Похоже я собі тут блог завів http://youtu.be/kk9USADkx5A От вона...фермерська мрія Уявляєте, при нормальних умовах, береш таку тачку в кредит, і виплачуєш за неї в місяць стільки ж або менше ак платиш за бензин для свого старого корита, дорога на шувар і назад обійдеться десь в 15-20 грн.замість теперішніх 400-500. В моїх умовах ціна доставки це десь 3\4 від собівартості... ---------- Додано в 13:58 ---------- Попередній допис був написаний в 13:45 ---------- Цікаво, якщо він 23 000 Євро в німцях (я так розумію нулячий) то скільки в нас стане? Акцизу тут бути не повинно, бо нема двигуна.
Ця тема, на мою думку, розвивається шаленими темпами. Вже от такі штуки клепають. Не треба ні мотора, ні коробки передач. Поставив на машину невеличкий блок управління, чотири таких колеса і катаєшся - хочеш на одному, а коли є необхідність включаєш всі чотири. На місце мотора можна запхати купу акумуляторів. До-речі, гальмувати теж можна електрикою, відпадає потреба в гальмівних колодках. http://www.youtube.com/watch?v=ICShTgUQVpI
Мені здається, для такого гальмування потужності треба навіть більше, ніж для розгону авто. Краще старі добрі колодки Про пічку суттєве зауваження. Справді,у електричне опалення салону може суттєво пришвидшити зниження заряду батареї, а отже скоротить відстань, яку можна проїхати на одному заряді. І тут в нагоді може стати така ось штука http://www.webasto.com/ua/rinki-ta-...vtonomni-opaljuvachi/avtomobili-malogo-klasu/, точніше щось, що працює за схожим принципом - обігрівач, що працює на бензині. Літром бензину можна опалювати авто протягом трьох годин. А за три години можна заїхати далеченько...
Їх не тільки клепають, їх вже можна купити в Україні без проблем, але переробка авто в наших умовах навряд чи виплатиться...Хіба везти з Польщі самий кузов без коліс і мотора... А от і бюджетний варіант, правда дороги нема для нього )) http://youtu.be/i-tnJStJO74
Справа в тому, що електродвигун можна використовувати не тільки для руху авто, а також і в якості генератора, який буде заряджати ту ж саму батарею на автомобілі, при гальмуванні. А це суттєве навантаження, яке буде гальмувати сам автомобіль.
Дуже подобаються електрокари, мені далеко їздити не потрібно, тож хода до 200 км на одній зарядці влаштовує, але як подивився на ціни в Україні, які починаються від 420 тис. грн., то зрозумів, для пересічного українця це непідйомна ціна, тож залишаться тільки мріяти про улюблену річ
цікаво, але ж не віриться, що за такі гроші можна купити пристойний, підкреслюю пристойний електрокар
Та ясно.... 120 км. пробігу на одній зарядці 80 км/год - максимальна швидкість похожий на мікру на 2 чоловік. 120 км=160 грн на бензині=12 грн на електриці. новий, модель продається в сша і японії батарея розрахована на 5 років.
дуже не зле, сам поцікавився. А це те, про що я писав: http://businessua.com/transport/17329ukrainci-zmozhut-kupiti-elektromobil-za-6-500.html#
Стаття про те що вже давно всі знають,поки що з всіх електромобілів признаю тількі нісан ліф і теслу,все інше або маленьке або недопрацьоване
В залежності,якщо купуєте мерседеси і лексуси то тесла не дорого,тесла обвцяє що випустит авто для всіх яке буде коштувати коло 20к $