Китайці не розвивають ринок а тупо клонують і клеють свій бренд ,тому їх автівки тількі для внутрішнього споживання і країн третього світу
також задумуюся про електромобіль. зараз на газі по трасі проїзджаю 270 км на одній заправці, тобто відстань в порівнянні до 200 км не набагато більша.
треба буде подивитися на теперішні ціни. здаться в Україні ще за електромобілі акцизів великих не друть як за двигуни бензинові.
І ще одне... зима... А зимою пробіг на одній заправці падає майже вдвічі. Акумулятори не люблять холоду.
суттєвий недолік. Ще напевне машину треба в гаражі у теплі тримати зимою, бо батареє замість 5 років проживе 3.
треба трохи почекати, щоб технології пішли вперед. Правда, для забавки є електромобіль. Вартує $6000. Схожа на Смарт, Тайванського виробництва. 120 км на одній зарядці. 80 км/год. Батарея на 5 років. Ціна хороша. Бензину можна за 2 роки виїздити за вартість всього електрокару, а це вже +.
от тільки на газову заправку заїхав, закачав газу за пару хвилин і попер далі, а з електромобілем ночувати доведеться коло розетки...
Науковці створили вражаючі уяву літієво-кисневі батареї з надзвичайно високою енергетичною щільністю, які можна буде перезаряджати більше 2 тисяч разів - вони на 90 відсотків ефективніше сучасних моделей акумуляторів. Літієво-кисневі батареї прозвали «досконалим» акумулятором, тому що їх теоретична щільність в десять разів вище, ніж у літієво-іонних батарей, повідомляють фахівці Кембриджського університету. Цей новий тип батарей при їх установці на електромобілях може бути порівнянний по ефективності з бензиновим паливом для традиційних двигунів внутрішнього згоряння, але поки ще залишається ряд проблем, які треба вирішити, перш ніж такі акумулятори будуть використовуватися в автомобілебудуванні. Дослідники вже знайшли рішення для деяких з цих проблем, з успіхом перевіривши їх у лабораторному зразку літієво-кисневого акумулятора, який показав значно поліпшені характеристики в порівнянні з попередніми зразками. Особливістю нового пристрою є використання високопористого «ворсистого» вуглецевого електрода, виготовленого з графена з певними хімічними добавками. «Те, чого нам вдалося досягти, є значним кроком вперед в цій технології і відкриває нові горизонти для досліджень. Поки не вирішені всі проблеми, що стосуються хімічних процесів, але наші результати дійсно вказують шляхи до створення пристрою для практичного застосування », - говорить професор факультету хімії у Кембриджі Клер Грей. Раніше створені вченими подібні типи батарей мали такі недоліки, як «низьку ефективність, слабкий ККД, побічні хімічні реакції, і могли працювати тільки на чистому кисні». Прорив у технології забезпечений за рахунок застосування інших хімічних реакцій на основі гідроксиду літію (LiOH) - замість перекису літію (Li2O2). При додаванні води та використанні йодиду літію в якості «медіатора» в батареї протікає набагато менше хімічних процесів, що підвищує стабільність роботи акумулятора. Додавання високопористих форм графена і йодиду літію також дозволило збільшити різницю потенціалів, що значно підвищує ефективність акумулятора. Однак, від розробки «досконалої» батареї до практичного впровадження технології, швидше за все, пройде не менш десяти років. Дослідники планують знайти способи захистити металевий електрод від виділення тонких ворсинок літію, які можуть викликати вибух батареї. Отримані вченими результати були опубліковані в недавньому випуску журналу Science.
Tesla Model III: 320 км на одной зарядке и цена $35 000 29.01.2016 13:39КОММЕНТАРИИ К ЗАПИСИ TESLA MODEL III: 320 КМ НА ОДНОЙ ЗАРЯДКЕ И ЦЕНА $35 000ОТКЛЮЧЕНЫПРОСМ.: 7206 Уже в самые ближайшие несколько лет нефть, как и потребляющие продукты из нее двигатели внутреннего сгорания, может стать ненужной человечеству. Свидетельство тому - новая модель электромобиля Tesla, которая выйдет на мировой рынок уже в 2017 году, передает американская радиостанция The Peak. Электромобиль Tesla. © Фото The Peak Как рассчитывают в компании Tesla Motors, к этому времени будет уже достаточно развита сеть зарядных станций, где любой владелец сможет достаточно быстро "заправить" свой автомобиль электроэнергией. Причем, как показывает опыт США, где такие станции строят уже достаточно массово, зарядка будет абсолютно бесплатной. - Мы собираемся выпустить на рынок нечто гораздо более радикальное, - рассказал журналистам The Peak основатель Tesla Motors, американский мультимиллиардер Элон Маск. - Tesla Model III будет заряжаться всего за 25 минут. При этом от одной зарядки она сможет проехать 350 километров. Первые автомобили, как мы рассчитываем, станут доступны для покупки уже в 2017 году, однако, возможно, придется потерпеть до середины или даже конца 2018. Tesla Model III будет весить на 20% меньше своего предшественника Model S. А стоить она будет значительно дешевле - всего около 35 тысяч долларов. Пока идет разработка нового Tesla Model III, в компании продолжают сосредотачивать свои усилия на совершенствовании уже серийно выпускающегося автомобиля Model S. Также в ближайшее время ожидается появление на рынке Tesla Model X - машины, созданной на базе предыдущего варианта, однако уже в популярном у семейных людей формате минивэна.
Ці Тесли я вже бачив на дорогах.За кермом сидять люди старшого віку. В моему сибірському кліматі не знаю як вони себе ведуть в сильні мороз. А саме головне те що фірма яка продає машини гарантує вам постійний update бортового компютера , обслугу машини безкоштовно .....але до першої аварії. Після аварії Вас вже ніхто обслуговувати не буде. Правда вже появляються "ліві" майстерні які за гроші вас обслужать.Але як?Ніхто того гарантувати не може.
Поки що не складні підрахунки показують що ціна електрокара значно вища ніж можна зекономити на бензині, принаймі в Україні, і в тих маштабах в яких я міг би їздити, запас ходу замалий, 100-120 км. То мало, бо по ямах вийде ше менше... Але нові нісани випуску цього року вже обіцяють з запасом в 450 км. Здається, чи 550...це вже дЄло.
Наразі є проблема з зарядними станціями, але як на мене це не на довго, ціна зарядки 300 баків, а значить як тільки стане потреба їх поставлять кругом, власники магазинів, кафешок, ітп. Дуже цікаво виглядає ідея електроавтобуса, купуєш таке чудо з собівартістю за сотню гриваків 20, і пускаєш на маршрут в райцентрі, по ціні засраної маршрутри, або на 50 коп. таньше. Комфорту більше, ціна дешевша....