обіцяли щодо здешевлення електромобілів, але ось таку красу можна придбати за 12 тисяч мінімум. І то це, по-моєму, не нове авто, а бу, хоч і пробіг зовсім невеликий + стан ідеальний. Про нові зовсім мовчу. Ну що ж, поки в інших країнах власникам електромобілів надають усілякі пільги ми як завжди на дні... А я б з радістю їздила на ліфі або смарті, якби не ціна. Так то легше взяти якусь Деу і не мучитися з зарядкою, і плювати на екологію.
Китайський конкурент Тесла з довічною гарантією. Як тобі таке, Ілон Маск? View: https://www.youtube.com/watch?v=47wpldtTfEQ