Вроді 200 км. обіцяють, між Сокалем і Червоноградом буквально 10-11, тобто практично 10 рейсів, + на обох кінцях не важко встановити заряджалку, десь мінімум по пів години вони стоять...2 автобуси по самі вуха. Інвестуйте Миху, правда на разі дорога срака, але обіцяють на весну зробити...
Десь читав шо та зарядка коштує 300 дОларів...Як тільки зявиться достатньо емобілів, зарядки будуть в кожній дзЮрі.
Всі мінуси електрокарів перекриває те, що вони значно дешевші і найголовніше - екологічні. Крім цього, з їх поширенням, вплив нафти на світову економіку, значно знизиться.
Можливо є бажаючі: шведський стартап компанія Uniti до 19 листопада поточного року збирає кошти на свій проект - одноймений міський електромобіль, який вони вважають за яким велике майбутнє. Внісши кошти, можна стати акціонером компаніі і мати з цього вигоду.
Зараз нема практично жодного разу шоб вийшовши чи виїхавши в місто не зустрів по дорозі бодай одного електромобіля. Переважно Нісани ліфи, Здебільшого це таксі. Але часом трапляються Тесли. В більшості випадків, коли бачиш електромобіль, він не їде, а стоїть припнятий до розетки
Ну то як андроїд смартфон, завжди коли можна заряджай . Для їзди по місту то мав би бути хороший варіант, тут відстані відносно не великі, а від стояння в корках заряд не мав би так сідати як горить бензин. Хто в курсі як ЕМ поводиться в корках?
Через засилля електрокарів стало цікаво, може то вони суттєво подешевшали, або акція якась. Але на сайті офіційного дилера Ніссан у Львові взагалі нема жодної згадки про Ліф...
Один наш товариш так емоційно розповідав про електрокари, які вони економні з т.з. заправки, які прості в обслуговуванні, от все в них гарно, але... купив дізель. Гроші ті ж)