Будь-яку стоянку можна обладнати зарядною станцією, а в дорозі можна і відпочити троха (під час зарядки). Інакше потрібні потужніші батареї... (а батареї роблять ті самі люди - якщо не стоїть проблема в рідкісних металах - то ціна на батареї буде знижуватися...
то наші польські форумляни мають знати , я десь на сайтах їх новин видів рекламу ... там взагалі йшлося про 45 секунд ... але є ше варіант , просто заміна акумулятора на станції на вже заряджений ...
Для чого електромотору коробка передач? Одною з переваг електромобіля є саме відсутність складного і дорогого в обслуговуванні двигуна внутрішнього згорання, з його складними системами змазки, необхідністю в коробці передач плюс всіх механічних пристосуваннях для підвищення прохідності і безпеки. У випадку окремого електродвигуна на кожному колесі відпадає потреба у механічних диференціалах, системах їх блокування і т.п.
тепер організувати автозаправку може самий простий житель України. Кинув два дроти і гребеш, гребеш... лопатов.... а нафтозаправки ... ---------- Додано в 19:14 ---------- Попередній допис був написаний в 19:13 ---------- акумулятор носить в сумці... і всі питання.
Занадто великі гроші на нафті роблять...занадто багато крові за неї пролити ..забагато війн.. Не скоро ше ми на електромобілі пересядемо...
Відкрийте любий закордониий сайт з авто на продаж: Там навіть на мерси S класу ставлять газ: бо дорого 1,5 евро за літр бензину - при такій к-ті літрів на 100 км один раз навіть астон мартін бачив з газом
ну то гайки. Вони б ще звільнили від податків міжпланетні подорожі, телепортацію і машини часу Як можна звільнити від податків те, чого нема? Які в нас к бісу електромобілі? Хіба що мова про ті електромобілі з їхніх гольф-клубів? І на тому знущання не закінчується Які нафік електромобілі в "труднотоступних населених пунктах"??? оригінал тута http://proit.com.ua/news/progress/2012/06/26/172514.html
это нереально) там низкая частота и до филадельфийского эксперимента очень далеко))) кислота разольётся а ток низкий и ничего страшного тока одно плохо что больше часа пока не ездиет((( но за ними будущее и менять тока обмотку в электродвигле которая может сгореть раз в 20лет бесшумность и быстрота
что бы зарядить нужно долго ждать.проще было бы сдавать севший АКБ на заряженный.поменял быстро,заплатил и поехал дальше.
Якщо б в цьому був зацікавлений хтось з великих автогігантів то давно були б і акумулятори на день їзди і швидка зарядка... Доречі, на електромобілі нема мита в Україні
Електоромобілі. У Львові з’явився перший електромобіль-таксі Ктуро ---------- Додано в 11:10 ---------- Попередній допис був написаний в 11:08 ---------- Цікаво, через скільки часу електрообіль стане доступним для "широких верств" ---------- Додано в 11:10 ---------- Попередній допис був написаний в 11:10 ---------- http://joinfo.ua/auto/autonews/1062311_Avtonovosti-Lvove-sluzhba-taksi-perehodit.html ---------- Додано в 11:15 ---------- Попередній допис був написаний в 11:10 ---------- Давно собі фантазував скліпати шось типу "електрофіри" Щоб підвозити з фазенди невеликі вантажі до 200 кг. скажімо, і з радіусо дії хоча б кілометрів 10.... Виявляється є електроквадроцикли Всього 10 000 грн Правда китайський виробник не внушає довіря ---------- Додано в 11:19 ---------- Попередній допис був написаний в 11:15 ---------- О...вопше шикарне авто
Американец на электромобиле пересек США не потратив ни цента ---------- Додано в 12:14 ---------- Попередній допис був написаний в 11:55 ---------- Виявляється можна переробляти серійні бензинові авто... http://youtu.be/ECFn2QTldHk От би ше нам ціни на старі грати хто підкаже як писати букву G як в Польщі
Чому тільки бензинові, по-моєму не має значення чи дизель че бензин. Зауважив одну проблемку в цьому ролику, немає шлангів пічки. Пічку теж мус робити електричною, а це енергозатратно. А взимку без пічки далеко не заїдеш. ---------- Додано в 12:48 ---------- Попередній допис був написаний в 12:45 ---------- На гуртовнях їздять електрокари, їх можна переробити на те, що Вам треба. Правда не знаю скільки вони коштують.
Як основний і єдиний автомобіль електромобіль наразі не годиться (ну хіба Тесла за півтора лімОна), але як роботча конячка для практично безкоштовних поїздок по території (20-30 км. радіусу) дуже заманливо виглядає. От тільки переробляти авто дорого (бо авто дорогі навіть якщо це повна рухлядь) серійні моделі дорогі як збитий літак, а велосипеди і скутери надто слабосильні (і теж дорогі) Щось би середнє скліпати...Гібрид квадроцикла, трактора і електровелообіля, з грузопідйоністю хоча б 150-200 кг. швидкістю 30-50 км. і запасом ходу 30-50 км.